roze kletskoppen deel 6!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 29 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Wat leuk Dolfijn, had ze idd al gezien op fb :D
    Hopelijk weer een goede nacht meis! Is de spruw nou al weg?

2. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    oh ja :) sorry..
    spruw is zo goed als weg :) drinken gaat weer stukken beter..
    gelukkig wel!

3. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Hihi geeft niks hoor :) Dacht ik vraag het gewoon nog een keer :p
    Oh nou hopelijk komt het ook niet meer terug, toen wij zo erg last hadden heb ik echt op het punt gestaan om te stoppen met de BV.:p
    Gelijk gaan smeren bij jou als je weer iets merkt, zo kon ik het hier een paar keer voorkomen

4. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    ga ik zeker doen :) bedankt voor de tip!

5. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Graag gedaan :)

Ik ga lekker ik hou van holland kijken!

Misschien tot morgen meiden en anders tot maandag!

6. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Dolfijn. Echt petje af voor jou hoor. Vind t superknap dat je het zo lang en voor mn gevoell makkelijk volhoud. Ik had het allangal opgegeven denk ik haha. Wel jammer dat hij de fles nog steeds niet goed pakt. Het eten gaat wel gewoon goed? Gelukkig is de spruw zo goed als weg. Kan je weer lekker genieten! En wat een superfoto's!

Hier lekker bezig geweest met lekkere dingen, tvoh kijken en de was opvouwen.
    Ik hoor ninthe wakker worden dus ff speen erin en dan ga ik lekker slapen. Trusten meiden!

7. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Twinkle: Oh wat erg van je man. Je betn zelf al zo van slag en verdrietig en om je man dan zo te zien doet helemaal pijn. Voor jullie allebei een dikke knuffel. Heb veel aan jullie gedacht vandaag.

Dolfijn: Had je gisteren al gesproken, hoe gaat het nu met Beau. Kan hij weer een beetje alleen slapen?

Sasje: Wat een rare dromen!

Wolfje: Doe nou echt rustig aan meis, Probeer er vast aan te wennen voor na de bevalling. En je hebt er ook niks aan als de baby eerder komt. Dus neem nou echt je rust!!!

Ikke: Wat goed van de 3 voedingen. Dat is best gemakkelijk gegaan. Duim voor ene goede nacht voor jullie.

Hier: Drukke dag gehad. Vanmiddag naar de intocht geweest. Zwarte piet een handje, ballon opgelaten en pepernootjes gekregen. En natuurlijk de Sint gezien. Wat een feest, die glimmende oogjes!
    En hoe nou de kadootjes in haar schoentje moeten? Nou daar had ze wel een goed idee over, sinterklaas tovert ze gewoon klein, dan past het wel in haar kleine schoentje!!

Daarna even gauw de stad in om nog wat schoenkadootjes te scoren en door naar paps om zijn winterbanden erop te zetten. Helemaal gelukt. En paps supertrots op zijn stoere schoondochter! Daar lekker gegeten en door naar de verjaardag van oom.
    Thuis gauw de schoen gezet en door naar bed. Nu zit ik helemaal gesloopt op de bank. Ondanks dat ik niet geloof in sinterklaas, is zo'n intocht toch best spannend! Hoe zou ons meisje reageren??
    En die hoofdpijn, nou die is niet gezakt. Gewoon erger geworden, bij de intocht mijn meisje op mijn schouders gehad en dat is niet echt bevorderlijk voor je spieren en de bloedtoevoer.

Morgen een rustig dagje, lekker klussen op zolder,

8. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    Ik reageeer morgen weer.ben net thuis van groot feest hier in dorp met allemaal arties tr en :) carnavalsvereniging bestaat nu 11 jaar en hebben hele weekend fest ;) vriend is niet meegegaan had erge hoofdpijn! Dus ik ben eigenlijk al vroeg thuis ;)

9. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Pooh. Klinkt als een leuke maar gezellige dag!

Sas. Was t wel gezellig?

Hier onrustige nacht gehad. Ging om 22.30 slapen maar Ninthe werd om 23 uur wakker. Toen kwam vriend thuis (geen idee hoe laat) en was steeds aan t snurken(lang leve bier). Toen werd Ninthe om 4 uur wakker maar ben er niet uitgegaan. Ze viel zelf weer in slaap! Toen was t 7.15 flestijd en nu zit ik beneden. Straks gaat ze nog ff tukkie doen en ga ik douchen.

Vandaag vrienden op bezoek. Als ninthe gaat slapen onder de middag gaan wij gooische vrouwen kijken!

Jullie plannen??

10. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    ff spammen

11. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemorgen meiden,

@Twinkel, jeetje meiden, lijkt me idd heel heftig als je manlief dan ook zo kapot/gebroken is!! Hoop dat jullie elkaar wel in deze tijd veel steun kunnen geven....en anders zijn we ervoor je lieve twink....
    @Ikke, ja sorry had het gelezen!! Was leuk geweest hadden we gemeet, maarjah wisten niet van te voren dat we daar zouden gaan shoppen!!! En wat goed van Jenthe dat ze het pikt zo die 3flessen!!!

@Dolfijn, vind het ook echt super knap van je meid!!! En wat een leuke foto's!!!

@Sas, klinkt gezellig...wel jammer dat vriendlief niet mee was...

@Pooh, baaleh van je hoofpijn (hier nog 1 :S)...en leuk zo de intocht van de Sint meemaken en dat je meissie dat nu allemaal door heeft...

@Smyl, rare nacht idd, maar wel lekker dat ze zelf weer in slaap viel! Jammer van het gesnurk....Veel plz met de visite en gooische vrouwen kijken..

@Wolfje, meid denk je er wel om met alle drukte!!!

@hier gistermiddag in ene knallende koppijn, leek wel of mijn hoofd uit elkaar spatte.... dus even naar bed gegaan, 2 ibutjes maar werd niet minder, toen maar een 3de ibu en toen zakte het eindelijk, zo konden we toch nog op verjaardag bij mijn broertje!

Daar heel slecht nieuws gehoor, mijn neefje heeft dat ie zo'n jaar of 7was al een hersentumor overleeft (heeft wel veel last van andere dingen hierdoor) en nu blijkt dat er weer 2tumoren in zijn hoofd zitten!!! Behoorlijk heftig dus, hij is pas 16!!!! Dus we gaan een heel spannende tijd door (alweer)....Dus dat kwam wel even aan.... We weten nog niet hoe heftig het is, maarjah in je hoofd......
    En hij is in oktober nog geweest op controle en nu zitten er in ene 2, dus of ze over het hoofd zijn gezien of zo snel gegroeid zijn is de vraag!!!!

Vince weer een topnacht gelukkig....
    Liefs

12. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Smyltje; Wat een vrolijke foto!

Sas: Heb je het leuk gehad?

Stampertje: Oh wat een verschrikkelijk nieuws. Ik hoop dat ze het weer kunnen opereren. Wat een strijd moet hij dan weer aangaan. En nog zo jong...

Hier: een goede nacht gehad.Madam kwam nu pas om 8 uur bij ons in bed liggen. De laatste tijd is het meestal midden in de nacht en ik kan dan haast niet meer slapen. Ze pikt alles in, kussen dekbed en mijn plekje. Legt de koude voeten tegen je aan en gaat dan met die lange haren in je gezicht wapperen en snurkt er flink op los. En dan heb je mazzel dat ziet gaat lopen keten.
    Nu dus wel lekker geslapen, dus ik kan er tegen aan vandaag!

13. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

@stampertje oh heftig zeg!!! hopelijk kunnen ze het nog verhelpen!!! was jij het toen met die vraag over je opa waar je geen contact meer mee had en wat je zou zien op een verjaardag of was jij dat niet? hoe is dat afgelopen...ben het ff kwijt!

@pooh fijn dat je goed hebt kunnen slapen!!!

@hier ja was wel gezellig maar erg druk en warm zeg ik je!
    dus om half 1 was ik er wel klaar mee ;) dus gauw op de fiets naar huis...de anderen waren nog allemaal daar! maar ik geef zelf niet zoveel om die carnavalsmuziek..en tja dat was daar in vol ornaat ;)

14. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Goeie morgen meiden,
    Wat was iedereen er lekker op tijd bij ;)

@Smyltje;Balen van je onrustige nacht, hoop dat het vandaag verder gewoon verloopt.. geniet van gooische vrouwen! Leuke foto! enne.. :) Dank je meis, het gaat me inderdaad gelukkig erg gemakkelijk af.. ondanks de kleine dingetjes die er heus wel zijn hoor! Het gewone eten gaat goed, we zitten ondertussen op:

06 BV
    08 brood korst
    09 BV slapen
    11 BV + fruit
    14 BV slapen
    17 BV + groente
    19 BV slapen
    (03 BV.. maar dat gaat steeds vaker voorbij :D)

@Pooh; Het gaat gelukkig erg goed, hij slaapt sinds we thuis zijn ineens stukken beter.. dus denk toch dat vreemde omgeving het meeste had gedaan.. Je dag gisteren klinkt eigenlijk weer iets te druk, doe het vandaag lekker rustig aan (lekker eigen tempo!) en moet wel lachen om het feit dat je meisje alles inpikt :p maar slapen is er dan niet meer echt bij..

@Sasje; klinkt als een leuk, gezellig weekend.. haha niet zo op carnavals muziek.. tja, dan ben je daar wel op de verkeerde plek :p

@Stampertje; dat is schrikken! ik hoop dat het nog operabel is, maar gevaarlijk blijft het! Gelukkig maakte Vince weer topnacht!

@Hier; geweldige nacht gehad :D 19 - 06.30!! - 08 dus echt super.. ben er echt zo blij mee.. alleen moet ik mezelf nog even in dit ritme krijgen ;) Ik was dus gewoon om 03u wakker.. haha gelukkig snel weer in slaap gevallen :)

15. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Pooh, fijn dat je lekker geslapen hebt meid!! Veel plz met je dag vandaag :D..
    @Dolfijn, owh jij ook zo'n heerlijke nacht top!!!
    @Sasje, jij vroeg of ik mijn opa nog had gezien (lief dat je ernaar vraagt) maar hij was niet op die verjaardag.... dus er was geen confrontatie!
    Wel was het de verjaardag van mijn nichtje, haar ouders (mijn oom en tante) zijn helemaal nooit hier op kraamvisite geweest, terwijl ze hartstikke dichtbij wonen dus dat vind ik erg jammer!! Ze gedroegen zich ook een beetje ongemakkelijk en mijn tante wist Vince zijn naam niet eens!!! Maar goed....

Wat is het heerlijk herfst weer buiten zeg...

Liefs

16. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Dolfijn: Lief van je, maar nog één weekje rondrennen en dan gaan wij op welverdiende vakantie. Heb er echt zo'n zin in en ben er ook extreem aan toe.

Stampertje: Terecht dat ze zich ongemakkelijk voelden, raar hoor, dat ze niet langs zijn geweest.

Hier: even flink de bezem door het huishouden gehaald. Alles is beneden weer netjes. Morgen de bovenverdieping doen als meisje naar school is. Manlief is druk op zolder bezig.

17. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    stamp. jeetje dat is heftig!!

dolfijn. netjes hoor!!

18. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    zooo waar is iedereen??

Ik ga nog even wat dingen doen voor mn werk. drukke week aankomende week.

19. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Meiden ik heb bijgelezen, maar reageer morgen!
    Ben kapot, erg druk weekend gehad. Nu lekker met de benen omhoog op de bank en op tijd naar bed. Hopen dat Jenthe niet wéér om 02.00 komt ;)

KNUFF!!

20. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meiden,

@stampertje oke twijfelde of jij het nou was idd!
    en wat een vervelende situatie zeg van je oom en tante :( goed dat ze zich zelf ook ongemakkelijk voelde!

@dolfijn oh fijn dat beau weer goed slaapt hoor!!

@smyltje bleh drukke week......:(

hier vanmorgen ff snel kadootjes gaan kopen voor de in schoen van kleine neefje ;) daarna naar daar opbezoek geweest en mee geweest naar de sint en pieten:) wat leuk hoor!
    en net terug van de heerlijke mac donalds ;) pff ben wel ko nu!
    morgen ga ik beginnen met sonja bakkeren...wil toch zeker 5 tot 10 kilo eraf....dus we gaan maar vol goede moed beginnen!

Deel Deze Pagina