roze kletskoppen deel 6!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 29 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    We kunnen anders ook een groep (volledig gesloten) maken op facebook voor wat hier niet gezegd mag/kan worden niet om dit te vervangen maar als extra

2. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja dat werkt idd ook fijn dat heb ik met een ander groepje ook :)

3. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Dolfijn, alle begrip meid!!! Vind het alleen vervelend dat ik je niet kan helpen! In ieder geval hele dikke knuffel!!!
    @Pooh, drukke dag meid! En ben benieuwd of je ouders nog gaan reageren op de brief! Veel plz met de verjaardagen!
    @Smyl, kan me voorstellen dat vriendlief wat terughoudend is...maar is het huis te klein voor nog een kleintje erbij?

@Lekker gesport..was een pittig lesje...
    Vince ligt nu een uurtje te slapen, als hij wakker wordt..ff kijken bij Hunkemoller voor bh's!

En wij zouden ook heel graag willen verhuizen..eventueel een kleintje past wel maar wordt wel passen en meten..maar verhuizen is nu gewoon geen optie...we zouden zeker verlies draaien..

We hebben volgende week zaterdag wel een gesprek met de bank, wat we eventueel zouden kunnen ook qua verbouwing etc...

Liefs

4. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Als het goed is heeft iedereen nu een uitnodiging voor onze club die ik heb aangemaakt :) mocht je geen uitnodiging hebben gehad zeg het dan even.

Dan kunnen we daar dingen neerzetten die niet voor anderen zijn bedoeld en onder ons blijven.

5. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Ik wist niet eens dat hier een club was hihi leuk ben lid.

Heb hongerige voeding gehaald en speciale voor de nacht hopelijk heeft meneer dan genoeg en een hele boterham op (wel zonder korst) en hij kan eindelijk uit de tuitbeker drinken.

Nu zijn we aan het oefenen met kruipen alleen doet meneer dat in zijn achteruit zo grappig om te zien

6. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Meiden er staat een dringende vraag in de club..... :)

7. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    gereageerd

8. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Heb ook gereageerd Ikke...

@MAma van Shaun, hoop dat de voeding helpt!

Vanmiddag Vince voor het eerst een kleine fles gegeven na zijn broodje...90cc...hij maakte er helemaal niks van..liet hier ook 30cc van staan! Krijg wel het idee dat hij steeds minder behoefte heeft in zijn fles..!

Echt last van zijn boventanden...zo sneu...je ziet echt dat ze er zitten en dat ze lekker zitten te drukken..maar zijn nog niet door...

Liefs

9. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Mama: had op fb gelezen dat ie nu wel brod had gegeten, goed zo! Had ergens gelezen dat je niet meer dan 2a3 keer smeerworst per week moet geven. Of dat waar is???

We hebben een starterswoning. Dat betekent een kleine woonkamer (maar wel grote tuin), 2 slaapkamers en een zolder. Het is t niet waard om uit te bouwen en de zolder te verbouwen naar een slaapkamer. Met een baby zou t maye nog lukken (omdat die toch de eerste 2a3 maanden op de ouderslaapkamer slaapt, maar daarna wordt t dus te krap! Wil zoooo graag verhuizen :(

Dolfijn. Ben blij dat je een pb hebt gestuurd naar 2 meiden! Als je t in t besloten forum nog kwijt wilt, kan altijd he!

10. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Smyl, snap je helemaal hier ook! Starterswoning..wel 3kamers boven, maar een vlizotrap naar zolder...daar kunnen we niks anders als spullen opbergen...

Waarschijnlijk gaan we toch van de computerkamer Vince zijn kamer maken, alleen daar staat de wasmachine ook..die gaat naar de badkamer..dus gaan we de badkamer verbouwen! En de computer gaat of naar de slaapkamer..is vrij groot, of naar de woonkamer of weg...maar dat is nog even de vraag...
    Dus het zou allemaal wel lukken maar wordt wel krappies...maar er staan nu ook al 2huizen te koop in onze straat....

Dus we blijven hier voorlopig nog wel even zitten...

En het klopt hoor van die smeerworst...ze zeggen niet meer dan 2x in de week ivm teveel vitamine a geloof ik! Wij geven het helemaal niet meer op het werk omdat we niet weten of ze het al thuis hebben gegeten....

11. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Hier een appartement (op onderste verdieping), wel ruime woonkamer en groot balkon maar maar 2 slaapkamers. Dus geen kamer meer over en ook geen bergruimte meer!
    Het is echt te klein aan het worden en buiten dat wil ik gewoon een huis met een tuin! :( ook hier staat al het nodige te koop en als je ziet voor welke bedragen vraag ik me af hoe ze in hemelsnaam de hypotheek kunnen aflossen!

12. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

hier zit het huis vol...3 slaapkamers haha
    en een fijne tuin:)

13. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    MamaEs; wat een hoge huur hebben jullie zeg! Dat betalen wij nog niet eens voor ons koophuis!! Ons meisje heeft in het begin ook eerst achteruit gekropen. Grappig dat hij dat ook doet!

Wij hebben toen gelijk een eengezinswoning gekocht. We wonen in een rustige wijk, school en supermarktje vlakbij. Manlief kan lopend naar het werk en ik ben ook heel snel omdat de snelweg vlak bij is.
    We hebben een kleine woonkamer, bijkeuken, 2 grote en 1 kleine slaapkamer en een mooie zolder. Dus ruimte genoeg. We hebben het huis toen goedkoop gekocht (6 jaar geleden). Als de markt weer wat aantrekt, zouden we het voor ietsje meer kunnen verkopen. Nu op dit moment natuurlijk niet. Maar we zitten hier prima! Zou hier nog echt niet weg willen. We hebben het toen ook gekocht met het idee dat we later kinderen wilden krijgen, dus op de groei.

Zo de eerste verjaardag zit erop. Morgen nog een flink feestje bouwen bij mijn neefje. Heb alle spullen die we mee nemen schoongemaakt. De buggy, loopkarretje, loopfietsje, drie-wieler. Morgen nog even de buggy weer in elkaar zetten en het kado nog even feestelijk inpakken en dan zijn wij er helemaal klaar voor!!
    Ben benieuwd wat hij van ons kado zal vinden, we hebben een speelding gekocht voor in bad/zwembad. Met geluid en bellenblaas.
    Had ook nog een zwembadje liggen dus die gaat ook mee. Nicht wilde heel graag weten wat hij zouden geven, nog al nieuwschierig. Heb het mooi niet verteld. En maar zeuren om een hint. Heb haar 1 hint gegeven: het staat niet op zijn verlanglijstje. Kan ze mooi niks mee, hihi.
    Haar eerste poging om zwanger te raken is helaas mislukt. Voor haar dus ook op naar de volgende....

14. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemorgen,

@Pooh, je maakt het je nicht niet makkelijk hahahhaa! Maar hij zal vast heel blij zijn met de hele speelgoed winkel die je meeneemt hahaha! En jullie huis klinkt helemaal goed :D...

@hier, Vince was eerst om 5.50uur wakker, speen gegeven en toen is hij gelukkig weer gaan slapen! Daarna werd hij om 8uur wakker...
    Hij heeft het tijgeren helemaal ontdekt en gaat als een speer! Het echte opvoeden is begonnen, hij is echt op ontdekkingstocht...laatjes open, mand van de hond, snoer van de laptop...
    Maar lastig hoor om nu duidelijk te zijn, kijkt me dan zo lief aan van..mag toch wel?! Maar weet waar ik het voor doe anders hebben we straks een "vervelend" jongentje :D...

15. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Stampertje: Oh lastig is dat allemaal hé! Heb je het huis al kindveilig? Kruip zelf maar eens over de grond en kijk naar alles wat gevaarlijk is. stopcontacten, hete verwarmingsbuizen, kastjes en laatjes met kleine spullen erin. Enz enz.
    Volhouden hoor, met nee zeggen. Wel heel lastig, ik weet het. Manlief is beter in volhouden dan dat ik ben. Bij mij wordt nee toch al wel snel een: "nou, vooruit dan maar... "

Heerlijk geslapen, Aan het begin van de middag naar het feestje!

16. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Ninthe is dus nu al zo erg, dat ze al nee-schuddend naar iets toegaat wat niet mag! (En dan doet ze t toch hahaha). Wij kunnen geen traphekje, dus ze moet echt leren dat ze er niet op mag. Nou, dat is mission impossible hahaha

17. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

jaja dus jullie hebben allemaal een nieuwe bezigheid :) achter de kindjes aan; en zeggen wat allemaal niet mag hihi!

@pooh fijne dag vandaag!

@huis hier groot vrijstaandhuis dus hebben mega veel ruimte :)

18. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Ik doe dat ook Shaun trekt de digitale tv eruit wil niet alles weghalen hij leert maar dat nee nee is. En onder de bank kruipen vind hij het einde haha nou ja kruipen is meer schuiven.

Slapen en eten wordt er gek van maar hongerige baby's gehaald hij wilde om 4 uur fles en om 9 uur weer kan ook met de sprong te maken hebben.

Vandaag eten we jam op de boterham

19. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Sas, dat heb je wel eens verteld ja dat jullie een behoorlijk huis hebben! HOop dat er snel een kamer gevuld kan worden meid!! Hoe voel je??? Duim nog heel hard door hoor!
    @Pooh, ik denk dat ik wel redelijk consequent kan zijn..., doe het ook op mijn werk, alleen is toch anders, als het niet je eigen kind is...:D..Veel plz op het feest!
    @Mama van shaun, heb je die fruitpasta wel eens gehaald? Vince is er gek op en smeert super makkelijk!!
    @Dolfijn, hoop dat het goed gaat meid...dikke knuffel!!!
    @Smyl, die Ninthe hahaha..precies weten wat niet mag maar toch even doen...! En wij hebben deur naar de trap, maar gaat mij meer om boven....als ik even de was doe of boven schoonmaken gaat ie toch mee..dus daar maar traphekje plaatsen...

@Vince slaapt tegenwoordig nog maar 2x...alleen je kan gelijk niks meer...Slaapt nu van 9.30/10.00 tot 11.00/11.15 en van 14.00/14.15 tot 15.30/16.00!!!
    Straks naar mijn ouders rond 17uur eten we daar een hapje en blijft Vince daar slapen...manlief en ik moeten allebei vroeg beginnen! Ik om 7uur en manlief moet 7uur weg!

Liefs

20. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja klopt...hebben zelf gebouwd en dus groot genoeg :)
    nu zijn de kamers ook gevuld hoor...geen probleem :)

Deel Deze Pagina