roze kletskoppen deel 6!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 29 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Beau zou ineens 550 gram zijn aangekomen :(
    Ik begrijp er niets meer van.. maar goed.. 7880gram nu :)
    Vrijdag bij inloop voor de prikjes heen.. toch maar even uitgesteld ivm met doorkomende tandjes. Dan maar even opnieuw wegen voor de goede orde..

@Sasje en Pooh; ik duim voor jullie! knuf voor beiden!

xx

2. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    fijn dat beau weer goed is bijkomen :)
    weer een last minder toch?

3. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Sasje: Oh wat grappig dat jij een goed gevoel hebt ineens voor mij! Ik hoop het zo!. Mijn temp kaartje gaat super. En ja, ik heb zelf ook wel een beetje hoop. Mijn (.)(.) doen weer super zeer en lijken 's avonds wel 2 maten gegroeid te zijn. Maar heb ook ineens weer een beetje last van mijn rechter oksel. Had bij de zwangerschap toen een melkklier die verstopt zat. Heb daar toen ook de hele zwangerschap last van gehad. Maar verder geen kwaaltjes of voorgevoel. Ik moet helaas nog 8 dagen wachten...
    Weet dat mijn duimen nog steeds volop draaien voor jou!!!

Dolfijn:Heb je steeds dezelfde persoon om te wegen? Het klinkt ene beetje alsof ze de vorige keer niet goed hebben gewogen, hij was toen toch ook ineens gekrompen???
    In elk geval super blij dat hij nu eindelijk weer flink is aangekomen. Geeft je hopelijk even ietsje rust.

Hier: 2 wassen hangen buiten. Meisje heeft bedacht dat ze wel een vis wil, dus die heb ik voor haar uitgezaagd. Nu wil ze ook een papa-vis en een baby-vis. En oja, ook een zeester. Ben nu dus een heel aquarium aan het uitzagen. Misschien dat we die 3-D op kunnen plakken. Ach, we zien wel wat we er mee gaan doen.

4. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    nee hoor pooh...jou banner klopt niet.

jij hebt op dag 12 je eisprong gehad...dus 14 dagen later....is nog 4 dagen tot je nod....

5. Mariska

Mariska Bekend lid

28 mei 2010
    646
    0
    0
    Reizen
    Zuid Holland
    Goedemiddag

Weer een mooie dag! hopelijk een mooie week! en zeker voor Sas en Pooh.. Duim nog steeds hoor..
    Hoop het zo voor jullie!

Nou dat is toch goed dolfijn.. Aangekomen! fijn zeg..
    Het eten gaat nu al beter!
    Voel je nu ook wat beter??

Gek he pooh.. dat sommige mensen nog zo lang leven de lol hebben.

Kan me dat gewoon niet meer voorstellen..

Zeker niet de 30 plussers.. Ken er ook een paar..

Moet ieder voor zich zelf weten natuurlijk..

En de high tea was echt heerlijk!

Als jullie een x in den haag zijn.. dan is het echt leuk om daar te gaan eten.. Je kan er van alles doen.. Ontbijten, high tea, baby high tea.. noem maar op! zo gezellig.

Mijn vriendin gaat woensdag naar het ziekenhuis.. Kijken hoe groot haar ... zijn.. Ik ben weer die naam kwijt.. Zo erg.. begint met een F volgens mij.. Dan gaan ze haar 2de ivf behandeling doen..

Ze heeft nog 1 bevrucht eitje in de vriezer zitten..

Ook gaat ze voor de tweede keer naar Henk de Gier..

Kennen jullie hem? Best bekend..

Hij doet ook veel BNers.. Magnetiseur of zo iets.
    Het schijnt dat hij bij een andere vriendin wel heeft geholpen.. Die is nu zwanger.. moet je maar ff kijken henkdegier.nl
    site is niet meer up to date hoor..

Kleine meid lig lekker te slapen..

Hoe is het met Ikke?

Die heb ik ook ffies niet gezien?
    Zou ze zo ziek zijn? Kut griep

Zeepaard.. Hoe is het met jou?

Smyl.. Al uit je vakantie gekomen..

Nog tips nodig?

Kep Twinkel ook al een tijdje net gezien
    Zal alles goed gaan?

6. Mariska

Mariska Bekend lid

28 mei 2010
    646
    0
    0
    Reizen
    Zuid Holland
    hihi.. ondertussen al weer twee berichtje gekomen

Pooh.. je bent weer lekker crea bezig!

Vind het zo spannend weer voor jullie!

7. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Hey meiden,

@ Dolfijn; Ohh wat fijn dat Beau weer is aangekomen zeg! Gaat het eten ook als iets beter of dat niet? Ik denk dat ze de vorige keer idd verkeerd hebben gemeten hoor, Beau kan echt niet krimpen :cool:. Hopelijk gaat de tandenpijn snel over!

@ Sas; Hmm klinkt allemaal niet echt positief bij jou :( Ik duim gewoon nog flink door hoor!!! Hoe is het met je zus?

@ Pooh; Spannend!!! Nu is het wel een keer jouw tijd hoor!!! Ook voor jou duim ik door!!! Wat ben je toch weer lekker creatief bezig!

@ Mariska; Fijn dat de high-tea zo leuk was!

Hier het weekend echt flink beroerd geweest, vooral gister. Heb gewoon tot 10.45u in bed gelegen!!!! :$
    Nu gaat het wel iets beter, nog flink verkouden, maar de griep is volgens mij op zijn terugweg :cool:.

8. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Sasje; mijn cyclus is altijd 28 dagen. Nou ja, altijd.... de laatste tijd in elk geval. Ik houdt dat dan ook maar gewoon aan.
    En ik hoop voor jou dat die kramp niet door gaat zetten. Ik houdt hoop!

Mariska: Grappig hé dat dat zo kan verschillen. Hij is na een lange studie gaan reizen. In china voor ene tijdje geweest om Kung-fu te leren, berg beklommen in oostenrijk en zo, en ontwikkelingswerk gedaan in Slowakije. Nog met een groep vrienden in een auto door europa getrokken. Ach, ik ben elke keer weer benieuwd waar hij nu rondhangt. Tja, en ik... ik heb nog niks van de wereld gezien. Ben gelijk gaan trouwen, huis gekocht en een kindje gekregen. Mijn tijd komt nog wel....

Ikke; las dat jij vanochtend zonder stroom zat. Mooi balen en slecht geïnformeerd. Reden tot het indienen van een klacht. Leuk dat ze je informeren maar dan moeten ze wel de goede datum erbij zetten....

9. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @mariska denk dat je vriendin een follikel meting krijgt.
    en die man zegt me niks....nog nooit van gehoord.
    ik moet woensdag weer bellen naar para man mocht ik ongi worden...ben benieuwd....wilde eigenlijk vandaag bellen maar toch niet gedaan...
    we wachten maar af...zo net gestofzuigd, keuken gepoets,wc gepoetst en gestofd overal.
    nu zometeen nog de was opvouwen en dan vind ik het wel goed voor vandaag..dweilen doe ik wel andere keer...wil eigenlijk schrobben hele woonkamer/keuken kut karwei maar hond is loops en heeft wel broek aan overdag maar s nachts niet dus af en toe ergens ligt er een drupje..dus wacht liever tot het voorbij heeft dus dweil morgen ff snel...

10. Mariska

Mariska Bekend lid

28 mei 2010
    646
    0
    0
    Reizen
    Zuid Holland
    dat is hem sas..
    dat gaan ze nu bij haar doen..
    al die moeilijke termen die voorbij komen..

henk de gier is ook van feyenoord.
    Daar heeft hij ook veel voor betekend.

zo dan ikke. maar dat is wel ffies goed voor je..
    je had er blijkbaar nodig..

kep net in de zon gezeten op balklon..
    Heerlijk.. Nu is de zon weg..
    Maar wat is dat super dat de zon er weer lekker is zeg..

11. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    helaas ben al ongi geworden....:(

ben best wel verdrietig nu.....waarom lukt het nou steeds niet????
    krijg steeds meer de neiging om te stoppen met het hele gebeuren!!! en eens lekker leven en nergens zorgen over te hoeven maken en niet iedere maand dit verdriet en pijn te hebben....

12. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Ooowh nee sas :( Ik snap er ook niks van!! Ik kan me goed voorstellen dat je het zo voelt :( Hopelijk lukt t je wel om de moed er in te houden hoor!! Misschien kan die pRMan hierin nog iets voor je betekenen?? Heeeele dikke knuffel meis! Denk aan je

Ikke. Owh, dan zul je t vast nodig hebben gehad :) Zag dat Jenthe ook al weer lekker opgeknapt is!

Pooh. Weer lekker crea bezig geweest dus! Ach, en jouw reistijd komt nog wel joh.

Matiska. Lekkere tiepmiep :) Je bent weer goed bezig geweest vandaag! :D We willen naar Spanje (ofzo haha). Als het kan in 1 huisje (is toch vaak goedkoper dn 2 losse). Heb nu geen zin meer om te kijken, kijk later wel weer :)

Dolfijn. Wat goed dat ie weer lekker is aangekomen! Wel gek hoor..

Hier. Vandaag functioneringsgesprek gehad. Ging goed. Wel aangegeven dat iok al een tijdje twijfel.
    Verder gaat alles zn gangetje

13. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Even snel; :( :( :( Nee Sas! Ik snap dat je er nu even flink doorheen zit en dit is ook niet meer dan logisch... Het is ook niet eerlijk, die super lange weg die jullie moeten afleggen naar jullie wondertje :( toch hoop ik dat je het allemaal nog n beetje trekt zodat je uiteindelijk ook echt kunt gaan genieten van een mooie zwangerschap en uiteindelijk van jullie mooie kindje! Hele dikke knuffel voor jou meis, weet niet zo goed wat ik moet zeggen nu...

14. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Oh nee Sasje! waarom toch? ik voel je pijn met je mee.. en kan me goed voorstellen dat je even niet weet waarvoor je dit allemaal doet..
    Ik hoop dat je je kracht kan hervinden, hele, hele dikke knuffel meis! Neem even de tijd voor jezelf.. deze teleurstelling is niet niets.. xx

15. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    enne.. je weet me te vinden hé?! xx

16. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Lieve Sas, wat een klapper weer meid!!! Hele dikke knuff...en snap dat je heel erg boos en verdrietig bent...maar ook ik hoop dat je de kracht nog vindt...en je snel mag gaan genieten en al deze zorgen achter je kan laten...
    hele dikke knuff..

Meiden ga zo sporten...
    knuff

17. Mariska

Mariska Bekend lid

28 mei 2010
    646
    0
    0
    Reizen
    Zuid Holland
    ah sas.. nee.. jeetje joh..
    Probeer idd wel de moed er in te houden hoor..
    Kan me voorstellen dat je nu denk.. klote kut..
    en het is allemaal niet eerlijk zo!
    hele dikke knuf voor jou!

sportse stamp!

ja ben lekker aan de typ geweest Smyl
    Oh leuk spanje!
    tis moeilijk he.. om een vakantie uit te zoeken
    Voor andere weet ik het wel vaak te vinden..
    Maar voor mezelf.. vind het altijd zo moeilijk..

18. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    meiden,

bedankt voor jullie lieve woordjes!

19. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Is niet meer dan normaal Sas, we zijn er voor elkaar!

20. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Sasje: Oh nee toch?! Dat is wel heel erg vroeg! Meid, ik gun het je zo en dan dit weer. Net nu je juist hoop zou moeten hebben door die man. Ga je nu weer terug naar hem? Hele dikke knuffel van mij meis. Als je even uit wilt huilen, ik ben er voor je. Je mag me altijd even berichten hoor! KUS

Wij zijn weer even bij de bank geweest. De rentevaste periode loopt af en nu even rondkijken wat er allemaal is en wat het goedkoopste is. Maar pff, wat een hoop info elke keer weer. Morgen weer werken, dus ik kom 's avonds pas weer langs.

Deel Deze Pagina