Mariska: Zielig hé die prikjes. Knuffel voor jou Sas: dus nog niet helemaal in orde, het leek even goed te gaan. Beterschap meid, en ook ik duim stug door voor je, zoals altijd. Vanmiddag even stof gekocht met mijn meisje. Ze heeft hele leuke uitgezocht. Dus morgenavond weer naaien. Nog even bij oom geweest want die was vandaag echt jarig, zaterdag al wel gevierd, maar toch nog even langs geweest. Morgen werken, dus dan kom ik 's avonds pas.
Goedemorgen! @ Dolfijn; is het gesprek een beetje goed verlopen gister? En morgen uitslag van het bloedprikken van Beau! Ben benieuwd, knuffel voor jou! @ Mariska; Jeetje wat een gedoe gister zeg jammer dat het dan zo moet gaan he? 1erkse vandaag meis! @ Pooh; Wat ga je maken voor je meisje? Werkse vandaag! @ hier; brrrr heb het koud!!!
Goeie morgen meiden, @Mariska; balen dat het gisteren allemaal zo ingewikkeld moest.. zal het afscheid niet echt ten goede zijn gekomen Balen meis, heel veel sterkte met de verdere verwerking! @Sasje; balen dat je nogsteeds zo beroerd was.. hopelijk gaat het nu iets beter.. en ook ik denk dat het misschien toch wel wat anders kan zijn.. maar we zullen het vrijdag?? weten.. ik duim in elk geval door en blijf hopen dat ivf niet meer hoeft.. knuffel meis! @Pooh; wat voor stof heeft je meisje uitgezocht? en wat ga je er van maken? ik vind het nogsteeds knap dat je het kan! werkze vandaag! @Smyltje; lekker geslapen meis? werkze vandaag! knuffel.. @Hier; gesprek gisteren heeft wel geholpen, helaas is het gewoon echt zo dat we er niets mee kunnen doen. We gaan alleen wel wat stappen ondernemen om hier in huis weer wat rust te krijgen. Zal zo even wat duidelijker zijn in club Beau is weer opgeknapt van zijn prikjes: dus ook eindelijk weer goede nacht gehad.. hij kwam alleen om 04.15u en sliep verder de hele nacht. Morgen uitslag van bloed onderzoeken, ben erg benieuwd of er wat uitgekomen is en wat verder het plan wordt! Vandaag oudste bonuszoon jarig! wat is de tijd toch hard gegaan.. 20 jaar alweer Fijne dag allemaal! xx
tja meiden...denken jullie echt dat het ook zou kunnen zijn van een eventuele zwangerschap?? zou dat niet wat erg vroeg zijn om daarvan zulke klachten te krijgen? is dat niet pas wat later dat je daar misselijk enz van kan worden? dus pas met een week of 6?
dolfijn ik moest ff op je foto klikken wat er nou eigenlijk stond maar wat ben je toch een lieverd!!!!!
graag gedaan Sasje! het is zoals ik het voel en ja Sasje, ik heb even terug gelezen naar onze klachten voor testen.. en als ik dan bekijk hoeveel van ons al "echte" kwaaltjes hadden....... dan zou het echt gewoon kunnen. De meesten konden 3 dagen voor NOD al positief testen omdat HcG hoog genoeg was.. Ik duim gewoon meis, en wil je niet teveel positieve hoop geven.. maar hoop het wel gewoon!
@ Sasje ik had ook erge buikpijn toen dacht ook oh wordt ongi en tomatensoep kon ik ook niet hebben haha ik hoop dat het daar door komt wij duimen
hmm ik geloof ik er niet echt in hoor...heb nu ook nog niks gegeten....heb ook echt geen honger....al heb ik gisteren wel gewoon s avonds een tosti en een losse boterham gegeten zonder problemen...hmm tja ik weet het niet hoor.... k dacht dat dat altijd pas vanaf een weekje of 6 was...en mijn urine is ook heel donker...is dat bekend????
Ja Sas het zou echt kunnen hoor! Ik had bij Jenthe ook een week voor mijn NOD echt het gevoel ongi te worden, en had ook wel wat klachten, maarja volgens mij ook klachten die je ook kunt krijgen als je ongi wordt.... Tja meid, afwachten is het enigste wat je kunt doen en laat je niet gek maken door alle verhalen hier. Donkere urine, kan ik me zo niks van herinneren....
oh nee hoor ik laat me niet gek maken door jullie ik heb verder geen ongi klachten hoor.....als het bijv morgen begint met ongi buikpijn dan weet ik ook dat ik ongi wordt maar heb nu geen ongi buikpijn...ik heb andere buikpijn...ik kan eigenlijk niks straks om mijn buik want dat voelt niet prettig.
hihi zit met een big smile achter de laptop door jullie grapjassen...nee meiden ik wacht nu al zo lang op dat wondertje dat ik er niet eens meer in kan geloven dat het zo zou kunnen zijn...dus ik wacht netjes af.....