roze kletskoppen deel 6!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 29 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

smyl mannen zijn piepers als ze iets hebben;)

stamp; hoesten gaat beter,maar helaas nog niet over...

sasje; 31 mei komst steeds dichterbij:)

ikke; heel veel sterkte meid en een dikke knuffel!

all; knuffels:)

2. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Smyltje: Helemaal opgeladen na zo'n weekendje? Lekker meid, kun je er weer even tegenaan!
    Hihi, je berichtje over mannen, best herkenbaar soms....
    Het zou dan om een extra echo zijn verderop in de zw, om te kijken of de baby geen hartafwijking heeft.

Stampertje: Wat een lange dagen maak jij zeg. En wat een onhandige tijden...

Ikke:Je had een heftige dag gisteren. Hoop dat het een mooi afscheid was. Geef je een knuffel aan je meisje, hoop dat ze sne opknapt.

zeepaardje: Op de foto lijkt het een supervrolijk mannetje!

Hier: Maandagavond naar muziek geweest, gisteren gewerkt en 's avonds bij mams geweest voor de naailes. De jurk begint te vorderen. Pap en mam gaan alleen op vakantie volgende week, ik weet dus nog niet of ie af komt voor hun weg gaan.

3. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Zeepaardje; hihi Pim ziet er idd uit als een vrolijk mannetje met een eigen willetje!
    @ Pooh; heb je je mond nog steeds dicht kunnen houden? En wanneer heb je nou de echo?

4. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden

@pooh idd ik ben ook erg benieuwd of ouders het nog steeds niet weten?

@zeepaardje super leuke foto meid!

@hier een andere meid in azm topic vertelde dat zij gisteren ook positief nieuws heeft gekregen mbt start ivf 1 en dat het niet meer zo druk is en we kunnen starten in juni hoogstwaarschijnlijk ;)
    ben benieuwd de 31e wat ze gaan zeggen wanneer we gaan starten!!

5. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Ohh dat zou super zijn Sas!!! Ik ga duimen!
    Heb je nog de gyn gebeld voor dat kuurtje?

6. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Ikke: ik heb net gebeld, is een apart echocentrum. Los van de vk-praktijk. Kan 30 mei terecht.dus nog 2 weekjes....

Sasje; Oh meid, dat klinkt goed!!! Ben nu wel heel nieuwschierig wat ze zeggen als je de 31e mag komen voor gesprek

7. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    En ja, ik heb nog steeds mijn mond kunnen houden. Paps en mams gaan volgende week op vakantie, dus dan zie ik ze niet meer bijna dagelijks. De ene keer dat we op visite gaan kan ik me wel kleden om de boel te verbergen. Heb gewoon niet zoveel wijde kleding in de kast liggen. Met dit weer trek ik overal een vest overheen. Verbergt ook goed, en zwarte shirtjes (slankt ietsje af).
    Dus niemand weet het nog, alleen de buurman dus. En jullie!!

8. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    zo knap hoor pooh :)
    weet niet of ik dat gekund zou hebben hihi!
    oh nog 2 weekjes geduld...dat schiet op he :)

@ik ben idd begonnen met provera kuurtje. ben er maandag mee gestart.
    dus nu afwachten wanneer ik ongi ga worden...in ieder geval binnen nu en 1 week....daarna vanaf dag 2 bloedprikken.en dan meteen starten met de pil na het bloedprikken!

9. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Pooh; ohh spannend! Dat is al bijna :D

Hier; pfff net de tandarts gebeld voor ons meisje, ik poetste d'r tanden met veel moeite en toen was het krijzen en een groot bloedbad :( dus even gebeld en proberen te spoelen met water en eventueel zacht poetsen.
    Oh meiden, hoop echt dat het snel beter gaat met mijn meissie hoor, dit trek ik niet lang meer :(

10. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Sasje: Laat die ongi maar komen!

Ikke: Oh bah, wat een ellende voor je meisje. En wat zal ze er een pijn aan hebben. Hoe gaat het met het drinken? Drinkt ze wel wat? En eventueel wat hapjes eten? Zolang ze maar net te veel verzwakt.
    Knuffel voor jullie drietjes.

Hier: Met mams even boodschappen gehaald, paps viert zaterdag zijn verjaardag. Nog even hout gehaald en potgrond voor ons groentetuintje in de houten bak die we vorig jaar geknutseld hadden. Vanochtend al een tomatenplant en snack-komkommerplant gekocht. En wat zaadjes voor wortel en radijs (dat komt lekker snel op).
    Zelf nog even boodschappen gehaald. Dat moest ook echt.

Verder vandaag echt een hormoonbommetje, janken om niks. Morgen hoop ik weer beter???

11. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Net via HAP een zalf gehaald bij de apotheek voor in haar mond, pijnstillend en licht verdovend.
    Ze heeft echt pijn en kan dus niet eten door de pijn. Ik krijg er alleen flessen in met fv. Dus van 1 fles zijn we naar 3/4 flessen gegaan.... Geen idee of t kwaad kan maar ze moet toch iets binnen krijgen???
    Gewoon drinken doet ze ook niet meer... Dus ja dan maar die flessen met extra water...
    Heb d'r vanmorgen gewogen en ze weegt nu 9400 gram.... In verhouding met de vorige keer te weinig dus....

@ Pooh; lekker als het mooie weer er weer is, dingen in de tuin gaan weer bloeien. En dat huilen, lekker laten gaan, vaak wordt het alleen maar erger als je het in houd ;)

12. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Ikke: Heb je waterijsjes al geprobeerd? Dat was een tip van de kinderarts toen ons meisje een keelontsteking had. Vocht en koud om de pijn te verzachten in 1. Zolang ze maar goed plast!
    En die flessen met fv... lekker belangrijk. Het is voedzaam en er zit in wat ze nodig heeft. Ik zou het geven als ze dat wel drinkt. Als ze weer beter is dan stop je er weer mee of bouw je het af.

13. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Waterijsjes lust ze niet, hebben we al vaak geprobeerd maar helaas :( momenteel gaan alleen de flessen erin dus gaan we daar idd maar mee door, vind t belangrijker dat ze íets binnen krijgt.
    Momenteel heeft ze volgens mij ook meer last van haar tandvlees dan van haar keel.
    En ik voel me zo ontzettend machteloos :(

14. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Ikke. Ach gos :( Hopelijk voelt J.enthe zich snel beter!

Pooh. Goed hoor, dat je het nog steeds voor je weet te houden!

Sasje hopelijk komt je ongi nu snel! En nu snel naar 31 mei, ik duim mee!

15. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hey meiden,

Heb jullie verwaarloosd...sorry!!!!
    MAar erg drukke dagen gehad...

@Pooh, knap hoor dat je nog steeds je mond tegen je ouders hebt gehouden.... Nog 2weken wachten op de echo..spannend...:D
    @Ikke, hoe is het nu met je kleine meid???? Hoop dat de zalf een beetje helpt...wat ontzettend sneu zeg..Knuff
    @Smyl, Hoe is het met jou en Ninthe???
    @Dolfijn, hoe is het nu met manlief? Is hij er alweer een beetje boven op?? En met Beau?

@Hier dus druk maar verder prima..
    Morgen een dagje naar de camping, staan mijn ouders en de familie...dus gezellig...

16. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hij staat ook op fb, maar voor degene die geen fb heeft...;)

17. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Hey meiden hoe is het met iedereen?

Stamp, super leuke foto!

Hier zo werken en papa moet om 10.10u bij de HA zijn met ons meisje...
    Ben benieuwd, gaat iets beter maar nog niet goed, vandaag laatste dag AB.

18. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

@stampertje leuke foto meid en veel plezier op de camping :)

@ikke ik ben benieuwd!

@hier gisteren een super leuke dag gehad.
    eerst over de markt gelopen. daarna naar een strand tentje geweest, was erg leuk!! en daarna nog de kroeg in hier in het dorp :)
    hier dus begonnen met mijn provera kuur....ben ik gisteren al ongi geworden....maar nu vandaag dus weer bijna niks :(
    dus alweer aan het bellen met ivf en oude zh wat te doen....

19. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    nou moet de kuur toch gewoon afmaken...nou dan maar hopen dat dit niet mijn ongi is :(

Deel Deze Pagina