roze kletskoppen deel 6!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 29 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mariska

Mariska Bekend lid

28 mei 2010
    646
    0
    0
    Reizen
    Zuid Holland
    Hoi iedereen..

Ikke nog gefeliciteerd.. Alweer 1 jaar!!!
    Was het leuk gister, heeft je kleine meid het leuk gehad?

Nou hier super druk.. Maar ze vond het wel erg leuk
    Vooral de taart met haar kaarsje.. Die wilde ze wel ffies pakken hahaha..
    Ze was zo moe savond's.. dat ze er gewoo niet van kon slapen.. en ze is zo verwend.
    Allemaal leuke kado's. Een zitje voor in bad, boekjes, zachte grote blokjes, puzzels, pratende boederij.. geld.. kadobonnen..

En ik was zo moe.. ik was al iets van om half 10 in slaap gevallen op de bank. haha..

Voor de rest is dit dag twee dat we het gaan vieren.
    Maar oma is morgen ook jarig, dus dat vieren we vandaag ook.

Gelukkig weer internet. Heb twee dagen weer zonder internet gezeten.. zo irri.. Telefoon doe thet nog steeds niet.
    Morgen komt er een monteur langs

Vandaag dan alweer een jaar gelden dat de weeen zijn begonnen.. pff. Moet er gewoon van janken.
    Want gaat de tijd snel..
    En ik wilde die avond nog wel lekker ffies er tussen uit om een drankje doen vriendinnen. Zo blij dat ik dat dus niet heb gedaan.. hahaha. anders had ik midden in de kroeg me weeën gehad. hahah..

@Sas.. uhh 1 eierstok.. hoe kan dat dan??

@smyl.. gezelli pokeren. heb ik mezelf vorig jaar geleerd. toen in zwangerschaps verlof had. ging ik vaak pokeren op pkr..
    Kep zoveel geld gewonnen.. 50.000 Dollars weleens. Alleen jammer dat het nep is hahaha.

@stamp.. oh heerlijk zwemmen. ik wil ook wel gaan zwemmen..
    lekker op zondag ochtend. gezelli..
    Ook goed voor ons. Kunnen we omste buurt baantjes zwemmen.. kunnen we nog afvallen ook haha.

2. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Zo hier ben ik weer, kon sinds gister zp niet meer op :( Heb nu net mijn account opnieuw moeten actieveren!

Hier een leuke dag gehad gister, erg druk maar wel gezellig druk!
    Jenthe heeft het super gedaan, af en toe nam ze even een momentje voor zichzelf en daarna ging ze de drukte weer in.
    Ze heeft veel gekregen, oa; houten puzzels, boekjes, een pop, een loopfietsje, megablocks en wat dingen van little people.

Ze lag iets over half 8 uitgeteld in bed en heb d'r niet meer gehoord tot 03.30, toen even geknuffeld, speen erin en toen geslapen tot 07.30! Super dus! Wij aten pas om 20.30!!!! Eerst alles op kunnen ruimen, zuigen en dweilen.... pff waren kapot!
    Vandaag nog mijn broer en s-zus op bezoek gehad en nu ligt ze ook even op bed, ze was kapot!

Morgen en overmorgen lekker rustig aan doen met mijn meisje.
    Ik zal nog even n paar foto's plaatsen (de meeste hebben ze wel al gezien op fb)

3. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    De taart

4. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    In d'r verjaardags jurk

5. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Meiden ik maak me n beetje zorgen om Dolfijn... Ze heeft al een paar dagen niet gereageerd, ook niks op fb.
    Ze ging Beau vrijdag weer wegen op cb toch? Zal dat niet goed zijn geweest? Hoop dat alles goed gaat daar....

En Twinkle ook al n tijdje niks meer van gehoord, hoop dat ook daar alles oke is!

6. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Klinkt als een leuke dag Mariska!

Ikke. Leuke foto's! Had ze idd al op fb gezien. En idd, waar zijn dolfijn en twinkle!?

7. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Ikke, goed verwend dus :D... En super schattig jurkje....

Ik vraag me ook af hoe het met ze is...had ook al een paar keer berichtje geplaatst hoe het is....misschien even tijd voor hun zelf nodig....

Vince was pas 16.30 wakker en lag er rond half 2 al in...dus onwijs lang geslapen...half 7 alweer moe, fles en te bed! Wat een uurtje zwemmen al niet doet!

Morgen begint de werkweek weer...
    Liefs

8. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Sasje; Wat vervelend dat het allemaal niet zo lekker loopt op het werk.

Ikke: Ik heb de foto's idd gezien. Wat een mooie jurk! En ik vind haar verjaardagskroon ook zo mooi. Knap van haar dat ze zichzelf af en toe even terugtrekt. Doet ons meisje ook, teken dat het haar even te druk is en ze even verwerken moeten.

Mariska: Ook jouw meid is super verwend. Hoe is het afgelopen met de taart? Grote puinhoop geworden of viel het mee?

9. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    Hmm ik heb idd ook al aantal keren gepost nar beide dames...hopelijk is alles ok.
    Ik denk dat als er wat zou zijn met beau we dit wel hadden geweten denk uk.
    Zo nu ga ik slaoen op werk...tot morgen!

10. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Mariska van harte gefeliciteerd met noelle!!!

11. Mariska

Mariska Bekend lid

28 mei 2010
    646
    0
    0
    Reizen
    Zuid Holland
    Hoi iedereen..

Dank je ikke

Zo de drukte is weer voorbij. Ze is gister ook zo super verwend.. fiets, babywiegje met een popje, pratende vliegtuig, een kassa, winkelwagen met boodschappen... zo veel speelgoed.

En de taart.. daar was niks meer van over haha.. die heeft ze helaal kapot geslagen.. haha..
    Maar we hadden nog een taart..

En ze heeft het weekend ook zo lekker geslapen.. zaterdag en zondag was ze om half 9 wakker Vandaag weer gewoon om 7 uur...

En smyl.. nog gewonnen met pokeren?

Ja nou je het zegt.. twinkel en dolfijn.. hoop idd dat het goed gaat..

12. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Er is er een jarig hoera hoera, dat kun je wel zien dat is Noelle! Gefeliciteerd!!

Ik hoop dat wij niet zoveel speelgoed krijgen, hebben we geen ruimte voor haha.
    Ik ga douhen en aamkleden en naar mn werk. Hopelijk lukt t om vandaag alles te doen, hoe ik niet nog een dag heen.

Fijne dag!

13. Mariska

Mariska Bekend lid

28 mei 2010
    646
    0
    0
    Reizen
    Zuid Holland
    ik ben blij dat we zijn verhuisd.. anders had ik het speelgoed ook niet kwijt gekund hahaha...

werkse smyl

14. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen,

@mariska van harte gefeliciteerd met jullie kleine meid!!

wie is de volgende? beau of niet?

@hier druk dagje, zometeen naar de kapper en aansluitend naar het zh....dus ben er straks weer :)

15. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Succes int zh Sas! Volgende is Quint, maarja Biancje is er bijna nooit jammer genoeg. Dan komt Beau ja!

16. Mariska

Mariska Bekend lid

28 mei 2010
    646
    0
    0
    Reizen
    Zuid Holland
    jeetje.. zit gewoon te janken om gtst.. omdat danny er uit gaat!!
    vind het zo jammer..

17. Mariska

Mariska Bekend lid

28 mei 2010
    646
    0
    0
    Reizen
    Zuid Holland
    sas, succes in het ziekenhuis! knuf

18. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    thanks meiden....

19. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ik heb beide dames een sms gestuurd.

van twinkle wel iets terug gekregen. ze komt vandaag of morgen langs hiero....

en van dolfijn nog geen reactie.....

20. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Oke fijn Sas! Hoop ook snel duidelijkheid van Dolfijn....

Deel Deze Pagina