goedemorgen meiden, @twinkle meid ik schrik ook echt van je bericht!!! fijn dat het hartje nog klopte! doe maar rustig aan!!! @dolfijn beterschap en fijne vakantie! @pooh oh ja dat ken ik nog wel ja die bal...dat is ook kei moeilijk @ikke ook voor jou beterschap! @wolfje zou je niet nog eens terug gaan naar de ha met je enkel?
Ohh lieve Twinkle, ik snap heel goed dat de schrik er goed inzit meis Maar wel erg fijn dat je toch t hartje hebt zien kloppen! Hele dikke knuffel!
Hier; wow wat gaat Jenthe ineens hard!!! Ben benieuwd hoelang het nog duurt... Nu brood eten met mijn meisje
all;vannacht eerst een uur wakker gelegen doordat de kleine druk aan het schoppen was... toen na een uur plassen, kleine weer aan het schoppen en daarna nog 3x eruit geweest... Vannacht was sem wakker van 4.30 tot 5.45... meneer was gewoon klaarwakker en ik dus ook... toen om 7.30u eruit sem sliep nog en ik ben beneden gaan schoonmaken.... nu ff kop koffie drinken, zo overblijven en vergadering... dan eten koken... eten oma ophalen... die blijft voorlopig weer hier logeren ivm veel ziekenhuis bezoeken... knuffels en fijne dag!
lieve meiden heb bijgelezen maar moet echt weg nu... en weinig tijd vandaag, sorry twinkle meid wat heftig... ik hoop dat het goed zit!!!dikke knuffel ikke leuke foto! enkel; ga er morgen ff mee naar de ha...vertrouw het zelf ook niet helemaal en doet erg pijn... rest knuffel...xxx
@Twinkle; pff.. dat was zeker schrikken meis! Ik hoop dat alles goed zit.. doe ajb rustig aan en verwen jezelf even.. dikke knuffel! @Wolfje; ga idd dan nog maar ff langs HA, hopelijk kan hij je meer vertellen.. en doe nu rustig aan waar mogelijk: je blijft zo druk meis! Denk om jezelf! @Ikke; leuke foto, ben ook benieuwd hoelang het nog duurd. @Sasje; hoe is het nu met jou meis? @Pooh; je meisje aan het papier machéen zag ik op FB leuk! alleen vullen.. tja, denk dat dat 10 jaren plan wordt @Hier; erg verkouden, beau vannacht veel aan het draaien geweest dus niet al te beste nacht, nu snel nog wat wassen en tassen inpakken.. Tot later meiden! xx
Waneer gaan jullie precies Dolfijn en wanneer zijn jullie weer terug? Balen van je nacht Is het fruit en groente wel goed gevallen bij Beau?
@dolfijn het gaat goed hier hoor.... @hier dadelijk weer beginnen met werken....vakantie weer om helaas
Twinkle: Net als de andere schrok ik ook flink van jouw bericht. Fijn dat je het hartje hebt zien kloppen, doe rustig aan en denk goed om jezelf en je beeb! Wolfje: Oh meid, wanneer neem jij nou je rust! Je bent zwanger en niet zo'n beetje ook! Sasje: Werkse meid, spreek je vlug weer op FB! Dolfijn: balen van je korte nacht. Hopelijk kun je in de vakantie uitslapen. Je vrienden hebben toch ook een kindje? Of gaan jullie met andere vrienden? En ja, niemand meld zich als sponsor... dus dat zal vast lang duren! Ikke: Geniet van je kleine meid, je ziet het het kan ineens heel snel gaan. Maar weet ook dat de ontwikkeling zo ineens stil kan lijken te staan. Dan heeft haar lijfje de energie weer even nodig om flink te groeien, in de lengte of de breedte. Hier: Vanochtend ge-papier-machéd. (ehhh hoe schrijf je dat???) Nu hopen dat die ballon vol lijm ook wil drogen. Heb 'm maar dicht bij de kachel gezet! Meisje is naar school en ik ben begonnen met de deurpost in de verf te zetten op zolder. In de grondverf hoor, als dan alles afgetimmerd is kan ie zo in de echte kleur.
dank jullie wel lieve meiden fijn dat jullie begrijpen dat ik even mijn rust pak ik hou jullie op de hoogte meiden ga nu weer lekker op de bank liggen ben heel moe vandaag voor jullie allemaal een hele dikke knuffel liefs twink
hier; zojuist pas thuisgekomen...ff wat sap drinken...dan eten koken... zwemmen en niet vanavond maar morgen oma ophalen... vanavond net5 kijken... sasje; idd niet fijn na een korte nacht... vind het ook erg vreemd van sem normaal snachts echt nooit wat mee te doen... werkse meid! ha; morgen 14.30u afspraak... dolfijn balen dat je zo verkouden bent... hier begin ik ook snotterig te worden... pooh; helaas blijf ik verplichtingen houden... maar manlief wel zover dat hij voor mij boven en beneden gaat dweilen ik heb vanmorgen gezogen dus goed bezig op zolder enne wat leuk geknutseld met je meissie foto mijn temp zakte ook vaak op dag 2-3 van menstruatie... all knuffels
Ei: Laurier: Sasje24: NOD : Mom23 (1e kindje, ronde 9) : Poohbeer (2e kindje, ronde 13) : Sasje24 ( 1e kindje, ronde 17,) mmm Sasje24: hsg alles prima! 15 nov afspraak hoe cyclus ervoor staat. Laurier: Uroloog geweest, nu weer wachten op uitslagen! Zwanger Wolfje22; 25-12-2011 16/11controle vk Twinklestar: 16-06-2012 11/11 derde echo gyn 25/11 termijn echo Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 05/12 CB Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 14/11 CB Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 1/12 CB Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 Mama van Shaun; 15/7 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 14/11 CB 3e prikjes
Wolfje: Probeer echt rustig aan te doen! Je hebt je energie hard nodig voor de bevalling en kraamtijd zoals je wel weet Fijn te horen dat het normaal is, heb nog nooit getempt, dus heb werkelijk geen idee. Gelukkig ook al de lijstjes van Smyltje gzien. Moet alleen nog een beetje het programma uitvinden. Foto, die maak ik als ie af is. Heb nu alleen een ballon vol krant en veel, heel veel lijm!
Twinkle. Owh jee meid wat zal jij geschrokken zijn!! Gelukkig lijkt alles er zo goed it te zien.ga maar lekker bankhangen! Ff rustig aan doen. Snel bij de verwarming weghalen pooh!! Door de warmte kan de ballon klappen en dan zakt ie helemaal in elkaar.. dat zou zonde zijn! Wolfje. Jeetje meid, je hebt t maar druk! Doe rustig aan met je enkel hoor Stamp. Veel plezier! ikke. Wat gaat ze hard he!!
@Ikke; we gaan woensdag weg en komen vrijdagavond weer thuis.. Vrienden zijn nu al heen maar dan hebben die ook nog even twee daagjes samen Groente en fruit is goed gegaan.. vandaag weer gewone poepbroek dus blijkbaar kan hij het redelijk aan! @Sasje; mooi zo! Succes weer met werken! @Pooh; we gaan inderdaad met onze beste vrienden en Spetter Ben benieuwd naar eind resultaat straks en ik hoop natuurlijk dat nog een sponsor zich meldt!
KIJK! beetje vage foto, maar na 129383672 keer proberen was dit de beste (en enige) waar ik haar tandjes erop kreeg
pooh; ja probeer rustig te doen, alleen morgen oma ophalen blijft tot 18-11 bij ons... en daarna kijken naar geb.kaartjes wil haar daar niet bij hebben... niet lullig bedoeld... smyl; leuke foto ohh ja rustig aan met enkel doe ik ook wel... kan niet anders dolfijn fijn dat groente en fruit goed ging...!
DOlfijn: Misschien kun je een dealtje sluiten met vrienden. Hun de ene ochtend eruit met de kids, en jullie de andere. Kunnen jullie ook om en om uitslapen. Fijn dat poepen nu goed gaat. Smyltje: Bedankt voor de tip, lees 'm alleen nu pas... De boel begint al aardig te drogen. Hier en daar nog een natte plek. De foto is goed gelukt trouwens! Duidelijk zichtbaar hoor! Wolfje: Hopelijk vinden jullie gelijk wat jullie zoeken. Kom er vandaag achter dat mijn rijbewijs morgen is verlopen... Manlief heeft een nieuw paspoort nodig en voor ons meisje maar een ID-kaart halen. Volgend jaar wordt de prijs verhoogd van 9,00 naar 30,00. Dus misschien een tip voor andere mama's. Als jullie toch een keer op vakantie willen naar het buitenland. Nu scheelt het nog flink. Prijs paspoort omlaag, id-kaart kids omhoog - RTL Nieuws.nl Zo'n kaart is toch 5 jaar geldig. Nu naar bed, morgen weer werken.