roze kletskoppen deel 6!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 29 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    hallo meiden hier ben ik even het is even geleden sorry maar had het echt nodig lief dat jullie aan me gedacht hebben:) sasje bedankt voor je sms zoals ik je al schreef heb ik een zware week achter de rug:( het spijt me dat ik niet eerder iets heb gepost maar was verdrietig maar ook teleurgesteld in mijn lichaam ik begin steeds meer aan een goede afloop te twijfelen dan zal ik jullie even vertellen hoe dat komt ik ben op 13 feb ongi geworden niet wetende dat dit mijn gewone ongi was op dag 5 van de ongi dus 17 feb afspraak met de gyn kreeg een echo en daar was was ineens toch wat op de echo te zien er heeft waarschijnlijk toch een bevruchting plaats gevonden alleen is het nu met nestellen niet goed gegaan en is het een vmk geworden moest een paar dagen afwachten en woensdag 22 feb terug komen om te kijken of de baarmoeder leeg was anders moest ik weer gecurriteerd worden gelukkig was dat niet het geval dat had ik niet aan gekunnen:( ik wist niet beter ik dacht ben gewoon ongi geworden het voelt wel anders dan de vorige keer maar toch ben ik heel verdrietig geweest nu gaat het wel weer beter mijn lichaam pakt de vmk nu wel goed op vandaag weer op controle weer geweest en er zijn wel twee follikels maar dat neemt niet weg wat ik al schreef de angst zit er nu wel in

ik hoop dat jullie begrijpen dat ik er niet was en ook niet op jullie heb gereageerd maar moest even alles laten bezinken

@ sasje ik hoop dat er een mooi eitje of eitjes aan het groeien is;) nogmaals bedankt voor je sms

@ mariska gefeliciteerd met je dochter:) ze is goed verwend

@ dolfijn ik hoop dat alles goed met jullie gaat knuff

meiden allemaal een dikke knuffel en net wat ikke al schreef jullie hebben allemaal een speciaal plekje in mijn hart

2. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Oh lieve Twinkle, ik krijg helemaal kippenvel als ik je berichtje lees :( Wat is dat ontzettend balen zeg, niet eerlijk!
    Wel fijn dat er nu 2 mooie follikels te zien zijn, maar snap heel goed dat de schrik er goed in zit!

Neem je tijd meis!
    Hele dikke knuffel voor jou!!!

3. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    Lieve lieve twinkle...wat onwijs shit :( en wat oneerlijk :( ik gun het jullie zo erg!! Ik wordt er verdrietig van pff.
    Meid wat een pech hebben jullie....
    Een hele dikke knuffel en dat een 3e zwangerschap mag gaan lukkwn en blijft plakken!!!

4. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ ikke ja was zeker heel erg schrikken vooral omdat we van niets wisten:( we waren er gewoon vanuit gegaan dat het niet gelukt was:( bedankt voor je lieve reactie

@ sasje ik voelde op dat moment de grond onder me voeten weg zakken het eerste wat ik dacht was nee niet weer:( dat mag niet dat kan niet ik kwam thuis en heb eerst heel hard gehuild wat voelde ik me klote bedankt voor je lieve woordjes

5. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    Oh dat geloof ik twibkle...dus het nachtje weg was niet zo geslaagd...of zijn jullie sowieso niet gegaan?

6. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ sasje nee dat was niet zoals het had moeten we zijn wel gegaan want was geboekt en kon het niet meer veranderen. hoe was het bij jou in het zh of ben je nog niet geweest

7. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Ja Sas, hoe was het bij jou? Krijg je morgen je iui???

Hier slaapt Jenthe al ruim 2 uur.... Zal nog wel moe zijn van het feestje zaterdag en zondag ;)

8. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ ikke nog gefeliciteerd met jullie meisje sorry voor de late reactie:) wat is de tijd toch hard gegaan Jenthe alweer een jaar en twee dagen:D

9. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Dankje Twinkle, geeft niks meid, je hebt nu wel wat anders aan je hoofd... Ja het gaat echt super snel!

Ik gun het jullie ook zo ontzettend!!!!

10. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ ikke dankje wel lief van je:)

11. Mariska

Mariska Bekend lid

28 mei 2010
    646
    0
    0
    Reizen
    Zuid Holland
    @twinkel.. jeetje meid.. dikke knuffels..
    ik leef met je mee hoor!

vriendin van mij zit in het zelfde..
    nu is de ivf ook niet gelukt!
    maar blijft duimen voor dar!
    want het gaat zeker lukken
    ze is al een x eerder zwanger geweest en heeft doen een miskraan gehad....

en sas hoe is het met je??
    krijg je je iui??

ik leef echt mee hoor..
    vind het zo erg voor jullie..

hier Noelle heeft lekker van half 1 tot half 4 geslapen.. ik ging ook ffies op de bank liggen.. op moment dat ik lekker lag te slapen.
    Werd mevrouw lekker wakker hahaha.
    Had gewoon iet eerder me ogen dicht moeten doen.

12. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ mariska dankje wel:)

13. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meiden,

net terug vanuit het zh...eitje was 20.5mm super dus!
    net pregnyl gezet en morgen half 2 de iui......slijmvlies was ook bijna 10.5 dus ook super.....dus moet nu eigenlijk wel goed komen....eitje heb ik nog nooit zo groot gehad...normaal moet ik altijd spuiten bij 18 mm...

14. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ sasje super nieuws dus mooi zo mijn duimen gaan heel hard draaien zeg op naar die lang verwachte test:D

15. Mariska

Mariska Bekend lid

28 mei 2010
    646
    0
    0
    Reizen
    Zuid Holland
    voor het eerst nu twee x een halve liga gegeven
    zo eng.. maar het gaat goed!
    ze ziet er niet uit!!! hahaha.
    maar dat geef niet..

mijn lieve birthdaygirl...

16. Mariska

Mariska Bekend lid

28 mei 2010
    646
    0
    0
    Reizen
    Zuid Holland
    jullie zullen wel denken.. nu pas een lig uit hand.
    maar ik vind het zo eng dat ze er in stik

nu is ze bezig met het laastte stukje wat in haar handje gepropte liga...

17. Mariska

Mariska Bekend lid

28 mei 2010
    646
    0
    0
    Reizen
    Zuid Holland
    meiden, ik ga er vandoor
    ik ga naar me s-ouders.. s-moeder is ook jarig.

fijne dag

misschien tot vanaaf!

18. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Ohh Sas ik krijg echt helemaal kriebels in m'n buik van jouw berichtje!!! Ik duim als een gek!

Mariska haha Jenthe krijgt al zeker 3 maanden liga uit d'r hand, ging meteen al beter dan die berenkoekjes! Net heeft ze voor t eerst rozijntjes op en n nijntje koekje voor dreumesen! Ja nu hebben we geen baby meer :( Gefeliciteerd ook met je s-moeder!

Zo de lasagnette staat in de oven, eindelijk weer goed eten na dit weekend :)

19. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hey meiden,

@Lievelieve Twinkel....jeetje meid...het zit jullie ook niet mee met de langverwachte kinderwens!!! BAHBAH...wat is de wereld af en toe zoooo GVD oneerlijk!!! sorry maar moest er even uit...Baal gewoon zo met je mee... En lieve meid, heb vertrouwen in je lichaam en je kan dus zwanger worden, want dat heeft "het" al 2x laten zien! En het is helaas 2x op een andere manier mis gegaan....Maar...3x is scheepsrecht meid!!! Super dikke knuffel...

20. Mariska

Mariska Bekend lid

28 mei 2010
    646
    0
    0
    Reizen
    Zuid Holland
    @ikke.. daarom juist..
    die berenkoekjes.. die had ik al een paar keer geprobeerd.. maar daar nam ze zulke grote happen van.. zo eng..

en toen kwam ik ineens op het idee.. ik doe wel een liga.. miss is dat wel beter! haha

nee.. geen baby meer.. echt niet leuk.
    ze was net in slaap gevallen in me armen.. heb gewoon een beetje moeten huilen.. ze lag zo lekker in me armen.. heerlijk..
    toen ze nog echt een babytje was, lag ze heel vaak lekker te slapen.. mis dat wel een beetje..

Deel Deze Pagina