Meiden, slaap lekker allemaal. Vind het erg fijn dat we er allemaal voor elkaar zijn. Helemaal nu het zo hard nodig is. Welterusten allemaal.
De laatste en de eerste, dat is lang geleden Goedemorgen meiden! Hoop dat iedereen een goede nacht heeft gehad! Hier wat minder.... Jenthe had om 19.30 de laatste fles, toen werd ze om 02.15 wakker van een poepbroek en daarna wou ze drinken, de hele fles leeg! Toen kwam madame weer om 06.15 en na de fles klaarwakker. Met als gevolg dat ik er om 07.00 uit ben gegaan met haar en ze nu weer op bed ligt Vriendlief ook dus nu maar even zp-en . Straks werken en daarna boodschappen doen. Morgen werken, douchen en naar verjaardag.... pfff Zal er denk ik niet veel zijn dit weekend... Fijn weekend meiden. (Twinkle voor jou een hele dikke knuffel!!!!)
Goedemorgen meiden, @Lieve Twinkel hoop dat je een beetje de nacht bent doorgekomen meid!! Hele dikke knuffel... @Ikke, dank je wel ... @hier, voor het eerst echt een rotnacht gehad, Vince werd 2uur, 3.30, 4.00, 6.00 wakker en toen weer om 7.45! En meneertje vond het allemaal bar gezellig!!! Om 2uur was hij erg verdrietig dus een klein flesje gemaakt van 120cc...en toen om 6uur had hij ook weer trek dus maar weer een fles van 180cc met wat pap erin!!! Nu ligt meneertje super vrolijk te doen, en als je zijn kamertje in komt en gelijk een grote lach krijgt is je dag toch weer helemaal goed ... Liefs
Goedemorgen lieve meiden. Ik zie dat ik de groepsknuffel voor twinkle heb gemist, maar had haar wel direct even een pb gestuurd. Sasje en dolfijn wisten t al, maar ik was op vjd dus kon vandaar niet zo uitgebreid hier komen. Nu ik zo de berichtjes teruglees merk ik zo hoe hecht onze groep is geworden. Dat iedereen meteen online (probeert) te komen en er dan voor elkaar is. Ik vind dat heel bijzonder. Ik vind dat jullie ook een knuffel verdienen!! Lieve twinkle, onze steun kan jouw wonden niet helen, maar ik hoop wel dat je weet dát we er zijn voor je. We leven allemaal enorm met je mee. Ik merk dat ik veel moeite heb om het te verwoorden... Dikke knuffel
Stamp. Zo, dat is zeker een slechte nacht. Is het sprongetje tijd?? Hier gister dus op vjd geweest bij mn stiefvader, werd 45. Ninthe daar op bed gelegd en toen wij om 23.15 weggingen haar wakker gemaakt. Meteen klaarwakker en lachenn! Totdat ze mijn broertje zag, dan moet ze altijd huilen haha. Thuis wilde ze niet meteen slapen maar na een flesje ging ze heerlijk tukken. Vriend heeft vanmorgen de fles gegeven zodat ik nog kon blijven liggen maar op de een of andere manier werkt dat nooit. Ze is dan heel onrustig en hoor ik haar steeds, kan ik niet slapen hoor! Morgen ga ik eruit en mag vriend blijven liggen (hij gaat stappen in amsterdam) en wedden dat hij gewoon door kan slapen! Hij ligt nu ook te ronken naast me haha. Ninthe is ook aan t tukken en ik ben klaarwakker. Niet goed geregeld
goedemorgen meiden, @erg fijn dat we er voor elkaar zijn!! @Ikke even terug op je vraag, de hond wordt in febr 3 jaar....dus nog wel redelijk jong hoor! maar ze is deze week allemaal rare dingen aan het doen....vind haar ook weer wat drukken!! begint zelfs weer met graven in de tuin dat wat ze misschien al 1 jaar niet meer heeft gedaan! en nu kleren kapot maken heeft ze nooit gedaan! heeft wel toen ze heel klein was aan de onderkant van stoelen geknaagd en aan de gordijnen had beetje adhd toen ze klein was @hier nou van donderdag op vrijdag slaapdienst op het werk....maar heel vaag nachtje gehad....ik heb dingen gedroomd op mijn werk of mijn collega's maar ook was ik weer wakker aangezien ik op de klok keek en dacht waarom komen jullie midden in nacht naar hier.......heel erg vaag!!!! ook sloeg opeens om 2 uur de pieper op tilt.....deze kun je niet uitzetten dus heb hem maar in het kastje geduwd maar dan komt er geen signaal meer af als er iets is....nou ja het zij dan zo en ook bewust en gedroomd dat ik op 1 slaapkamer wat nu leeg staat absoluut nooit zal gaan slapen want daar zitten echt geesten!!!! ik heb ze niet gezien....of ja het blijft vaag maar ik weet wel voor 100 procent zeker dat ze er zijn op die kamer.....dus tja......allemaal heel erg gek!! je denkt wakker te zijn geweest maar tja ik heb ook echt wel gedroomd....vaag vaag vaag!
Hier ook niet echt lekker geslapen, meisje lag weer bij ons in bed. Manlief is er vanochtend met haar uitgegaan en ik heb nog even geslapen. Nu knallende koppijn. En vanmiddag nog sinterklaas binnenhalen en een verjaardag vanavond... Twinkle; Heb veel aan je gedacht vannacht. Ik hoop dat jullie een beetje goed de nacht door zijn gekomen. Hele dikke knuffel van mij!
Goeie morgen meiden, @All; als eerste even knuffel @Twinkle; ik heb veel aan je gedacht vannacht, en hoop dat je je rust een beetje hebt kunnen pakken.. @Ikke; haha laatste en eerste dat was zeker even geleden en tja, een poepbroek midden in de nacht is natuurlijk niet echt bevordelijk voor een goede nachtrust Werkze vandaag en ook alvast voor morgen! @Stampertje; wat een vreemde nacht voor jullie! ik hoop dat je vandaag beetje rustig aan kunt doen en dat Vince snel weer gewoon gaat slapen. Heerlijk he die smile als je het kamertje inloopt: maakt zeker alles goed! @Smyltje; was idd op de hoogte hoor meis, voel je niet schuldig! het was inderdaad super om te zien hoe snel iedereen paraat probeerde te staan! Zo geweldig! Doorslapen als Beau eruit is kan ik ook niet hoor Je bent niet de enige.. en die mannen, tja, die slapen overal door @Sasje; oh wat vreemd meis! ik herken het wel.. maar is zeker een hele rare gewaarwording! De jongens hier hebben ook oppas gehad tijdens de dagen dat we weg waren Hun vonden het maar niets maar ik vond het goed om te weten dat hun moeder dan over hen waakt! Ik hoop dat jullie hond zich snel weer gaat gedragen.. dit is natuurlijk echt niet fijn! @Pooh; ook al zo'n slechte nacht.. wat ongelovelijk balen van je hoofdpijn nu.. Probeer toch even rustig aan te doen! @All; zo mijn verhaal maar moet eerst met hond eruit Tot zo! xx
ok, ben ik weer Heerlijke dagen gehad met onze beste vrienden en Spetter Het was eigenlijk echt te kort, weinig kunnen doen.. maar wel heel veel gekletst en gelachen dus dat was heel wat waard! Lekker gezwommen met z'n allen.. Beau is een echte waterrat en totaal niet bang! echt genieten! Alleen waren de nachten echt té erg voor woorden: Hij sliep max 1,5u en was dan 45 min wakker.. helemaal overstuur en niet rustig te krijgen.. pas na een half uur weer wat rustiger dan willen drinken en weer 1,5u slapen Dus dat was het zeker niet! We krijgen het idee dat hij op dit moment heel veel last van verlatingsangst heeft Zodra we uit zijn gezichtsveld verdwijnen is het brullen.. echt helemaal overstuur totdat hij één van ons weer ziet. Dus best even heftig.. maar hopelijk gaat het snel over Vannacht weer een heerlijke nacht gehad, dus ik denk dat het ook te maken had met een vreemde omgeving. Hij sliep nu van 19 - 03 - 06.30 - 07.20 dus helemaal prima! ik voel me nu ook stukken beter omdat ik toch wel heel wat slaap had gemist. Hij wordt nu weer wakker (lag er al weer vanaf 08.45 in ) Dus ik ga naar boven.. Vanmiddag naar Sinterklaas intocht in Batavia stad.. zal wel druk zijn Tot later meiden! KNUF
ey dolfijn, oei verlatingsangst...?? hoe kun je dat gaan oplossen zeg pff.....germ! arme beau!!! hopelijk kan hij snel weer lekker slapen!!
lieve lieve lieve meiden heel erg bedankt voor alle lieve woordjes smsjes en pbtjes het doet me goed om te weten dat jullie er allemaal voor me zijn super dat jullie allemaal even online zijn gekomen om me dat te laten weten weet dat jullie allemaal een plekje in mijn hart hebben gestolen dit wilde ik jullie even laten weten. mijn hart lijkt wel gebroken manlief heeft de hele dag gehuild zo heb ik hem nog nooit gezien nog nooit in mijn leven heb ik me zo machteloos verdrietig en boos gevoeld als ik er aan toe ben weet ik dat ik met open armen word ontvangen heel veel liefs en een knuffel voor jullie allemaal een gebroken twink
lieve meiden las gisteravond pas laat de sms van dolfijn...was weg en telefoon thuis twinkle; wat oneerlijk meid, zooo verdrietig dit... heel veel sterkte meid en een hele dikke knuffel!!! all; knuffel meiden hier veel en veel te druk ben helemaal gebroken nu... lopen lopen lopen en lopen...veel harde buiken en slapeloze nachten... keelpijn... met sem gaat alles goed ik denk aan jullie, liefs xxx mij
Ei: Sasje24: NOD : Mom23 (1e kindje, ronde 9) : Poohbeer (2e kindje, ronde 13) : Sasje24 ( 1e kindje, ronde 17,) : Twinklestar (1ste kindje) mmm Sasje24: hsg alles prima! 15 nov afspraak hoe cyclus ervoor staat. Laurier: wachtend op de uitslag of een dna-beebje van ons beide mogelijk is. Twinklestar: Zwanger Wolfje22; 25-12-2011 16/11controle vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 05/12 CB Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 14/11 CB Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 1/12 CB Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 Mama van Shaun; 15/7 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 14/11 CB 3e prikjes
Wat fijn even wat van je te lezen twinkle. Neem je tijd en wat sas al zegt, wij gaan nergens heen! Dikke knuf Wat balen dat Beay zo beroers sliep ik vind het sowieso knap hoe je dit trekt hoor! Hij is toch nog steeds 's nachts wakker voor voeding toch? Ik zou gek worden denk ik, vind t maar knap! Hoe gaat t nu met zn eten? En poepen? Geef je hem bij zn laatste voeding wel eens rijstebloem? Ninthe ligt ff op tuk. Vriendje is weg als ninthe vanavond in bed ligt ga ik lekker op de bank zitten en tvoh van gister kijken. Glaasje baileys en wat chocomix erbij.. lekker genieten!
@ Twinkle; Het lijkt me ook erg lastig om manlief zo te zien Het is gewoon ontzettend k*t voor jullie! Hele dikke knuffel en wij zijn er voor je! @ Sasje; Hmm je zou denken dat ze dan niet echt meer van die 'puber'streken heeft . Hopelijk krijg je het er snel weer vanaf! En idd raar van je droom (nouja wel/niet droom) @ Dolfijn; Pff wat een zware nachten hebben jullie gehad zeg! Sliep hij bij jullie op de kamer of op een kamer alleen? En pff verlatingsangst... Lastig! Vaak kiekeboe spelen en tegen hem blijven praten als hij je niet kan zien... Meer zou ik ook niet weten Hoe is het met de spruw? @ Stampertje; Wat een rotnacht heb je gehad met Vince! Hopelijk gaat het vanacht beter! Ennuh had je nog gelezen dat we hadden kunnen meeten dinsdag? @ Wolfje; Jeetje meis, hoe vaak moeten we het nog tegen je zeggen :x Je moet ECHT rustiger aan doen hoor! Weet dat het lastig is maar je lijf geeft het ook echt aan met al die harde buiken! @ Pooh; Hmm jij ook al een mindere nacht Was het wel leuk bij de sint? Pff meer weet ik niet meer hoor Hier gewerkt, laat klaar en toen boodschappen doen, thuis gekomen eten gemaakt, Jenthe eten gegeven, zelf gegeten, met Jenthe gedouched, toen de fles en nu ligt ze te slapen en heb ik EINDELIJK rust!!!! Ze zit wel weer mooi op 3 voedingen vandaag Hoop niet dat ze vanacht weer komt, dat zou dan al de 3e nacht op rij zijn... Meiden fijne avond!!!
Hey meiden, @Twinkle; super fijn iets van je te lezen.. Neem ajb je tijd, wij staan inderdaad klaar om je op jouw moment weer met open armen te ontvangen.. Het is nu belangrijk dat jullie er samen mee bezig zijn.. KNUF! @Wolfje; doe ajb wat rustiger aan.. zo gaat je laatste maand nog heel zwaar worden. Probeer ajb te genieten! @Smyltje; dank je Hij komt iedere nacht zowiezo nog voor één voeding ja.. Rijstebloem geprobeerd, maar omdat hij de fles weigerd is dat nog niet zo makkelijk.. lepelen is behoorlijk wat werk daar de rijstebloem met BV slecht mengt. Geniet van je Baileys en choco mix! @Ikke; ben inderdaad heel veel kiekeboe aan het spelen dat vind hij wel leuk.. dus snap er niet zoveel van Hij sliep daar in kamertje apart.. bewust omdat we dat thuis natuurlijk ook doen. Ik hoop dat Jenthe vannacht niet komt zodat je weer even goed kan slapen. Geniet van je rust! @Hier; heerlijke middag gehad met Beau bij Sinterklaas.. geweldig zoals hij het deed! een handje van sinterklaas, een foto met de pieten.. het was allemaal goed Hij vond het geweldig! Vond het zo knap van hem *had verwacht dat hij het op een brullen zou zetten * Nu ligt hij er lekker in en genieten wij ook even van onze rust