JOEPPIE....JENTHE 1jaar....GEFELICITEERD!!!!! Jeetje meid, wat is het snel gegaan...geniet extra vandaag van je mooie meid....Hele dikke knuffel.... @Mariska, jij ook een gezellige dag vandaag met het vieren van Noëlle haar verjaardag.... @Sasje, wat raar dat het niet te vinden was...maar joh...1 is genoeg ...ik doe met Pooh mee en ga ook alvast duimen hoor.... @Smyl, lekker geshopt bij de hhb....! @Mama van Shaun, hoe is het met jou en je mannetje??? @Dolfijn, even dikke knuffel meid.... @Iemand ergens anders met Twink gesproken, ben benieuwd hoe het met haar is!! @Vince echt super vrolijk....heerlijk aan het spelen en kletsen... Ben zelf niet helemaal fit...last van mijn keel en erg moe..gistermiddag in ene 2uur geslapen, doe ik nooit!!! Zo naar bodyshape en dan misschien vanmiddag even naar schoonouders... Liefs
goedemorgen meiden, @hieper de piep hoera!!!!!! jaaaaaa jenthe is alweer 1 jaar!!!! ikke en ikkeman van harte gefeliciteerd!!! hopelijk wordt vandaag niet een te emotionele dag meid!!!! anders een hele dikke knuffel voor jou!!!!! heel veel plezier vandaag!!! en geniet geniet geniet!!!! @stampertje doe rustig aan meid!! hopelijk wordt je niet ziek!! @hier de stand van de baarmoeder kunnen ze niet zien op de echo....athans....daar is nog nooit wat over gezegd...het enige wat je ziet zijn darmen, en eileiders en slijmvlies......zit dat eigenlijk niet allemaal in de baarmoeder? snap er eigenlijk niet zoveel van eerlijk gezegd ik heb wel echt ei pijn.....dus hopelijk zijn we nog op tijd maandag voor de meting en dinsdag misschien de iui...... @twinkle waar ben je meid?? had zo gehoopt dat je nog kwam laten weten hoe het was bij de gyn vorige week vrijdag...... dus ik heb haar helaas ook niet meer gesproken.....
Wel gefeliciteerd, wel gefeliciteerd, wel gefeliciflapstaart wel gefeliciteerd! VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG JENTHE! Hopelijk krijg je vandaag veel mooie kadootjes, geniet je van je lekkere taart en alle knuffels, kusjes en aandacht! Stamp. Hopelijk word je niet ziek! Gister heerlijk geshopt op de hhb! Rompers, 2bekers, taartblik, kilo marsepein, bordspel 'woordzoeker' en nog meer. Was een gezelige dag! Vandaag lekker thuis en morgen met mn ouders en broers+aanhang bowlen en eten.
Ikke: GEFELICITEERD!! Je meisje is alweer een jaar! Wat is het allemaal snel gegaan. Geniet vandaag met volle teugen. Hoop op een paar mooie foto's van jullie bijzondere dag! Mariska: Heel veel plezier met het vieren van de verjaardag. Hoop dat ze een leuke dag heeft! Sasje: Laten we hopen dat je nog op tijd bent meis. Stampertje: Je gaat toch niet ziek worden hé?
oh smyltje die woordzoeker was wel leuk spel he! wij hebben ook getwijfeld om te kopen maar toch niet gedaan..want zulke spellers zijn we niet..en om dat nu met zijn 2en te gaan doen
Thanx meiden! Jenthe vind de slingers en ballonnen helemaal geweldig Ze was om 6 uur al klaar wakker! Zou ze het aanvoelen?? Nu ligt ze even lekker te slapen en hier is alles op orde voor het grote feest! Ze heeft haar mooie feestjurk aan Zal morgen ofzo wel even n foto plaatsen! Vanmorgen was wel even emotioneel, maar nu gaan we alleen vrolijk en blij zijn, het is vandaag een feestdag! Nogmaals bedankt voor alle lieve woorden!
@Smyl, goed geslaagd dus!!! Alvast veel plz morgen...leuk bowlen ... @Mama van Shaun, fijn dat het allemaal goed gaat meid.. @Pooh hoe is het met jou? @Zeepaardje, hoe gaat het meid? En met Pim, al wat minder aan het huilen? @Sasje, owh! Heb ook geen idee hoe het menselijk lichaam in elkaar steekt hahaha... Ik duim in ieder geval... @Hier, vanmorgen weer naar bodyshape geweest...pff was een zware les vandaag! Voel me wel okeey geloof ik...Vince ligt nu even op bed...en we zijn druk aan het bedenken wat we gaan doen... Fijne dag allemaal... Liefs
Stamp het is wel lekker weer om lekker te wandelen. Hier zit n kinderboerderij in de buurt en daar loop ik vaak heen met Jenthe, kan ze daar lekker naar de beestjes kijken en aaien! Hier zit deel 1 van de verjaardag erop! Net alles afgewassen en opgeruimd en nu vast wat dingen snijden voor straks! Jenthe ligt op bed, is ze straks weer lekker uitgerust als de drukte komt....
zo ik ben ook weer terug van het werk @ikke hoe was jullie dag meid?? jenthe zal wel flink verwend zijn
Ikke: Wat een drukte voor on meisje hé? en wat een hoop indrukken, de kamer is versierd, de mensen en alle aandacht. Jullie zullen nu wel gesloopt zijn. Hoop dat Jenthe een leuke dag heeft gehad met mooie kadootjes Stampertje: wat is het geworden?
Goedemorgen... @Ikke...wauw wat zag je meisje er mooi uit...met haar feestjurk...en trots kijken!!! IS ze goed verwend??? @Mariska en hoe vond Noëlle haar verjaardag???? Ook een groot feest geweest??? @Pooh, we zijn uit eindelijk wezen naar mijn zusje en zwager...daar even een bakkie gedaan en toen naar de winkel om even eten te halen en weer terug!!! @Vince was vanmorgen om 5.30 al even wakker....maar na speentje weer lekker gaan slapen tot 8.30!!! Dus we zijn nu lekker aan het wakker worden .. Het zal wel rustig in huis zijn vandaag...heb bijna geen stem meer.... Liefs
goedemorgen meiden, wat een rust hier!! @dolfijn en twinkle alles oke meiden? @stampertje sow maar goed dat vince nog even is gaan slapen anders wel heel erg vroeg he!!!
Helaas gaat ons uitje niet door, mn broer en gezin zijn ziek! Nu gaan we vanmiddag pokeren (hadden we afgezegd daarvoor). Mariska. Hoe was het feest bij jullie? Ikke en mariska. Leuke tips van kadootjes??? Ik ben nu bezig met een lijstje maken voor Ninthe dr vjd. Pooh. Zeg ehhh, werk je FF eens bij
Zo net terug van zwemmen! En wat vond Vince het leuk...dit wil ik echt veeeel vaker gaan doen..We zijn er een uur geweest en het was dat wij zoiets hadden van het is mooi geweest...maar Vince was nog niet uitgespeeld hoor..hahaha.. Nu is hij helemaal gesloopt en ligt heerlijk te slapen...mij benieuwen hoelang het duurt voor hij wakker wordt... Manlief is even met vrienden een borrel drinken in de stad.... Als Vince wakker wordt misschien ff op visite bij mijn ouders! @Smyl, jammer dat het niet door gaat...dus kunnen ze het ook nog niet vertellen...In ieder geval veel plz met pokeren..
oh stampertje dat lijkt me ook heel erg leuk inderdaad om te gaan zwemmen!! hier straks weer gaan werken heb heftige week achter de rug op het werk....clienten zijn erg tegendraads en doen vanalles wat niet mag dus erg vermoeiend politie is er zelfs aan te pas gekomen...en morgen komt de baas weer werken...want er is weer vanalles gebeurd vrijdagavond en gisteren...dus erg gezellig
Klinkt leuk stamp! En idd balen dat ze t nu nóg niet kuinnen vertellen.. ze zijn de enige die t nog niet weten! Mn ouders zijn nui bezig voor een nieuwe datum. Succes metg t werk sas! Wij zitten nu i de auto naar mn oiuders. Ninthe wegbrengen en dan lekker pokeren! Kan niet tot zo heel laat natuurlijk, maar dat geeft niet. Fijne zondag nog meiden!!