Ook hier gaat een kaarsje aan Sasje! en mijn duimen draaien vast warm.. heel veel succes morgen! Ik denk aan je! Wat snel deze ronde! Hopelijk is het een goed teken KNUF!!
Mariska: Heb je nog verhaal gehaald waarom je ineens naar een ander filiaal moet verhuizen? Dolfijn: Wat een leuke foto's! Een lekker ondernemend mannetje. Zag ook een poes op de foto. Hoe gaat het contact tussen die twee? Lees wel dat hij genoeg eet om zo energievol te blijven! Stampertje: Je zult er nooit achterkomen wat hij je allemaal verteld. Ook ik ben wel eens heel benieuwd geweest. Kun je aan de toon horen wat het zo'n beetje kan zijn? Of aan de gezichtsuitdrukking? MamaEs: Fijn dat hij op lijkt te knappen. Geef hem een dikke knuffel! Zeepaardje: GEFELICITEERD!!! Ben je lekker verwend door je mannen? Sasje: Wat is ie al groot! Kom op meid, morgen. De laatste keer. Hoop dat IVF niet meer nodig s en die man goed werk heeft gedaan! Ik heb aan je gedacht vandaag en zal morgen nog iets meer aan je denken. Tussen het werken door... Hier; Een dagje gewerkt. Heb besloten dat ik de brief bij een paar regels laat. Hoe korter, hoe beter. Des te minder reden voor discussie. Uit het werk thuis gekomen hadden mijn lieve schatten de tafel buiten gedekt en saampjes heerlijk gekookt. Maaltijdsalade, krieltjes en vlees. Wat is dat fijn thuis komen!! Net even boodschappen gehaald, was er door het mooie weer niet van gekomen, meisje was zo lekker aan het spelen geweest gisteren. Dus nu maar gauw gedaan.
@Pooh, daar heb je helemaal gelijk in, qua brief dan!!! Ben benieuwd of je moeder/ouders nog gaan reageren.... En wat lief dat ze lekker hadden gekookt en tafel gedekt....luxe hoor ... Werkse morgen! En als ie zit te mopperen kan je het wel duidelijk horen dan gaat ie niet huilen maar echt mopperig brabbelen hahaha...en als ie gezellig en vrolijk is dan kletst ie ook op die manier...maar waar het over gaat...zal ik idd nooit weten... Owjah zo lief...Vince kan nu echt zwaaien...als ik zeg "Gaan we zwaaien, dag!" dan gaat ie zwaaien zo lief!
Sas. Wat goed! Spannend hoor! Stamp. Owh ja, aanstaande dinsdag heeft s-zus de echo!! En wat knap dat Vince al kan zwaaien! Ninthe doet dit pas net een paar weken ofzo Pooh. Goed dat je de brief kort houdt! Hier. Ninthe heeft een paar losse stappen gezet!!!! Zoooo trots! Nu flink oefenen. Net ff de stad in geweest wat nieuwe kleren kopen voor Ninthe. Allemaal zomerkleertjes en zomerjas
@Pooh; contact tussen Beau en de hond en kat gaat prima.. hij daagt ze wel eens uit maar gelukkig zijn de beesten dan zo wijs om weg te lopen hahah Hij eet inderdaad genoeg om zo actief te kunnen blijven dus komt vast wel goed! Denk dat het goed is om de brief zo kort mogelijk te houden, ik hoop dat het wat effect heeft.. Heerlijk dat ze alles klaar hadden staan voor je, volgens mij is dat echt genieten als je thuis komt @Stampertje; hahah wat een kletsmajor is die Vince toch.. hihi zie het helemaal voor je! Beau heeft ook verschillende toontjes waardoor je ongeveer kan inschatten hoe of wat, maar precies zullen we het helaas nooit weten Leuk hé dat zwaaien! Beau doet het als hij naar bed gaat.. @Smyltje; yeah!! wat knap van Ninthe! Beau is nog niet zover hoor Ben benieuwd hoe hard het nu gaat bij Ninthe! En heerlijk he al dat zomerspul kijk er ook naar uit dat ze dat weer lekker aan kunnen ipv al die vesten en jassen. @Hier; prima nacht gehad 19u -04 - heden.. wel weer eens lekker na al die super gebroken nachten! Vandaag lekker weg met manlief en Beau, een dagje naar Utrecht. Daar ook meteen Beau zijn kado ophalen, ben zo blij dat ik het gevonden heb........... hihiihi Geniet van het mooie weer! @Sasje; denk aan je meis! en duimen draaien!! xx
@ Sas; denk aan je vandaag! @ Dolfijn; fijne dag vandaag! En fijn dat je weer een lekkere nacht hebt gehad! ennuh ben ook wel erg benieuwd naar Beau's cadeau bijna 1 jaar!!! @ Smyl; wat hebben jullie voor Ninthe besteld? En wat goed van het lopen! Op je vraag hoef ik dus geen antwoord meer te geven @ Pooh; goed van je dat je de brief kort houd, dan kan er idd geen verwarring ontstaan en is het duidelijk! ( hopen we dan maar...) Knuff! @ Stamp; leuk is dat he dat kletsen Jenthe kan er ook wat van, maar steeds vaker komen er ook echte woorden uit! Nou ik ga brood maken voor Jenthe, mevrouw is al sinds 05.15u wakker..... En klaarwakker was ze! Haha kletsen in bed en lachen en hyperactief doen :s Word n lange dag vandaag.....
Goedemorgen... @Sas, zal aan je denken vandaag!!! HEEEL VEEL SUCCES!!!! @Dolfijn, klinkt als een heerlijk dagje meid! Veel plz...en ben ook wel benieuwd wat het verjaardagskado voor Beau is ... @Smyl, hier gingen we ook altijd standaard zwaaien voor het naar bed gaan maar nu doet ie het dus ook als we weg gaan..dus hij snapt het gewoon >.. En wat had je ook alweer voor Ninthe? Of wisten we dat nog niet... @Ikke, jeetje dat is vroeg zeg...pfff..nou sterkte vandaag..en werkse... @hier, was Vince in eerste instantie ook al om 6.15uur wakker...hij lag op zijn buik, meneertje heeft het ontdekt hoor dat hij kan draaien in bed! Dus even omgedraaid en speentje en toen werd hij pas 8.10uur wakker..betere tijd..... Wordt weer heerlijk weer vandaag... Knuff
goedemorgen meiden, @dolfijn heel veel plezier vandaag! en ook ik ben benieuwd naar het kado! @ikke zag het al op fb dat jenthe vroeg wakker was scheelt dat het wel mooi weer is @iedereen heel erg bedankt voor jullie lieve woorden!
thanks meiden even snel sasje s6 meid spannend dolfijn mooie foto's rest dikke knuffel gisteren leuke tekening gekregen en slinger mooie bloemetjes en veel centjes gekregen van manlief een mooie ketting met hanger met de namen van de kids zo blij mee knuffels
nou belt net het zh weer op.....als we wilden konden we toch morgenvroeg. jaaa....daag! ik heb nu alles geregeld voor vandaag! nou ja geen probleem zegt ze toen dan zie ik je straks wat een gedoe zeg!! ben wel blij dat het in ieder geval de laatste keer is!!
ja.....idd hoop gedoe...en wat ik me dan vooral afvraag.....dan denk ik de dag is nog lang...wat als er vandaag iemand ook een groot follikel heeft en eigenlijk morgen zijn iui moet....hadden ze me dan weer gebeld om te schuiven...???
@Sas, lastig hoor...en idd wat zullen ze dan doen?! Najah jij kan in ieder geval vandaag...op de één of andere manier heb ik er echt een heel goed gevoel over...geen idee waarom... Hoop het zo voor je meid.... @Zeepaardje, goed verwend dus..en wat leuk met de namen van jullie kids.... @hier, Vince was 11.15uur wakker maar ligt er nu alweer in!!! Was erg moe...noujah dan maar lekker slapen en ik ga nu lekker even in het zonnetje zitten...de was hangt ook al te drogen buiten... Heerlijk..
hih ergens moet ik zelf ook wel lachen en denken van stel dat......als het nu raak zou zijn dan komt dit echt omdat ik me erbij heb neergelegd dat het ivf voor ons wordt en ik me over de iui geen zorgen meer maak....
Dat zou mooi zijn Sas! @ Smyl; Leuke fiets voor Ninthe! Hoe gaat het met dat jongetje van het forum? @ Stamp; Hoe bevalt het op kantoor? En lekker in de zon gezeten? Het is heerlijk buiten @ Zeepaardje; Fijn dat het weer de goede kant met je op gaat meis! En leuk cadeau van manlief! Hier: moehoe!!!!