oh leuk en druk weeeknd dus wij hebben ook druk weekend voor de boeg. ik moet vandaag nog werken...slaapdienst en zaterdag ochtend ook nog paar uurtjes zodat ik 6 mei vrij heb dan zaterdag om 14 uur suprise party..iemand wordt 30 en weet nog niet dat we dan feest hebben...wij zitten in complot en zondagavond uiteten...en maandag naar eindhoven feesten en dinsdag moet ik bij komen
@Ikke, ben ook benieuwd hoe ze lopen hahaha... Ben echt benieuwd wat de ha zegt.... @Sas, jij ook een lekker druk weekend dus! En wat leuk een suprise party, ben heel benieuwd wat de jarige ervan vindt...En gezellig uit eten......En flink party'en met Koninginnedag!!! Hier nog geen idee wat we gaan doen... Vince ligt alweer een uurtje te slapen...net even de vaat gedaan en stof gezogen... verder zin om beetje te hangen hahaha..
Drukke dagen dus meiden Hier het weekend werken en maandag lekker vrij. Misschien even naar de rommelmarkt lopen, zussen gaan daar staan...
Wat is het weer rustig hier! Ik ga zo lekker n friet kapsalon eten, had na 1 pannenkoek geen zin meer maar nu dus honger Vriendlief is nu halen, de schat
Was vanmiddag op kraamvisite, en net terug van sporten!!! @Ikke, wat lief van je vriend....Was ie lekker?? Heb jullie trouwens helemaal niet verteld dat ik afgelopen maandag ben begonnen met Weight Care shakes!!! Ik drink 's ochtends en 's middags een shake en 's avonds gezond avond eten... Ben al een kilo kwijt....... Nu volhouden...Maar gaat best goed...
Idd.. was het lekker Ikke? @stampertje; wat goed van je! vind het zelf nooit vol te houden op shakes *heb dan altijd honger * en ik zie je banner en denk; Jeetje! Vince is ook al bijna een jaar! Wat gaat het hard hé?! @Hier; Beau weet ineens niet meer wat doorslapen is *gaaap!* dus mocht er vannacht 3x uit.. dus niet echt de nacht die ik me voorgesteld had.. denk dat er wat rondspookt want hij heeft ook telkens wat verhoging (tandje?) Wat zijn jullie plannen met koninginnedag? Hier niets bijzonders, vind het altijd zo druk overal! Fijn weekend alvast meiden! xx
meiden ff snel want heb hoge bloeddruk van de auto opeens lekte hij en niet zon beetje ook nog!!! dus helemaal over de zeik naar de garage dat sinds hij daar is geweest ik dit probleem krijg. daar zeggen ze natuurlijk dat zij er niks aan kunnen doen....jaja dat zal wel weer! dus op hoge poten daar na toe geweest...en hebben toen toch maar meteen auto na gekeken...en hopelijk zit het probleem erin dat de dop van olietank niet goed erop zat!! zo niet dan wordt het een heel duur grapje!!! dus weer afwachten
Oh wat balen Sasje! Kan me voorstellen dat je er even helemaal klaar mee bent! En dan maar zeggen dat zij er niets aan kunnen doen; tja, vast! Hopelijk valt het mee.. KNUFFEL!
Halloooo Zo, ik heb lekker vakantie! Stamp. Knap hoor, met shakes! Succes Sas. Owh getsie, balen! Dolfijn. Die stieke Beau wil gewoon nog wat extra knuffels van mama Mariska, hoe gaat t bij jou? Hier. Ninthe dr waterpokken zijn al op de terugweg! Ze was vandaag alweer wat beter te spreken gelukkig.
oh fijn dat de waterpokken al minder worden smyltje!! @mariska alles oke daar??? ik ben wel erg benieuwd of je nog iets leuks hebt kunnen vinden voor mij?
@ Sas; ohjee het is wat met de auto hoop dat t iets kleins is.... @ Smyl; fijn dat de waterpokken minder worden! Mijn neefje heeft ze waarschijnlijk ook dus dinsdag maar even langs @ Stamp; ohh dat jij dat kunt met die shakes! Pff ik kan dat echt niet hoor. Wel al super snel resultaat dus! Hier drukke dag gehad, eerst mijn meisje naar s-zus gebracht, collega opgehaald, gewerkt, collega weer thuis gebracht, mijn meisje opgehaald. Toen om 3u kwam er iemmand naar de keuken kijken, dinsdag krijgen we de offerte. Toen is er iemand geweest om de centrale ventilatie weer te maken waar ik als sinds 15 maart voor aant bellen was!!! Toen boodschappen gedaan en nu net gegeten. Zo snel douchen met mijn meisje dan kan ze snel naar bed want ze zal wel moe zijn van het gespeel en geloop vandaag Vanavond dus rustig op de bank!
STampertje: Hoeveel kilo wil je graag kwijt? Dolfijn: Balen van je nacht. Kan misschien wel een tandje zijn of ene sprong? Sasje: Pech komt altijd in 3en zeggen ze. Maar volgens mij heb je jouw pech al genoeg gehad. Hoop dat het inderdaad de oliedop is... Smyltje: Hoop dat ze er geen lelijke littekens aan overhoudt... Ikke: Dat was een drukke dag, wat een hoop geregel met al de lekkage zo! Hier een dagje gewerkt. Meisje heeft ontdekt dat er kermis is. Opa was zo vriendelijk om er even langs heen te rijden... Heb al gezegd dat ik die 8-baan niet in ga, ze mag haar papa vragen. Ben benieuwd of ze er nog aan denkt. Haar kennende vast wel!
@Smyltje; fijn dat de waterpokken al weer op terugweg zijn! Hopelijk knapt ze snel weer helemaal op zodat jullie allemaal weer wat meer rust kunnen pakken.. knuffel voor jullie! @Ikke; klinkt als een drukke dag! geniet van je welverdiende rust meis! @Pooh; hhihi denk dat je meisje het echt niet zomaar vergeet heb gereageerd in club.. knuffel! @Hier; Beau ligt er net een kwartiertje in Hij had vandaag een anti-slaapdag ofzo.. vanmorgen maar 30 min, vanmiddag 45 min en vanavond vanaf 19.30u een half uurtje en toen weer klaar wakker.. Ben dus benieuwd wat voor nacht me nog te wachten staat....
Dolfijn: Hoe was de nacht? Ik hoop dat hij zo moe was dat hij vannacht heeft doorgeslapen... Hier: Mijn nachten zijn zoooo kort, of ik ben zoooo moe. Dat kan ook.Ik denk het laatste, kan van slapen wel mijn hobby maken...
Hihi Pooh ja dat kan ik me nog heel goed herinneren die moeheid. Je lichaam moet ook hard werken en dat is vermoeiend. Ennuh 6 weken alweer!!! Wat gaat het hard, nu al
En oja, die kermis is ze niet vergeten. Papa werd bij het wakker worden gevraagd of hij met haar de 8-baan in wil! Morgen maar eens kijken... 't is wel heel leuk, de kermis! De nichtjes vroegen ook al (10 en 12). Maar de vorige keer dat ik met ze geweest ben was ik compleet blut! Dus dit keer maar afgehaakt....