Dolfijn: Wat fijn dat je al zo snel terecht kan voor de echo. Hoop wel dat je al wat kan zien! Jeetje, we gaan snel achter elkaar aan. Ik woensdag en jij vrijdag. Manlief is woensdag trouwens vrij de hele dag, we hebben besloten om na de echo gelijk naar paps en mams te rijden om hun de foto te laten zien. Twijfel alleen nog wat we met ons meisje doen. Ik denk dat we oppas voor haar zoeken, ben veel te bang dat er iets mis is en ze dan zwaar teleurgesteld wordt.
jullie vergeten de donderdag voor mij het wordt dus een belangrijke week volgende week!! @hier schijnt de zon idd ook goed maar als ik buienrader mag geloven gaat het hier loos vanaf uurtje of half 7....
WAHHHH wat is het warm! heerlijk hoor, maar niet als je moet werken haha. was dus lekker vroeg naar huis gegaan. zit nu met alle ramen en deuren dicht. blijf t nog een beetje koel binnen. als vriend straks thuis is gaan we eten bij mn ma en Ninthe ophalen. het wordt dan zeker een spannende week voor jullie alledrie meiden!! pooh. hoest me nog steeds rot en dat voelt idd niet prettig haha. maar ach, ben niet ziek! al ben ik nu wel verkouden en nies ook nog eens de hele dag maar dat overleef ik wil jullie nog spannende plannen voor t weekend? owh ja.. ik heb lekker VAKANTIE!!
oh heerlijk smyltje...... plannen voor het weekend....jaaaaa vriendlief gaat zaterdag naar emporium! en ik ga shoppen met mijn beste vriendinnetje daarna s avonds bbqen! zondag weet ik nog niet en maandag ga ik met mijn ouders en peettante en oom naar de markt
Dolfijn wat fijn al 1 juni! Ben benieuwd wat er te zien is! Hoop dat de misselijkheid snel weggaat! Pooh ik zou de eerste echo ook met z'n 2en doen, je weet idd maar nooit... Weet ze het wel al of nog niet? Hoelaat hebben jullie de echo? Sas; waarop wordt je bloed nu getest? Pfff wat is het warm! Na t werk meisje opgehaald, naar huis, andere kleren aan en meisje een bak met water en eendjes gegeven.... Resultaat: een groot waterfestijn en een zeiknat meisje Achja zolang ze lekker aan het spelen is! Net toch maar even droge kleren aangedaan en met de hond gelopen, die heeft t ook bloedheet, alles gedaan en gewoon weer omkeren naar huis!
ja het is ook warm, de hond van ons wandelt nu ook niet graag hihi! is iedere x een heel gevecht om een klein blokje om te gaan...normaal wacht ik dan tot later op de avond maar aangezien het hier gaat regenen straks moesten we wel nu @bloedprikken was om de hormoonhoogte te bepalen....zodat ze meteen weten hoe hoog ik moet gaan spuiten
dat volgt vanzelf ikke hier geen onweer alleen regen zoals het er nu uitziet....het begint rond 19.00 uur hier...
hier ook nog steeds geen regen...volgens mij krijgen we hier ook niks helaas....al begint het wel wat te rommelen geloof ik
Ei: NOD: mmm: Sasje24: IUI 1 t/m 9 mislukt 31 mei intake voor IVF Twinklestar: Zwanger: Pooh: Uitgerekende datum: 18-12-2012 30 mei echo! Dolfijn1982: 1 juni termijnecho! rest volgt Bevallen: Ikke85; 25-02-2011 een dochter: J.enthe M.ilou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Volgende afspraak via brief. Mariska; 27-02-2011 een dochter: Noëlle 3180 gr en 49 cm Biancje; 14-03-2011 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26-03-2011 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 18/06 CB prikjes! Smyltje; 16-04-2011 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 14/06 CB Prikjes! 21/06 Kinderarts Stampertje; 09-06-2011 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 31/05 CB Prikjes! Mama van Shaun; 15-07-2011 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 18/06 Prikjes! Zeepaardje; 02-01-2012 een zoon: Pim 4280 gr en 56 cm
Hier is het nu heel zachtjes aan het regenen, maar denk dat het wel mee gaat vallen als ik op buienradar kijk
Hier nog steeds strakblauwe lucht! Mamavshaun. Zie in je handtekening staan dat jullie voor een brusje gaan, maar dat zouden jullie pas doen als Shaun 1 is toch?! Of heb ik wat gemist..
Ja maar ben wel gestopt met de pil dus ga net zoals toen 2 maanden veilig klussen dan kunnen we er dan gelijk voor gaan
Sas: *Schaam me diep* Vergeet bijna jouw donderdag terwijl ik er zo naar toe leef.... Ikke: Lekker hé zo'n kletsnat meisje! Smyltje: Nog plannen voor je vakantie? MamaEs: Spannend... Nog even geduld, dan mag je los! Zo even bij paps geweest voor z'n verjaardag. Hier regende het net even flink, maar het ergste hebben we al weer gehad als ik buienradar moet geloven. Het blijft nog wel even regenen, maar niet meer zo hard. Wel even lekker, het koelt nu toch wel wat af. Dus de ramen tegen elkaar open en doorwaaien maar.
Owh op die manier! Nou wij wachten nog ff hoor. Hopelijk lukt t snel om een hypotheek te regelen. Kunnen we verhuizen en ook gaan voor een brusje! Pooh. Morgen met Ninthe naar vriendin en kleine lekker badderen buiten. Zaterdag afspraak met de meiden vd pufclub. Vrijdag is s-vader jarig en heb ik condoleance van moeder van mn collega. Verder geen plannen!
meiden sorry! ben veel te druk ga morgen als het me lukt lezen en reageren vermoedelijk heeft pim het kiss syndroom herken veel dingen erin... gister cb geweest... was goed gegroeid he he weet niet meer precies boekje ligt nog bij me ma.. zal morgen ff meenemen... warmte pim heeft nu alleen een mouwloze romper aan gehad, verder niets... heb vandaag zijn eerste tuitbeker gekocht ben er snel weer, weet dat ik aan jullie denk... xxx
dank je Zeepaardje! was voor mezelf ook wel ff schrikken hoor Fijn dat Pim weer was gegroeid! Hoezo herken je Kiss syndroom? en ga je hier wel nader onderzoek naar laten doen? Hou ons op de hoogte! Sterkte en knuffels! xx
@ Zeepaardje; ben benieuwd met Pim! Laat het maar goed uitzoeken meis! @ Dolfijn; jij was vroeg vanmorgen! Hier pfff net de hond wezen kammen... Man man het is echt niet leuk meer wat daar vanaf komt Gelijk even gezogen en gedweild en nu heb ik het alweer bloedheet!