Hier VK gebeld: meteen verwijzing voor termijnecho opgehaald, morgen ochtend bellen voor afspraak echo.. ben erg benieuwd! Verder nog geen dingen besproken, termijn is nu stap 1, en daarop gaan we verder kijken. @Ikke; nee, niemand weet het nog: daarom nu helemaal super blij met jullie wel erg de neiging gehad, maar nee.. we wachten tot we in elk geval termijn weten.. Bonuskids weten dus ook nog niets.. we wachten eerst maar eens af wat termijn is, en dan gaan we verder op het wie en hoe vertellen @Pooh; hij was vorige wk maandag volgens CB 8225 gram, dus 165 gram aangekomen.. GEniet even van je momentje onder de parasol: volgens mij ben je weer druk genoeg geweest en dan vanavond ook weer aan de bak.. let je wel op jezelf? @Hier; wat een heerlijk weertje hé meiden! ik heb gelukkig nooit heel veel last van de warmte en hoop er nu toch nog wel wat van te kunnen genieten Manlief vond het slim om Beau een witte broek aan te trekken terwijl hij de tuin aan het spuiten is geweest Slimme actie Papa!
Wat goed van Beau en hoop dat je snel voor de echo kan # leuk leuk# hier Shaun is een draak vandaag alles pakken waaronder de kittens die beestjes gaan nu leren lopen en shaun kruipt dus erg druk in huis haha
ooowh meiden wat vind ik het jammer dat niemand mij even bericht heeft! nu heb ik toch wel wat belangrijks gemist! maar dan toch nog.. Dolfijn. gefeliciteerd! wat zullen jullie (positief) geschrokken zijn. hopelijk kunnen jullie wat wijzer worden uit de echo. en wat goed dat Beau weer lekker gegroeid is!! sasje. even een dikke knuffel voor jou *KNUFFFF* Dikkerd he hoe was t bij L? en wat goed dat er al 3 kilo af is! mamavanshaun. als ik de foto's van Shaun zie, zou ik heb die lengte en gewicht niet geven.. wanneer moet hij weer gemeten en gewogen worden? over een week of 3? ben benieuwd! ikke. wij willen ook nog even wachten hoor! eerst verhuizen zou leuk zijn als we straks samen gaan proberen dolijn en pooh samen zwanger, sas en twinkle straks samen en dan wij pooh. snap wel wat je bedoeld hoor. ik voelde me ook pas echt zwanger toen ik de echo had gehad. maar ik kan je evrtellen, je bent t toch echt! hier. zere strot nog steeds. als je had gebeld pooh, had je me niet eens kunnen verstaan hoest nog steeds de longen uit mn lijf, bleghh. verder geen last ervan hoor. nog 1 dag werken en dan vakantie!!!
Smyl ik heb je vanmorgen via fb een bericht gestuurd dat je hier moest kijken! En ik heb niemands nr hier dus kan niemand bereiken
sorry Smyltje.. helemaal vergeten.. ben nog beetje met me hoofd in de wolken geloof ik maar dank je voor de felicitatie! Heerlijk die spam van je meissie wat doet ze het super!
Hier ff snel in bed nog op zp!!! Dikke knuff voor jullie... @Sas...wat super 3kg al kwijt!!! @Smyl, sorry niet aangedacht..maar ook drukdruk altijd op ma,di en woe... leuke spam van je kleine/grote meid... @Pooh...volgende week de echo ... @Dolfijn, yoehoe...zit je lekker in de wolken??!!! Genieten meid... @Lekker gewerkt..morgen dagje kantoor... Donderdag kraamvisite bij ex-collega...vrijdag alvast wat verjaardag/vakantie boodschappen doen.. Zaterdag weer weekendje weg met souders... naar Landgoed 't Loo...lekker met dit mooie weer...... Dus weinig tijd..maar denk aan jullie.. Liefs
Sasje: 3 kilo! Jeetje, knap van je zeg. En fijn dat je het ook echt merkt, geeft je weer moed om verder te gaan, ondanks de hitte Dolfijn: ben benieuwd wanneer je terecht kan voor de echo. 1 voordeel van witte kleding, je kan het bleken met chloor en ook de zon doet soms wonderen. Smyltje: Zere strot, geen stem en hoest je rot, maar verder geen last zeg je dan ook nog??!!! Raar mens ben je, hihi. Die foto van je meisje, en toen had ze haar broekje vol???? Wel hele leuke foto's hoor! Stampertje: Oh lekker even een weekendje er tussen uit. Het weer moet goed blijven volgens de berichten, dus ik hoop erop voor je! Hier: Nou, vanmiddag nog niet kunnen zitten. Buurmeisje kwam ook even een duikje nemen. De salade gemaakt, meisje lust toch geen bleekselderij. Maar wij gelukkig wel, dus de salade was schoon op. Heerlijk met dit weer. Vanavond mams geholpen, de caravan is schoon en de helft van de strijk is gedaan. Morgen weer verder helpen en verjaardag vieren van paps, want morgen is hij echt jarig! Zaterdag gaan we lekker mee om te helpen met de voortent opzetten. Ze hebben een "nieuwe" (tweedehands) caravan gekocht met een splinternieuwe voortent die een flink stuk groter is dan de vorige. Ik ben benieuwd of we 'm opgezet krijgen
Smyltje vind je shaun er dan zo klein uitzien? Hij moet 18 juni we naar het cb gemeten/gewogen worden kan het wel zelf proberen globaal als hij slaapt. Ik wil ook genieten van de zon hier komt een monteur om de wifi in orde te maken hij tot 18 uur komen
zon...?? ik zie hier geen zon!! het is hier helemaal bewolkt dus heb de 2 schuifpuien open gezet zodat we beetje verkoeling binnen krijgen! heerlijk!!!
Hier ook erg warm en vooral benauwd.. pfff-weer Net echo praktijk gebeld: vrijdag 1 juni voor termijn echo.. Ben zo benieuwd! Ze wouden het niet eerder doen omdat het dan misschien niet goed te zien zou zijn. Minimaal is het nu de 5e wk dus vandaar volgende wk echo. Dus we moeten nog even geduld hebben: maar gaat vast snel genoeg Ik ga ff snel wat dingen doen (Beau ligt op bed) xx
hier begint het zonnetje nu ook e komen...benauwd was het hier idd ook wel maar ook wel een lekker windje oh spannend dolfijn! nog 1 week geduld!
pfff.. ik ben me toch misselijk! wil niet klagen hoor, maar heb even gefietst met Beau.. broodje gegeten en hem op bed gelegd, maar tijdens het voeden werd ik me toch beroerd! ben benieuwd hoe dat verder gaat met deze zwangerschap, hoop dat ik vooral mag genieten en niet al te veel beroerd hoef te zijn... heeft nu vast ook te maken met de warmte en net even teveel willen moet nog erg wennen aan het idee en daar mezelf nog op instellen: dit was vorige keer veel makkelijker omdat ik er toen al een poosje naar toe had geleefd.. ach, nu even rustig op de bank terwijl Beau weer een slaapje doet en het komt vast wel goed!
Sasje; Dat was wel even lekker die win bij jullie, zitten jullie nu ook in de brandende zon? Dolfijn: Vervelend van die misselijkheid. Hier: Vanochtend even naar Intratuin geweest, kruiden gekocht en een bramenstruik. Meisje wilde slippers dus doorgereden naar de schoenenwinkel voor birckenstocks. Had daar expres nog even mee gewacht door het slechte weer. Ook even een kadootje gekocht voor ons nichtje dat haar zwemdiploma gehaald heeft, we sturen het op. Jammer dat we dan niet het verraste gezichtje kunnen zien, maar dat horen we wel! Meisje nu lekker in het zwembad en ik onder de parasol met een leuk boek.