ikke; hier ook, niet normaal! tja altijd weer heftiger de eerste paar keer na de bevalling net bij de intratuin en dacht al hmm snel daar de wc en ja hoor ellende
Ach Zeepaardje zolang wij alles van Pooh erbij hebben en Pooh dus niet ongi wordt vind ik het helemaal prima
en dan doe ik ook wel mee.. als me ongi komt had het eigenlijk gisteren al verwacht, maar ben het nog niet.. Succes met jullie rode duiveltjes meiden, hopelijk zakt het snel weer wat.. en we duimen door voor Pooh Wanneer ga je ons verlossen van de spanning Pooh?? of wacht je gewoon nog even af? xx
ja hoor, nogsteeds aan de Cerazette.. alleen sinds paar maand zo heerlijk aan het klooien geweest door telkens die tussentijdse bloedingen.. toen die stopweek op advies van de HA en toen ben ik super ongi geweest.. dus zou het nu eigenlijk weer moeten worden.. maar geen idee hoe het nu precies zit.. Verder geen klachten of kwaaltjes dus we wachten maar gewoon af..
Oh meiden, wat zijn jullie lief!!!! Hé nu wordt het echt spannend hé? Maar Sas en Twinkle: wat gun ik het jullie toch erg! Wij hebben tenslotte al een wonder. Knuffel voor Zeepaardje en Ikke: Waardeloos he die heftige ongi's!
oh jeejjjj pooh....heb je nog testen in huis??? je moet je zelf niet vergelijken met mij......jullie hebben dan wel al 1 heel mooi kindje maar jullie kunnen gewoon op een normale manier zwanger raken dus dat is al super fijn!! en ben ik dus niet te vergelijken met jullie!
@ Dolfijn; Hmm vaag maar het kan ook dat je je ongi n keer overslaat toch? Omdat je nog steeds bv geeft? @ Pooh; Ohh als jouw temp morgen nog zo hoog is ga je toch wel testen he?! Wat zegt je onderbuik gevoel? Ik hoop het echt zo ontzettend * ga weer verder met duimen *
Ei: NOD: mmm Sasje24: IUI 1 t/m 9 mislukt 16 april inake ivf Twinklestar: Zwanger Bevallen: Ikke85; 25-02-2011 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 21/05 CB Prikjes! Mariska; 27-02-2011 een dochter: Noëlle 3180 gr en 49 cm Biancje; 14-03-2011 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26-03-2011 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 Smyltje; 16-04-2011 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 14/06 CB Prikjes! Stampertje; 09-06-2011 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 Mama van Shaun; 15-07-2011 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 18/06 Prikjes! Zeepaardje; 02-01-2012 een zoon: Pim 4280 gr en 56 cm
ikke; oeps ja tuurlijk gun het sas natuurlijk ook, oh schaam me kapot sorry sasje! dolfijn thx pooh; dank je, ja niks aan maar goed we moeten het er maar mee doen he hopelijk voor je 9mnd geen ongi sasje zit ineens naar de lijst te kijken, heb je er 9x iui op zitten? all; net wezen zwemmen echt niet fijn de eerste keer met tampon, bleh hier is alles weer op bed, heerlijk fijne avond nog, xxx
@Ikke; ja dat zou natuurlijk gewoon kunnen, met cerazette ook niet echt ongi maar voelde het altijd wel.. nu ook behoorlijk kramp in onderbuik dus denk wel dat het er aan zit te komen.. bleh! hihih @Pooh; oh meis, ga je morgen testen?? ik heb de blaren echt op mijn vingers en mijn bloeddruk stijgt: ik vind het zo spannend voor je!! @Sasje; knuffel meis! ik denk aan je! @Zeepaardje; eerste keer tampon zeker niet fijn geniet nog even van je rust nu de boys slapen.. knuf! @Hier; behoorlijke kramp in onderbuik dus ook hier zit ongi er aan te komen denk ik.. dus nu even languit op de bank met dekentje, heb het koud.. brrrrrr.. Sinds eergisteren nog maar 4 voedingen per dag (en 1 's nachts) dus we hebben eindelijk wat af kunnen bouwen wel lekker zodat ik iets meer vrijheid heb.. begrijp me niet verkeerd: geniet echt nog super van het voeden, maar het was wel erg veel Fijne avond nog meiden! xx
oh ja, morgen weer naar kinderarts.. ben erg benieuwd wat ze te vertellen heeft en of Beau nu eindelijk is aangekomen: het eten gaat eigenlijk wel goed: 07u BV 08u bord pap 09u BV en slapen 11u 2! stuks fruit met 2! liga's 13u paar happen brood/ cracker en beetje melk 14u BV en slapen 16u tuitbeker roosvicee evt met rijstewafel of koekje 17.30 200! gram warm eten evt met klein toetje 19u BV en slapen 04u BV Ben dus heel benieuwd!
Kwam even snel spieken voor pooh maar meid wat maak je t spannend!! Zie dat je langste cyclus 29 dagen was. Wil je nog 3 dagen wachten? Spannens!!! Duimduimduimduimduim Dolfijn. Nog MAAR 4 voedingen?! Meid ik vind jou hemels. Ik viond t zo knap dat je het al zo lang volhoudt. Misschien voor jou 'vanzelfsprekend' maar ik vind t echt super! *stopteveneenveerinjer**t*
hahah dank je Smyltje ben zelf ook wel trots hoor, had niet gedacht het zolang vol te houden hoor.. maar vind het gewoon echt genieten en Beau doet het er gewoon echt het beste op.. dus we gaan nog gezellig door! xx
Ei: NOD: mmm Sasje24: IUI 1 t/m 9 mislukt 16 april inake ivf Twinklestar: Zwanger Bevallen: Ikke85; 25-02-2011 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 21/05 CB Prikjes! Mariska; 27-02-2011 een dochter: Noëlle 3180 gr en 49 cm Biancje; 14-03-2011 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26-03-2011 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 11/04 KA, 18/4 extra controle CB Smyltje; 16-04-2011 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 14/06 CB Prikjes! Stampertje; 09-06-2011 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 Mama van Shaun; 15-07-2011 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 18/06 Prikjes! Zeepaardje; 02-01-2012 een zoon: Pim 4280 gr en 56 cm
Schema ziet er idd goed uit zo Dolfijn! Dus Beau is wel beter gaan eten dan hij deed? Super!!! Ben benieuwd wat ze morgen zeggen! Dubbel spannende dag dus Ik vind het ook echt super dat je nog steeds bv geeft! Ik heb het ruim 6 maanden gedaan en toen was het ook echt klaar voor mij ( en voor Jenthe trouwens ook ) Super respect voor jou hoe je alles doet meis!!!
dolfijn;geniet zeker van me rust... pim slaapt in principe door, alleen erg benauwd door het hoesten soms echt het idee dat hij stikt in zijn slijm
Sasje: We zijn niet met elkaar te vergelijken, alleen weet ik heel goed hoe groot jouw wens is. Bij ons meisje heeft het ook bijna een jaar geduurd, ook toen dacht ik dat het niet zou gebeuren. Ik gun het je zo erg meid! Dolfijn: snap ook wel waarom jij buikkramp hebt, poep maar gauw die veren uit van Smyltje, hihi. OOk ik vind het knap van je dat je het zo lang volhoudt. Wat is het heerlijk zo'n momentje samen en hem even helemaal voor jezelf hebben. En dan is het ook nog goed groeimiddel voor Beau ook! Ben, net als de rest, benieuwd hoe het morgen allemaal zal gaan. Denk aan je! Zeepaardje: Hé wat vervelend die benauwdheid. Geef een knuffel aan Pim Testen: tja, ik weet het nog niet, ben ook wel weer bang voor teleurstellingen. En onderbuikgevoel: Ene moment denk ik:RAAK en het andere: ongi zal wel komen. Heb idd ook wel langere cycussen gehad, dus het an nog steeds komen. Maar ja, die steen is wel geknapt.... zou het dan toch??? Ik wacht nog even, weet nog niet hoe lang ik het volhoudt. Eerst maar weer afwachten wat mijn temp morgen doet.