Leuk Stampertje! Wat een heerlijk vrolijk koppie @Smyltje; hoop idd morgen beter.. hoe was haar temp verder vandaag? @Hier woonkamer omgebouwd: met speelhoek voor Beau
@Pooh, jammer dat het model haar niet staat!!! HOe is het met jou verder!! Al een beetje spanning naar 14mei??? @Dolfijn, wat leuk!!! De speelhoek voor Beau!!! @Ikke, ik hoop het ook ... Wat een super mooie foto van J weer op fb... En jaaah heb het kaartje zelf gemaakt...vind hem zelf ook erg leuk gelukt... Liefs
Gister dikke koorts (39.5) en vandaag niks. Dus lekker gezwommen! Om 13.40 ff naar de ha met r. Voor de verkoudheid (alweeeeeer) en de stand van dr linkervoet. Pooh. Jammer dat t jurkje niet zo leuk staat! Poging n 2 Dolfijn. Leuk hoekje zo!
@Smyl, ook al zulke hoge koorts!! Bah...wel even lekker gezwomen dus... Beterschap voor Ninthe.. Ik ben bang dat Vince de waterpokken krijgt...heeft al wat plekjes op zijn buik en paar op zijn hoofd...we zullen het waarschijnlijk binnen een paaar uur weten... Wordt nog weer een dag binnen blijven... Liefs
ja meiden.......alles was oke!!! ben al gebeld door de gyb eindelijk kunnen we gaan starten met ivf!!!! nu wachten op de brief voor start gesprek!!
sasje,oh wat fijn Oh kan niet zonder jullie, maar ga nu toch ff een paar dagen ertussen uit Knuffels en fijn weekend!
Smyltje: Lekker dat je vandaag hebt kunnen zwemmen. Wat is er met haar voetje dan? Zeepaardje: En een longontsteking? Gaan jullie dan wel op vakantie? Zo wel, fijne vakantie! Sasje: Dat was zeker snel zeg! Ben benieuwd wanneer je voor het startgesprek mag komen, als dat net zo snel is..?? Stampertje: Oei de waterpokken, fijn dat hij ze nu krijgt, maar hoop dat hij er niet ziek van is... Dagje hard gewerkt. Zo even eten en dan naar de muziek voor dodenherdenking
hmm.. had een berichtje geplaatst maar die is weg?! hmmm sas. wat fijn dat alles goed was! nu hopen dat de brief snel komt!! stamp. he bah, de pokkies! hopelijk krijgt ie t niet nog een keer omdat ie nog geen jaar is hoop dat hij er niet te veel last van heeft!! (en papa en mama ook niet hihi) zeepaardje. he get, longontsteking! hopelijk is t snel over fijne vakantie! pooh. Ninthe haar linkervoetje staat erg naar buiten gedraaid. ook kantelt ze haar voet naar binnen als ze loopt. de arts zag eht ook. ook als ze zit zie je erschil. har rechterbeen ligt gewoon plat, haar linkerbeen ligt gedraaid naar buiten. heb nu een doorverwijzing voor de ka. die gaat daar dan ook meteen naar kijken.
@Pooh, succes met de muziek!!! En tjah de waterpokken, op zich ben ik er niet echt blij mee dat hij het nu al heeft, want het schijnt dat als er kinderen het voor hun 1e jaar krijgen ze het nog een keer kunnen krijgen!! Dus hoop dat ze de pokken denk....ach het mannetje is al bijna 1 hahahaha!! Gelukkig heeft hij er niet echt veel last van!
@ Sas; Oh wat fijn dat ze al zo vroeg belde! En helemaal super dat alles goed is! Laat die brief maar komen en werkse vanavond! @ Stamp; Had op fb al gereageerd, hopelijk heeft Vince niet al teveel last van de waterpokken en ik hoop echt dat hij ze niet nog een keer gaat krijgen omdat hij nog geen 1 is... Succes! Voel jij je inmiddels al wat beter? @ Zeepaardje; Hihi moet wel lachen dat je er toch weer bent Maar oei Pim longontsteking zoals Pooh al vroeg, gaan jullie wel gewoon op vakantie? Nouja geniet ervan meis! @ Smyl; Ben je ook doorgestuurd naar de KA voor de verkoudheid steeds? En zei de HA iets over haar voetje? Wanneer moet je naar de KA? @ Pooh; Speelze vanavond! Hier; oh heb echt last van m'n arm van dat bloedprikken zeg Vriendlief is in de stad bij de waalbrug, bij de herdenking en meisje ligt als sinds 19.00u in bed. (was doodmoe na een nacht spoken en een middag in de speeltuin met neefje en nichtjes en s-zus en zwager ) Hopelijk krijgen we een beter nacht. Ze is verkouden aan het worden dus ben benieuwd... Nog geen spoor van pokken helaas
@Ikke, heeft de arts verkeerd geprikt dan??? Hopelijk slaapt J.enthe lekker vannacht!! En valt de verkoudheid mee! Anders kom je hier ff bakkie doen ...
Haha zei laatst al tegen Smyl, als jullie niet zo ver weg woonden was ik zeker even langs gekomen En het moment van prikken deed geen pijn, maar wel direct nadat de naald eruit was, nu echt een heel erg spierpijn gevoel. Alsof ze in mijn spier heeft geprikt
Ja blijft jammer dat we allemaal zover uit elkaar wonen...behalve Smyl en ik dan!! AUW!!!! Hoop dat het snel over is... Wanneer krijg je ook alweer de uitslag van het bloedprikken?