roze kletskoppen deel 6!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 29 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Dolfijn: Meid, dat worden zware jaren. Hoop dat jullie de 3 jaren goed doorkomen.

Mariska: Wat een enorme operartie, maar super dat alles goed verlopen is. Klinkt allemaal erg risicovol!

Smyltje: Ja, dat is even een ander gewicht hé? Nu spierpijn?

Hier: Gisteren gewerkt en 's avonds naar mams geweest om een jurkje te naaien. Volgende week weer verder, 't wordt een jurkje met een rits en mouwtjes... tja, geen verstand van dus heb mams haar hulp echt wel nodig.
    Het wordt nu echt wel lastig om het verborgen te houden, heb al een haar-elastiekje om de knoop van mijn spijkerbroek. Maar krijg 's avonds de rits eigenlijk ook niet echt dicht. En lange wijde kleding, die heb ik niet....Van het weekend mooi weer, ik zal eens wat rokjes uit de kast trekken, dat gaat vast iets beter.

2. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

@pooh sow he dat is al snel zeg.....dat gaat nog wat geven!

3. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Sasje: Het is echt een darmenbuikje. En mijn buikje was al niet helemaal superstrak hoor na mijn meisje. Had daar altijd nog zo'n flubber van over. Met kleding aan ook nog wel een rolletje:)
    Dus nu die darmen op gaan zetten wordt dat rolletje een rol. En dat gaat niet meer met een spijkerbroek. Het puilt erover heen en ik krijg de rits niet meer dicht.
    Dus gen zwangerschapsbuikje hoor!

4. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    zo k ga zometeen eens ff rennen :) kon maandag al 10.5 min rennen aan 1 stuk :)
    schouder klopje voor me zelf hihi!
    en daarna nog 2x 5 min en toen had ik het pijpje leeg!! hihi!
    dus ben benieuwd hoe het vandaag gaat.....ik ben er wel achter dat als je denkt dat je niet meer kunt dat je dan door moet rennen en dan ga je over dat punt heen en kun je heel gemakkelijk verder rennen :) maar goed..om over dat punt te komen hihi!

5. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Knap van je!!! Kom op en zet 'm op!

6. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    yoehoe.....15 min gerend :) gaat de goede kant op dus hihi!

auto net weer opgehaald.....350 euro lichter..maar goed hij doet het weer ;)

@smyltje en wat zeiden ze op het werk?

7. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    JAAAAAAAA ik mag mn baan houden!!!!!

8. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hele opluchting he smyltje :)

9. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Fijn Smyltje! Super! toch wel een opluchting denk ik!

@Pooh; wel leuk dat je buikje al groeit (ondanks dat het darmen zijn) maakt het toch wat echter.. maar idd wel lastiger te verbergen ;) Ben benieuwd wanneer je meisje het gaat zien daar ze altijd wel erg pienter is met dit soort dingen ;)

@Sasje; knap van je meis! ik heb echt een hekel aan rennen.. dus vind het nog knapper ;) en dan 15 min lang!
    Hoe staat het met de vakantie plannen nu auto het weer doet?

@Hier; we gaan over twee weken 5 dagen naar de jonste op Ameland toe :) echt heel veel zin in.. missen hem behoorlijk!

10. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Mariska; hoe is het nu met je neefje? knapt hij een beetje op? is wel spannend geweest: wat een lange operatie!

@Ikke; mooie schoenen hoor voor je meisje! ben benieuwd wanneer Beau echt gaat stappen, zodat we voor "echte" schoenen kunnen gaan kijken: ze hebben zoveel leuks!

11. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Smyltje: OH WAT FIJN!!! Super nieuws!

Dolfijn: Lekker vooruitzicht! Nu hopen dat het weer inderdaad opknapt zoals ze voorspellen.

Sasje: Weer een hoop geld zeg! Hij doet het in elk geval!

Meisje weer wezen spelen bij haar "allerbeste vriendinnetje". Heb ik even gauw de boodschappen gehaald, de welkoop in voor kattengrind en even getankt. Vooral de welkoop scheelt een hoop tijd alleen, ze wil daar altijd even de konijntjes kijken....
    Ook nog even op zolder geschuurd, het dak, dus na 1 vak weer opgehouden. Dat boven m'n hoofd is toch wel zwaar, dus elke keer een beetje.

12. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hmm de vakantie is nog steeds niet gepland :(
    vriendlief heb ik ook nog niet voor de volle 100% zover ;)
    nog ff door zeuren hihi!

13. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Smyl; Jeeej gefeliciteerd meid! Moet een fijn gevoel zijn! Heeft Ninthe erg last van de waterpokken?

@ Dolfijn; Ohh wat fijn meid! Dat worden idd 3 zware jaren, maar je weet waarvoor je het doet! Lekker even naar bonuszoon, even lekker uitwaaien!

@ Sas; Goed bezig jij!!!! En hoop dat je vriendlief nog kunt overhalen :)

@ Pooh; Ben ook erg benieuwd of je meisje zelf niks doorkrijgt op een gegeven moment. Hoe voel je je verder? Komen er al kwaaltjes?
    En doe idd maar rustig aan op de zolder.

@ Stamp; Hoe is het bij jullie? En met je neefje? Zit schoonzus nog steeds bij schoonouders? Tanden van Vince inmiddels al helemaal door?

Hier erg druk, sorry dat ik er even minder ben. Hoop gebel voor de keuken.
    Verder morgen telefonische afspraak met de ha, heb nog steeds last van het probleem van laatst, dus vandaag toch maar even gebeld.....

14. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oke ben benieuwd wat de ha ervan zegt ikke

15. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hey meiden,

@Smyl, wat een goed nieuws....:)!! Je had het al gehoopt maar als het dan nog zo is helemaal mooi!! En arme Ninthe onder de waterpokken, noujah dan heeft ze het maar gehad!!
    @Mariska, wat heftig van je neefje zeg...zware operatie...hoop dat hij snel opknapt en het geholpen heeft!!!
    @Ikke, wat een leuke schoenen voor J.enthe...super schattig!!!;)
    En veel succes bij de ha...ben benieuwd wat hij zegt...
    Wat lief dat je het vraagt...ja s-zus nog bij s-ouders...geen idee ff hoe het daar nu verder gaat en 7mei beginnen ze bij mijn neefje met nogmaals een chemokuur...maar hij heeft nu een aparaatje in zijn hoofd en dan spuiten ze de kuur rechtstreeks op de plek!! Dus heftig, maar hoop dat het werkt!
    @Sas, sportieveling.... Knap hoor!! Heb ook echt een hekel aan hardlopen...Petje af! En fijn dat de auto het weer doet...
    @Dolfijn, wordt idd wel ff zwaar maar daarna klaar voor een nieuwe start meid!!! En wat leuk dat jullie even naar Ameland gaan, naar bonuszoon...weet hij het? of is het een verrassing???
    @Mom, las dat je waarschijnlijk een nieuwe baan hebt!!! Wat fijn!!!

@hier, alles goed!!!

Liefs

16. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Pooh, vergeet jouw...(schaam)...maar wat leuk dat je al een buikje krijgt...ook al zijn het je darmen...er zit toch ook een wondertje in verstopt!! Vind je het niet lastig je mond dicht te houden????

17. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Ff snel.
    Bedankt meiden! Hier helemaal kapot. Ninthe is echt heel erg beroerd.. zo zielig! Mn moederhart breekt :( ik ga proberen wat te slapen. Morgen werken en ios vriendlief met Ninthe alleen..
    Sorry voor t egobericht
    Xx

18. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh die arme ninthe :( hoe is de nacht gegaan?

@stampertje je hebt weer goed je best gedaan!
    nu weekend?

19. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Smyl, wat sneu voor ninthe zeg.... Hoop dat het snel over is!!!
    @Sas, Jahoor ik heb weer lekker weekend :D...
    Wel drukke dagen voor de boeg, maar gezellig!!!
    Morgen viert mijn mams haar 50ste verjaardag!!! En druk bezig met van alles organiseren, dan vanmiddag nog even op kraamvisite!!
    En mijn schoenen komen vandaag ook, dus wil eigenlijk thuis blijven tot ze binnen zijn :D...

Hoe is het met jou????

@Ikke, hoe was het bij de ha????

20. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Smyl; ohh wat sneu voor Ninthe, maar ook voor jullie. Heb je al een havermout badje geprobeerd? Sterkte meis!

@ Stamp; oh leuk je schoenen vandaag :D ben benieuwd hoe je ze vind lopen! En ik heb na de middag een telefonische afspraak met de HA.
    Pfff wat een gedoe bij je neefje zeg :(

Deel Deze Pagina