@ Sas; wat raar zeg hopelijk komt t allemaal goed meis! Hier is vriendlief naar de HA geweest en het zag er al rustiger uit, vandaag dus laatste dag antibiotica en wel doorgaan met de gel. Het weekend aankijken en bij geen verbetering maandag weer bellen.... Zelf gewerkt en merk echt dat ik oververmoeid ben, ik heb echt totaal geen energie maar wel even lekker om thuis weg te zijn. Net verwelkomd door een dikke knuffel en kus van mijn meisje
Sorry meiden dat ik er even niet kan zijn.. Manlief weer redelijk opgeknapt (gelukkig! wat kunnen mannen blijven piepen zeg ) maar nu Beau erg jengelig met koorts Geen idee wat het is, maar vannacht eigenlijk niet geslapen. Overdag hier en daar kleine stukjes, maar echt doorpakken is er niet bij.. Ook was hij idd weer afgevallen, maar 15 gram.. maar dus in elk geval niet aangekomen Blijft wat vreemd.. maar goed, we gaan dus gewoon maar weer door. Dinsdag naar de kinderarts, misschien dat die nog wat kan bedenken.. Ik denk heel veel aan jullie, en vind het erg vervelend dat ik er even niet kan zijn (voor de zoveelste keer..) maar ik kan alleen maar hopen dat jullie begrijpen dat mijn gezin op dit moment veel energie kost.. Dikke knuffel voor allemaal, en natuurlijk ook voor de kleintjes! en Sasje: vooral aan jou denk ik veel, hoop zo dat je snel resultaat mag hebben van al dat gedoe! dan weet je waarvoor je het hebt gedaan! @Ikke; je klinkt zoals ik me voel doe rustig aan waar je kunt! Liefs en hopelijk tot snel! probeer bij te lezen waar ik kan.. xx
Wat vervelend Dolfijn dat Beau niet lekker is. Komen er geen nieuwe tanden of kiezen aan? Tuurlijk snappen wij dat alle energie nu bij jou thuis ligt, wij lopen niet weg En tja 2 weken non-stop nauwelijks slapen doet niet veel goeds aan je lichaam en geest
dolfijn lief van je meid neem je tijd en je gezin komt op nr 1!! Ik ben trouwens wel heel erg benieuwd hoe het met twinkle gaat......vind het wel jammer dat ze er nog niet bij is hopelijk krijgt ze het snel op orde!
Ja ik denk ook regelmatig aan Twinkle, ik gun haar zó de rust in haar hoofd en snel een goed aflopende zwangerschap. Heb je haar ook niet meer via msn gesproken Sas?
ikke ik ga volgende week zaterdag shoppen in nijmegen met beste vriendin, want vriendlief gaat naar emporium nog een tip waar we lekker kunnen lunchen?
Ikke: Gelukkig ziet het er allemaal rustiger uit volgens de ha. Hoop dat ze nu ook snel opknapt. Op zulke momenten voel je je zo machteloos, je kan niks voor haar doen maar wilt van alles. Sasje: Raar dat je ongi al weer afgelopen is. Dat was kort! Ik ken Nijmegen niet zo goed, heb dus geen idee waar je lekker kan lunchen, hoop dat de anderen een idee hebben Stampertje: Leuke dag gehad op de camping? Het weer was wel redelijk vandaag. Dolfijn: Fijn dat manlief weer wat opknapt. Raar dat Beau niet is aangekomen. Hij eet toch goed de laatste tijd? Is hij weer wat actiever bezig geweest tijdens jullie midweekje weg? Ik herken dat stilstaan wel hoor, had ons meisje ook. Haar groeilijn ziet er dan ook meer uit als een trappetje dan als een streep schuin omhoog Geef Beau een knuffel nu hij ziek is. En houdt er zelf ook eentje. Hier: Gisteren visite gehad van mijn Nicht en mijn neefje van 1. Wat een geweldig lief jongetje! Ook ons meisje is helemaal gek op hem, ze hefet zelf al haar speelgoedjes opgeruimd die te klein zijn voor hem en die hij in zijn mond kan stoppen. Ook had ze een boekje gepakt om voor hem voor te lezen. 's avonds bij ons in bed geslapen, ze was verkouden en daardoor lag haar bed niet meer lekker. Ik heb dus weinig slaapuurtjes gemaakt. Vandaag weer gewerkt, ben nu dus wel gaar. Maar mag nog even twee taarten bakken voor paps zijn verjaardag morgen, zal zo dus de keuken even induiken...
Pff Sas is lang geleden dat ik heb geluched in de stad maar ik vind aan de waalkade altijd wel lekker gezellige restaurantjes/café's zitten. Leuk dat je naar Nijmegen komt! Have fun Pooh; wat lief dat je meisje al het gevaarlijke speelgoed weg heeft gelegd! Ik denk dat ze een hele lieve, zorgzame grote zus wordt! Duik maar op tijd je bed in, je kunt je slaap nu goed gebruiken! Als je taarten af zijn dan....
Ff snel want lig al in bed Sas. Wat een gekkigheid allemaal.. Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid! Ikke. Ik hoop dat ze snel weer beter is en lekker slaapt. Daarbij mama dus ook Dolfijn. Die gekke Beau ook he.. Wat kan je je toch een zorgen maken en toch ook weer niet.. Hier ook nog steeds hoor! Al is Ninthe wel wat zwaarder dan Beau. Nu 9 kilo denk ik. Neem lekker je tijd! Pooh. Ahhhh lief!! Word vast een hele lieve zus. Stamp. Lieve foto! Hopelijk houdt Vince er geen littekens aan over. Ninthe denk ik wel.. 1a2 in dr gezicht Hier. Vriend heeft me aangestoken. Ben erg aan t hoesten en heb hoofdpoijn. Ga bijna doooood Maar dat in combi met het supergave buurtfeest van gister is mn stem weg haha. En heb ook nog een vrigezellenfeest morgen Maar goed dat zp niks met mn stem te maken heeft Trusten allemaal! Morgen drukke en laaange dag
lieve meiden. erg druk hier...pim maakt er een potje van sasje; wat een onduidelijkheid allemaal dolfijn wat naar dat B. afgevallen is en dat je een slechte nacht gehad hebt pooh; wat naar verkouden...hier gaat het met de jongens eindelijk wat beter... en wat is ze lief voor der neefje ikke; hoe is het nu met de kleine meid? smyl; niet ziek worden en alvast veel plezier voor morgen! all; dikke knuffel... hier gaat het met de jongens beter, niet zo erg verkouden meer, he he ! Morgen is opa jarig, ga er op tijd heen zodat ik alles kan verzorgen...vandaag al mee geweest met oma boodschappen doen... heb wel even gelachen hoor, al is het niet om te lachen... ik was auto aan het inladen... ging ze winkelwagentje weg brengen...loopt ze weer de winkel in... helemaal in de war, komt ze weer met wagen en al naar de auto... steeds meer raakt ze der weg kwijt... Het doet me denken aan een moment met me inmiddels overleden opa 10jr terug... ging met hem boodschappen doen, hij ging winkelwagen wegbrengen en werd onwijs boos... hij wist wel dat hij er geld in had gestopt maar niet meer hoe hij het eruit kreeg Fijn weekend en ik denk aan jullie, xxx
Wat is het hier rustig gebleven! @ Smyl; En hoe voel je je vandaag? Je stem alweer een beetje terug? @ Zeepaardje; gefeliciteerd met je opa! Wat vervelend dat je oma slechter wordt Hoe gaat het met jouzelf? @ Dolfijn; las een minder bericht op fb over bonuszoon Knuff! @ Pooh; Hoe was de verjaardag? Is het nog gelukt met de taarten? En heb je je buik weer verborgen kunnen houden? @ Sas; ik heb nog even zitten denken maar waar je leuk en lekker kunt luchen hier, is in de mariekenstraat boven (weet alleen niet zo goed meer hoe het heet, volgens mij new dutch ofzo ) en bij het arsenaal is ook gezellig! Hoe is het met je ongi??? @ Stamp; hoe is het met jullie? En met Vince? Nog geen nieuw nieuws over je neefje? Hier gaat het met ons meisje weer de goede kant op Gisteravond heeft ze heel goed gegeten en vandaag ook redelijk. Alleen nu hopen dat het 's nachts ook weer goed gaat... Afgelopen nacht was weer kort..... Vandaag drukke dag op het werk en ben helemaal kapot! Morgen een dagje leiding en dan lekker 2 dagen vrij!
ikke; thx me mij... ijzer is nu 7,8 moet boven de 12 zitten...besloten om te stopen met meds en kijken wat me lichaam dan doet... verder wel goed... fijn dat het nu iets beter gaat met jullie meissie!!! Succes vannacht! all; vandaag dus verjaardag van opa...heb alles netjes verzorgd..drinken en de hapjes Nu lekker rust, kids slapen lekker! vanmorgen uit mogen slapen van pim tot 8.30 u en sem 9.30u heerlijk!!! hier alleen veel stress... op manliefs werk gaat het slecht... het gedeelte waar manlief nu nog werkt in de montage... gaat as week al stoppen! Er is gewoon geen werk meer dus hij mag nu as 2wk op de zaak aan de gang en dan horen ze wie er uit gaan en of bedrijf failliet is... dus veel aan me hoofd nu... knuffels voor jullie
hier tja mijn ongi is beetje vreemd.....gisteren opeens wel heel erg doorgezet en vanmorgen ook nog en nu weer bijna niks meer...nou ja ik ga in ieder geval maandag wel bloedprikken dan heb ik er 7 gehad.....
meiden heb sinds kort een andere telefoon heb alleen geen telefoon nummers meer, toch wel handig je weet nooit... dus als je me nr wilt of het jouw aan mij wil geven pb me dan even aub xxx slaap lekker allen!
Smyltje: Zal ik vast een ambulance voor je bellen Ikke:Fijn dat ze weer goed eet, zo sterkt ze ook weer wat aan. Zeepaardje: Lief van je dat je zo geholpen hebt. Neem je zelf ook je rust! Hoe gaat het met Pim en het huilen? Saje: Inderdaad een beetje rare ongi zo, nu weet je nog niet echt waar je aan toe bent... Hier: Gisteravond had ik geen puf mee rom taarten te maken, dus vanochtend maar gedaan. Maar zwanger zijn + taart maken in de vroege ochtend (half 8)= flink misselijk. Was niet zo handig dus. Dus af en toe even zitten en laten zakken en weer snel verder. De rest van de dag druk geweest met helpen met de verjaardag. Veel visite, dus ook een hoop drinken en hapjes. En dan de bbq, dus vlees snijden, stokjes rijgen enz enz. En heel veel afwassen. Maar alles is goed verlopen en die buik... tja, die valt niet te verbergen, maar gelukkig geen vragen. Hoor straks vast:"zie je nou wel, ik vond je al zo dik worden"
Pfffff meiden ik ben beroeeerd! Lag er om 3 uur in, Ninthe om 7 uur wakker en ik daarna slecht geslapen. Steeds als ik bijna ik slaap viel moest ik weer hoesten. Ben kapot.. En die stem is echt beroerd! Klink als iemand van zo'n 0900-lijn heeeel zwoel Maar was wel erg gezellig gister!! Zeepaardje. Wat een rotnieuws van je man! Hopelijk kan hij zijn baan houden en gaat t bedrijf niet failliet! Pooh. Waar was die ambulance nou??!! nog even meid, dan kan je t lekker aan iedereen vertellen! Ikke. Gelukkig dat t weer beter gaat met J.enthe!! Mn broertje en schoonzus komen zo langs. Zijn gister teruggekomen vanuit Turkije. Ben benieuwd of dr buik al lekker gegroeid is!
Hey meiden, @Pooh, jaaa 's ochtends kan je maar het beste rustig aan doen met eten hahaha!! En wat ben je dan toch een schat, zo helpen op verjaardag... En ben erg benieuwd hoe je omgeving gaat reageren! @Smyl, arme jij...je hebt teveel gefeest.. ... hoop dat het morgen wel beter gaat...Knuf @Ikke, wat fijn dat het met je meisje weer beter gaat... nu hopen dat de nachten wat beter gaan zodat jij ook weer wat energie kan opdoen.. @Dolfijn, uiteraard alle begrip meid!!! Knuff... @Sas, wat raar van je ongi...ben benieuwd morgen.... @wij zijn lekker 2nachtjes op de camping gebleven,was namelijk erg gezellig en Vince deed het super goed! We zijn gister naar Sprookjeswonderland geweest....ligt naast de camping, en wat was het leuk!!! Vince heeft zijn ogen uit gekeken en samen op de auto gezeten en op de hobbelpaardjes... Echt leuk!!!! Hij ligt nu een uurtje in bed...zal wel gesloopt zijn... Lekker relaxen deze zondag!!!
iedereen heerlijk aan het genieten van het mooie warme weer @stampertje fijn dat vince het zo goed heeft gedaan! @smyltje haha vandaag maar rustig aan! @hier vanmorgen allemaal nieuwe plantjes gekocht voor in de voortuin...en dadelijk weer werken!