Meisje: waarom hangen de vlaggen uit? Papa: omdat het bevrijdingsdag is. Meisje: waarom is het bevrijdingsdag?? Papa:*zoekend naar een antwoord, zonder te hoeven beginnen over grote mensen die zo erg ruzie maken dat mensen doodgaan en er oorlog is* omdat we vrij zijn. Meisje:waarom zijn we vrij dan? Papa mompeld: dan hoeven we niet te werken. Meisje: en niet....? Papa: ehhh naar school? Meisje: wat een stomme reden!!!
Ja, in lastige vragen stellen is ze heel goed.Gisteren met dodenherdenking dezelfde vraag. Waarom de vlaggen uit hingen. Omdat het dodenherdenking is. Waarom dan?? Om aan de dode mensen te denken. Oh, ga ik ook dood??? Ehhh wel een keer maar ik hoop dat dat nog héél lang duurt. pas als je heel oud en een oma bent. Ik wil niet oud worden en ook geen oma zijn!!! En zo maakt ze ons het elke keer heel lastig. Kreeg ook al eens de vraag hoe babys in de buik komen. Mijn antwoord: als een papa en een mama elkaar heel erg lief vinden dan kan er soms een baby in de buik komen. Haar vervolgvraag: ja, maar hoe dan??!? Ehhhh als je groot bent mag je het nog eens vragen. En toen was het gelukkig goed. Pffff
goedemorgen meiden!! allemaal een hele fijne dag gewenst...ik heb zometeen meiden beurs dus sta er met de parfum/makep
Goedemorgen, @Sas, veel plz en succes!!! @Pooh, hahahaha wat een slimme meid heb jij! Ze maakt het jullie niet makkelijk met de vragen die ze stelt @Dolfijn, owh lekker bijna weg....alles ingepakt??? @Smyl, ik ben ook donderdag en vrijdags vrij... dus dat komt goed uit. Denk alleen dat het voor mijn vakantie niet echt meer gaat lukken...drukdruk...maar daarna kunnen we wel ff plannen... @Ikke, ben benieuwd naar de foto's..wij hebben het gedaan dat Vince 5maanden was, echt super leuke foto's maar wat smyl al zei...erg veel geld...(wij hebben alles gekocht toen omdat ze te leuk waren om te laten liggen hahaha) @onze kleine krentenbol, wordt steeds krentiger..haahhhaha.. Gelukkig nog steeds niet echt last... Gisteravond, gezellig gourmetavondje gehad...
Haha ja meiden ik heb de prijslijst al gezien nee ik weet dat het duur is, maar vind het ook wel een keer leuk om wat andere foto's van ons meisje te hebben dan die wij zelf maken. Wij gaan zoiezo niet die canvassen nemen hoor, we hebben hier in huis genoeg grote foto's van d'r hangen Achja we zien wel....
Ikke: Ben benieuwd naar de foto's. Hoop dat je je kan inhouden met het kopen van al die mooie foto's. Vaak zijn ze allemaal even leuk en kun je moeilijk kiezen. Smyltje: Belonen als ze het goed doet, door applaus, werkt ook goed om haar te motiveren om het juist niet te doen. Stampertje: Fijn dat ze geen last heeft van de pokjes. Hoe gaat het met de jeuk? Sas: Veel plezier vandaag. Hoop dat je goed verkoopt.
Pooh. Alle tips die je gaf doe ik ook al, dus dan ga ik t gewoon volhouden Wel moeilijk hoor!! Zo frustrerend... En wat een vragen komen er dan op je af he! Gelukkig heb ik nog even Sas. Veel plezier vandaag! Stamp. Wanneer gaan jullie weg? Hier. Gister feestje gehad van mn collega (directrice). Leuk om (veel van) mn collega's weer eens te spreken! Was een stuk later geworden dan verwacht.. sliep pas om half 2! En ik had beter jus kunnen drinken ipv cola, had erg last van de suikers, sliep giga onrustig! En nu zelfs hoofdpijn?! Geen druppel alcohol gehad en toch koppijn haha. Fijne zondag meiden!! Vandaag psychisch voorbereiden op mn schoolreisje morgen.. STRESS
@Sasje; veel succes met de verkoop vandaag! en zoals al op FB gezegd: was graag even bij je komen kijken.. helaas te ver weg! KNUF! @Ikke; ben ook erg benieuwd naar de foto's zullen vast wel mooi geworden zijn van jullie prachtige meisje! @Stampertje; ben benieuwd hoe erg het gaat worden bij Vince, hopelijk blijft hij zo weinig last hebben! succes ermee! @Smyltje; waar gaan jullie heen met schoolreisje? kan me voorstellen dat het nogal wat organisatie is! Succes! @Pooh; Hoe staat het met de zolder? en hoe is het verder met de kwaaltjes? Geniet van je langzaam groeiende buikkie! @Hier; tassen zijn gepakt, laatste was draait.. nu nog wachten tot morgen en dan even 5 dagen heerlijk weg! Volgens bonuszoon wel koud daarzo, dus maar extra jas voor Beau ingepakt omdat we daar alleen maar fietsen hebben Gelukkig ook voetenzak voor op het fietsstoeltje! xx
zo hier weer terug.... verkoop is tegen gevallen, maar achja het was gezellig @dolfijn meid een hele fijne vakantie!!!
@Lieve Dolfijn, hele fijne (mini)vakantie...geniet ervan...en knuffel bonuszoon ook maar extra...... @Sasje, jammer van de verkoop...als jullie het idd maar wel gezellig hebben gehad.. @Smyl, we gaan de nacht van 15 op 16 juni rijden...zin in ... @arme Vince is nu echt ziekies...hij heeft nu 39.4 en hem met een zetpil op bed gelegd...hij is vanmiddag zelfs bij mij op schoot in slaap gevallen en wilde niks behalve lekker hangen bij mama!! Hij lijkt geen last van jeuk te hebben, smeer hem wel in met speciaal spul! Morgen is hij bij oma...en dinsdag is 's ochtends manlief er en ik heb 's middags vrij genomen! Woensdagochtends is Vince ook bij manlief en 's middags komt mijn broertje oppassen...hoop wel dat Vince dan weer wat opgeknapt is.... Liefs
Smyltje: Knap van je dat je het zo goed aan pakt. Consequent blijven is toch wel het lastigste vind ik zelf... Wat gaan jullie doen met schoolreisje? Alvast heel veel plezier morgen. Hoorde dat het droog blijft in heel nederland, dus laten we daar extra op hopen. Dolfijn: Heel veel plezier. Die dagen zijn zo weer om dus geniet er wel van! Fijn om bonuszoon even weer te zien. Ben benieuwd of hij net zo volwassen is geworden als dat hij klonk aan de telefoon. Sasje: Jammer dat de verkoop wat tegen gevallen is. Hoop dat je ondanks dat wel een hele leuke dag hebt gehad. Stampertje: Weet dat je ook zorgverlof kan opnemen. Zowel jij als je man. Dat is wettelijk bepaald om voor je zieke kind te mogen zorgen. Fijn dat je toch nog van alles hebt kunnen regelen. Is hij wel goed gehumeurd als hij wakker is? Beterschap voor je mannetje, zo te horen heeft hij het flink te pakken. Hoop dan ook dat dit een goede portie is zodat hij het niet nog een keer krijgt. Hier: vanochtend even flink staan verven samen met manlief op zolder. Maar die dakplaten zijn wel lastig, je krijgt al snel lamme armen van boven je macht werken. Daarna even een stad verderop ingeweest op zoek naar een positie-spijkerbroek. Dat bleek lastige dan gedacht, er zou koopzondag zijn, maar de Prenatal was dicht. De H&M verkoop geen positiekleding, bij Miss Etam hadden ze alleen maat 36 of 42. 42 is toch echt te groot en 36... tja paste ik daar maar in... Uiteindelijk toch nog geslaagd bij C&A. Doorgereden langs paps en mams die hadden soep gekookt, dus we konden daar zo lekker aanschuiven. Nu lekke rop de bank. Morgen weer werken...
@Sasje; jammer dat de verkoop tegen is gevallen meis! gelukkig was het wel gezellig @Stampertje; arme Vince ik hoop dat hij snel weer opknapt! en fijn dat je zoveel hebt kunnen regelen, maar je hebt volgens mij idd recht op zorg verlof mocht het nodig zijn! Succes meis! @Pooh; fijn dat je geslaagd bent voor broek, het is idd soms best lastig iets te vinden in de polder doe je wel rustig aan met klussen? wel fijn dat er weer wat gedaan is vandaag! Werkze morgen! @All; ik ga er even tussenuit maar ben er volgende week weer.. morgen tot vrijdag naar Ameland en het weekend onze beste vrienden Heel veel succes met alles: weet dat ik aan jullie denk! en met belangrijke dingen; graag sms! heb geen laptop mee..... dus moet jullie missen Fijne week allemaal en dikke knuffel! xx
Dolfijn: Fijne vakantie!! Smyltje: Jij ook een hele fijne dag met schoolreisje! MamaShaun: hoe gaat het met jou? Al een huisje gevonden? Mariska: Jammer dat je al een tijdje niet geweest bent. Hoop dat het goed gaat met je. Hoe is het nu op het werk? Meiden: ik ga ook werken, vanavond gelijk door naar de muziek. Ik weet niet of ik vandaag dus nog langs kom...