He meiden ik heb af en toe wifi maandag is het pas in de lucht die van ons zelf dus dan ben ik er weer heeeeeeel veel. Bijna moederdag hebben jullie er zin in beterschap voor alle zieke kindjes Shaun doet het goed alleen slapne en drama hij wilt maar niet in slaap vallen in zijn eigen bed alleen maar op schoot soms ligt hij tot 21 wakker te kruisen wordt er zo wanhopig van. Per 1 juli is dit huis verkocht dus ben druk bezig met een nieuw huisje
@Ikke, Vince is er wel wat ziekig door...maar gaat steeds beter!!! Gelukkig nog steeds geen tekenen van jeuk... en hij blijft ook gewoon lekker slapen 's nachts... Hoop dat jullie ook gewoon kunnen gaan... !!! @Smyl, ach arme Ninthe...klinkt idd wel als een virus... er heerst op het moment zo ontzettend veel... Knuff...en wat leuk zo'n familie dag... hebben wij nog nooit gedaan op het werk... En denk je echt dat hij weer beter zal zijn zaterdag??? En de pokjes ingedroogd??? Wil namelijk heel graag heen, maar hij krijgt nog steeds nieuwe erbij... dus heb er een hard hoofd in... @Mama van Shaun, gezellig dat je er weer bent... Baaleh van Shaun zijn slapen, misschien een sprongetje??? Gaat de rest wel goed??? Hoop dat jullie snel een huisje kunnen vinden... @Twink, hoe is het met je meid??? Even dikke knuff als je dit leest... @Vince heeft super gegeten, lijkt echt weer de betere kant op te gaan... Daarna even in een badje en goed ingesmeerd... Toen fles en te bed... hoor hem al niet meer...dus die gaat wel weer lekker slapen... Morgen komt mijn broertje de middag oppassen, manlief hoeft pas 14uur weg en ik ben half 6 weer klaar...dus komt vast goed... Liefs
Ja een sprong zou kunnen al heeft hij het juist overgehouden van de 8,5 maanden sprong daarvoor sliep hij vanaf 19 uur ben nu bijna 2 maanden met hem aan de gang om te slapen.
@ MamavanShaun; hoop dat je nu ook wat langer kunt blijven kletsen hier succes met het vinden van een nieuw huisje! En hier ook een tijd gehad dat het slapen heel slecht ging, toen we een paar keer heel consequent zijn geweest, dus alleen er naar toe en goed leggen en zeggen, "nu moet je slapen" en meer niet ging het goed.... @ Stamp; wil je niet gaan omdat hij besmettelijk is? Want dat was hij ook al een dag voordat jullie wisten dat hij het had... Persoonlijk zou ik daar echt niet voor thuis blijven hoor. Vooral als hij er niet echt ziek van is. Maar goed zo denkt iedereen daar anders over Nou ze ligt er in, ben benieuwd voor hoelang.... Temp was nog steeds 39,5 dus maar weer een zetpil gedaan. Ik ga er ook op tijd in want ben kapot!!!
Ja het is de 8,5 maanden sprong en nu de 10/11 mnd sprong hij heeft daar denk ik heel erg last van @ikke slaapse en ook voor je meisje hoop dat ze zich snel beter voelt
Sas: Wat fijn!!! de bief is binnen. En 31 mei is best wel snel voor ziekenhuisbegrippen. Ikke: Jeetje dat is best wel hoog. Beterschap voor je meisje. Morgen reageer ik weer verder. Ben bij mams geweest voor de volgende naailessen. Weer een jurkje, maar toch een andere dan vorige keer. Nu moe! Dus ik ga lekker naar bed. Tot morgen!
Stampertje: Ahh wat een hoop pokjes zeg! Zielig gezicht. Heeft hij er erg veel last van? MamaEs: 1 juli al? Heb je al wat anders op het oog? Smyltje: Beterschap voor je meisje. Ikke: hoe is ze de nacht doorgekomen? Hier: Meisje is gisteren superstoer geweest bij het cb. De arts zei na alle onderzoeken: "Nu moeten we nog één ding doen." Ja roept meisje: "Het prikje!" Nou daar stond ze al, naast de arts. En voor manlief bij haar kon staan had ze de prik al. Vannacht wel wat warm, dus bij ons in bed. EN toen begon het keten.... En vanochtend al weer vroeg wakker. Nu nergens last van. Wel is ze rechthandig en voetbalt met links. Dit kan duiden op dyslectie. Het is niet zo dat die mensen dyslectie hebben, maar mensen met dyslectie hebben wel vaak dat ze rechtshandig zijn en links benig (of andersom). Dus goed om te weten als ze straks naar de basisschool gaat. Vandaag en morgen vrij.
@ Pooh; idd fijn om te weten voordat ze naar school gaat. Ben benieuwd... Geniet van je vrije dagen! Ennuh al bijna 8 weken zwanger ! Hier weer een zelfde nacht als gister gehad.... Vanmorgen zag ik wel een blaasje boven haar mondhoek, dus misschien zijn er dan toch de waterpokken in aantocht, of het is gewoon toeval! We zien wel, op dit moment is ze weer even vrolijk en zelf aan het spelen in plaats van bij mij hangen
goedemorgen meiden, @mamavanshaun oh dat is al snel dat jullie daar weg moeten! hopelijk vinden jullie snel een nieuw huisje! @stampertje hoe gaat het nu met vince? @pooh oh dat is idd iets om in de gaten te houden dan!! @ikke hoe gaat het met j.enthe?
Ikke: Pff dan zul jij nu ook wel gebroken zijn na 2 van die nachten. Hier: eerst maar even druk in het huishouden. Misschien vanmiddag nog even verven op zolder.
Hoe het nu met mijn meisje is? Ze ligt op mijn borst te snurken En ik ben kapot ja... Kom ook echt nergens aan toe. Hoop dat ze straks even lang gaat slapen in dr bed dan kan ik die over volle wasmand met strijkwas wegwerken!
Hoihoi!!! @Sas, 31 mei??? Dat is echt snel ... @Pooh, wat een stoere meid heb jij!!! En lekker ff bijtanken vandaag en morgen... @Ikke, arme J.enthe...misschien is de pokken besmetting dan toch gelukt!!! Ben je er wel mooi vanaf! @Mama van Shaun, dat is snel meid...Lastig van het slapen...ik denk, hoe lastig ook, dat het idd misschien wel een idee is om hem maar een keer te laten gaan in zijn bedje.... even aai over zijn bolletje en weer weg gaan... en dat herhalen...succes!!! @Bij Vince zijn de meeste pokken in zijn gezicht aan het indrogen... yeah!! nog wel wat nieuwe op zijn been erbij!! Hoop dat het snel indroogt allemaal!!! @Ikke, nee we hebben afgezegd omdat Vince er ook echt ziekig en wat mopperig door is... om dan een tijdje met hem in de auto te zitten en dan de hele dag in de wagen...mmm weet niet of dat echt een goed idee is... Vince is alweer 11maanden!!! Nog maar een maandje een baby....
@ Stamp; ja voor jullie is het ook wel eventjes rijden naar de efteling of niet? Wij rijden er 40 min ongeveer over. En daar kan ze ook lekker lopen dus dat is idd anders. Hoop toch dat Vince snel opknapt! Hier; vanmiddag had ze 38,5 en eind van de middag 38,9 en voordat ze naar bed ging 39,2 ze ligt er nu sinds 19.00u in en is alweer 1 keer wakker geweest. Benieuwd of we weer zo'n leuke nacht gaan krijgen.... Ohja zaterdag weer leiding draaien op t werk mijn enigste werkdag deze week!
@ikke. hopelijk zijn het de waterpokken-in-aantocht waar ze last van heeft! is ze daar maar mooi van af @pooh. ben benieuwd wat voor jurkje je nu weer haat maken! en idd wel slim om in de gaten te houden! is ze al wat geinteresseerd in letters enzo? @mamashaun. lastig! ik zou idd ook volhouden.. dan hebben de buren maar ff pech hoor. dat heb je nou eenmaal als je in een flat woont @stamp. hopelijk voelt hij zich snel beter! @hier. weekend!! morgen nog even naar school voor het grootzorgteam en tas pakken en dan vrijdagochtend naar Zeeland!! een weekend met de meiden maar zonder Ninthe gek hoor!!
@Ikke, ja volgens mij is het zo'n 1.5uur rijden... (weet het niet zeker hoor).. En wat leuk zaterdag weer leiding .. Weet je al of het helemaal door kan gaan??? @Smyl, wat leuk met de meiden op stap!!! Ik zou het niet kunnen hoor ... Maar geniet er lekker van....
@ Stamp; nou het is even lastig, de plannen liggen er wel maar er moet eerst iemand weg plan is om na de zomervakantie te kijken. Maar tot dan invallen als het nodig is, vind ik ook wel fijn want zo kom je er wel rustig in. @ Smyl; pff een heel weekend zonder Ninthe?? Pff ik vind 1 dag al moeilijk maar wel even lekker hoor, geen mama zijn! Geniet ervan meis!
Smyltje: Lekker hoor, even een weekendje geen mama, maar gewoon lekker met meiden onder elkaar. Hoop dat je haar niet te erg mist, zodat je ook echt kan genieten van je weekend. Ikke: Leuk, fijn dat je weer mag leiding geven. Geef je een knuffel aan je meisje. Stampertje: wat gaat zo'n jaar toch snel voorbij hé? Hier: Druk in huis geweest. Niet aan de zolder toegekomen. Morgenochtend maar een poging wagen, meisje gaat dan weer naar school. Heb ik eventjes de handen vrij.
Pff meiden net telefoon gehad van m'n moeder... Mijn oma is aan het overlijden Het ging natuurlijk al langer niet goed meer, maar dit komt altijd onverwachts. Ze krijgt morfine en valt regelmatig weg, maar steeds komt ze nog terug. Hoop dat ze gewoon rustig gaat, want dit is ook geen doen
Ikke: Wat een naar bericht. Heel veel sterkte en ik hoop dat ze mooi inslaapt en er niks van merkt. Bah die weg er naar toe.....