Thanks...... Ben benieuwd hoe ik erop ga lopen...mijn andere hakken gaan goed en die zijn ook behoorlijk hoog...
Leuk Stampertje! zowel Vince als schoenen Heerlijk he hoe ze zich kunnen vermaken met iets kleins @Sasje; balen van auto zeg! ik hoop dat de schade straks meevalt.. zodat jullie toch nog weg kunnen.. knuf!
Sas. He das balen! Hopelijk valt de schade mee.. Stamp. Wat een leve foto! En wat een onwijs gave schoenen! Wou dat i daarop kon lopen.. Maar op platte schoenen heb ik al last van mn rug. Laat staan op zulke hakken Owh en ben zelf al 1.84 haha Mama. Gefeli! Hier. Na de lunch wezen zwemmen en net ff tussen de buien door naar de kinderboerdeij. Ninthe is gek op dieren! Ze vond t erg leuk. Verder is ze alleen maar aan t lopen hihi (zie filmpje op fb). Hoef er al niet eens meer bij te blijven. Zo knap! Vanavond lekker hier pasta eten en spullen inpakken. Morgen rond 9uur rijden
Stampertje: Wat een leuke foto van Vince!! En een leuk kado voor je moeder! Mooie schoenen zeg! Erg gaaf! Smyltje: Gaat snel hé zon weekendje. Hier: Manlief op zolder. Meisje had een kaartje gemaakt voor haar vriendinnetje. Gelijk even langs gebracht, want dat kon geen minuut langer wachten. Nu is ze daar spelen. En ik... ik zit helemaal alleen...snif!
@ Stamp; leuke schoenen! @ Sas; oh dat is mooi balen! ga voor je duimen dat t meevalt... @ Mama; gefeliciteerd! Wat een schattige foto! Hier k*tzooi lekkage in de keuken! het druppeld uit t plafond! Nu vve aant bellen.... Ben benieuwd.
@Smyl, wat super goed van Ninthe!!!! Wat knap.... @Ikke, ik las het!!! Wat baaleh zeg.... Hoop dat het allemaal via de verzekering gaat!! Maar moet alles opgeknapt worden....je zal er goed klaar mee zijn! @Pooh, gelukkig is je meissie weer thuis! Heeft ze het gezellig gehad??/ Jij je nog een beetje vermaakt? Ja de zolder moet natuurlijk afgemaakt worden nu ... @Mama van Shaun, gefeliciteerd met de kittens...leuk!!! Houden jullie ze of gaan ze weg? En hoe gaat het met Shaun en hoe is het met broertje van vriendlief??? @Vince heeft echt alleen vanmiddag ruim 2uur geslapen...daarna prima volgehouden.... Vanmiddag nog lekker even gewandeld... en om 19uur lag hij in bed.... Morgen weer werken... Liefs
@stamper de kittens gaan beide wegheb genoeg katten haha!ja met Shaun gaat het goed hij heeft 2 tanden nu en kan al staan niet los maar als wij hem helpen. Broertje is boos weggegaan en zit nu bij het andere broertje zijn vriendinnetje wilde nog niet samen wonen
Had al zo'n vermoede .... Wat knap van Shaun! En tijgeren/kruipen?? En waarom is broertje boos weggegaan? Misschien had je dit al verteld of wil je het niet vertellen ook prima uiteraard!
(Goede)morgen meiden! @ Smyl; goede terugreis! Hoop niet dat Ninthe weer de hele weg gaat huilen... @ Sas; ben benieuwd naar hoe het met je auto is.... Hier; nou echt grrrrr Vanmorgen was het een ramp in de keuken, de emmers bijna helemaal vol, het druipt gewoon langs de muur achter de keuken kastjes naar beneden, het lekt bij de lamp en bij de verwarmingsbuis. Het aanrecht was zeiknat en het drupt harder dan gister?! Vriendlief ging om 8u gelijk bellen dus ben benieuwd.... Ohja mijn meisje heeft sinds 2 dagen nog maar 1 fles!!!
Ikke: Wat een ellende!!! Jij gaat je vandaag dus niet vervelen... Oh bah, wat een narigheid. En dan alles opgeven aan de verzekering, ook zo'n gedoe! Sterkte ermee. Smyltje; Het weekendje is alweer om!, rij voorzichtig. MamaEs: Heb je al namen verzonnen? Stampertje: Werkse Hier; Waardeloze nacht gehad. 2 x wakker geweest en beide keren ruim 2 uur naar het plafond liggen kijken. Meisje heeft het weer leuk gehad, gisteren. Woensdagmiddag gaat ze er weer spelen. Maar nu kan ik me er op voorbereiden. Ben gisteren maar pannenkoeken gaan bakken...
Owh bah ikke! Hopelijk wordt het snel opgelost!! En krijgt J.enthe nu alleen nog een avondfles? Ninthe krijgt een ochtend en avond fles. Tijdens lunch en diner krijgt ze gewone melk. Ze zit wel op 600cc melkproducten per dag denk ik! Mag ook wel, ze is amper 9 kilo... Pooh. Pfff kleine meisjes worden groot he!! Hier weer onderweg naar huis. Zaten ff voor 9en in de auto en Ninthe sliep ff voor half 10 (net dus). Verwachte aankomsttijd: 11.08 uur. Om 2 uur afspraak over mn eventuele ontslag. Zij gaan kijken wat ik wil en kan enzo. Morgenavond uit eten met zn 2tjes. Hebben nog een bon liggen
goedemorgen meiden, @ikke jeetje wat een ellende he.... hopelijk wordt het snel opgelost!! waar komt het vandaan? @ smyltje ja weer een hele trip terug he! wel een fijne mini vakantie gehad? ben benieuwd naar vanmiddag! @pooh jaja kleine meisjes worden idd groot nog 8 maandjes en dan heb je weer een iniminie mensje in je armen! @hier nou de auto naar de garage gebracht, die man daar dacht dat het een klein probleempje was...dus ik zei oh jeej dat wordt niet op vakantie gaan....en toen begon hij te lachen...als je vakantie gepland naar zuid limburg ( budget) dan kun je niet gaan nee dus hopelijk heeft ie gelijk!! hij zou vandaag kijken of ie hem vandaag nog kan laten uitlezen maar hadden het ontzettend druk..dus daar moeten we opwachten..
@ Smyl; en weer thuis? Ben benieuwd of Ninthe waterpokken krijgt! @ Sas; ohh hoop echt dat het meevalt hoor! @ Pooh; haha dus je hebt heeeel veel pannekoeken gebakken? ohjee hoe kwam het dat je wakker lag? De eerste zwangerschapskwaal? Lekkage kwam door de huurders die hierboven woonden, ze zijn gister over verhuisd, dus ook de wasmachiene.... Alleen hadden ze de hoofdkraan niet goed dichtgedraaid, dus alles kwam bij de wasmachiene aansluiting vandaan.... Zo door de vloer heen bij ons door het plafond.... Inmiddels zijn de muren ook zeiknat, de lamp zeiknat, muur rondom stopcontact met lichtschakelijk is nat dus die durf ik nu niet te gebruiken en ga zo maar door. Nu zelf een bedrijf inschakelen en die komen een offerte maken, die dan mailen naar de vve en die regelen het met de opstal verzekering.... Heel gedoe dus en gaat waarschijnlijk een zooi worden, waarschijnlijk moet t hele plafond eruit en als we pech hebben ook de keukenkasten en afwachten hoe het met de geiser gaat want ook daar is water op gekomen! Ben er nu al helemaal klaar mee!!!
oh jeetje...dan kun je het toch verhalen op boven huurders?? want jullie zitten gekocht toch?? wat een gedoe zeg
Ja dat wel Sas en daar doen ze gelukkig niet moeilijk over, maar het is wel weer een hoop geregel en straks weer een zooi waar we in komen te zitten. Ohja Smyl, ja ze krijgt alleen haar avondfles nog. Ze kreeg altijd eerst de ochtendfles en daarna brood, maar de laatste tijd is ze wat later wakker dan eerst en dan eet ze har brood niet meer op. Dus zondag geprobeerd om geen fles te geven maar meteen brood en dan eet ze wel alles op. Gewone melk drinkt ze niet echt veel van, maar wel altijd een bakje yoghurt na het eten. En dan s ochtend en s middags een half bekertje bij elkaar denk ik... Dus wel weinig