oh jeetje ikke wat zeiden ze?? @pooh ik maak zelf de planning maar had dus eigenlijk maandag en vandaag vrij gehad maar maandag ook al gewerkt voor collega omdat zij voor mij de zondag heeft gewerkt, en vandaag dus omdat er iemand ziek was maar er hebben er een aantal vakantie nu...dus dan wordt het al lastiger...
Meisje heeft keelontsteking nu aan de antibiotica voor een week! Maandag de HA bellen. Hoop dat t snel aanslaat.
oh hopelijk slaat het idd snel aan!! en maar goed dat je bent gegaan dus!!! pff meiden ik weet het echt niet meer...ik heb nu al een week echt het idee van ongi te worden maar nog steeds niks zit nu op dag 36....maandag dan toch maar naar de gyn bellen voor receptje....ik heb wel nog 5 tabletten hier liggen maar kuur duurt eigenlijk 10 dgn...maar de laatste keer was ik al eerder ongi geworden....wordt er echt gek van dat ik dus geen cyclus heb uit me zelf
Smyltje: Ja, nu weet ik wat je bedoeld! Kwartje viel ietsje later.... Ikke: Hé bah een keelontsteking. Hele dikke knuffel voor je meisje! Sasje; Ja, in vakantietijd is het altijd moeilijk plannen. En vervelend dat je lijf je cyclus niet gewoon oppakt. Maar aan de andere kant, je hebt zoveel hormonen binnen gehad de laatste tijd.... Hier: Ben niet vooruit te branden vandaag.... Heb dus ook nog helemaal niks gedaan
Wat balen Sas Moet je eerst een test doen voordat je met die kuur begint? Hoop dat je toch gewoon zelf ongi wordt hoor! (Of natuurlijk een positest)
ik ben echt niet zwanger hoor daar ben ik wel heilig van overtuigd...namelijk niet erg veel geklust deze maand...
Nee denk het ook niet hoor, maar kan zijn dat je eerst een test moet doen voordat je zo'n kuurtje mag krijgen?
goedemorgen meiden, ja ik heb al een testje gedaan vanmorgen maar zoals verwacht negatief. dus morgenvroeg maar meteen bellen. fijne moederdag voor jullie allemaal!
Sasje: Raar dat je ongi uitblijft Dolfijn: hoe was je weekje? Hier: Ontbijt op bed en een mooie geknutseld kado van mijn meisje. En een cd. Ik ben weer flink verwend!!! Fijne moederdag allemaal!!!
zo raar is dat niet pooh...ik heb pco en dan heb je vaak geen eisprong van je zelf.....vandaar dat ik voorheen ook cyclussen had van 45 of 60 dgn....
@ Pooh; goed verwend dus geniet van je moederdag! De laatste met 1 kindje! @ Sas; het wordt gewoon echt tijd dat je zwanger wordt! Hoop echt dat jullie aan 1 IVF genoeg hebben.
heej meiden ben er weer heb jullie gemist... nog nieuws hier... pooh hoe was vk bezoek? sasje test nega, balen meid.. knuffels allen
Zeepaardje: hoe was jullie vakantie en hoe gaat het met Pim? Knapt hij al wat op? Ben benieuwd hoe de camping en de tent bevallen is, aangezien wij volgende maand gaan... Sasje: Dank je. Hier: Vanavond even bij mams geweest. Meisje heeft een mooie spat-tekening gemaakt, met ecoline een zeef en een tandenborstel. Oma was trots. Ook hebben wij haar even in het zonnetje gezet. Morgenmiddag naar de vk, maar dat zal alleen intake zijn. Weinig bijzonders.
pooh; zal je van de week ff pb doen over tent... ben nu erg moe... heenreis autopech ruim 12u stil gestaan, ellende!!!! smorgens 4u in oostenrijk pech om 16.15 konden we de reis voortzetten met 2 leenauto's... ja 6personen dekbedden en kleren kan niet in een normale auto...pff
goeie morgen meiden, ik ben er even snel: dagen op ameland waren heerlijk! manlief is alleen ziek terug gekomen, dus het hele weekend al bezig met HAP en straks naar de HA hij heeft in elk geval nierbekken ontsteking en een darm infectie, zit al sinds vrijdag aan de antibiotica, maar het helpt niets veel pijn en sinds gisteren koorts en een dikke bult op zijn linker zij dus ik hou me even thuis bezig, maar dan weten jullie in elk geval dat ik er weer ben knuffels voor allemaal, en speciaal even voor Sasje. xx