lief van je ikke...en ik wel ook helemaal niet zo overkomen want ik ben ontzettend blij voor pooh hoor!!!! dus begrijp me allen niet verkeerd!!
Oh lieve Sas, ik denk dat wij allemaal heel goed snappen hoe dit voor jou is. We weten hoe groot jouw wens is en dan is het gewoon heel moeilijk als het bij jou niet lukt en bij een ander wel. En dat neemt niet weg dat je het een ander niet gunt ofzo, maar je wil het gewoon zelf ook zo graag! Tuurlijk snappen wij jou! Hele dikke knuffel!
hallo lieve lieve meiden het is al heel lang geleden ik weet het maar het doet me goed om even alles met rust te laten. we hebben veel leuke dingen gedaan zijn veel weg geweest een weekendje centerparcs en afgelopen weekend naar berlijn ook is inmiddels ons neefje geboren wat een liefje zo komt dat gevoel weer heel erg naar boven wat willen wij het ook graag heb na de laatste behandeling ook nog eens een flinke cycste opgelopen dus moet nu morgen weer naar de gyn voor controle kijken of het kleiner word of in ieder geval niet groter word als ik buikpijn krijg die zo onthoudbaar is ook gelijk naar het ziekenhuis bellen maar tot nu toe gaat het goed. ik heb heel wat gemist het spijt me heel erg dames maar ik vind het super lief van jullie dat jullie allemaal aan me hebben gedacht heel veel knuffel voor jullie allemaal super meiden
Sasje: bedankt voor je lieve reactie. Vind het zo fijn dat je het me zo gunt. Snap dan ook heel goed dat mijn goede nieuws jou best wel een beetje kan steken, ook al gun je het iemand heel erg. Je wacht al zo lang op een wonder. Knuffel van mij meid! Twinkle: Bedankt voor je lieve sms'je. Fijn dat je hier nog even langskomt. Ook van jou wardeer ik je sms heel erg. Je bent zelf al heel lang bezig, hebben een wonder verloren en nu dit... Denk aan je! Knuffel van mij! Net even langs de stenenwinkel geweest. De maansteen verruilt voor een andere die helpt bij het nestelen van het kindje. Daarna samen met mijn meisje onszelf verwent met een ijsje. Een klein feestje voor ons tweetjes waarvan ik alleen de reden weet. En dat houden we nog eventjes zo. Manlief had binnen no time al berekend dat deze baby wel eens een prachtig verjaardagskadootje kon zijn voor hemzelf. Volgens internet ben ik op 18 december uitgerekend en hij is de 16e jarig. Wie weet...
Lieve Twinkle, wat fijn om weer wat van je te horen! Oh meid toch wat krijgen jullie ook allemaal voor jullie kiezen tijdens jullie lange weg naar een mooi wondertje Hoop echt dat het allemaal snel leidt naar een goede plakbeeb!!! Ik denk veel aan je en ben bllij dat je goed voor jezelf kiest door even wat afstand te houden van hier. Je weet toch dat wij niet weglopen Ik ga duimen dat de cyste kleiner is geworden morgen!!! En gefeliciteerd met jullie neefje!!! Hele dikke knuffel meis!
@ sasje we zijn al met elkaar via de msn aan het praten maar hier even een hele dikke knuffel voor jou ik hoop dat ivf jullie het wondertje mag brengen waar jullie zo naar verlangen het is jullie gegunt @ poohbeer gefeliciteerd had al een sms verstuurd helemaal super voor jullie het lange wachten is eindelijk beloond met een hele mooie test @ dolfijn sorry dat ik een hele hoop heb gemist het afvallen van Beau ik zag dat hij nu goed was aangekomen wat super zeg je bent een super moeder dikke knuffel @ ikke heel erg laat maar je meisje alweer een jaar lief dat je veel aan me hebt gedacht ik heb ook veel aan jullie gedacht echt waar maar deze pauze had ik echt nodig @ smyltje mama es zeepaardje stampertje mariska ik heb niet ver terug gelezen het spijt me heel erg maar was zo veel ik ga nu weer proberen wat meer aanwezig te zijn zodat ik jullie weer kan gaan volgen en dan kunnen jullie mij weer volgen knuff knuff knuff
dank jullie wel meiden voor jullie begrip en lieve woorden ik ga er ook nog niet full time zijn maar ga proberen weer wat meer te komen
dolfijn geweldig dat Beau aangekomen is pooh gefeliciteerd een brusje voor je meid! hopelijk doet ook deze steen zijn werk! zijn maansteen in ieder geval wel he hoe vind manlief het? en dochterlief ik was 25-12 uitgerekend ikke; balen zo'n nacht sasje wat fijn bij L en ik duim ook voor snel een ivf baby! twinkle fijn wat van je te lezen gefeliciteerd met je neefje! balen van cyste! knufff
oh je bent niet mee gegaan zeepaardje? @Ikke nee heb niet gebeld...twijfel te erg of het wel zin heeft.....ik merk zeker verbetering...maar ik wil eigenlik gaan net voordat ik de punctie ga krijgen....maar ik bel volgende week wel even...
sasje ik was er vanmorgen, toen met sem br. eten mams bij pim ik toen naar zwemles met sem en toen was manlief bij pim... tja is een geregel met 2 kids en zwemles normaal vrijdag zwemles maar dat kan nu niet...
ml sms; moet er zo heen 18u voor gesprek, nou ga nu dus snel eten maken en eten met sem... en erheen tot later, xxx
snap je niet helemaal zeepaardje....waarom ben jij dan niet nu meegegaan met Sem? omdat hij moest zwemmen? oh jeetje en om 18.00 uur nog een gesprek???
Oh is Pim de hele dag al int zh dan? Ben benieuwd wat eruit komt! @ Sas; ja denk ook niet dat para-man nu zoveel kan doen, voor de ivf moet je toch nog wachten toch? Je kunt idd bellen en dan kijken wat hij zegt...
ik ging ff snel op mn telefoon op t kaartje kijken van pooh en zag een prachtige temp. ik snel naar t forum en zag een foto van een test, ik schrikken want dacht dat dit er eentje met een plus moest zijn maar nee hoor, ZWANGER!!!! pooh ik ben zooooo blij voor je meis! zat t met de tranen in mn ogen te lezen. ik duim voorlopig nog lekker even verder voor een plakbeeb. zooo spannend!!! sas. iedereen kan zich heel goed voorstellen dat het voor jou heel dubbel voelt. hopelijk kan de paraman weer wat voor je betekenen. knuffel! twinkle. wat fijn dat je af en toe weer even langskomt! je weet, wij gaan nergens heen. hopelijk is die cyste snel minder. en gefeliciteerd met je neefje! mariska. hoe gaat t? is al ff stil bij jou?! dolfijn. wat een goed nieuws!! lekker zo door gaan dus met jullie boefje. zeepaardje. en? hoe was t? hier. pfff ben kapot! drukke week weer gehad ondaks maar 2 dagen werken.. morgen komt de inspectie langs op school dus moest alles geregeld hebben. verder is t de laatste werkweek van mnz wangere collega dus druk druk.. Nitnhe is druk bezig met lopen en loopt al hele stukken zelf los. zo trots!
Sasje: Nee ml was niet vrij. Maar hij werkt hier vlakbij, dus eet tussen de middag thuis. Twinkle: Fijn als je weer wat meer langskomt, maar voel het niet als een verplichting. Weet dat je altijd welkom bent om je hart te luchten. Knuffel! Sasje: Bel hem anders gewoon alleen en vraag hem wat je het beste kan doen... Zeepaardje: Ben benieuwd hoe het in het zkh afgelopen is. Smyltje: Sorry dat ik je even heb laten schrikken. Iedere test is anders. Deze was met 2 streepjes en die verschenen! Balen van jouw drukke week. Heb je een korte week, werk je je rot. Knap van Ninthe dat ze lopen nu echt onder de knie heeft.