roze kletskoppen deel 6!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 29 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Stampertje; nog wat gedaan om van het mooie herfstweer te genieten? lekker gewandeld?

@Pooh; succes met de bovenverdieping doen morgen! geniet dan nog maar even van de drukte voordat jullie even lekker weggaan. Is de zolder nog op geschoten?

@Smyltje; succes met de drukte deze week!

@Ikke; hoop zeker voor je dat Jenthe niet weer om 02u komt *ik weet wat het is* hopelijk zit je nu even rustig met de pootjes omhoog!

@Sasje; waar wil jij die kilo's kwijt? pff.. ik wou dat ik jouw figuurtje had! toch heel veel succes :)

@Hier; fijne dag gehad, Beau had alleen wat raar ritme met slapen.. vanmorgen gewoon 2,5u.. vanmiddag maar een 45min en toen wou hij ineens om 16u weer naar bed.. 40min geslapen, toen gegeten en daarna was hij alweer moe.. toch nog maar even gerekt tot 19u.. benieuwd wat voor nacht hij deze keer maakt!

2. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Ei:
    Sasje24:

NOD
    : Mom23 (1e kindje, ronde 9)
    : Poohbeer (2e kindje, ronde 13)

: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 17,)

mmm
    Sasje24: hsg alles prima! 15 nov afspraak hoe cyclus ervoor staat.
    Laurier: wachtend op de uitslag of een dna-beebje van ons beide mogelijk is.

Zwanger
    Wolfje22; 25-12-2011 16/11controle vk

Bevallen:
    Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 05/12 CB
    Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4
    Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 14/11 CB
    Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 1/12 CB
    Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3
    Mama van Shaun; 15/7 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 14/11 CB 3e prikjes

3. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    wanneer moet je weer naar cb stampertje?

iemand nog wel eens wat van Biancje gehoort? benieuwd hoe t met haar en quint gaat!

@hier; morgen cb.. benieuwd hoeveel beau gegroeit is!

4. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Sasje: Wat goed van je zeg! Kunnen we je erbij steunen en zo ja, hoe? Heb helemaal niet het idee dat je ietsje te zwaar bent. Vind je wel een leuke meid!

IKke: Geniet van je avondje!

Smyltje: Succes vanavond. Maak je het niet te laat met al je werkvoorbereidingen?!

Dolfijn: Hij zal het wel nodig hebben gehad door de drukke week. hopelijk gooit hij niet z'n ritme in de war.

Hier: Vanmiddag lekker een cake gebakken. Manlief had soep gekookt.
    Vanavond met mijn meisje in bad gezeten, met badolie. Dus allebei een heel zacht huidje. En een plakje cake gegeten (stiekem in bad, hihi)
    Nu lekker in badjas op de bank.

5. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

lieve meiden

heb bijgelezen, maar erge hoofdpijn en rugpijn...vermoeiende maar leuke dag gehad... tuincentrum daarna lekker uit eten...

sem is doodsbang voor al het sinterklaas gebeuren;) echt een held op sokken...

morgen drukke dag... ochend allerlei boodschappen doen...smiddags kinderverjaardag en manlief is jarig dus savonds huis vol visite...

dinsdag tot nu toe niks op de planning, woensdag vk controle en donderdag oma naar zkh en daarna als het goed is naar huis:)

Vrijdag misschien op zoek naar geboortekaartjes... mag nu ook wle vind ik;)

ben door me hoofdpijn al weer een hoop vergeten...sorry
    pooh; wel knap van je dat jij de winterbanden erop hebt gezet bij de auto van je paps:)
    wij krijgen als het goed is... volgende week winterbanden:)

stampertje; heftig nieuws meid van je neefje... sterkte meid...

all; knuffels!!!

6. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemorgen meiden,

@Sasje, knap hoor meid.... hier moeten er ook nog steeds minimaal 7zwangerschapskilo's af!!! Maar ik kan heel slecht lijnen, heb het ook nooit hoeven te doen dus heb er nog niet echt de discipline voor!!! Erg he?!
    @Pooh, wat heerlijk, lekker met je meisje in bad!!!
    @Dolfijn, en hoe is de nacht gegaan? Zal als ik eraan denk van de week ff het lijstje aan passen moet pas 15dec weer naar cb.
    En hier niks van Biancje gehoord...

@hier prima nachtje gehad, zo werken en morgen werken en dan alweer vrij!! Goh vervelend die vakantie dagen opmaken :D..

Fijne dag allemaal...xxx

7. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    En alvast even 2foto's voor het begin van de dag :D...

8. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    5.40 uur... Dat was weer veeeeeel te vroeg, foei Ninthe!

9. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

ff snel want moet zo richting eindhoven...schoonzus krijgt baarmoeder spoeling voor de 3e ivf.
    dit leg ik straks allemaal ff uit......

@afvallen....dolfijn ik ben heel veel bij gekomen......ik vind me zelf ook echt te zwaar worden....vooral mijn gezicht is erg dik geworden :(
    en daarbij weeg ik toch al 67 kg!!! echt te veel hoor..wil zeker weer rond de 62 wegen!

10. laurier

laurier Niet meer actief

Neeee lieve twinkle wat lees ik nou meid ":(
    Ook ik ben even helemaal van slag, wat ontsettend oneerlijk!!!
    Dat lijkt me ook zwaar om je mannetje zo te zien.
    Zoals de anderen al zeggen je mag verdriet hebben en neem je tijd!!
    Zodra je er behoefte aan hebt zijn wij er voor je......!
    Hele hele hele dikke knuffel meid!!

meiden ik heb alles gelezen, was dit hele weekend bij mn ouders te logeren aangezien mn broer daar dit weekend was vanuit Zweden. maar ben er nu weer...

11. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    Ik zit nu in wachtkamer en zij heedt.de behandeling.
    Helaas zijn ze dus nu bezog voor ivf poging 3...de laatste dus :( allemaal heel erg spannend dus het moet nu echt gaan lukken voor hun.
    We vinden erg veel steun bij elkaar aangexien we hetzelfde doormaken.voor kleine neefje zijn ze met iui1 aangetelf maar nu heeft het nog niet zo mogen zijn...erg verdrietig!

@laurier fijn dat je je broer hebt gezien! Hoe gaat het thuis?

12. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Laurier: Wat fijn dat je broer er even was! Hebben jullie weer even bij kunnen kletsen en knuffelen.

Wolfje: Gefeliciteerd met je man!!! En banden verwisselen, kwestie van een paar moeren losdraaien en weer vast draaien. Nee hoor, dat is geen kunst.

Ninthe: Laat je mama en papa toch eens slapen. Nu elke keer midden in de nacht wakker worden en als je straks 16 bent, met geen mogelijkheid meer uit bed te krijgen zeker. Je mag pas wakker worden als het licht wordt en ja dat geldt alleen in de winter, in de zomer gelden er andere regels, maar die vertel ik je dan wel. Laat morgen nu zien dat je het begrepen hebt, dat is voor iedereen fijner.

Sasje: Hoe lang ben je dan? 67 kilo klinkt namelijk niet zwaar ofzo.
    Heel veel sterkte vandaag in het zkh met je schoonzus.

Stampertje: Wat een wijs koppie, vooral op die bovenste foto! ZO met z'n neusje omhoog!

Hier wel lekker geslapen, madam voelde ik pas om half 8 bij ons in bed kruipen. Maar denk dat ze al eerder is geweest omdat 1 van haar knuffels bij ons in bed lag.
    De zolder: tja, opschieten. Het duurt nog wel even voordat het klaar is hoor. We zijn nog steeds bezig met de wanden dichtmaken. Nu in de nok, dat is even een lastig stukje, de schuintes en dan nog de balken. En dat allemaal keurig uit een gipsplaat snijden. Maar ja, we schieten aardig op voor niet ervaren klussers. Maar als de muren klaar zijn moeten we behangen, verven, en laminaat leggen. En ook dat is allemaal nog wel even werk. Alle dakplaten verven en ook behangen op zolder is geen makkelijke klus. Heb mams al even lief aan gekeken, en ze wil me graag weer helpen. Dat scheelt een hoop!

13. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Sas: Wat vervelend dat het bij hun niet wil lukken. Maar toch ook wel weer fijn dat jullie zo goede steun aan elkaar hebben, al zouden we het graag allemaal anders gezien hebben.
    Sterkte voor har vandaag!

14. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Zo ik haak vanaf hier weer even in hoor, even kijken wat ik nog heb onthouden :)

@ Stampertje; Wat een vervelend nieuws van je neefje zeg :( Maar wat een geweldige foto's van Vinvce! Hij lijkt al echt heel groot!

@ Sasje; Ohh ik ga duimen voor je schoonzus hoor dat het deze keer mag lukken! En dan jullie er achteraan :D

@ Laurier; Wat fijn dat je je broer het hele weekend hebt gezien! Is hij al een beetje gewent daar? Hoe is het met jou meis?

@ Dolfijn; En hoe heeft Beau het vanacht gedaan? Weer doorgeslapen? Hoelaat moet je naar het cb? Ben ook erg benieuwd hoe Beau is gegroeid!

@ Smyltje; Heb je nog even kunnen slapen?

@ MamaEs; Ik zie je weer vaker meelezen, kun je niet reageren? Laatst met Twinkle lukte het wel toch?

Nou hoop dat ik op het meeste heb gereageerd en anders sorry!

Hier erg druk weekend gehad, gister laat klaar met werken, toen thuis gelijk douchen en hup door naar verjaardag.
    Jenthe heeft het raar gedaan vanacht; 17.30 groente gehad toen douchen en rond 19.00 ging ze slapen. Toen werd ze pas om 00.15 wakker voor de fles en toen om 05.30 weer! Toen was ze wakker :$ Toen bij ons in bed genomen en rond 06.15 toch in slaap gevallen tot 08.00!
    Nu ligt ze er ook net weer in.

Vraag me echt af waarom ze 's nachts blijft komen. Misschien van de 8 maanden-sprong (meiden bereid je voor op deze sprong, ik vind het de langste en vervelendste tot nu toe :))
    Verder vandaag aan de schoonmaak hier in huis, heb ook heel wat strijkwas weer....

15. Zeepaardje

hoi meiden

vandaag zowiezo rustig aan... manlief is jarig...

maak me alleen beetje zorgen sinds gistermorgen de beeb niet meer gevoeld...weet nog dat ik dit eens had met sem... toen was alles goed... hopelijk nu ook... maar zit er wel mee...

knuffels allemaal en fijne dag

pooh thanks:)

ikke;s6 met de schoonmaak!

16. laurier

laurier Niet meer actief

poohbeer al met al is dat toch best wel vermoeiend die zolder... wat fijn dat je mams wil helpen!!

sasje heftig van je schoonzus, hopen dat het snel raak mag zijn nu! fijn dat jullie veel aan elkaar hebben/

wolfje van harte gefeliciteerd met je man zijn verjaardag!!! ik hoop dat met deze uk alles ook goed is ondanks dat je hem niet voelt.

ikke wat vervelend dat de nachten nog zo gaan, hopen dat het snel over is!! succes met schoonmaken.

het was fijn dat mn broer er was!! hier alles goed.

17. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Wolfje; Hier ook nog even gefeliciteerd met manlief! Ennuh gewoon de vk bellen hoor!!!! Beter een keer teveel dan te laat....

18. Zeepaardje

laurier fijn dat je broer er was... fijn dat alles verder goed gaat met je!

ik ga er vanuit dat alles goed is, mocht ik straks nog niks gevoeld hebben ga ik de vk bellen...

19. Zeepaardje

ikke ja idd:x bleh...

thanks meid:)

20. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Ga je bellen dan? Succes meis