roze kletskoppen deel 6!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 29 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Twinkle; Heb de hele dag aan je gedacht meis, hoe was de echo?
    @ Mom; Fijn om te lezen dat het zo goed gaat! Al wat gehoord van de kijkers?
    @ Stampertje; Welkom terug! We hadden we kunnen meeten dinsdag!!! Je was in mijn stad :D
    @ Dolfijn; Jij ook welkom terug! Fijn dat jullie het lekker hebben gehad! Hoe is het met jullie spruw? En hoe gaat het met Beau zijn eten en ontlasting?
    @ Sasje; Jeetje wat balen van je hond! Hoe oud is ze nu? Heeft je zus de envelope nog open gemaakt? :)
    @ Laurier; Wauw, ook hier tranen in mijn ogen...

Iedereen bedankt voor de felicitaties!!!

Hier erg druk dus even wat minder tijd voor zp :(
    Verder bezig om Jenthe's ritme te veranderen zodat ze ipv 4 naar 3 flessen gaat. Vandaag is het gelukt dus ben benieuwd hoe het morgen gaat...
    Morgen weer werken, zondag werken en daarna wéér verjaardag. Volgend weekend zaterdag na het werk verjaardag dus het gaat lekker. Even tijd met z'n 3en zit er dus bijna niet in.

Zo lekker TVOH kijken, sorry meiden dat ik er even wat minder ben...

2. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    lieve meiden verslagen van pijn en verdriet wil ik jullie laten weten dat het voor ons helaas niet zo heeft mogen zijn wat ik dacht en voelde is ook waarheid geworden:(:(:(:(:( ben kapot onze wereld is even ingestort:(:(:(:(:( ben vanavond thuis gekomen na een hele lange dag zh ik ga jullie voorlopig even verlaten want het verdriet is op dit moment te groot ik hoop dat jullie dat begrijpen:) ik weet dat de wereld niet op houd hier maar zo voelt het nu wel :(:(:(:(:( ik dacht dat onze tijd eindelijk was gekomen maar die droom is na vandaag wel weer uit elkaar gespat mijn tranen kan ik niet bedwingen weet even niet wat ik moet maar dat komt uiteindelijk wel weer goed

veel liefs twink

3. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    OHHHHHHH NEEEEEEE TWINKLE!! oh meis, tranen lopen over mijn wangen.. wat een verdriet!

Neem je tijd meis, zoveel als dat je nodig hebt, weet dat we er voor je zijn.. meer als knuffelen kan ik niet.. :(

4. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    NEE NEE NEE lieve Twinkle :( Wat is dit k*t zeg :( Oh meis ik zit hier gewoon met tranen in mijn ogen! Dit is echt oneerlijk! Neem je tijd meis je weet dat we er voor je zijn als jij er weer klaar voor bent! Hele dikke knuffel

5. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    lieve twinkle ik krijg ook tranen in mijn ogen :( wat ontzettend klote en oneerlijk.weet dat wij er voor je zijn en je mag ne altijd mailen/bellen!!!

6. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Jeetje lieve lieve Twinkel...wat ontzettend erg voor jullie!!!!
    Wat een groot verdriet meis...en dit zal je idd eerst moeten verwerken... je verschrikkelijke nieuws raakt me echt meid...!!!

Neem (zoals dolfijn zei) je tijd...denk nu even aan jezelf en verwerk eerst je verdriet meid....

Heel veel en hele dikke knuffels meid....xxxxxxxx
    En als je toch behoefte aan even je hart luchten of wat dan ook...dan ben ik er voor je meid...

Liefs...xxxx

7. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Twinkle: wat verschrikkelijk, het wondertje waar jullie zo lang op hebben gehoopt. En nu dit... Ik hoop dat jullie dit samen een plekje kunnen geven na verloop van tijd. Verdriet hebben mag, neem je tijd. Een hele dikke knuffel en een kus

8. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Fijn dat jullie er allemaal zijn meiden.. kon niet iedereen bereiken maar heb me best gedaan..

Wat een verdriet zo meiden.. bah, ben er echt even stuk van.. :(

9. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    Pff ik vind het echt heel erg :( hoe kan het nou...ze wachten al zolAng...en dan is het eindelijk gelukt en dan dit!!!! WAarom is de wereld zo hard/moeilijk??
    Twinkle probeer ook te denken dat het beter is want anders was er iets mis geweest met het kleintje wat ook heel erg arggghhh het is allemaal vehoorlijk ...

10. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Het is echt heel oneerlijk :( Ben ook even goed van slag.... Dit wens je niemand toe....

11. mom23

mom23 Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.389
    0
    0
    Lieve lieve twinkle, wat ontzettend oneerlijk dit!! Het was en is jullie zooooo gegund!! Ook ik ben even van slag door dit bericht. Neem je tijd om dit samen met je mannetje te verwerken. Hele dikke knuffel!!

12. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    Meiden wat ontzettend fijn dat iedereen probeert online te komen!even een groepsknuffel!

13. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Inderdaad.. even groeps knuf.. dit raakt iedereen!
    Wat een warme, lieve groep hebben we toch.. ben blij met jullie meiden!

14. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Lieve Twinkel sasje smsde me met dit nieuws zo kut meis en ook voor manlief weet niet goed wat te zeggen maar denk aan je hele dikke knuffel aan jullie. En neem je tijd meis. Zo oneerlijk

15. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Ik doe ook mee met de groepsknuff meiden...
    Inderdaad wat een fijne groep meiden met elkaar!!!

Maar idd wat is de wereld toch ontzettend oneerlijk!!!!

16. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Ik ga naar bed meiden.. niet al te beste nachten gehad.. post ik morgen allemaal wel even, maar kan het nu niet opbrengen..

Nogmaals dikke knuf Twinkle en alle anderen.. denk aan jullie! xx

17. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    KNUFFEL! Ik kan jullie ook echt niet meer missen hoor! Jullie horen zo in mijn leven!

18. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Truste Dolfijn!! Hoop dat dit een betere nacht wordt meid...

19. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    Ik ga ook slapen heb ook kort nachtje gehad.vertek ook morgen want zit via gsm..

20. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Truste Sas

Deel Deze Pagina