nou iui ging stuk gemakkelijker dan vorig keer gelukkig. deed wel weer pijn met inspuiten en voelde ook weer erg goed als slangetje goed zat zeg maar....nou de lange 2 wachtweken zijn begonnen!
@Ikke, vanavond op tijd te bed?! HOop dat Jenthe morgen wat langer slaapt.... En kantoor bevalt erg goed, vindt het super leuk!! En de afwisseling is top zo... @Sas, idd heel spannend...!!! Duimduim....
@ stamp; fijn dat het zo goed bevalt op kantoor! En tja optijd naar bed, eerst the voice kids kijken en eigenlijk ook moordvrouw, maar dan neem ik die wel op denk ik hoop ook dat we morgen iets langer kunnen blijven slapen....
Even snel: heerlijke dag gehad Nu kapot.. @Sasje; heel veel succes met afwachten meis, de duimen draaien! fijn dat het makkelijker ging vandaag! @Kado.. Learning home van Fisher Price Hadden ze op CB en Beau was daar altijd helemaal druk mee dus hard op zoek geweest.. is namelijk niet meer te krijgen in Ned dus besteld via-via en nu eindelijk binnen!
Leuk dolfijn! Gelukkig dat de iui meeviel sas. Nu duimenduimenduimen! Ikke. Wat lief dat je er aan denkt. Hij is sinds gister pas weer thuis! Nu thuis goed opknappen en aansterken. Hier. Leuke afsluitavond van t project gehad. Erg druk en leuk! Nu ff uitpuffen op de bank en dan slapen. OOOOOOWH JA! Morgen worden er leuke foto's gemaakt van Ninthe door mijn nichtje. Zij is fotografe, dus doet t niet gratis, maar toch wel wat goedkoper. Ben erg benieuwd! Ze komt rond t mmiddaguur. Dan is Ninthe iig wakker Leuk kado voor mn moeders 50e verjaardag Trusten meiden!
Smyltje: En, ben je geslaagd met shoppen? Mooi kado, daar zullen jullie lang plezier van hebben. Wij hadden ook zo'n soort driewieler. En toch wel tot haar 2,5 flink gebruik van gemaakt. Dolfijn: Hebben jullie een leuke dag gehad? Leuk kado! Leerzaam spul, dat van Fisher price. En onverwoestbaar!! (Ook niet geheel onbelangrijk) Ikke: hoop dat je de dag doorgekomen bent. Dat was wel erg vroeg. Hadden jullie tenminste wel wat aan de dag! Zeepaardje: Mooi kado!! Lekker verwend dus! Sasje: De laatste keer meid. En ik hoop ook echt de allerlaatste keer. Ik begin vast met duimen. Heb hard aan je gedacht! Weekend!!! En lekker met z'n drietjes. Manlief zet morgenochtend de zomerbanden op papa's auto, ga ik even met mijn meisje de stad in. Op zoek naar schoenen en een zomerjas. En als ze nog zin heeft ook nog even kijken naar een rokje. Heb laatst toch echt haar rokjes in de doos moeten doen. Omdat ze zo smal is, had ze sommige rokjes nog aan in maat 80, en dan nog 5 gaatjes knoopsgatelastiek ingenomen aan iedere kant! Maar nu groeit ze toch echt maat 104 in, dus maat 80 is echt te kort voor de zomer... Dit wordt een lange, lange speurtocht. Als iemand ideeën heeft.... Vanavond even gauw alleen de Action ingedoken, alleen gaat altijd sneller, je kan even rustig rond neuzen en ik zonder meisje ben ik goedkoper uit, dacht ik.... Na een uur verliet ik de winkel met 2 tassen en flink wat geld armer... volgende keer mag ze mee, ben dan goedkoper uit, sneller klaar en ik neus tenminste niet overal rond!
Goedemorgen!!! @Smyl, wat leuk...ben benieuwd naar het resultaat.... Hoop dat Ninthe een beetje mee wilt werken @Ikke, en beter geslapen meid???? @Dolfijn, wat een leuk kado!! Daar zal Beau vast heeeeel blij mee zijn... @Sas, hoe gaat het met je petekindje??? @Pooh, wat heb je daar allemaal gekocht dan!! 2tassen volhahaha.. Allemaal knutselspullen???? En heel veel plz vandaag..en hoop dat je slaagt voor je meisje... @Hier was Vince om 7.10uur alweer wakker...volgens mij zit hij al in de "nieuwe" tijd... Straks sporten...en eind van de middag gaan we op viste bij mijn sportmaatje (collega)..en blijven daar eten...Kijken of het ook klikt tussen de mannen Liefs
Veel pleziere Stamp! Nee niet beter geslapen, Jenthe heeft erg last van een kies die doorkomt, dus vanacht extra chamodent gedaan en een zetpil om 5u, toen geslapen tot 7u. Voor die tijd bijna niet
Wat een rust hier! Iedereen is zeker lekker buiten @ Smyl; veel plezier vanmiddag! Ben erg benieuwd naar de resultaten van de foto's! En fijn dat het jongetje thuis is! Hopelijk sterkt hij snel aan! @ Dolfijn; wat een leuk cadeau voor Beau! Hoe voel jij je verder? En hoe gaat het met manllief en de rest van t gezin? Nog steeds geen contact met bonusdochter? Hier net thuis van werken. Jenthe ligt nog lekker te slapen en als ze wakker wordt gaan we er lekker uit! Het is heerlijk weer
Zo, mn nichtje is weer weg. Ben erg benieuwd naa t resultaat! Ninthe had het uiteraard veeeel te druk haha. Dus het was niet echt een makkie. Hopelijk is t toch nog gelukt. Wat trouwens wel grappig was.. Ninthe stond tegen de muur (camera op haar gericht). Ik stond vlakbij en wat denk je?! Laat ze toch zo de muur los en loopt ze naar me toe!!!! Schrok me wild hahaha. Maar t staat wel op de foto volgens mij ze heeft t lopen helemaal ontdekt. Ze wil alleen nog maar stappen Stamp. Mooie foto! Pooh. Leuke dingetjes gekocht dus? Ikke. Ach gos al die rot tanden/kiezen ook
hey meiden, @pooh zo wat heb jij idd allemaal gekocht idd allemaal knutsel spul denk ik zo he! @dolfijn erg leuk kado voor beau!! voor morgen alvast heel veel plezier...tenminste morgen vieren jullie het toch? @smyltje wauw ninthe die ook al begint te lopen ben benieuwd naar de foto's! @hier vandaag moeten werken tot 14.00 uur daarna ff bij zus geweest en lukas bewonderd. kon hem helaas zelf niet vast houden aangezien ik een koortslip heb....volgende keer maar weer zie hem toch nog vaak genoeg
dolfijn leuk kado smyl oh leuke foto's latne maken pooh; ik vind voor de kids kleren bij de We altijd erg mooi, helaas past pim er nog niet in stamp lieve foto ikke rot kies sasje; oh rot koortslip:x ik ook, rot ding... iriitant trekkerig rot gevoel! kan me kids niet eens een kus geven, balen is dat! heb er nu compeed op zitten, en jij? xxx
zo, de babysite weer even volgegooid met foto's, memories, dagboek en filmpje ook meteen even wat op fb gezet! omdat ik t niet kan laten......
deze wilde ik jullie ook niet onthouden in de stoel zat ze tijdens de fotoshoot (onder andere) ze wilde ECHT niet stil zitten op de grond. laat staan in de camera kijken en lachen