roze kletskoppen deel 6!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 29 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Vriendlief heeft een loopstoel besteld ben benieuwd ben er zelf een beetje op tegen maar hij vind het leuk.
    Heeft een van jullie er een?

2. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    loop stoel moet je echt niet doen!!!
    dat is super slecht voor de heupen en krijg je een hoop ellende van!!
    koop dan liever zon ding waar ze achter kunnen lopen!

3. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Een loopstoel kan max een half uurtje per dag hij gata er 2 dagen in een kwartiertje Shaun loopt heel erg achter hij kan nog niet eens zitten heb dit van het cb als advies om zijn beentjes wat sterker te maken ik wilde het niet hebben maar dat hij nog niks kan moet ook veranderen.
    Zo'n loopauto is idd beter die krijgt hij zodra hij iets meer kan en de ellende is waar maar dat is vaak ouders die hele dagen dat ding gebruiken

4. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Nee hier geen loopstoeltje, omdat het slecht voor de heupen is wilde ik het absoluut niet. Maar ken genoeg mensen die het wel hebben hoor :)

5. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hmm hij is toch nog jong genoeg om dadelijk zelf te leren../hij is op 8 maanden!

6. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    zitten had hij al moeten kunnen (ik weet dat ik het cb met een korreltje zout moet nemen maar het laat je toch denken) ik ga dat stoeltje gewoon een week uitproberen en anders terug sturen heb 14 dagen bedenk tijd

7. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    en hij kan nog niet alleen zitten?
    soms zijn kindjes wat later...dat kan toch...?

8. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    ja dat vind ik ook wel Shaun is gewoon wat trager hij vertikt het ook om zijn fles zelf vast te houden maar het maakt je wel onzeker als andere kindjes die zelfs jonger zijn dan hij het wel kunnen haha

9. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    niet zoveel zorgen om maken denk ik dan, de ene is sneller met lopen en de ander is sneller met kruipen of praten bijv....

10. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    ja dat is ook zo praten doet hij al wel (op zijn manier)

11. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Nou Jenthe houd de fles ook niet zelf vast hoor, ze heeft het dan veel te druk met in haar ogen wrijven of knuffelen met haar knuffel :) ik zou me ook echt niet druk maken hoor

12. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    ja dat doet Shaun dus ook oogjes wrijf

Hebben jullie trouwens van die labels van goed gemerkt? heb elke keer gezeur met een vriendin die beweerd dat Shaun zijn fles of tuitbeker van haar is (ik ben blauwe en zwarten dingen en zij roze maar toch)

13. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @MamaShaun; hier ook geen loopstoel, heb gezien dat het echt heel slecht voor de verdere ontwikkeling is. Beau zat pas sinds 9 of 10 mnd goed, dus maak je echt geen zorgen! Als je je echt zorgen maakt kan je beter fysiotherapie aanvragen.. dan heb je de juiste begeleiding!
    En hier geen labels.. gewoon op eigen spullen letten (en gelukkig heeft niemand hetzelfde :p)

@Hier; dag weer doorgekomen, ik heb besloten op dit moment niets in gesloten club te plaatsen totdat ik meer weet wat ik er mee moet.. lief dat jullie zo aan me denken.. en weet dat alle lieve woorden en knuffels me helpen! morgen weer een gesprek hierover dus hopelijk dan meer richting..

Beau was erg beroerd van zijn prikjes, koorts gehad, hangerig en alleen mama was goed. Ach, gelukkig vind ik dat helemaal niet erg :D
    Vanavond ging het gelukkig weer beter dus hopelijk ook een wat betere nacht.
    Hij heeft trouwens super goed gegeten afgelopen 2 dagen :) gisteren 200gram en vandaag 230 gram aan warm eten!!en dan ook nog een toetje! ben echt super trots op hem!! *nu maar hopen dat het ook wat doet......*

Fijne avond meiden en werkze alvast voor morgen! xx

14. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Oh dolfijn wat fijn om te lezen dat Beau goed heeft gegeten :D:D:D
    " Beau, nu volhouden jongen!!!"
    Meis, succes morgen met het gesprek! Dikke knuffel!

15. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Mama: Ninthe zat met ruim 6 maanden volgens mij. Dan valt 8 maanden toch wel mee?? Als hij nou 12 maanden was.. Ik heb wel een loopstoeltje, maar dat heb ik pas gedaan op t moment dat ze kon zitten.. En nu wil ze er eigenlijk al niet meer in. Ze loopt alleen nog maar.. Ik heb goedgemerkt labels voor t kdv. Daar moet alles voorzien zijn van naam, dus wel zo handig

Dolfijn. Succes meis! En wat fijn dat Beau zo goed gegeten heeft!

16. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Sasje, wow zelf gebouwd...dat wil ik ook wel :D...
    @Mama van Shaun, wij hebben ook een loopkar, Vince is een jongentje wat heel graag wilde staan...hij zit er maar heeeeel soms in... Binnen eigenlijk niet, maar meestal als we even naar buiten gaan...hij kon natuurlijk nog niet veel tot een week terug..dus mooi in dat karretje...Ik denk dat als je alles met mate doet het echt niet zoveel kwaad kan! Te lang in een kinderstoel is ook niet goed, een kind op zijn billen neerzetten als het zelf nog niet kan gaan zitten is ook niet goed...blablabla...alles met mate :D...

En maak je geen zorgen meid, ik had ook wel een klein beetje zorgen dat Vince nog niet tijgerde...en sinds afgelopen week doet hij het in ene en gaat als een speer :D...
    Zitten doet hij ook pas sinds 8maanden...
    Dus komt vast goed meid...

@Dolfijn, alle respect meid....veel succes met het gesprek morgen! En wat fijn dat Beau goed gegeten heeft, hoop dat hij het volhoudt!

@Hapje gegeten bij mijn ouders, Vince is daar nachtje logeren omdat wij alle 2vroeg moeten beginnen morgen! Heb hem lekker zelf in bed gelegd en hij sliep al dat we weg gingen...
    Blijft raar om weg te gaan zonder ons ventje...

Liefs

17. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    weggaan is nog niet het ergste stamp! in een leeg huis komen :( dat is pas erg! :'(

ik ga slapen. weer een nieuwe werkweek voor de boeg.
    trusten meiden!

18. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Voor wie morgen moet werken, werkse morgen!

Mijn weekend is net begonnen :D

19. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

loopstoel; als die dingen echt zooo slecht waren werden ze niet meer verkocht hoor!
    sem vond het geweldig... ach 2x pd 10/15 min...
    lang zat;)

dolfijn; fijn dat b goed gegeten heeft!

slaap lekker allen! xxx

20. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    amaEs: Hier nooit een loopstoel gehad. Heb gehoord dat het niet goed was voor de beentjes en heupjes. Weet niet of het waar is hoor.
    Maak je niet zomaar zorgen om zijn ontwikkeling. Wat de anderen ook al zeggen, de een is vlugger in lopen de andere in praten.

Dolfijn: Super dat Beau zo goed gegeten heeft. Mijn meisje heeft het ook heel lang gehad, amper eten. Ik weet half wat je doormaakt. Door het niet eten wordt hun maagje ook kleiner lijkt wel. Nu sinds kort eet ze pas goed en zo langzamerhand ook steeds meer. Nu soms zelfs 2 boterhammen!!! Maar tot voor kort zaten we rustig een uur met haar aan tafel voor een halve boterham met moeite. En dat met haar 13 kilo'tjes....
    Als ik dan hier lees dat sommige al rond de 10 kilo zijn ben ik verbaasd, en nog steeds.
    Succes morgen met het gesprek.

Ikke: Fijn weekend;)

Stampertje: Fijne avond met z'n tweetjes. Raar hé zo zonder hem?

Hier: een heerlijke dag gehad bij ons neefje. 1 jaar! Goed gesprek gehad met mijn oom, die is toevallig vorige week bij mijn moeder geweest. Weer een hoop tranen gevloeid en dat op een dag die zo feestelijk hoort te zijn. Lucht wel lekker op en oom begrijpt wel wat ik bedoel en hoe ik me voel. Fijn om even zo gepraat te hebben.
    Morgen lekker vrij.

Werkse voor diegene die werken moeten.

Deel Deze Pagina