roze kletskoppen deel 6!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 29 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    @ikke sterkte meis dikke knuff

@ smyl ohhhh geen meisje dit weekend ik kan al een dag niet zonder hem hij was 1 mei bij zijn opa ik naar de bsb concert nou was blij dat papa belde dat hij thuis was.

@ slapen het is mij en shaun gelukt na driekwartier gillen (het werd steeds minder en zachter) sliep hij papa zei een paar keer ik ga hem pakken maar ik heb het van shaun gewonnen nu afwachten hoe het vanavond gaat

2. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Ikke. Sterkte meis! Blijft naar :(

Mamashaun. Goed zo!!

3. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Thanx meiden. Nog niks gehoord, mams is nu even thuis om wat te slapen.
    Zus is hier geweest en komt straks weer, is wel even fijn om niet alleen te zijn.

@ MamavanShaun; goed gedaan! En nu even volhouden, je zult zien dat het steeds korter duurt het huilen!

4. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Ikke: Fijn dat je zus bij je is. Waken jullie bij haar?

MamaEs: Goed gedaan.

Hier: Gisteravond stond ineens de buurman op de stoep. Ik deed de deur open, hij keek, keek nog eens en vroeg: Ben je zwanger???
    Die buik kan ik niet meer verborgen houden dus...
    Beetje vreemd alleen dat de buurman het sneller weet dan paps en mams...

Net even de zolder op geweest om te verven. Weer een stukje gedaan. Elke keer maar een beetje.
    Meisje naar school geweeest en kwam thuis met een moederdagkadootje. Ze heeft 'm verstopt!! Onder haar bed, vermelde ze erbij. Hihi. Zo leuk, kinderen en geheimpjes....

5. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Mijn moeder en haar broers waken bij mijn oma. Ze schijnt er heel erg slecht en eng uit te zien dus ze adviseerden om niet te komen nu.... Ik neem het advies maar aan, wil haar liever herinneren zoals ik nu doe en niet zoals ze er nu zo akelig uitziet :(

Ahh wat leuk van je meisje :D ben erg benieuwd wat ze heeft gemaakt!
    Heb je nu niet zoiets van dat je het je ouders toch nu wilt vertellen? Gaat erg lastig worden als ik jou zo hoor om het verborgen te houden!

6. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Lieve Ikke, jeetje meid!! Is altijd naar en heftig!!! :(... Hoop dat oma snel haar rust kan vinden en rustig heen gaat... Hele dikke knuffel..
    Hoe is het met je meisje???

@Smyl, lekker vrij vandaag???
    @Pooh, mogen wij een spam van je buik??? :D...
    En dat is idd gek dat de buurman er nu wel vanaf weet...hoop wel dat hij goed zijn mond kan houden!
    En wat leuk je moederdagcadeautje....dan heeft ze hem in ieder geval goed verstopt...;)
    @Sas, hoe is het meid??

@Weet iemand waarom Mariska er niet meer is???

@Hier weer prima geslapen, Vince werd 7.45uur wakker...heerlijk :D...
    Hij heeft net broodje gegeten en ligt er net in...

Liefs

7. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Met mijn meisje is het nog hetzelfde, wil bijna niks eten en alleen maar hangen...
    Heb net Mariska een bericht via fb gestuurd, dus ben benieuwd!

8. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Ikke: wat naar dat je niet meer bij haar kan zijn omdat ze er niet fijn uitziet. Snap goed dat je haar wilt herinneren zoals ze is. Geef je meisje nog maar een knuffeltje van mij en houdt er zelf ook één. Je kan het nu wel even gebruiken.

Stampertje: Heb een foto in mijn album gezet, alleen toegankelijk voor vrienden

Hier: Even de stad in geweest. Nichtje is jarig en we moesten een klein kadootje hebben. We zijn geslaagd!
    Ook even de markt over gestruind en thuis gekomen met veel fruit.

Heb een foto van mijn darmenbuikje in mijn album gezet, alleen voor vrienden, geloof dat ik met jullie allemaal wel vriendjes ben. Zo niet dan voeg ik je even toe hoor!
    Moet er wel even bijzeggen, mijn buikje is smal en erg hoog. Tenminste mijn baarmoeder. Heb daardoor denk ik ook al best wel een buikje. Van mezelf heb ik alleen zo'n rolletje, zwembandje. Maar nu begint het echt een stevig buikje te worden. 's Avonds is het veel erger dan overdag. Dus nu valt het nog wel wat mee.

9. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Oma is vanmiddag rustig overleden :(

10. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Gecondoleerd lieve Ikke...
    Hele dikke knuffel!!!!

11. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Hier ook gecondoleerd Ikke!

Pooh. Zal zo ff naar je foto kijken :D

Stamp. Vrij?! Ach in theorie wel :) in praktijk: wassen,wassen,wassen(volgens mij komen er weer tanden of kiezen aan) en moest nog ff naar mn werk voor t grootzorgteam. Straks mn tas inpakken!

12. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Ikke: Gecondoleerd. Fijn voor je oma dat het toch nog snel is gegaan. Hele dikke knuffel van mij!

Smyltje:Heerlijk hé, die was. Er komt geen einde aan. Heb je de wasmand leeg, dan duurt het maar even of de eerste was ligt er weer in.... Succes met inpakken

De verjaardag gevierd van ons nichtje. Zaterdag komt het grote feest, nu alleen even op de verjaardag zelf geweest.

13. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meiden

@ikke gecondoleerd meid en een hele dikke knuffel!

@ mariska ik heb haar gisteren of eergisteren even gesproken, en ze komt snel weer maar ze zit niet helemaal lekker in haar vel en met het werk enz loopt het ook niet erg goed.

@ pooh ik ga zo ff naar je foto spieken!

@smyltje heel veel plezier meid!!

@hier pff lange dag gehad..van 9.00-20.00 uur gewerkt, hadden beleidsdag.

14. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Fijn dat je even laat weten hoe t met Mariska is. Hopelijk komt ze snel weer.

Hier gister een uitnodiging in de bus voor het Amstel burenconcert! Aanstaande donderdag al, leuk!

15. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Vandaag toch naar de efteling, meisje had net 37,6 dus lijkt de goede kant op te gaan! Vandaag dus niet veel aanwezig.

16. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Leuk Ikke... veel plezier!

@Smyl, jij ook een gezellig weekend!!! En tjah ik vind thuis zijn en in de weer met het huishouden nog altijd wel vrij hoor :D...
    @Sas, jeetje wat een lange dag heb je gehad...pfff...vandaag vrij om bij te tanken of moet je ook weer werken????
    @Pooh, wij waren nog geen vriendjes :(...even kijken of je me al geaccepteerd heb dan ik ff je foto kijken :D...
    @Dolfijn, hoop dat je het naar je zin hebt meid..

@MAriska, hoop dat je je snel weer beter voelt...en we zijn er ook voor je als je je hart wilt luchten he?! Knuff...

17. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meiden

nee helaas vanmorgen ook weer moeten werken tot 12 uur en moet morgen ook weer extra komen werken...pfff zie het eigenlijk ff niet meer zitten....moet ontzettend veel werken :(

18. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    @ikke gecondoleerd meis dikke knuffel deze tijd

@pooh ook wij waren geen vriendjes maar heb je al gevraagd

Hebben jullie het nieuws gehoord een gek wilde een bloedbad aanrichten op ons winkelcentrum zo ziek een vriendin van mij was er aan het winkelen maar is toch maar naar huis gegaan.

Gister weer 3 kwartier huilen toen vielen de luikjes dicht

19. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Ikke: Hoop dat je een leuke dag hebt gehad gisteren. Wanneer is de begravenis van je oma? Geef J.enthe nog maar een knuffel. Hoe is het vandaag met haar?

MamaEs: Ik hoorde het op het nieuws. Wat een dwazen! Ben er ook van overtuigd dat gekken op een idee komen door de eerdere gebeurtenissen in Alphen.
    Knap van je dat jullie volhouden, Shaun leert het vanzelf. En je hoort zelf wel aan zijn huilen of hij aan het drammen is, of dat er echt iets aan de hand is.

Sas: Pff je hebt echte een lange werkweek zeg. Hebben ze je dan wel goed ingeroosterd?

Smyltje: Wat is dat dat burenconcert?

Dolfijn: Heb je een leuke week gehad? En hoe ging het met bonuszoon?

Gisteren weer gewerkt.
    Ben met iedereen hier vriendjes volgens mij.... En anders zie ik de verzoeken wel.

20. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Ken je die reclame niet vh buurtconcert? Moet je maar ff googlen. Leuk initiatief! Heb alleen nog geen bevestiging gehad :( hoop wel dati heen mag! Wij gaan straks lekker shoppen en nog naar de Deltawerken. Vanavond waarschijnlijk Renesse onveilig maken! Hebben t gister al erg leuk gehad.

Deel Deze Pagina