Ik snap het Sas!! Je hoeft ook geen sorry te zeggen...dat wilde ik juist doen met mijn laatste verhaaltje.. om duidelijk te maken dat ik je er juist geen pijn mee wilde doen... Meid dat snap ik...en gun het jou/jullie zo ontzettend dat je maar heel snel de blijdschap met ons kan delen dat jullie ook een wondertje verwachten!!!
mijn mazzel is dat ik nog BV geef, dus nogsteeds de multi van het kv slikte.. hier zit foliumzuur in dus gelukkig geen vergrootte risico's of iets. Weet alleen niet hoe het nu zit met controles enzo daar het met Beau natuurlijk niet helemaal vlekkeloos is verlopen. Dus als ik morgen toch in ZH ben met Beau dan loop ik even langs de gyn om daar te overleggen.. @Stamp; dat vind ik juist knap van jou dus blijf jezelf maar gewoon dan komt het wel goed! @Ikke; haha klein meisje? als je het vergelijkt met Beau dan is het een flinke meid Blij dat verder alles goed was, en hopelijk pakt ze het eten straks weer lekker op zodat er wat meer gewicht bij komt! xx
Meiden ik denk dat we allemaal het beste met elkaar voor hebben en elkaar het beste en mooiste gunnen. Helaas is het leven zo oneerlijk, dat sommige mensen zoveel te voortduren krijgen en lange wegen moeten bewandelen om iets te krijgen. Sommige onderwerpen blijven helaas altijd een moeilijk iets. Maar het belangrijkste is dat we van elkaar weten dat we het beste willen en elkaar het beste gunnen. Lieve meiden, ondertussen ben ik zoveel om jullie gaan geven en ik denk dat onze banden zo sterk zijn om deze dingen SAMEN door te komen. Even een dikke knuffel voor jullie allemaal!
Groupshug!! Jullie zijn heel belangrijk voor me meiden ben nogsteeds super blij dat we er voor elkaar mogen zijn <3
Dolfijn: Wat lees ik nu!!!! Oh wat bijzonder! Maar tevens ook raar omdat jullie dit niet echt gepland hadden. Weet dat nog een wonder wel erg welkom was bij jou/jullie. Wen even aan het idee en ga volop genieten dat je nog een keer zo'n bijzonder wonder mag dragen. GEFELICITEERD!! Ikke; Gewoon jullie eigen plan volgen. Wat is laat? Wij zijn begonnen toen ons meisje 2 werd. En kijk nu... had het anders 'gepland", maar kinderen krijgen kun je niet plannen. En je meisje heeft het weer goed gedaan, zo ziek en dan toh nog een beetje aangekomen. Super! Sasje; Wil jou graag een knuffel geven. Hier: gewerkt. Daarna naar de muziek geweest. Mijn gehandicapte oom ging mee om te luisteren,. Hij geniet er zo van! Zo fijn dat ik dit voor hem kan doen! Kwam even gauw langs op dit idiote tijdstip om even bij te lezen. Maar ja, met dit nieuws is niet-reageren onmogelijk. Nu ga ik gauw naar bed. Met mij gaat trouwens alles goed. Af en toe een vlaag van misselijkheid 's ochtends en moet dan ook echt mijn best doen om alles binnen te houden. Verder voel ik me super. Ik mag weer niet klagen, hoop dat deze zwangerschap net zo verloopt als de vorige, die was ook helemaal super en tot nu toe gaat het goed. Toch heb ik nog niet altijd het gevoel dat ik ook echt zwanger ben. Keek pas nog even of ik nog wel maandverband op voorraad had, heb ik helemaal niet nodig, oja. Hoop dat dat veranderd als we de eerste echo hebben gehad. Ik "weet" wel dat ik zwanger ben, maar "voel" me nog niet zo. Hé moeilijk uit te leggen....
@Pooh; sorry dat ik je zo heb laten schrikken meis was idd niet de planning, maar het is zeer welkom!! Fijn dat alles goed gaat bij jou, en dat je je op zich redelijk voelt. Maandverband hebben we idd voorlopig niet nodig Jouw eerste echo komt er aan, nog even geduld en dan mag je jullie wondertje gaan bekijken *ik kan niet wachten!* @Hier; vroeg wakker, en nog even liggen draaien.. slecht begin vd nacht gehad omdat Beau verkouden is en dus erg onrustig was.. maar toch er maar uit gegaan en wat gegeten (best misselijk vandaag) nu even rustig op de bank hangen en straks klaarmaken om naar de KA te gaan en even langs de gyn te lopen.. best spannend wat hun gaan zeggen en wat het plan wordt.. Fijne dag allemaal! xx
Goedemorgen! @ Pooh; wat fijn om te horen dat je weinig last hebt van kwaaltjes! Ik hoop voor je dat je net zo'n fijne zwangerschap krijgt als bij je meisje! @ Dolfijn; hihi je bent ZWANGER!!! Succes vandaag bij de KA, hoelaat moeten jullie er zijn? En idd even slim om dan langs de gyn te lopen, ben benieuwd! Zelf zou je liever bij de vk onder controle gaan of niet? @ Sas; veel plezier bij L vandaag! Knuffel hem maar even extra. Hier een goede nacht gehad jeeej! Een keer speen om 23u en toen om 6.15u wakker! Nu aan een boterham En ik, ik nies me te pletter stomme hooikoorts! Straks even op de koffie bij zus! Vriendlief zit vandaag in Rotterdam voor cursus, ben benieuwd hoelaat hij thuis komt.
Weer mooie weer, dus.... wasdag En boodschappen halen zou ook niet gek zijn.. En een stofzuiger vasthouden is ook geen overbodige luxe nu de zandbak iedere dag open staat... Hmmm het wordt weer zo'n dag. Bleehhhhh Meisje heeft alvast gekozen voor het avondeten, lekker op tijd zo 's ochtends vroeg. En het wordt bleekselderij. Zal er zelf nog even een salade omheen verzinnen met appel en gerookte kipfilet.
goedemorgen, zo ik ben alweer terug van mijn ronde rennen! pff ging niet zo heel goed....bleh beetje te warm denk ik hihi! zometeen de douche in en dan ff richting zh bloedprikken!
Net terug van KA: Beau is aangekomen en gegroeid 8390 gram en 75 cm Helemaal blij! Nu geen controles meer bij KA, maar gewoon alleen bij CB. Gyn geeft aan toch eerst intake bij VK te doen en indien nodig wijzen zij mij door (naar verwachting zowiezo met 20wk..) weet niet wat ik prettiger vind, gyn is wel vertrouwd geworden toen alles zo vreemd en onrustig werd. Weet ook niet of ik deze bevalling in ZH of thuis wil doen.. maar ach, gelukkig hebben we nog ff Vanmiddag tussen 13 -14u de vk bellen (moest wel direct ivm pil gebruik) @Ikke; fijn weer een goede nacht!! veel plezier bij zus en succes met hooikoorts! @Pooh; succes met wassen, en heerlijk dat je meisje alvast het avondeten heeft gekozen lekker op tijd idd! Maak je niet te druk over het zand overal @Sasje; succes met bloedprikken meis! enne, misschien idd beetje te warm ach, je doet het tenminste: vind ik al knap! Fijne dag allemaal! xx
Ei: NOD: mmm: Sasje24: IUI 1 t/m 9 mislukt 31 mei intake voor IVF Twinklestar: Zwanger: Pooh: Uitgerekende datum: 18-12-2012 30 mei echo! Dolfijn1982: rest volgt Bevallen: Ikke85; 25-02-2011 een dochter: J.enthe M.ilou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Volgende afspraak via brief. Mariska; 27-02-2011 een dochter: Noëlle 3180 gr en 49 cm Biancje; 14-03-2011 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26-03-2011 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 18/06 CB prikjes! Smyltje; 16-04-2011 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 14/06 CB Prikjes! 21/06 Kinderarts Stampertje; 09-06-2011 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 31/05 CB Prikjes! Mama van Shaun; 15-07-2011 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 18/06 Prikjes! Zeepaardje; 02-01-2012 een zoon: Pim 4280 gr en 56 cm
@ sas; succes met bloedprikken! En knap dat je met dit weer gaat rennen zeg! Pfff @ Dolfijn; jaaa super goed van jou en Beau!!! Wat een geruststelling of niet? Ben benieuwd wanneer je naar de vk kan! Hier nu bij zus en meisje vermaakt zich prima op de trampoline! Krijg haar er bijna niet meer af! Die zal strax lekker slapen
Hebben jullie het al iemand verteld Dolfijn? Kan me voorstellen dat je door de shock het even kwijt wil aan iemand. En al enig idee wanneer jullie het bonuskinder gaan vertellen? Of weten ze het al?
Dolfijn:hoeveel is Beau aangekomen dan? Ik kan miet meer zien hoeveel hij eerst woog. Ben benieuwd wanneer je bij de vk terecht kan Ikke: leuk zon trampoline. Ook goed voor haar evenwicht! Sas: t is ook veel te warm om te rennen joh! Hier. De derde was hangt te drogen. Bedden zijn al weer opgemaakt. De boodschappen gekocht. De sted even ingeweest voor een handpomp voor het zwembad. Dit was mijn beste koop ooit!!! Ik heb vorig jaar wat keren staan duizelen van het blazen in combinatie met de hitte. Meisje ligt languit in het zwembad en ik zal zo de stofzuiger even vasthouden en dan op tijd de keuken in.alle.groente snijden voor de salade. Vanavond naar mams, helpen met inpakken voor hun vakantie. Stijken, de caravan alvast een beetje inpakke. Enz.enz. Sorry voor de typfouten. Zit buiten onder de parasol op de telefoon te typen. Gaat niet echt geweldig...
jij bent ook al aardig actief pooh!!! ik zal toch moeten rennen ondanks dat het warm is anders kan ik de hele zomer niet meer gaan hihi! ben wel al 3 kg kwijt of het komt door geen hormoon gebruik meer hihi!