roze kletskoppen deel 6!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 29 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Ei:

NOD:

mmm:
    Sasje24: IUI 1 t/m 9 mislukt :(
    4 mei belafspraak bloeduitslagen voor IVF
    Twinklestar:

Zwanger:
    Pooh: Uitgerekende datum: 18-12-2012 Intake 14 mei

Bevallen:
    Ikke85; 25-02-2011 een dochter: J.enthe M.ilou 3005 gr en 48 cm, 38+2 21/05 CB Prikjes!
    Mariska; 27-02-2011 een dochter: Noëlle 3180 gr en 49 cm
    Biancje; 14-03-2011 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4
    Dolfijn; 26-03-2011 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5
    Smyltje; 16-04-2011 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 14/06 CB Prikjes!
    Stampertje; 09-06-2011 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 10/5 CB Prikjes!
    Mama van Shaun; 15-07-2011 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 18/06 Prikjes!
    Zeepaardje; 02-01-2012 een zoon: Pim 4280 gr en 56 cm

Wil iedereen de lijst weer even aanvullen? :D

2. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Okeey...ben benieuwd!

Echt raar idee..Vince is de nu eerst jarige...gewoon nog maar een maandje is ie een baby....

Denk nu wel vaak terug aan de bevalling hoor...merk dat ik het ook nog een plekje aan het geven ben!

3. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Ja gek is dat he? Dan heb je ineens een dreumes :D
    Ik merk dat ik pas sinds een paar weken niet meer dagelijks terug denk aan mijn bevalling...
    Toch heb ik bij jou het gevoel dat een 2e ook niet heel lang meer op zich laat wachten :)

4. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Ja echt gek...:D...

Ik doe het niet dagelijks maar nog wel regelmatig..gelukkig vind manlief het niet erg om erover te praten...

Denk ook niet dat we nog een jaar wachten hoor...Maar wanneer wel weet ik nog niet...

5. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Is idd goed als je er over praat.
    Bij mij is het ook wel een ander verhaal denk ik na mijn pnd wat betreft terugdenken.
    Hihi we horen het wel tegen de tijd dat jullie er weer voor willen gaan ;)

6. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Uiteraard is dat een heel ander verhaal!!! Vind het wel fijn te horen dat je het nu dus wel een plekje hebt kunnen geven!

Bij mij is het echt meer...dat het ook best wel heftig is geweest qua bevallen en dat ik sommige dingen nog niet helemaal kan plaatsen hoe ze gelopen zijn!

En uiteraard horen jullie het... waarschijnlijk als eerst :D hahaha

7. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Vind toch dat wij bijna allemaal niet echt een hele makkelijke fijne bevalling hebben gehad in ons clubje.

8. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Ikke: Vervelend van die prik, raar dat je er zoveel last van hebt.

Stampertje: Hoop dat hij niet nog een keer de pokken krijgt. Ligt dat er ook niet aan of hij ze licht of heftig krijgt?

Smyltje: Apart dat dat ene voetje verdraaid. Goed van je dat je er op tijd bij bent, misschien dat ze het met een kleine aanpassing aan haar schoentjes (zooltje) het kunnen verhelpen.

Beavlling: Ik had een mooie bevalling van mijn meisje. Tenminste, ik heb 'm als mooi ervaren, en dat is het belangrijkste.
    6 uur begonnen met kramp, om 7 uur vk gebeld die vertelde dat het voorweeën waren en ik maar weer naar bed moest gaan. Om 8 uur nog maals gebeld en toen kwam ze: 5 cm ontsluiting!
    om 10 uur hield ik het niet meer en had ik 8 cm ontsluiting en 9 bij een wee. Vruchtwater geprikt, bleek dat ze in het vruchtwater had gepoept. Niet echt goed, maar ik ging zo vlug! Mocht toen ook gaan persen en dat heeft geduurd tot half 1 toen was ze er eindelijk. Ze had vruchtwater ingeslikt en de navelstreng om haar nekje.
    Meid was kotsmisselijk!!!
    En ik... ik was gescheurd in mijn schaamlip en de binnenkant van m'n vagina. Dus hechten, maar mij kregen ze heus niet meer naar het zkh, dus thuis proberen. Nou, dat heb ik geweten! Wat een lellende als je denkt dat je alle pijn nu wel gehad hebt...

Om 5 uur, de kraamhulp was net naar huis, spuugde ons meisje. Allemaal gitzwarte rommel! Bleek dat dat nog was van het vruchtwater... ondanks alle adviezen over op de rug slapen heeft ze sindsdien op haar zij geslapen. We waren bang dat ze er anders in zou stikken.

En toen begon de rest van de ellende. Mijn bv kwam niet op gang, maar daar kwamen ze te laat achter. Haar gewicht zakte van 3870gr tot na 4 dagen op 3410 gr. Door heel veel te kolven, bijvoeden en bv geven kwam ze langzaam weer aan. Zoals jullie weten is ze altijd te licht gebleven.
    En ik, ik kreeg een ontstoken melkklier in mijn oksel. Uiteindelijk zo groot als een kippenei. Wat een bult!!! En pijn!!! Dat wil je niet weten. Door masseren is ie uiteindelijk geslonken, maar altijd een zwakke plek gebleven.

De bevalling was wel goed, dat van de navelstreng wist ik later pas. En had ik op dat moment gelukkig niet zo in de gaten, wel dat ze niet gelijk ademde, maar ja, eerste bevalling. Ik wist ook niet precies wanneer een kindje nu exact gaat ademen/huilen. Later las ik in het dossier dat van de navelstreng. Manlief had er nog maar niks over gezegd, bang dat ik er van zou schrikken, dat deed ik vanaf toen dus wel.

Op zich vond ik de pijn wel goed te doen, ondanks de rugweeën. Had het nóg erger voorgesteld, dus ik vond het allemaal meevallen.

9. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Ikke, dat ben ik idd wel met je eens!!! Volgens mij heeft niemand echt een bevalling "uit het boekje" gehad...

@Pooh, wat fijn dat je de bevalling van je meisje met ons deelt.... En het klinkt idd als een mooi begin en de bevalling zelf alleen jammer dat je daarna zoveel pijn hebt gehad en dat je meisje een lastige start heeft gehad!!!

Wil je nu ook weer thuis bevallen????

10. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Oh die rugweeënstorm hou op schei uit! Verschrikkelijk vond ik ze, ik ben zoooooo blij geweest met die ruggeprik :D

Maar jij had best een snelle bevalling van je meisje Pooh! Dan mogen ze bij deze ukkepuk wel snel erbij zijn!
    Zie je tegen de bevalling op?

11. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Stampertje: Ja, wil wel graag weer thuisbevallen!!! Heerlijk, je eigen omgeving, je eigen douche, gewoon alles van jezelf. Vooral na de bevalling gelijk. je eigen badkamer in waggelen en douchen.

Ikke: alles ging idd best wel snel, alleen het persen niet echt. Dat heeft wel een tijdje geduurd, vk was bang voor uitputting, maar zelf heb ik dat helemaal niet als lang ervaren. En nee, tegen bevallen zie ik niet meer op. Weet nu dat ik het kan en dat de pijn wel te doen is. Vond die rugweeën ook echt vreselijk. Maar er zijn dingen die meer pijn doen. Het was minder erg dan ik had verwacht. Kun je nagaan wat voor horror ik ervan gedacht had!!

12. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden

yeah de vakantie is geboekt...naar gran canaria :)
    echt heel veel zin in!!

13. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Super Sasje! :D Heerlijk dat jullie eindelijk wat hebben gevonden.. wanneer ga je precies?

@Pooh; mooi om je bevallingsverhaal van je meisje te lezen. Hopelijk verloopt deze bevalling goed en mag je lekker thuis bevallen *lijkt me ook nogsteeds heerlijk*

@Hier; erg druk met alles klaar krijgen voor midweek weg, moet nog was werken, huis schoonmaken en laatste spullen pakken.
    Zoveel zin in: even lekker alleen met manlief en Beau :) en natuurlijk jongste bonuszoon weer zien :D Aan de telefoon klinkt hij een stuk volwassener, dus ben erg benieuwd!

14. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Stamp. Wij wonen idd erg dichtbij, niet dat we ooit hebben afgesproken haha
    Hoe gaat t nu met zn pokjes?? Foto?!

Pooh. Wat fijn om jouw verhaal ook te lezen! Zo te lezen zie je niet op tegen de volgende bevalling :)

Sasje. JEE! Heerlijk meis!

Dolfijn. Veel plezier!! En succes nog even met pakken en schoonmaken :)

Ikke. Ja doorverwijzing ivm constante verkoudheid. En nu dus dr voetje erbij. Heb geen kans gehad om gister te bellen, dus nu maandag of dinsdag.

15. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Owh meiden ff een hulpvraag. Ninthe is erg ondeugend de laatste tijd. Probeer haar dingen af te leren maar ze blijft maar doorgaan!! Verwacht ik teveel van haar? Kan ze het nu nog niet snappen? Of gewoon volhouden?
    Bijv: steeds de trap opgaan (wij kunnen geen traphekje), de kastdeurtjes van het dressoir opentrekken, mama knijpen etc. Word er erg kriegel van :S

16. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ik zou het doorzetten smyltje!!!
    ik denk dat ze heel goed snapt dat het niet mag!
    ik zou haar anders iedere keer proberen af te leiden naar iets wat van haar is zodat ze geen aandacht meer heeft voor dat gene wat ze niet mag?

17. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    #4177 Stampertje23, 5 mei 2012
    Laatst bewerkt: 5 mei 2012
    @Pooh, Je klinkt in ieder geval vol vertrouwen!!!
    En hoop dat je nu net zo'n mooie bevalling mag hebben...Maar eerst op naar de echo :D...
    @Dolfijn, drukdruk..hoop dat bonuszoon het naar zijn zin heeft... Geniet er lekker van, mocht ik je niet meer spreken...;)
    @Smyl, consequent blijven meid...duidelijk laten merken dat ze dit niet mag...ik denk niet dat je teveel van haar verwacht hoor... En als je het nu toelaat is het veel lastiger om het straks terug te draaien...
    Maar wel duidelijk laten merken dat het geen spelletje is! Succes;)
    Vind je het niet gezellig om een keer bakkie te doen???
    @Sas, owh heerlijk meid!! En wanneer gaan jullie??? All in???

Met Vince gaat het opzich wel goed, wel meer pokjes erbij maar nog niet echt last...alleen nog steeds moeier!! Wel net even met zijn drietjes naar de winkel geweest...arme schat zit ook al 4 dagen binnen...dus even frisse neus gehaald...
    Hij ligt er nu weer in sinds half 3!

We hebben zijn eerste sandalen gekocht...echt super leuk!!
    Voor de zomer hoor:cool:

Zo opverjaardag en vanavond gourmetten met meiden van het werk...

18. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Sas; oh lekker iets om naar uit te kijken!
    @ Dolfijn; heel veel plezier bij bonuszoon! Even lekker eruit! Gister nog kans gehad om lang t cb te gaan? En hoe gaat het met manlief?
    @ Smyl; ook hier een deugnietje :) idd echt vol blijven houden, hier weet ze het nu echt wat ze niet mag, dan hoef ik alleen haar naam te zeggen en zegt ze zelf "nee" . ( niet dat ze het altijd dan ook niet doet hoor :D) maar ook echt wel goedzo zeggen als ze iets ook niet doet wat niet mag.
    @ Stamp; oh fijn dat Vince niet veel last heeft van de pokken! Fijne dag vandaag meis!

Hier vandaag gewerkt en vriendlief is met ons meisje naar de winkel geweest want daar kon je foto's laten maken! Ben dus erg benieuwd want ik was er niet bij, 14 mei kunnen we kijken welke we willen...
    Verder is ons meisje niet helemaal in d'r hum, is ook erg verkouden en een beetje hangerig!

Ik plaats even een berichtje in de club....

19. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    oke, dan ga ik gewoon door :) Ben ook echt wel duidelijk hoor! en als ze het goed doet komt er een applaus (klapt ze mee haha) of een overdreven goedzo :D
    thanxx meiden

stamp. ik vind het goed hoor! lijkt me wel eens gezellig. ik ben altijd op donderdag en vrijdag vrij. en de laatste week van mei heb ik weer vakantie, dus roept u maar :D

ikke. ga dan maar alvast sparen haha. een rib uti je lijf zijn die foto's.. heb t gedaan toen Ninthe 5 weken was, wat een geld! maar wel leuk :D

20. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Smyltje: Je kan haar afleiden bij de dingetjes die niet mogen, maar niet gevaarlijk zijn (kastdeurtjes open trekken) Maar laat haar duidelijk weten waarom ze niet op de trap mag, dit is gevaarlijk!! Heb mijn meisje ook wel eens begeleid er af laten vallen bij ons van de bank. Ook omdat ze steeds naar het randje kroop. Heb haar toen dus als het ware laten vallen met mijn handen om haar heen natuurlijk, Maar wel even laten weten dat het gevaarlijk is!
    En het knijpen, helpt het om haar zachtjes terug te knijpen. Laten voelen wat jij voelt.

Sasje: Wanneer staat de vakantie gepland? Wel een lekker vooruitzicht!

Dolfijn: Alvast heel veel plezier!!!

Stampertje: Lekker er even uit te zijn geweest na al die dagen binnen. Ben benieuwd naar zijn sandaaltjes. FOTO!

Hier; Weer een optreden gehad van de muziek. Maandag de laatste in de rij. Dan is het weer even rustig.

Deel Deze Pagina