roze kletskoppen deel 6!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 29 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mariska

Mariska Bekend lid

28 mei 2010
    646
    0
    0
    Reizen
    Zuid Holland
    als je die telefoon ophangt.. zegt dat ding.

bedankt voor het bellen.. hahahaha
    zo grappig.

Vervelend is dat het dat hoesten en verkouden zijn.. zo zielig voor die kindjes.. Gelukkig is Noelle nu beter..

Ik ben ook nog steeds aan het hoesten.. Will ook maar niet ophouden zeg.. Maar gaat al beter..

2. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Ninthe heeft dat al vanaf oktober ofzo :S ben al een aantal keer bij de ha geweest en ook bij CB aangekaart. Ze kunnen er niks mee. Ze 'piept' niet bij t ademen. Is alleen constant verkouden. Net dr moeder ;)

Leuk cadeau Mariska! Ninthe loopt daar al een tijdje aan, dus die heeft ze al. Ik denk dat wij zo'n fietsje gaan doen met duwstang. Lijkt me wel leuk. Even horen of vriendlief t ook leuk vindt ;)

Straks naar de tandarts maar kan niet kiezen! Lekker fietsen of met de auto? Als ik met de fiets ga, kan ze daar dus niet rustig in de maxi zitten... :( Dilemma!

3. Mariska

Mariska Bekend lid

28 mei 2010
    646
    0
    0
    Reizen
    Zuid Holland
    Gelukkig heb ik dat dilemma dus nooit.
    Ik moet of lopen of met de tram of bus
    Wij hebben hier de randstadrail, dus kan zo in en uit rijden..

Ik heb geen rijbewijs.. Ik ben erg bang in de auto..

4. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    HA! geniale ingeving :D ik ga op de fiets en doe de buggy achterop!! :D
    maar dat is best veel gedoe voor 10 min heen, 5 min daar en 10 min terug... auto is toch wel erg makkelijk dan :D ga ik anders als we terugkomen wel een stukje fietsen, kan ook.

Mariska, waarom ben je bang in de auto?

5. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Mariska...echt grappig :D...En ik heb ook wel van ODD gehoord...wij hadden een kind op de bso (gelukkig zit ik daar niet) en die heeft ODD met PDDNos...En sorry dat ik het zeg..maar was echt een heel vervelend kind..hij kan er niks aan doen...maar je kon hem gewoon niet bereiken...en was agressief!
    Wel moeilijkj voor je zus...
    @Smyl, dan ga je idd straks toch lekker even fietsen...
    Als vince wakker is gaan we even lekker aan de wandel en koppie thee drinken bij collega!

@Nou huisarts heeft gebeld...en hij is Happy Weezer...(wisten we al) en dit kan nog heel lang aanhouden! Als we denken dat hij benauwd is mogen we Ventolin geven en zolang hij geen koorts heeft en gewoon lekker zich zelf is, is er niks aan de hand! Zodra dat veranderd huisarts bellen!

6. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Sas; Hoop dat je het naar je zin hebt ook de hhb, maar zal vast wel :D

@ Smyl; En al bij de tandarts geweest? Hoe was het en hoe ben je nou gegaan? ;)

@ Mariska; Leuke loopwagen! Jenthe loopt graag achter haar poppenwagen :D

@ Stamp; Hmm Happy Weezer kan ook astma worden toch? Je kunt er dus niet veel aan doen jammer genoeg ;) Hoe gaat het met je neefje? En heb je al een beslissing genomen met je werk?

@ Dolfijn; Hoe is het meis? Gister weer een moeilijke dag gehad las ik op fb. Hoe is het nu met Beau? Morgen weer wegen toch? Ik ga voor je duimen dat hij is aangekomen!

@ Twinkle; Hoe is het meis? En zoals Sas al vroeg wat zei de gyn vrijdag? Hebben manlief en jij het lekker gehad? En nog gefeliciteerd!!!

@ Pooh; Altijd leuk winkelen met de uitverkoop! En weer een nieuwe maansteen, hoop dat het de laatste keer is geweest dat je die hebt moeten halen....

Hier;

Tja weer even flink bezig met hoe het een jaar geleden allemaal ging, vandaag een jaar geleden werd ik opgenomen in het zh...
    Gisteravond met vriendlief nog erover gehad. Kwam bij ons allebei weer erg boven :(.
    Maar als ik dan naar mijn lief, groot, klein, ondeugend meisje kijk lijkt het weer iets verder weg...
    Verder druk in huis aan de gang, morgen natuurlijk werken en taart ophalen dus weinig tijd om morgen iets te doen.

Denk dus dat ik de komende dagen niet veel tijd heb om te reageren.

7. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Ikke....dat zal wel meid...het hele verhaal zal wel weer even in je hoofd afspelen! Maar je hebt er idd een heel mooi meisje voor terug gekregen!!!! En met mijn neefje gaat het redelijk...hij is nu bezig met laatste chemo en waarschijnlijk in maart krijgt hij 15bestralingen... alleen is hij links al helemaal blind en rechts zit hij nog een heel klein beetje!! Dus erg sneu...dat is gewoon kapot dus blijvend!!! Verder zijn ze erg krachtig mijn tante en neefje...veel respect...en lief dat je ernaar vraagt...

En werk...jaa ik heb de beslissing genomen om een dag op kantoor te werken...erg veel zin in...nog niet gehoord wanneer het ingaat...

Liefs

Vince nu in ene 38.4!!!

8. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Oh wat balen dat je neefje zo slecht kan zien en het niet meer beter kan worden :( kan het ook dat hij helemaal blind wordt?
    En wat goed van je werk! Ben benieuwd wanneer je mag.
    Is Vince niet weer met tanden bezig?

Bij Jenthe komt nu haar 2e boventand door en volgens mij komt er onder ook weer een aan. Misschien dat ze daarom weer vaker huilend wakker wordt ' s nacht....

9. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Mariska: Leuk kado! Zal ze vast heel erg blij mee zijn.

Smyltje: Echt vakantie heb je nog niet. Eigenlijk ben je nog gewoon aan het werk! Hoe was het bij de tandarts? Je verhaal begrijp ik niet helemaal...

Stampertje: Heftig zeg voor je neef. Blind zijn lijkt me vreselijk. Hoop dat hij zijn weg kan vinden om er mee om te leren gaan.

Ikke: Dat blijft ook nog wel een tijdje in je hoofd spoken. Het was niet niks, jouw bevalling. Alvast heel veel plezier met haar verjaardag vieren voor als we je niet meer spreken voor die tijd

Dolfijn: Las op FB dat je gisteren een zware dag hebt gehad, wil je graag nog even een dikke knuffel geven. Las ook dat Beau weer goed eet. Hoe gaat het nu?

Hier: Net geboden op een ritje rijden in een ferrari en gewonnen. Dat gaat manlief heel erg leuk vinden! Verrassing!
    Weer een dagje hard gewerkt, wel lekker nu het zo druk is. Manlief is uit eten met collega's, dus alleen met mijn meisje. Ook gezellig!

10. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Uiteindelijk gaan fietsen naar de tandarts. Langer bezig met alles inpakken (buggy dus meegenomen) dan dat ik daar was maar Ninthe vond t helemaal leuk :)Heb een beginnend gaatje (dacht ik al) dus goed stoken en flossen..

Ikke. Jeetje, bijna een jaar alweer! Dubbele gevoelens natuurlijk maar de blije overstemmen neem ik aan! :D

Pooh. Zal manlief leuk vinden!!

Stamp. Tanden?!

Hier vandaag tandje nr 4 ontdekt. Niet boventand nr 2 maar ondertand nr 3! Gekke meid.

Nou, ilk ga slapen. Morgen lange dag hhb! Ooowwh en Ninthe dr nieuwe autostoel is vandaag geleverd! Wat een ding..

Trusten lieve meiden!

11. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Owh en sas leuke dingen gescoord? Nog tips?! :D

12. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    Ik bwn kapit...was pas half 11 thuis pff!!

13. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    smyltje veel plezier meid
    genoeg leuke dingen geshopt ;)
    silan, bon bon bloc, dekbedovertrek, jasje, shopper, robijn, witte reus, enz enz enz

14. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    net terug van het zh....mijn linkereierstok is verdwenen ;) deze konden ze niet vinden na veel gedoe....dus we gaan er even vanuit dat er links nog niks zit.
    rechts zat er 1tje van 13.5mm
    slijmvlies was 7 mm dus begint ook de goede kant op te gaan.
    maandag weer terug voor fm...en verwacht dinsdag de iui.

15. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Hmm Sas eierstok verdwenen? Heeft die man waar je laatst bent geweest hem weg gehaald? ;) Spannend dinsdag! Ben benieuwd!

16. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Hmmm dat is raar sas! Hopelijk gaat dit eitje het alleen helemaal goed doen. Spannen!

17. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja links is wel altijd wat moeilijker te vinden...maar nu deze keer helemaal niet dus....zal wel achter de darmen hebben gezeten ofzo......

@SMYLTJE flink geshopt?

18. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Smyltje: En heb je het leuk gehad op de HHB?

Sasje: Vreemd! Kunnen ze bij zo'n echo de stand van je baarmoeder niet zien? Nu hij weer recht zit? Wel een mooie eitje weer. Kom op meid, ik duim alvast voor je! Kan niet vroeg genoeg beginnen...
    Hoe gaat het met je voeten?

19. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Dolfijn heb je Beau nog gewogen vandaag op t cb? Ben benieuwd....

Hier eindelijk zitten! De slingers en ballonnen hangen :D
    Taart is erg mooi geworden! Hopelijk gaan we een rustigere nacht tegemoet, ik voel me niet echt lekker ben bang dat de griep op de loer ligt dus duik na the voice kids m'n bedje in.

Morgen is mijn kleine meisje gewoon 1 jaar!!!

20. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Lieve Jenthe

Van harte gefeliciteerd met jouw 1e verjaardag wij wensen jou een super dag met veel cadeautjes en taart.

Dikke knuffel van Shaun

Lieve Ikke en Ikkeman

Van harte gefeliciteerd met jullie dochter haar eerste verjaardag.

Liefs van ons

Deel Deze Pagina