Zeepaardje: Ik schaam me diep! Ik ben gisteren helemaal Sems verjaardag vergeten. Gefeliciteerd met je grote jongen!!! Stamper: Super dat het gezellig was. Hier; Fijn dat het herkenbaar is. Kan me niet herinneren dat ik dat van ons meisje ook heb gehad. Straalt door naar mijn onderrug. Maar als dat het is en het is goed... lekker laten zitten!
Oh ja, zie het nu ook.. sorry Zeepaardje!! Alsnog gefeliciteerd met deze grote stoere broer! @Stampertje; klinkt idd als een relax avondje: fijn dat het zo goed bevallen is! Sportze! enne.. nog gefeliciteerd natuurlijk! @Pooh; haha idd lekker laten gaan, en van genieten! zag op FB dat je de zolder nu toch echt wel aan het aanpakken bent.. moet een heerlijk idee zijn! @Smyltje; zag een super mooie taart voor Ninthe voorbij komen Knap gedaan hoor! en natuurlijk begrijp ik dat je daar nu je aandacht op richt; wij gaan nergens heen! Geniet van deze leuke tijd! @Sasje; hoe is het meis? zie je op tegen de intake van maandag? of blij dat het eindelijk zo ver is? ik denk aan je! dikke knuffel! @Ikke; wat een mooie foto van Jenthe onder de douche op FB en ze lijkt idd op jou @Hier; heerlijke ochtend gehad.. de voortuin is helemaal gesnoeid en gedaan, het huis is weer aan kant en nog even lekker gefietst met Beau: hij begint nu echt te vertellen op de fiets is echt genieten! kan heel Flevoland wel doorfietsen op die manier Hij ligt nu lekker op bed dus ik even relax op de bank... Eten gaat trouwens de laatste 3 dagen weer heel wat slechter, blijft me behoorlijk bezig houden.. maar goed, ik weet dat hij het kan dus we komen er wel weer Fijne middag meiden: geniet van het zonnetje! xx
stamp. morgen tussen 9 en 12 familie, dan gaat Ninthe slapen en tussen 2 en 5 vrienden. normaal slaapt Ninthe van 9.30-11 en van 15.30-17 dus nu gaan we t morgen anders doen. hopen dat t lukt! we moesten de vivite wel opsplitsen, anders past t niet in ons huis ('s morgens en 's middags iets van 16 menssen +kids). vanavond huis versieren en dan zijn we er helemaal klaar voor! zeepaardje. ooowh ja hier ook vergeten we moeten ons diep schamen meiden maar niet minder gemeend: GEFELICITEERD met je grote kanjer!! dolfijn. lekker is dat dan he, fietsen! Ninthe vindt t ook geweldig. wat balen dat ie weer wat minder eet Ninthe eet wel goed maar groeit weer eens niet (gister ff langs cb geweest). hopelijk gaat ie snel weer lekker eten!! pooh. komt t besef al een beetje?! en hoeveel testen heb je inmiddels al gedaan? toch gek he, ben je zolang bezig en 'ineens' is het dan raak!
@ Zeepaardje; Sorry, sorry, sorry! Ook hier helemaal vergeten maar alsnog van harte gefeliciteerd met je kleine grote mannetje!!! @ Smyl; Heel veel plezier morgen meid! Geniet ervan! Krijg je maandag ook nog visite?
Waarschijnlijk/misschien alleen mn stiefmoeder, die kan morgen niet (ook weer zoiets raars.. die mist de 1e vjd van haar eigen kleindochter!)
hey meiden, @zeepaardje nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Sem! hopelijk een fijne dag gehad vandaag! @smyltje alvast een hele fijne dag morgen!
Dolfijn: Stuur je even een Pb Smyltje: Ninthe is maandag toch jarig? Vervelend dat je stiefmoeder morgen niet kan. Sasje; Hoe gaat het met jou? Je mag al bijna naar het zkh! Zenuwachtig? Het besef begint nu toch wel echt te komen. De zolder opgeruimd, alle resten hout, gipsplaten en andere zooi naar de stort gebracht. Ik ben fanatiek begonnen met helpen, maar al gauw afgehaakt. Manlief heeft het verder in z'n eentje gedaan. Ben ik even de stad ingeweest met mijn meisje voor een kadootje voor mijn neefje. Hij had zo'n mooi rapport! Tja, en daar stond ik dan even op zolder tussen alle babyspullen, maxi-cosi, badje, wipstoel, het doosje met al haar eerste spulletjes, eerste pakje, eerste schoentjes enz. Oh wat klein was dat allemaal. Tja dan komt het besef ineens helemaal!!
Mn stiefmoeder ging er maar van uit dat we Ninthe dr vjd op de dag zelf zouden vieren. Geen idee hoe ze dat voor zich ziet als vriend en ik in principe beide moeten werken en lde rest van NL ook... Dus zonder te vragen hoe of wat heeft ze een weekend weg geboekt met haar zussen. Mn vader komt wel, maar ik vind t wel stom! Pooh. Ja ze is dus maandag jarig en we vieren t morgen. En wat leuk dan he, al die kleine kleertjes! Ga je je opgeven voor MvM?
heej meiden sorry erg druk hier... hier; gister een super dag gehad, ventje onwijs verwend heerlijk! meiden denk aan jullie thx allemaal kom van de week weer reageren op jullie! xxx al wordt het hier erg druk nu sem elke dag naar school brengen en ophalen 2x ga me best doen xxxxxxx
@Zeepaardje, nog gefeliciteerd met Sem!!! Je grote man alweer 4jaar!!!! @Smyl, gezellige dag vandaag!!! Ben erg benieuwd wat Ninthe allemaal krijgt! De taart ziet er super uit!!!! Liefs
@ Smyl; fijne dag vandaag! Hoop dat Ninthe niet ziek is geworden.... @ Sas; gewoon even een dikke knuffel voor jou!!! @ Twink; hoop dat het allemaal goed was bij de gyn. En ook voor jou een dikke knuffel! @ Pooh; ja kan me voorstellen dat het dan allemaal ineens tot je door dringt als je al die kleine baby spullen weer ziet Wanneer ga je de vk bellen? Hier vandaag lekker vrij zo na Jenthe's fruit op naar het bos met de hond!
Smyltje: Heel veel plezier vandaag!! En dat ze maar enorm verwend mag worden!!! Ikke: Veel plezier in het bos! En de vk bellen, ik zal het van de week even doen. Woensdag ben ik vrij. Hier: onrustig geslapen, slaap in op mijn zij, maar draai 's nachts nog wel eens naar mijn buik, en elke keer schrik ik daar van wakker... Daarna duizelig opgestaan, eerst nog even gewacht op de rand van het bed, maar echt zakken wilde het niet. Nu is het wel eindelijk weg, maar heeft toch wel even geduurd. Beetje raar.
@Pooh, lijkt me idd wel even een slik momentje als je dan alle babyspulletjes van je meisje tegen komt!!! Jaja er komt nog zo'n mooi wondertje... En wat vervelend dat je duizelig bent opgestaan! Misschien te maken met je ijzer?! Of eerst wat eten voor je opstaat?
pooh. hoe is t nu? hier. een erg gezellige en drukke dag gehad! Ninthe heeft het erg goed gedaan. supertrots! zie wat foto's in t album op fb. knuffel!
Heb je foto's bekeken smyl! Zag er super gezellig uit!!! En wat fijn dat Ninthe het zo goed gedaan heeft... Morgen haar echte verjaardag...! Dan is je baby geen baby meer...... Lijkt me zo'n gek idee... Knuff @Sas, wil je even heel veel succes voor morgen wensen!!! Dikke knuff...want zal ook vast wel wat met je doen meid...
@ Smyl; had de foto's ook gezien ja vermoeiend hè zo'n eerste verjaardag! Morgen ga ik je echt feliciteren hoor @ Pooh; hoe voel je je nu meis? Vervelend dat je je vanmorgen zo duizelig voelde! Anders eerst iets eten voordat je opstaat... Hopelijk was het eenmalig! @ Sas; meis, heel veel succes morgen, ik zal aan je denken! Hoelaat moeten jullie? Weer een belangrijke nieuwe weg naar jullie wondertje die jullie morgen in gaan slaan! Knuff!!! @ Stamp; jij weer helemaal fit? @ Rest; fijn weekend gehad allemaal???
Ja gek idee hoor stamp! Dan heb ik geen baby meer Sas. Denk aan je! Hoop dat jullie veel goede info krijgen en een stappeplan uit t gesprek. Knuffel! Owh rare vraag.. weet iemand of je een eisprong hebt met een spiraal? Zou toch zweren dat ik een eisprong nu heb...
Smyltje: Ik heb de foto's gezien. Wat een leuke driewieler. Hier gaan jullie veel plezier van hebben weet ik uit ervaring. Fijne dag morgen. En met een spiraaltje heb je gewoon een eisprong. Het spiraaltje zorgt er alleen voor dat een bevrucht eitje zich niet kan nestelen omdat die spiraal daar al zit. Bij de pil heb je geen eisprong. Sasje: Succes morgen in het zkh. Zal hard aan je denken. Ben heel benieuwd naar je verhaal morgen hoe het geweest is en wat de planning is! Hier: Dagje bij om en tante geweest. Voor neefje van 14 Addict a Ball gekocht, omdat hij zo'n goed rapport had en heel lief is! Wie had 'm hier ook al weer? Bedankt voor het idee in elk geval! Duieligheid: Het zakte wel 's ochtends alleen ik hield een zweverig gevoel. Tja, hoe leg k het uit. Niet echt duizelig, maar een beetje licht in m'n hoofd. Alsof je een wijntje op hebt (ja, ik heb dat al bij één wijntje). Nu ook hoofdpijn. Even kijken hoe het morgen is, anders toch even langs de ha voor bloedprikken. Nu even extra voorzichtig zijn.... Morgen werken, maar Sas, ik zal heel hard aan je denken, net als altijd.
It was me Pooh leuk cadeautje! Idd hou jezelf nu maar extra goed in de gaten meis! Knuff!!! Hier even wat minder nieuwd weer want zuslief ligt nu op de eerste hulp ze heeft een fistel waar ze erg last van heeft dus nu aan pijnstilling en wachten op de chirurg.... Ben benieuwd, die zal wel weer moeten blijven....