roze kletskoppen deel 6!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 29 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemorgen!!!

@Maris, probeer het een plekje te geven meid!! Het is K*T idd...maar gebeurd is gebeurd...! Gelukkig heeft ze verder niks.... Knuff....En wat baaleh dat je vriendin zo'n roddeltante is... bah!
    @Pooh, NOUUUUUUUU baaleh van je ongi Pooh....!!! KNuff.... En geen idee of er storm op komst is hahaha...maar dat leek wel zo..hoop dat het vandaag rustiger is!
    @Ikke, wat een ontzettend lief berichtje meid....en ik vind het ook heel fijn dat we altijd bij elkaar terecht kunnen!! Hele dikke knuffel meid....
    @Dolfijn, Yeah...Beau had weer goed gegeten....Hoe gaat het met jou???

@Hier, heerlijk geslapen...Zo om 9.30 weer beginnen tot 19uur... Vince naar het kdv en mijn vader haalt hem rond 16uur op!

Tot vanavond...
    Liefs

2. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemiddag meiden!

@mariska fijn dat alles goed is met jullie kleine meid!

@pooh oh wat jammer dat je ongi bent geworden :( ik hoop echt heel erg dat onze tijd snel gaat komen!!!

@twinkle meid....alles oke???
    had gehoopt dat je vrijdag wel even zou posten wat de gyn zou zeggen.....leuk nachtje weg gehad?

@dolfijn knuffel voor jou!!

@hier pff ik ben mooooeeeeee!!
    morgen naar de hhb!! dus vrijdag kun je me bij elkaar rapen denk ik.....vrijdag weer de 1e fm...

3. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Ik heb de boodschappen weer in huis. Pff wat een kar vol! En de rugpijn zakt zo natuurlijk niet. Gelijk even hooi en bodembedekker gehaald voor Nijn. Straks maar even fietsen, het is zo mooi weer!

4. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Twinkle: Ben jij jarig vandaag, of je mannetje? In elk geval gefeliciteerd!

5. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

lieve meiden

ik kom binnenkort echt weer mee kletsen hoor!

Hier gaat het met mezelf nog niet echt lekker...

Maar Pim.....
    ben vorige week ergens begonnen met andere voeding... en nu 4dg al niet meer gehuild! Hooguit al met al een uurtje op een dag
    helemaal blij dus!

ha heeft nu vakantie, ga maandag contact opnemen, gaat met mezelf gewoon niet goed!
    Maar komt wel weer

Knuffel voor jullie!

6. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Oh even n dikke knuffel voor jou Zeepaardje! Gaat t alleen lichamelijk niet lekker of ook geestelijk? Goed dat je naar de ha gaat meis, hoop dat je je snel weer goed voelt... En wat voor voeding heb je nu voor Pim? Voor hongerige baby's?

7. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    volgens mij is de man van twinkle jarig!

@zeepaardje goed dat je naar de ha gaat meid!

8. Mariska

Mariska Bekend lid

28 mei 2010
    646
    0
    0
    Reizen
    Zuid Holland
    @zeepaard.. jeetje.. dikke knuf

@twinkel gefeliciteerd!

@pooh.. hier ook nu de boodschappen binnen.. balen dat je dan weer last heb van je rug.. pfff

@hier.. noelle was vanmorgen pas om kwart over 8 wakker.. heerlijk.. ze kan het dus ook op de dagen dat ik vrij ben!! hihi..

zo moeders is ook ffies langs geweest.. heeft gelijk ffies geholpen met dingen op te ruimen.. anders kom je er ook niet aan toe...

want zaterdag is de big party!!! yeahh

Hoe ga jij het vieren ikke..
    want ik vier het zondag nog een keer.. maar dan samen met me schoonmoeder.. die is nl ook de 27ste jarig..
    Ja erg handig gepland weer hahaha

9. Mariska

Mariska Bekend lid

28 mei 2010
    646
    0
    0
    Reizen
    Zuid Holland
    maar niemand ooit gehoord van ODD???

10. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Nee nog nooit van gehoord Mariska... Wij vieren het gewoon zaterdag en zondag komt mijn broer met s-zus want die kunnen zaterdag niet. We doen het ' s ochtends tussen 10 en 12 en na 15 uur tot 18 uur ongeveer. Zo kan Jenthe gewoon rustig slapen enzo. Taart heb ik gister besteld, n dora taart :D

11. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ik ken het ook niet mariska.

12. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Sas fijne dag morgen op de hhb! En succes vrijdag!

13. Mariska

Mariska Bekend lid

28 mei 2010
    646
    0
    0
    Reizen
    Zuid Holland
    zo was idd ook mijn planning.. in de ochtend komt de fam en middag onze vrienden..
    Vind het idd wel belangrijk dat ze lekker kan slapen..

14. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Odd is een concentratiestoornis volgens mij.

Have fun sas!

Zeepaardje. Wat fijn dat het nu beter gaat met Sem! Nu nog met jou! Goed dat je naar de ha stapt. Knuffel!

Hier: VAKANTIE!!! :D

15. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh lekker smyltje ;)
    geniet ervan!!
    nog leuke dingen op de planning?

16. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Zeepaardje: Doe rustig aan meid. Fijn dat je nu in elk geval meer rust hebt omdat Pim niet meer zo huilt. Wondervoeding??

Sasje: Ik zag het op Hyves, en omdat ze samen een hyves hebben kon ik niet zien wie er nou jarig is. Bedankt! En alvast veel plezier morgen.

Mariska: Nee nog nooit van ODD gehoord. Is dat familie van ADHD?
    Hoe ga je met de voorbereidingen voor zaterdag?

Ikke: Oh leuk een dora-taart!

Smyltje: Joehoe vakantie. lekker zeg! Ga je nog wat leuks doen?

Vanmiddag nog even de stad ingeweest. Nieuwe maansteen gekocht. Deze keer wel een heftige ongi, een kop vol pukkels en flinke krampen in mijn rug en buik.
    Voor meisje nog een leuk truitje en jurkje gekocht in de uitverkoop. Leuk shoppen zo.
    Nichtje even gevraagd om op te passen volgende week. En ze kan. Leuk hé? Zij heeft ook vakantie.

17. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Zeker leuk Pooh! Wat ga jij dan doen??

Ik ga in de vakantie babyzwemmen en verder alleen maar werkdingen.. Schriften nakijken, groepsplannen, handeliongsplannen, nieuwe klassenindeling etc etc. Dus Vakantie is een groot woord hoor ;)

Net een tijd met mn ma (voor advies) en mn pa aan de lijn gehangen. Laaang verhaal.. korte versie: mn broertje en broer liggen een beetje in de knoop de laaste tijd en dat moet eigenlijk uitgepraat worden. Ik was bang dat mn vader en stiefma dat zondag als een soort bemiddeelig wilden doen maar dat valt mee. Ik wacht af..
    Zondag zijn mn pa en stiefa zoveel jaar samen dus gaan we met zn allen wat leuks doen. Dan gaan mn broerje en vriendin ook tegen mn broer en schpoobnzus vetellen dat ze zwanger is. Zij weten t dus nogg niet..
    Nou, beetje warrig verhaal geworden volgens mij maar ben moeee dus wil slapen :) Trusten meiden! Ooowh en morgen naar de tandarts heb iig 1 gaatje volgens mij :S

18. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh niet echt vakantie idd smyltje ;)

nou meiden wij gaan richting amsterdam!!

19. Mariska

Mariska Bekend lid

28 mei 2010
    646
    0
    0
    Reizen
    Zuid Holland
    @pooh... gaat langzaam hahaha. maar het komt goed. vandaag en morgen werken. pfff.
    Maar taart is er al.. wij hebben een princessentaart.. zo schattig.
    Maar de kamer is helemaal aan kant! geen rotzooi meer. allemaal in een andere kamer gedumpt! hahaha..

@smyl.. dat is niet echt vakantie als je ook nog allemaal dingen moet doen van je werk? toch?
    Zondag moet goed komen.. is toch ook leuk nieuws!

@sasje.. have fun in A'dam!

@hier.. nu op werk.. totaal geen zin
    vanmiddag functioneringsgesprek.. ook geen zin in...
    bah.. maar het moet..

Voor de rest..
    Wij hebben al een kado.. voor de rest moet ik het ffies nog verzinnen..

20. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemorgen...

@Sas, heel veel plz op de hhb...en lekker alles proeven :D...
    @Mariska, die is echt super leuk! Succes met je functioneringsgesprek! Fijn dat alles aan kant is!
    @Pooh... Wat leuk dat je nichtje weer een dagje komt oppassen! En gaan jullie dan wat leuks doen?
    @Dolfijn, hoe gaat het met je boefje??? Is hij weer lekker aan het eten???
    @Twinkel, hoe is het met jou meid...hoop dat het een beetje goed met je gaat?!
    @Ikke, met jou en Jenthe ook alles goed?
    @Smyl, succes bij de tandarts...en wat lastig van je broers...maar er is gelukkig goed nieuws :D...

@hier...wordt zo gebeld door de dokter...Vince nog steeds vol en hoesten...je hoort en voelt hem gewoon ademen...en duurt nu al sinds januari..dus gister toch maar even gebeld...dus krijg zo telefonisch overleg.. ben benieuwd!

Ga Vince uit bed halen, heeft net een uurtje geslapen..

Liefs

Deel Deze Pagina