twinkle lieve meid jeetje dat is schrikken!!! pas alle rust die je nemen kan! hele dikke knuffel!!! we spreken alkaar wel op msn wolfje jeetje wat zijn jou dagen druk! Ben benieuwd wat de ha zegt over je enkel vanmiddag!! poohbeer dat scheelt nu idd nog met die kaart zeg! werkse voor vandaag nog... Hoe gaat het met het kunstwerk, droogt het al goed? smyltje haha ze was je net even voor Ik zie de tandjes hahah wat lief! dolfijn wat fijn dat het poepen goe dgaat, geniet lekker van jullie paar daagjes weg!!
Ei: Sasje24: NOD : Mom23 (1e kindje, ronde 9) : Poohbeer (2e kindje, ronde 13) : Sasje24 ( 1e kindje, ronde 17,) mmm Sasje24: hsg alles prima! 15 nov afspraak hoe cyclus ervoor staat. Laurier: wachtend op de uitslag of een dna-beebje van ons beide mogelijk is. Zwanger Wolfje22; 25-12-2011 16/11controle vk Twinklestar: 16-06-2012 11/11 derde echo gyn 25/11 termijn echo Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 05/12 CB Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 14/11 CB Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 1/12 CB Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 Mama van Shaun; 15/7 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 14/11 CB 3e prikjes
hoi meiden nou ha heeft afgebeld, spoedgeval... misschien eind van de middag anders morgen vroeg... vanavond oma ophalen...dus tot de 18de reageer ik minder... dan weten jullie dat zal wel proberen bij te lezen en soms ff ego berichtje plaatsen hier nogal buikpijn... zit nu aan een beker warme melk (wat ik normaal niet lust haha) Super mooi kado gehad...de lodger badcape en de lodger bunker!!! Helemaal blij ben ik er mee pooh; ja dat hoop ik ook, maar ik weet totaal nog niet wat ik wil, kwa uiterlijk maar ook nog niet kwa tekst...*zucht* krijg je dan geen bericht dat je rijbewijs is verlopen? met id kaart normaal wel... smyltje; zo mevr. was er op tijd bij vanmorgen sasje; laat die hoofdpijn maar snel afzakken! laurier; ja ik was ook benieuwd... denk dat ha nu morgen wordt... knuffels xxx
@ Sasje; Is je hoofdpijn wat gezakt? @ Wolfje; Wat balen dat de HA heeft afgebeld @ Smyltje; Ahh die foto op fb van die tandjes, kon je d'r niet aan het lachen maken en dan een foto maken? @ Laurier; Hoe voel je je meis? Al iets beter? @ Dolfijn; Hoe is het met jou en Beau? Is de spruw al weg? Heel veel plezier met de daagjes weg! Geniet ervan jullie verdienen het!!! @ Twinkle; Hoe is het met je? Geen bloedverlies meer gehad? KNUFF!! @ Pooh; En ben je al terug geweest naar die winkel voor je maansteen? Hier gaat alles goed, druk vandaag in huis bezig geweest. Jenthe doet het ook super, kruipt lekker rond Ohja zuslief is gister op controle geweest en op zich is alles goed, alleen is ze weer afgevallen dus morgen contact met een dietiste om te kijken hoe en wat. Ook moet ze er rekening mee houden dat het herstel nog wel 6 weken kan duren Dat kan dus ook betekenen dat ik nog een hele tijd de weekenden moet werken Het is niet anders....
@dolfijn idd alvast een fijne vakantie meid want ben er morgen vroeg niet moet naar bespreking. @ikke wat een mooie meid hoor!! balen zeg dat de voorruitzichten op langere termijn zijn kunnen je ouders niet oppassen?
@ikke. nee, als ze lacht, lacht ze niet haar tanden bloot haha. en als ze wel lacht, stopt ze zodra ze de camera ziet want die moet uiteraard in dr mond als ze straks wat groter zijn, zal t wel beter gaan hoor. kdv vandaag ritme weer omgegooid :S dus ninthe heeft net ff geslapen. ga dr nu wakker maken. omkleden laatste flesje en dan om 8 uur weer naar bed denk ik. hopelijk slaapt ze vannacht wat beter
hey meiden hier ben ik weer even snel @ ikke het gaat wel hoor ben alleen heel erg moe en ben wel gespannen voor vrijdag maar heb geen bloedverlies meer gehad gelukkig sorry dat ik zo weinig reageer @ laurier dankje wel meis doet je msn het weer? ja ben heel erg geschrokken doe lekker rustig aan manlief werkt in de middag dienst dus is s' avond nu ook lekker thuis hoe gaat het met jou meiss? @ sasje wat vervelend die hoofdpijn zeg hopelijk voel je je nu weer wat beter @ dolfijn lekker een paar daagjes weg geniet ervan meiss dat hebben jullie wel verdiend na alle tegenslag knuff @ wolfje wat balen die buikpijn gaat het al wat beter @ poohbeer dat scheelt wel een hele hoop geld zeg gelijk dat je het nu gaat doen had nog niet gereageerd maar wat baal ik zeg van je ongi ik hoop dat het tempen je verder kan helpen succes meid @ smyltje hoe gaat het nu met jou zit je alweer wat lekkerder in je vel knuff @ mama es heeft een kapotte comp ze probeert vandaag met haar mobiel in te loggen @ nou meiden meer heb ik niet onthouden sorry ga nu weer lekker tv kijken net 5 fijne avond meiden knuffel voor jullie
Hier dvdrecorder bekeken nu snel slapen. Morgen lekker zwemmen en de onderwaterfotograaf komt! Twinkle. Nog niet echt lekkerder in mn vel. Ging vrijdag weer met die vrouw praten maar dat heeft voor mij niet echt toegevoegde waarde. Volgende week weer afspraak maar weet niet of ik nog ga. Trusten allen!
Smyltje: Dat was best wel vroeg vanochtend! En klikt het niet met de psycholoog en jou? Misschien kun je een andere krijgen. Sasje: Oh meid, alweer hoofdpijn?! Wolfje: Ja, wel bericht gehad, maar dat krijg je al zo vroeg! Was er in de tussentijd al weer helemaal bij in geschoten. Ikke: Wat een prachtige foto! Heel erg mooi! En alweer een niet lachende! Al de tweede. Wat vervelend dat je zus weer is afgevallen, al bleef het maar stabiel.Gelukkig was alles wel goed. En op zich wel fijn dat je het zo hebt kunnen regelen op je werk, ze denken wel met je mee. Zie het positief in meis. En ja, het is niet fijn om langs elkaar heen te werken, maar denk maar zo, nu kost het je ook geen vrije dagen. Probeer af en toe wel even quality time te maken voor elkaar. Hier gewerkt vandaag, was helemaal vergeten dat ik weer mocht. Dus morgen maar naar de winkel voor een nieuwe steen. Vanavond bij mams geweest om weer te naaien. We zijn bloemen-broches aan het maken voor sinterklaas voor de kids. Wel leuk om een simpel shirtje op te leuken. Mams heeft de wereld aan restjes stof, dus we zijn druk bezig met maken. Kregen bericht van Landal vandaag, je an zwarte pieten naar je huisje laten komen, sint is weer in het land als wij op vakantie zijn. Dus die gaan we heus wel reserveren. Hoop dat ze niet bang is dan... En morgen naar het gemeentehuis om id-kaart te laten maken en voor mij een rijbewijs. Toen mijn meisje dat hoorde dat we naar het gemeentehuis gaan zei ze gelijk: "mama, dan gaan wij trouwen hé?! en dan ga ik in mijn prinsessenjurk en dan maakt de mevrouw een foto van ons en dan hangen we die aan de muur!!!" Dus zal morgen eens vragen of we ook kunnen trouwen, dan komt die id en rijbewijs wel later... EN om dan te bedenken dat ze er nog geen eens was toen wij gingen trouwen, dat heeft ze dus nog nooit meegemaakt. Wel onze trouwfoto's gezien en de mijn jurk. Ja, haar mama is ook een keer een prinsesje geweest!!!
Ahhh wat lief pooh! Wat heb je toch ook een heerlijke meid he. Die psycholoog gaat niiet echt op dingen in. Heb nu alleen de opdracht gekregen om te gaan sporten en om thuis een schoonmaakschema te maken. Dat vertelde ze de 1ex en de 2ex weer. Als ik volgende week heenga gaan we bespreken hoe dat nu gaat. Nou, dat vind ik niet echt iets toevoegen..
@ smyltje misschien de tip van pooh een andere psycholoog want als je zelf het idee hebt dat zei je niet verder kan helpen ik hoop dat je snel lekkerder in je vel zit meiss @ poohbeer weer druk met de naailes het word vast weer erg mooi ze zullen erg blij zijn met de sinterklaas dit jaar wat leuk pieten aan huis en wat een lief meisje heb je toch @ dolfijn hoe voel je je je was niet erg lekker van de week morgen lekker een paar dagen weg geniet ervan meiss @ sasje hoe voel je je is de hoofdpijn weg of nog steeds aanwezig hopelijk voel je je beter @ hier al vroeg wakker manlief moest aan het werk vannacht veel wakker geweest om te plassen maar dat maakt me niks uit verder voel ik me wel goed op het zuurbranden en de moeiheid probeer wat meer aanwezig te zijn maar soms lukt het gewoon echt niet ben wel gespannen voor vrijdag ben heel benieuwd of we het hartje nu ook horen kloppen
goedemorgen meiden, @hier nee heb nog steeds hoofdpijn volgens mij krijg ik dit veelal na mijn eisprong....dus en altijd rondom mijn ongi....dus hopelijk wordt ik het ergens nu deze week of volgende week...