roze kletskoppen deel 6!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 29 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

@pooh; wat onwijs rot zeg! Zo’n goede hoop hadden we voor je en dan toch ongiL
    Idd hormoontes, maar manlief weet nu wel dat hij wat meer mee moet helpen;)
    Als je een ff account hebt, wil je de link dan in je handtekening plaatsten…kunnen we meekijken;)

@sasje; fijn dat je er weer bentJ

@smyljte; fijn dat jullie het zo naar de zin hebben, je zult blij zijn als je straks weer in je eigen bed slapen kan;)

@stampertje; leuk dat hij probeert om op zijn zij te rollenJ

@all; ben onwijs moe…jeej wat een drukke dag zeg, maar we hebben genoten in slagharenJ
    Morgenvroeg ff thuis wat schoonmaken, dan overblijven en vergaderingL
    Fijne avond allemaal nog, xxx

2. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    lieffff!!

3. Zeepaardje

Ei:
    Laurier:
    Sasje24:

NOD
    : Mom23 (1e kindje, ronde 9)
    : Poohbeer (2e kindje, ronde 13)

: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 17,)

mmm
    Sasje24: hsg alles prima! 15 nov afspraak hoe cyclus ervoor staat.
    Laurier: Uroloog geweest, nu weer wachten op uitslagen!

Zwanger
    Wolfje22; 25-12-2011 16/11controle vk
    Twinklestar: 16-06-2012 11/11 derde echo gyn 25/11 termijn echo

Bevallen:
    Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 05/12 CB
    Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4
    Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 14/11 CB
    Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 1/12 CB
    Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3
    Mama van Shaun; 15/7 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 14/11 CB 3e prikjes

4. Zeepaardje

stamp; leuke foto's:D

5. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    pooh voor jou:
    de eerste was van mijn cyclus voor de zwangerschap en de andere is cyclus met positieve test

6. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Stampertje: Hele veel plezier alvast gewenst. EN wat een leuke foto's!

Wolfje: Ehhh ik zal eens kijken of me dat gaat lukken, was al blij dat ik het aan de praat kreeg.

Smyltje: Wat lief dat je 'm plaatst! Ik begon vanochtend al met een temp van 37,2. Misschien is mijn lichaamstemperatuur hoger dan die van jou, maar vond 'm al vrij hoog, helemaal als ik de jouwe zie!

7. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Oja! Het is me nog gelukt ook! Joehoe, ik ben echt handig!!!

8. Zeepaardje

pooh; goed gedaan:D zo nu kunnen we meekijken:p

9. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meiden,

@stampertje fijne vakantie meid!!

@pooh jullie gingen ook deze week....? of was het nou volgende week sorry weet het ff niet meer!

10. Zeepaardje

ben trouwens helemaal happy...krijg deze week of volgende week de lodger bunker kado:)
    wel prettig:) wou anders zelf de wrapper kopen:)

11. Zeepaardje

enkel doet erg veel pijn,ga lekker naar bed:D

slaap lekker allemaal...xxx

12. Zeepaardje

Ei:
    Laurier:
    Sasje24:

NOD
    : Mom23 (1e kindje, ronde 9)
    : Poohbeer (2e kindje, ronde 13)

: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 17,)

mmm
    Sasje24: hsg alles prima! 15 nov afspraak hoe cyclus ervoor staat.
    Laurier: Uroloog geweest, nu weer wachten op uitslagen!

Zwanger
    Wolfje22; 25-12-2011 16/11controle vk
    Twinklestar: 16-06-2012 11/11 derde echo gyn 25/11 termijn echo

Bevallen:
    Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 05/12 CB
    Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4
    Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 14/11 CB
    Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 1/12 CB
    Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3
    Mama van Shaun; 15/7 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 14/11 CB 3e prikjes

13. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Even snel een knuffel voor jullie allemaal meiden..
    Ik hou deze week even afstand van ZP.. we gaan er een paar dagen tussenuit, hopelijk wordt ik niet weer ziek ben namelijk weer snip verkouden en heb keelpijn :(

Dus ik kies even voor mezelf en onze kanjer..

Tot snel! Denk wel aan jullie! xx

14. Zeepaardje

dolfijn; beterschap meid en veel plezier!

15. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Pooh. Dat kan hoor! Je kan ook duidelijk zien dat mijn 1e cyclus bijv een stuk wisselender was dan de 2e. Die was heel netjes. Ik had alleen een hele korte lf. Ben benieuwd hoe jouw tempkaartje er straks uit komt te zien! Probeer ook je afscheiding bij te houden. Dan krijgt ff een nog duidelijker beeld. Hoe vindt je man t dat je tempt? Mijnes vond t maar raar, maar liet me gaan :)

Wolfje. Beterschap met je enkel

Dolfijn. Neem lekker je tijd!

Morgen en dinsdag werken hoef deze week woensdag niet!

16. laurier

laurier Niet meer actief

wolfje ooops meid, hormoontjes idd denk ik ;) wow wolfje wat een mooi cadeau!! Beterschap met je enkel!

pooh wat balen :( :( wat fijn dat je cyclus nu veel regelmatiger is!! tempen heb ik een aantal dagen gedaan maar kon er niets mee worden dus kan je helaas niet echt helpen denk ik....

stampertje geniet van deze week :)

dolfijn gelijk heb je!!! hele dikke knuffel terug!

17. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Sasje: Nee, over 2 weken, van de 18e tot 25 november.

Dolfijn: geniet van je vakantie. De boslucht doet hoop ik wonderen voor jullie. En dan ook nog lekker samen met vrienden. Neem de tijd voor elkaar en hopelijk knap je snel weer op. Knuffel voor jou en Beau!

Stampertje: Hele vele plezier ook!

Smyltje: Manlief vind alles prima en vind het fijn dat ik er steun bij heb, zo ook met de maansteen. Wel een beetje wazig en hij zei toen al grappend: zwanger worden met een maansteen? Dus ik kan elke avond gewoon lekker slapen, want die steen doet al het werk!
    Hij is wel een stuk nuchterder dan dat ik ben, maar staat wel open voor heel veel dingen.

Wolfje: nog zo'n last? Ben je al bij de HA geweest? Behalve dat je 'm waarschijnlijk flink verstuikt hebt ofzo, geneest het misschien ook moeilijker door het gewicht nu van de zwangerschap, het waggelender lopen en de voorbereiding van lichaam op de bevalling.
    Je enkels hebben het nu sowieso zwaarder te voorduren en als ze dan ook nog moeten herstellen van de valpartij(en)...

Laurier: Hoe gaat het met jou meis?

MamaEs: Las dat je ziek bent, probeer tussendoor je rust te vinden en veel beterschap!

Net weer even naar Fysio geweest. Op een balansbord gestaan, wat was dat lastig! Kennen jullie die (levensgevaarlijke) springstokken van vroeger, met zo'n bal en een plateautje erom? Zo'n ding maar dan zonder de stok. Proberen om in evenwicht te blijven. Klinkt heel makkelijk, maar ik voel het nu wel flink in m'n benen. Goede training voor ook mijn knieën.

18. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Hey meiden,

@ Stampertje; Leuke foto's weer! En veel plezier meis!
    @ Smyltje; En lekker geslapen in je eigen bed? Lekker weer met Ninthe geknuffeld?
    @ Dolfijn; Hier ook weer verkouden, keelpijn, hoesten :( Geniet van jullie paar dagen weg!!!
    @ Pooh; Ohja die dingen ken ik nog wel van vroeger, altijd lastig om op te staan!
    @ Wolfje; Fijn dat jullie een fijne dag hebben gehad gister!
    @ Twinkle; Hoe gaat het? Vrijdag weer echo!!!

Hier drukke dag gehad gister, eerst gewerkt tot 1 uur, toen snel naar huis, douchen en hup naar verjaardag! Toen oma naar huis gebracht en pas 17.50 thuis. Toen Jenthe snel eten geven, in bad gedaan. Ondertussen was vriendlief eten halen.
    Jenthe spelen terwijl wij aan het eten waren, toen Jenthe de fles en naar bed. Wij afwassen en voordat we zaten was het 21.00u!
    Pfff de hele dag niet rustig kunnen zitten.

Jenthe kwam vanacht om 04.15 :$ Maar daarna gelukkig nog geslapen tot 07.00 en pas om 09.00 fruit gehad! Dus gelukkig geen raar ritme ondanks die belachelijk vroege fles :D

19. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemorgen...

Dank jullie wel meiden!!! Dat gaat helemaal goed komen!

@Dolfijn, jij ook veel plz meid!! Hoop dat je idd niet ziek wordt...geniet van het weekje!!!

Lieve meiden,
    Wij gaan de auto volstouwen en proberen om alles mee te krijgen!!!! Wat een spullen!!!!

Tot vrijdag...
    Liefs xxxx

20. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    hallo lieve meiden hier ben ik ook even snel het spijt me dat ik niet heb bij gelezen maar ben echt heel moe:( heb een best wel heftige weekend achter de rug dus doe vandaag even rustig aan had ineens bloedverlies schrok me rot gelukkig had ik geen kramp maar was wel heel erg bang:( dus gyn gebeld was met een bevalling bezig dus heb de vk gebeld en kon een echo laten maken alleen daar hebben ze verouderde apparatuur dus kan je het hartje niet horen maar gelukkig wel zien en het klopte gelukkig zie nu toch wel een beetje op tegen de echo vrijdag hopelijk blijft het goed gaan het bloed verlies is opgehouden is waarschijnlijk door het inbrengen van de progesteron gekomen gebeurt wel vaker maar de schrik zit er goed in:(:) dus nogmaals sorry dat ik even niet reageer ik hoop dat jullie het begrijpen

Deel Deze Pagina