roze kletskoppen deel 6!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 29 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Goeie morgen meiden,

@Pooh; knuffel meis, ik weet ook nog hoe moe ik was.. en slim dat je bent afgehaakt voor de kermis ;)

@Ikke; jij beetje nacht gehad? succes met je drukke weekend!

@Hier; helaas :( Beau vond het nogsteeds geen tijd om te slapen.. kwam om 01 -03 -05 -07u klaarwakker.. dus niet echt een geslaagde nacht gehad helaas..
    Benieuwd of ik hem er zo nog even in kan leggen (en er zelf nog even in kan kruipen) ben moeeee!

2. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Dolfijn: Mooi waardeloos zo'n nacht. Gaat manlief er niet uit? Je kunt toch om en om eruit gaan voor Beau?

3. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Las het al op fb Dolfijn :(
    Hier een goede nacht gehad hoor, ze werd alleen half 7 al wakker.... Lekker bij ons in bed genomen en boekjes gelezen en om half 8 er maar echt uit.
    Hier ook best moe...

Ohja dinsdag bloedprikken, J.enthe kan dan even naar m'n zus dus kan ik rustig bloedprikken.

4. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Gister en eergister was Ninthe om half 9 wakker (ik moest werken dus vriebndlief kon uitslapen). Vandaag ging ik eruit en je raadt t al, 7 uur wakker ;)

Dolfijn. Balen van je nacht! :(

Ikke. Fijn dat J.enthe dan even naar je zus kan!

5. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

@dolfijn pff wat een nacht zeg :(
    hopelijk kun je zelf ook nog wat slapen!!

@smyltje haha dat zul je dan idd altijd zien :(

@Hier zometeen ff snel wat poetsen, douchen en naar suprise party.
    gisteren bij L. geweest en het gaat niet zo heel goed :(
    hij heeft zon 3 uur aan 1 stuk vanaf het moment s avonds 19.00/20.00 tot laatste voeding :(
    zus en schoonbroer worden er echt gek van :( echt heel erg!!!
    ze kunnen pas 7 mei naar de ka. zus denkt dat ie toch wel reflux heef en misschien een liesbreukje..heel zielig..en ze weten echt niet meer wat te doen :(

6. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Ikke; fijn dat jouw nacht wel goed was ;) probeer rustig aan te doen waar mogelijk.. fijn dat je dinsdag bloed kan gaan prikken, ben erg benieuwd!

@Smyltje; ja hoor, die mazzel heb jij weer ;) balen zeg!

@Sasje; balen dat het met L. niet zo goed gaat.. kan me voorstellen dat je zus en zwager het niet meer weten en dan nog een ruime week wachten op KA, kunnen ze niet in het weekend naar HAP gaan??
    Veel plezier vanmiddag op suprise party!

@Hier; half uurtje gelegen, maar toen vond Beau het weer genoeg ;) pff.. wordt lange dag zo..
    Manlief gaat er 's nachts niet uit, die is dan meteen klaarwakker en komt niet meer in slaap. Ook hoort hij Beau niet dus zou ik hem wakker moeten maken.. schiet niet echt op al met al..
    's Morgens doet hij het wel maar ik hoor gewoon alles dus kan dan nog niet slapen.. Tja, gewoon te gefocust op Beau ;)

7. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Ikke: Fijn dat je het zo kon regelen.

Smyltje: Heel herkenbaar. Is dat ook niet de wet van Murphy? Net als die boterham met de pindakaas-kant op de grond en de rode stoplichten als je haast hebt?

Sasje: Wat vervelend zo'n huilende baby. Dan duurt een week nog heel erg lang!! Raar dat hij niet eerder terecht kan om andere dingen uit te sluiten. Veel plezier vanmiddag!

Dolfijn: Hier is het net andersom. Ik hoor 's nachts niks, maar 's ochtends juist wel en dan hoort manlief niks. Dus wij wisselen elkaar goed af. Gelukkig wordt ons meisje 's nachts nooit wakker,

Meisje is druk bezig met een prachtige raamtekening. Een serieus gezicht, heel ijverig! Leuk om te zien hoe ingespannen ze bezig is!

8. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ze zijn laatst al bij hap geweest en daarna naar de 1e hulp.
    maar toen is er afgesproken met ka dat wanneer hij zou gaan afvallen vanwege vele spugen dat ze dan terug moesten komen want dan neigt het erg naar reflux...en nu was hij maar 1 week 50 gram aan gekomen..veel te weinig dus :( is echt heel zielig :(

9. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Ahh wat sneu sas! :(

Pooh. Zag een foto voorbij komen op fb, lief hoor!
    Hier gaat vriend er meestal 's nachts uit. Hij valt snel in slaap en ik niet. Zaterdag slaapt hij uit en zondag ik (lang leve oordoppen!!)

10. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Sas; Oh bah wat vervelend met L zeg :( en wat erg dat ze niet eerder kunnen komen bij de KA! Hoe was het feestje? Waren ze erg verrast?

Hier gewerkt, daarna door naar het circus hier in de buurt, meisje vond het geweldig! Draaimolen, allemaal lichtjes.
    En toen naar de dieren kijken... Wat een mooie beesten zijn die leeuwen en tijgers toch! Maar oooo zo zielig :(:x Gewoon met stokken duwen en slaan, zodat ze maar opstaan om de circus tent in te gaan terwijl ze lekker lagen te slapen.
    Oh kan daar zo kwaad om worden he?!

Maargoed, weer een druk dagje gehad, meisje ligt er ruim een kwartier in en wij gaan vanavond lekker aan de toastjes :D

11. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Ei:

NOD:

mmm:
    Sasje24: IUI 1 t/m 9 mislukt :(
    4 mei belafspraak bloeduitslagen voor IVF
    Twinklestar:

Zwanger:
    Pooh: Uitgerekende datum: 18-12-2012 Intake 14 mei

Bevallen:
    Ikke85; 25-02-2011 een dochter: J.enthe M.ilou 3005 gr en 48 cm, 38+2 21/05 CB Prikjes!
    Mariska; 27-02-2011 een dochter: Noëlle 3180 gr en 49 cm
    Biancje; 14-03-2011 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4
    Dolfijn; 26-03-2011 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 08/05 KA
    Smyltje; 16-04-2011 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 14/06 CB Prikjes!
    Stampertje; 09-06-2011 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3
    Mama van Shaun; 15-07-2011 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 18/06 Prikjes!
    Zeepaardje; 02-01-2012 een zoon: Pim 4280 gr en 56 cm

12. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Ohja dinsdag wordt mijn meisje als het lukt ook besmet met de waterpokken.... Dan hebben wij het ook maar gehad.

13. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Goeiemorgen meiden,

Wat is het hier toch rustig de laatste tijd....

Zo weer werken en morgen lekker met z'n 3en vrij!

14. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Leuke avond gehad ikke? Circus zou Ninthe ook helemaal geweldig vinden! Of juist niet omdat ze er niet heen mag haha.
    Hopelijk lukt t om J.enthe de waterpokken te geven. Ik zou gister met de pufcluib afspreken, maar dat ging (mede door Ninthe dr waterpokken) niet door. Ben nu alleen heen geweest dus waren met 2 mama's en 2 kindjes. Zij wilde juist graag de pokken, was ze er maar vanaf! Gek he, dat mensen daar zo moeilijk over doen...

Vandaag lekker klokkie rond geslapen, lig nu zelfs nog in bed! Vanmiddag mn ma (weeeeer haha) op visite en vanavond mn broertje en schoonzus. 7 mei krijgen ze een 3d echo voor geslachtsbepaling. Leukleuk! Ik denk een jongetje

15. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Werkze vandaag Ikke! en geniet van je vrije dag met z'n 3-en morgen.
    Hopelijk lukt het met de waterpokken: dan heb je het maar gehad ;)
    Circus idd erg zielig altijd.........

@Hier; super nacht gehad: van 19.30 - 06.10 - 08.15u was wel weer even heerlijk :D een stuk uitgeruster nu.
    Het is waarschijnlijk een kiesje die doorgaat komen waar hij al die tijd al last van had, maar zag gisteravond echt een puntje op zijn onderkaak.. Dus maar paracetamol gegeven voor de nacht
    Hopelijk issie snel door.............

16. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Smyltje; heerlijk geslapen dus :) lekker hoor! Leuk de echo van je broertje en schoonzus.. hihihi benieuwd of je gelijk hebt!
    En moeilijk doen over waterpokken, tja, je zou maar denken dat je het zo over kan slaan ;) komt toch altijd op een moment dat je het niet kan hebben.. dus volgens mij kan je het beter zelf "regelen"...

Fijne dag vandaag bij ma en vanavond bij broertje en s.zus!

17. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meiden,

@ikke werk ze, en lekker morgen dagje vrij!!
    ben benieuwd of het lukt met de waterpokken dinsdag ;)

@smyltje oh heerlijk uitgeslapen dus :) veel plezier vandaag!

@dolfijn zo weer een goede nacht hihi!

@Hier vanavond chinezen....en wij hebben besloten om toch op vakantie te gaan!
    heerlijk!!!
    alleen nog geen antwoord van mariska...????
    dus dan ga ik dinsdag maar zelf naar reisburo...

18. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Fijn Sasje! heerlijk dat vakantie toch door gaat :D
    Veel succes met wat leuks uitzoeken!

Hier even een leuk filmpje voor degene die em nog niet op FB hadden gezien :D *let wel: geluid zacht zetten!!*

https://www.facebook.com/video/video.php?v=3618995468607

hahahahah

Fijne koninginnedag alvast meiden! xx

19. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Hey meiden, heb bijgelezen maar geen puf om uitgebreid te reageren.

@ Sas; oh leuk, denk dat jullie een goede keus hebben gemaakt met de vakantie! Ff lekker eruit!
    @ Smyl; oh lekker uitgeslapen! Kan me mijn laatste keer niet meer herinneren :(
    @ Dolfijn; ja had op fb al gereageerd op je filmpje :D
    @ Pooh; hoe gaat het met je?

Hier alles goed, super drukke dag op t werk. Ben echt helemaal op.
    Morgenochtend even langs de rommelmarkt lopen naar mijn zussen. Hopelijk is het niet al te druk....
    Ohja woensdag weer leiding draaien :D

20. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Smyltje: Eerlijk verdeeld jullie weekend! Ben benieuwd of je gelijk krijgt over de baby.

Ikke: Circus ben ik ook niet dol op! Vind de acrobaten wel altijd heel mooi! Hoop dat ze de waterpokken overneemt, klinkt wel een beetje raar zo...

Sasje: Leuk vooruitzicht, de vakantie, hoop dat jullie iets moois kunnen vinden, gaat vast wel lukken.

Dolfijn: Wat een geweldig filmpje!!! Moest gewoon mee lachen! En wat heerlijk dat jullie een goede nacht hebben gehad, dat geeft weer even energie om er tegenaan te kunnen.

Hier: Gisteravond een optreden gehad van de muziek. Erg geslaagd, er was hier nacht van oranje. Vandaag met ons meisje naar de kermis geweest. Er staat een 8-baan, maar wat een eng ding. Manlief wilde er niet in, en ik ga nu niet door de zwangerschap. Die buikbeugels lijkt me niet goed nu. Dus we hebben gewacht op een vriendin. Zij en haar man en hun dochter zijn er met z'n viertjes in geweest. Geweldig vond ze het!!! Zij houdt daar wel van! Maar vind een glijbaan in de speeltuin eng, dan moet ik beneden staan om haar op te vangen, ze blijft een beetje raar daar mee....
    Natuurlijk nog touwtje getrokken, eendjes gevangen, in de kinderdraaimolen en een "spinnenweb" (suikerspin) gegeten. En toen weer naar huis. Ze heeft het helemaal geweldig gehad, waar ze blij mee kan zijn zeg! Een echt jippie-dag!

En ik: ik slaap klokjes rond, of zou wel klokjes rond willen slapen. Vanochtend kunnen liggen tot half 11 terwijl we vroeg op zouden staan.... En ik maar pitten.... Verder flinke zere borsten, ze groeien ook al echt. Nu stond ik al vooraan in de rij toen de borsten uit gedeeld werden, maar nu heb ik weer helemaal niks te klagen. Lijken gelijk weer een stuk steviger, das wel weer mooi meegenomen. Volgende week echt maar even shoppen voor een zwangerschaps-bh. Ook de positierok zit heerlijk, ik heb maar vast de hele berg kleding gewassen wat nog op zolder lag. Mijn eigen spijkerbroeken zitten echt veel te strak! En om nou een tussenbroek te kopen als ik dit al heb liggen...
    Ook nog even laminaat gekocht, bij praxis hadden ze nu hele mooie in de aanbieding, en geen BTW. Dus dat scheelde ineens 50 euro!!! Gelijk maar even opgehaald.

Deel Deze Pagina