Superleuk! Ze kijkt er ook zo leuk bij, met dat kwijlerige mondje. Leuk hé tandjes! De slabbetjes zijn niet aan te slepen!
Hey meiden!! Wat een leuke foto's heb ik weer voorbij zien komen van de mooie kindjes @ ikke: met mij alles super! Morgen weer kijkers voor het huis, spannend Verder loopt het een beetje stroef tussen ex en mij omdat hij mijn spullen niet wilt meegeven. Morgen nog een half dagje werken en dam bonus oom ophalen. Vriendlief heeft een bedrijfsfeest dus bonus ion en ik heven de avond voor ons samen. Gezellig!!
Dit is de lampion: Smyltje: Hij is gemaakt van een melkpak. 4 gaten in gemaakt en aan de voorkant en achtekant een plaatje. In dit geval: kiki (kuikentje) staat voor het raam omdat het regent. Aan de zijkant zitten ook vierkante gaten met vliegerpapier om licht doorheen te schijnen.
Dit is dus de zijkant. Het plaatjes van het raam en kuikentje hebben de kinderen ingekleurd en is gelamineerd. Ook het melkpak hebben de kidneren zelf geverfd.
Wat een leuke lampion! Wel veel werk voor de juffen/hulpmoeders den ik zomaar Jammer dat het zo stroef loopt mom!
Ja Smyltje< was zeker veel werk voor de juffen. Zag wel dat ze het knippen met een paar velletjes tegelijk doen, dat gaat iets sneller dan één voor één.
Ja dat kan ook ja, maar alsnog veel werk met een onwijs leuk resultaat!! Goedemorgen allen!! Lig nog even met ninthe in bed te kroelen. Straks gaan we weer zwemmen!
ikke nog gefeliciteerd met je verjaardag!!! mooie leeftijd heb je nu Heb je een fijne dag gehad? Sorry dat ik gister niet reageerde, mijn broer kwam als verrassing over uit Zweden.. Wat fijn dat alles opzich wel goed gaat met je zus, pff nog 6 weken herstel, da's niet niets zeg...! Wat sneu voor je oma, ik hoop dat ze geen operatie hoeft. twinkle ja mijn msn doet het weer, maar weet niet of ik wel goed toe kan voegen. niemand krijgt mijn uitnodiging op de een of andere manier. heb jij hem wel gehad? poohbeer wat leuk dat jullie sint en de pieten bij het huisje laten komen, hopen dat ze het niet eng vindt Wat knap van je zeg dat je zo goed bezig bent met dat naaien, leuk!! Bah jammer zeg dat jullie niet konden trouwen smyltje wat een prachtige foto's van je mooie meid!!! Lekker nog even kroelen in bed! Zwemse voor straks. hoi mom!! wat fijn dat het zo goed met je gaat en dat je zo geniet balen dat het stroef gaat tussen jou en je ex....
Lekker blond weer.. gooi ik gister mn oude handtas weg omdat ik een nieuwe heb gekocht, kom ik er net achter dat mn usbsticks en rijbewijs er nog inzaten! Dus net in de container zitten graaien
Hey meiden, Net weer thuis, kom zo even bijlezen en kletsen maar eerst Beau even voeden en op bed leggen.. Tot straks! @Ikke; las dat je jarig bent geweest! van harte gefeliciteerd nog!!
Hey meiden, Ook ik ben er weer ... @Ikke nog gefeliciteerd meid!!! Stap vanaf hier weer in hoor..als er nog belangrijke dingen zijn gebeurd etc...hoor ik dat graag!!! Wij hebben een topweekje gehad, we hebben dinsdag geshopt in Nijmegen (wat een leuke stad), woensdag gezwommen en wat gedronken op terrasje en uit eten..., donderdag gewandeld en maar beetje rustig aan gedaan... Vince heeft het echt super gedaan, zo lief!! En zwemmen vond hij prachtig! Vandaag doen we een beetje rustig aan met hem..hij slaapt best veel... Alleen straks even langs mijn zusje en zwager die hebben de sleutel van hun huis gekregen dus moeten we uiteraard even langs..en Vince neemt zijn lampion mee .. Morgen viert mijn broertje zijn verjaardag...nog even bedenken of we 's middags even heen gaan of 's avonds en dat Vince daar even slaapt...'s avonds komt namelijk de visite en is wel het gezelligst uiteraard maar of dit nu zo lekker voor Vince is na zo'n weekje...maarjah even bedenken... LIefs
@Pooh; mooie lampion heb ik voorbij zien komen en wat heerlijk dat je meisje zo graag met je wilt trouwen GEweldig! Hoop dat je nieuwe maansteen zijn werk mag gaan doen! @Mom; je klinkt zoals al gezegd inderdaad heerlijk gelukkig Fijn meis! en jammer dat het zo moeilijk moet met ex.. Blijf lekker genieten meis! @Sasje; Sorry, geen sims fan hier maar hoop dat je ondertussen nieuwe buren hebt gevonden. Ook hoop ik dat je cyclus gewoon netjes mag zijn. @Ikke; leuke dag gehad met je verjaardag? ik hoop het wel. Ook hoop ik dat je zus weer spoedig helemaal mag opknappen! Succes met je werken! @Smyltje; mooie foto's, zeker de vrijwillige van de tandjes Blijf om hulp vragen, want dit klinkt niet als de hulp die je nodig hebt! @Stampertje; hoe waren je dagen weg? @Wolfje; hoe is het? de week een beetje door gekomen zonder ongelukken @Laurier; wat een prachtig filmpje! tranen ook hier... KNUF! @MamaEs; nogsteeds niets van jou gelezen.. @Twinkle; bedankt meis, ik heb genoten! Hoe voel jij je verder? is het allemaal goed te doen? en geniet je ook? ik hoop het wel! @All; ik hoop iedereen weer gehad.. anders sorry! heb me best gedaan
oh twinkle helemaal vergeten.....hoe was het vandaag in het zh meid????? @hier kom net terug van bezoek....heeft de hond mijn nieuwe pocho gehad kapot nu dus!! godverdomme!!! maar 1 keer aangehad...30 euro weg gegooid!potverdomme! ben echt boos op haar!! @dolfijn en stampertje welcome back!
lieve meiden, sorry ben echt mega druk.... heb nu sinds 3dg tijd ff 5minuten de tijd om op internet te gaan... weet dat ik aan jullie denk en ik hoop snel weer mee te kunnen lezen en kletsen liefs van mij
Twinkle. Hoe was het vandaag??? Sasje. Jeetje wat balen he wat een sotstreek van je hond Stamp en dolfijn welcome back!
ja hij heeft allang zulke dingen niet meer gedaan...maar dezr week is een ramp...begint ook weer met graven in de tuin wat ze ook al zeker jaar niet meer heeft gedaan.....moet weer even aangepakt worden geloof ik!