roze kletskoppen deel 6!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 29 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

pooh; sneu om te zien/horen hoe kids er mee bezig kunnen zijn...hier gelukkig dat onderwerp nooit hoeven te bespreken...

idd oude mensen gaan dood... en kinderen helaas ook, alleen als ze heeel ernstig ziek zijn en niet bijv. met zomaar een griep. zorg wel dat als je meissie ziek is, ze niet gelijk gaat denken of bang wordt dat zij ook dood zal gaan....

heftig zo hoor:(

2. Zeepaardje

Ei:
    Laurier: 4 september
    Sasje24:

NOD
    : Mom23 (1e kindje, ronde 9)
    : Poohbeer (2e kindje, ronde 13)

: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 17,)

mmm
    Sasje24: hsg alles prima! 15 nov afspraak hoe cyclus ervoor staat.
    Laurier: mijn bloed geprikt, uitslag is goed. nu wachten op de uitnodiging voor de uroloog + vriend moet bloed prikken

Zwanger
    Wolfje22; 25-12-2011 03/11 controle vk
    Twinklestar: 16-06-2012 11/11 derde echo gyn 25/11 termijn echo

Bevallen:
    Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 05/12 CB
    Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4
    Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 14/11 CB
    Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 27/10 CB
    Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3
    Mama van Shaun; 15/7 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 14/11 CB 3e prikjes

3. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Wolfje: Dat heb ik haar ook geprobeerd duidelijk te maken, dat je niet zomaar met een griepje dood gaat. Maar haar vraag overviel me zo. Wist zo gauw niet wat ik moest zeggen. Stond enorm in tweestrijd. Vond het echt heel erg moeilijk!

4. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen!

Ik vind dat je t goed opgelost hebt hoor pooh. Liegen bereik je niets mee denk ik (uitzonderingen daargelaten natuurlijk).

5. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

@poohbeer ik vind dat je goed hebt gereageerd hoor meid!!

@wolfje veel plezier vandaag!

@smyltje jammer van het huisje. maar idd misschien nog iets van de prijs af te krijgen?

@hier gisteren gaan kienen ;) samen met mijn zus. ik had een keukenweegschaal gewonnen en mijn zus handdoeken met washandjes. heb de keukenweegschaal aan haar gegeven aangezien ik al 1 heb ;)

vanmiddag gaan we naar vrienden toe spellen!
    en vanavond uiteten met mijn ouders en oom en peettante aangezien er familie uit australie hier is, en deze gaan morgen weer terug :)

6. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Dank je wel meiden. Fijn om even bevestiging te krijgen! Doet me dan weer goed. En ja, leugentje om bestwil... we hebben net het sinterklaasjournaal gezien, er is een speelgoeddief en die heeft de pakjes gestolen. En ik met een stalen gezicht bevestigen...

Sas: leuk dat je iets gewonnen hebt. Dat is toch het doel hé?!
    Je hebt een leuke dag in het vooruitzicht! Veel plezier! Enne, laat even weten hoe het af gelopen is met je trap!!

Hier: Manlief ligt nog te slapen, die is gisteravond naar Preston palace geweest met het werk. Was om 3 uur thuis (geloof ik).
    Vanmiddag verjaardag van de dochter van vriendin. Dus een feestje!
    Zal hen gelijk even blijmaken met vrijkaartjes voor slagharen. Die had ik gewonnen bij C&A maar kreeg er 4. En mijn meisje is nog gratis. Dus had er 2 over. Zij zijn met z'n drietjes, dus hoeven ze nog maar 1 kaartje te kopen. Scheelt toch weer.

7. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh preston palace...dat lijkt me zo leuk he!!!
    wij wilden daar 2 jaar terug ook naar toe met het werk....maar is toen jammer genoeg toch dagje den bosch geworden ;)

8. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja, sint is toch wel de grootste leugen om bestwil ;) ze zullen. Vast blij zijn met de kaartjes! Ik kan niet wachten tot ninthe ook groot genoeg is voor dat soort dingen

Zo ff douchen (zit nog in pyjama haha) en als ninthe wakker is gaan we lopend naar schoonouders. Is hun trouwdag.

Volgend weekend lekker nachtje weg!! We gaan naar de bios, naar madam tussaud en naar het seksmuseum :D

9. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hey meiden,

Sorry jullie gister btje verwaarloosd maar was een drukke dag...
    Zo ook vandaag dus even korte reactie..

@Smyl, jammer van het huis!! Vond het er echt heel erg leuk uitzien!!!En wat een leuk vooruizichtigd volgende week!! Gaan jullie met zijn 2tjes nachtje weg??
    @Pooh, vind dat je het goed hebt verteld...idd erg lastig en kan me voorstellen dat het je overvalt... En zo leuk dat Sint verhaal... Ik kijk ook hahahaha... Moet toch een btje weten wat er speelt bij de kids op mijn werk :D... (goed excuus)
    @Sasje, gezellig meid..veel plz
    @Ikke..wat een goed en fijn nieuws van je zus dat ze nu lekker naar huis is!!! hoop dat ze snel weer aansterkt....

Sorry als ik iets of iemand vergeten ben...
    Hier gaat het super...:D...
    Vanmorgen nog een keer verlate kraamvisite gehad hahaha... En nu is manlief de F1 aan het kijken (had ie maar even opgenomen) en straks naar schoonzus....

Maandag en dinsdag werken en dan alweer klaar... En dan heel lang vrij want volgende week gaan we lekker weg :D...
    Zoveel zin in...

LIefs

10. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Waar is iedereen????
    Iedereen een gezellig en/of drukke zondag blijkbaar :D...

xxx

11. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Hey meiden,

Ik ben er weer :D Heb jullie gemist :p

Even kijken wat ik onthouden heb, want jullie hebben niet stil gezeten dit weekend ;)

@Smyltje; ik heb er in de trein aangedacht maar dat had je natuurlijk niets aan.. Toch ben ik blij om te horen dat er niets uit het bloed is gekomen en dat je meteen de hulp hebt geaccepteerd die je geboden werd! Heel knap van je! en voel je ajb niet minder hierom, ik heb geleerd dat je juis heel sterk bent als je op deze manier aan jezelf wilt werken: dus zet em op meis! KNUF

@Ikke; fijn dat je een goede vakantie hebt gehad meis! Goed om te lezen dat Jenthe het zo goed doet, heerlijk dat ze nu tijgert en haar wereld steeds groter aan het maken is. Ook super dat je zus weer thuis is! Hopelijk knapt ze spoedig weer helemaal op.

@Sasje; hoe bevalt je vakantie? en hoe is het verder met je trap gegaan? laat je wel een foto zien van het resultaat? ben benieuwd!

@Pooh; kan me goed voorstellen dat de vraag van je meisje je overviel, maar je hebt goed gereageerd hoor! Liegen in dit soort dingen vind ik persoonlijk ook eigenlijk niet kunnen. Maar wel heel belangrijk erbij te vertellend dat je nooit zomaar dood gaat.
    En wat heerlijk zoals je meisje reageerde op het speciale toetje :) Ik duim! Sasje heeft meestal dit soort dingen toch wel goed.. dus we gaan voor een posi test!

@Wolfje; je was vandaag dus in de buurt ;) Heb je een leuke dag gehad? Weet dat mijn neefjes het helemaal geweldig vonden dus is vast wel goed gegaan :) En al weer 32wk zwanger: wat gaat het hard!

@Stampertje; ben je niet tegen gekomen ;) nu ben ik wel even in HHW geweest maar dat was alleen bij mijn broertje met zijn vriendin.. dus helemaal vreemd is het niet. Pff.. je hebt vast heel veel meer verteld maar ik weet het echt niet meer :( sorry als ik wat belangrijks vergeet..

@Twinkle; ben nogsteeds zo super blij voor je met de goede echo :) Ik hoop dat je ook echt kunt genieten van alles wat er in je lichaam gebeurd.. KNUF! enne.. top dat je alles zo goed onthoud, ik hoop dat de zwangerschapsdementie geen parten gaat spelen bij je :p

@Laurier; fijn weekend gehad meis? en hoe is het verder? denk aan je!

@Mom; fijn dat het bonus-mama zijn je zo goed bevalt! hoop dat je een heerlijk weekend samen hebt gehad!

@MamaEs; zeker een poosje niets vernomen van je! ik hoop dat alles goed gaat!

@Biancje; hoe is het met jou? en met Quint? hoe gaat het met zijn helmpje?

@All; hopelijk overal weer opgereageerd.. anders sorry!

12. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    #32 dolfijn1982, 30 okt 2011
    Laatst bewerkt: 30 okt 2011
    Heerlijk weekend in Alkmaar gehad bij mams :D
    Lekker verwend en even rustig aan kunnen doen, was erg lekker!

Vrijdag heeft mijn broertje ons van het station gehaald en zijn we even bij hem in zijn huisje wezen kijken (hij is net samen gaan wonen met zijn vriendin). Mijn jongste zusje heel veel geknuffeld met Beau, ze was de rest van het weekend druk dus wou dit moment wel echt even hebben ;)
    's avonds kwam me jongste broertje en ook hij heeft zich heerlijk vermaakt met Beau.. wat kunnen die een lol hebben samen :D

Zaterdag naar het winkelcentrum geweest met Beau en mijn mams, Beau is goed verwend door haar :) Nieuwe spijkerbroek, shirt en speeltje..
    Daarna door naar vriendin met dochtertje van 10wk.. wat is dat dan ineens weer klein! haha en mijn jongste broertje kent hen ook en die vond Beau veel leuker want daar kon hij al wat mee :p
    Ook nog langs mijn jongste zusje haar werk geweest, en zij maar showen met Beau..

Vind het echt heerlijk dat ze allemaal zo trots zijn op hun neefje!

Vandaag naar de kerk geweest met mams en daarna zou ik de trein terug pakken..
    Helaas reden er tussen Weesp en Almere geen treinen, dus zou ik met de bus moeten en er ruim een uur extra over doen :( Dit leek me niet zo'n succes met Beau dus combi manlief en mams om mij even te rijden (ene kant dijk, andere kant dijk ;)) Dat was gelukkig geen probleem en wel lekker makkelijk!

Nu even lekker op de bank met manlief, heb hem wel gemist!

Tot later meiden! xx

13. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Hey meiden even via mobiel dus niet uitgebreid. Drukke dag gehad vandaag, vanmorgen eerst bezig met de was en strijk en dweilen, zuigen toen om 12.00u naar mams want die is jarig. Toen tegen 16.30 naar huis, Jenthe en wij eten, spelen met Jenthe en nu heeft ze net de fles op en ligt op bed. Geen erge last gehad van de klok, het ritme was tegen de middag weer normaal :) Nu lekker op de bank en op tijd in bed want ben kapot :) Ben er morgen weer uitgebreider hoef pas vrijdag weer te werken!

14. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    zo dolfijn, jij hebt je best weer gedaan :) wat leuk dat ze allemaal zo dol zijn op Beau he!! en Beau blijkbaar ook op hun. Ninthe heeft af en toe dat eenkennige, dus gaat ze heel hard brullen bij anderen :) ook bij opa/oma enzo haha. schaam je je dood ;)

stamp. bijna lekker vakantie :D

ikke. Ninthe gelukkig ook gene last van klok. ze had vanmorgen netjes dr fles om 7 uur nieuwe tijd, dus top! ze kreeg alleen dr laatste flesd half 8, maar dat trekt ze niet meer, ze is te moe. dus nu 7 uur laatste fles en naar bed.

@twinkle. hoe was jou weekend? heb je t nu al aan meer mensen verteld dat je zwanger bent?

@pooh. nog iets creatiefs gedaan dit weekend?

@hier.
    NEWSFLASH: Ninthe dr eerste tandje komt door!! zo trots! ik schrok er helemaal van hahaha. *muts* ik voelde bijna elke dag wel (of ze zat gewoon op mn vingers te knabbelen) maar voelde steeds niks en net ineens wel! en ja hoor, een minipuntje zichtbaar! hopelijk krijgt ze er niet teveel last van. so far, so good

15. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Ik hoop dat ze er niet al te veel last van krijgt Smyltje.. maar kan me voorstellen dat je even schrok... hihih het gaat nu allemaal wel heel hard hé?!

Bij Beau ook een hobbel op zijn bovenkaak, als deze door breekt zou zijn eerste tandje een hoektand worden.. hihi rare jongen!

16. Zeepaardje

sasje; leuk dat jullie beide wat gewonnen hebben:)
    veel plezier met ouders en fam. vanavond:)

pooh; ooohh preston palace is zooo leuk, ik wil er rond maart weer heen, lekker zonder kids haha

smyl; oh leuk weekend voor de boeg, ik moet ook nog naar de bios heb nog 2 kaartjes, maar draait hier geen leuke film:(
    s6 met tandje poetsen:)

stamp; lekker kort werkweekje dus:)

dolfijn gaat idd hard:)
    wat fijn dat jullie het zo naar je zit gehad hebben:) maar wat een terugreis:(
    Hopelijk heb je weer wat energie om er goed tegenaan te gaan:)

ikke; geniet nog even lekker van je vrije dagen:)

all; nou aviodrome geweest... binnen vond sem het niets, was overal bang voor, oh het is toch ook echt een held op sokken;) buiten ging het beter haha

verder veel gelopen... maar krijg ook erg veel last van me banden...
    en de nachten...lig een poos wakker te kijken en dan telkens eruit om te plassen...

knuffels en fijne avond nog:)

17. Zeepaardje

Ei:
    Laurier: 4 september
    Sasje24:

NOD
    : Mom23 (1e kindje, ronde 9)
    : Poohbeer (2e kindje, ronde 13)

: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 17,)

mmm
    Sasje24: hsg alles prima! 15 nov afspraak hoe cyclus ervoor staat.
    Laurier: mijn bloed geprikt, uitslag is goed. nu wachten op de uitnodiging voor de uroloog + vriend moet bloed prikken

Zwanger
    Wolfje22; 25-12-2011 03/11 controle vk
    Twinklestar: 16-06-2012 11/11 derde echo gyn 25/11 termijn echo

Bevallen:
    Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 05/12 CB
    Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4
    Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 14/11 CB
    Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 27/10 CB
    Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3
    Mama van Shaun; 15/7 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 14/11 CB 3e prikjes

18. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Smyltje: seksmuseum?? Nog nooit van gehoord! Wel lekker even een nachtje en een dagje voor jullie tweeën.

Sasje: Preston palace is echt heel leuk, vooral als je met een groep mensen gaat waar leeftijdsverschil bij zit. Iedereen kan zich er heel erg goed vermaken.

Smyltje: Creatief?? Ik blink niet altijd uit hoor! Maar ehh, ja we hebben nog wel een mooi doosje geverfd en beplakt als sieradendoosje voor de dochter van vriendin. Ze vind het altijd zo leuk om zelf ook een kadootje te geven. en het dochtertje was er superblij mee!
    Wat leuk, haar eerste tandje. En dat je het niet allemaal bij kan houden is normaal. Ik keek een keer op een dag en zag dat ze een berg kiezen rijker was. Die had ik niet aan zien komen toen...

WOlfje: Je Preston palace is leuk, helaas mocht ik niet mee. Was alleen voor het personeel en niet voor de aanhang... Heb ik weer!
    Jammer dta hij het eng vond. Ik ben er heel vroeger een keer geweest, vond het toen een echt jongensding. Kom je 's nachts nog wel aan genoeg slaap? Overdag even liggen gaat ook niet echt met Sem en uitslapen is ook geweest. Probeer af en toe wel een rustmoment in te lassen. Lekker met een boekje op de bank.

Ikke; Wat fijn dat ze tot nu toe geen last lijkt te hebben van de klok. Hoop dat ze dat volhoudt en niet morgenochtend veel te vroeg wakker is. Je hebt een drukke dag gehad zo te lezen. Denk je af en toe ook een beetje aan jezelf! Ik lees zo vaak dat je weer extreem bezig bent geweest. Een dagje rustig aan doen is soms ook niet erg hoor. Stof ligt er morgen ook nog wel, dat kan wel een dagje wachten hoor.

Stamper: Leuk hé, de club van sinterklaas. Vandaag zagen we toevallig de herhaling, wis niet eens dat het al op was. hoe laat is het iedere dag op tv?

Dolfijn: Wow, je hebt een halve blz vol getypt. Ik hoop idd dat Sasje gelijk heeft. Fijn te lezen dat je het zo leuk hebt gehad. ZO'n weekend is, zo te lezen, veel te kort. Wel veel gedaan en overal geweest. Nu weer lekker slapen naast je man en in je eigen bed.

19. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Hier is ie dan: rokje 2. Inclusief een half model. Het hele plaatje is straks te zien op Facebook.

20. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Wauw! Mooi pooh!!

Nu snel slapen. Ik moet ninthe morgen wegbrebgen en wordt zware dag.
    De kinderen krijgen tehoren dat meester niet meer beter wordt en dat hun andere juf stopt met werken. Nou ja, IS gestopt...

Trusten!

Deel Deze Pagina