Zeepaarje: fijn dta je een idee hebt wat het zou kunnen zijn. Aan Kiss-syndroom is wat te doen, alleen was het volgens mij fijner geweest als cb het eerder had ontdekt. Wat is je volgende stap? Gelijk naar een osteopaat of eerst kijken of dit het wel degelijk is? Hier; Ik moet werken vandaag en morgen. Gelukkig valt op het werk de hitte mee en is het waarschijnlijk wel goed uit te houden. Fijne dag allemaal!
Ikke: JIj bent fanatiek in de vroege ochtend. Ik ben nog even moed aan het verzamelen om mijn brood te smeren, dat wordt weer kokhalzen.... Die misselijkheid ook bij het zien van eten 's ochtends vroeg.... Ik neem het er met alle liefde bij!!!
Goedemorgen @zeepaardje ik hoop dat er snel duidelijkheid komt voor Pim @pooh werkse Nu is het lekker buiten zo in de ochtend Shaun drinkt ineens heel veel haha
goedemorgen meiden. zo ik ben net terug van het rennen...haalde maar 12 min helaas...maar wat een hitte zeg! Bij L. was het trouwens gezellig zijn lekker ijs gaan eten en meneertje heeft lekker geslapen! het gaat eigenlijk wel goed met hem! huilt niet meer zoveel. overgeven doet hij wel nog veel maar daar is helaas niks aan te doen. hij groeit goed want vond hem flink geworden hihi! gisteren is oook de fysio daar geweest want hij heeft een erge voorkeurshouding en zijn hoofdje wordt al wat platter aan 1 kant.....dus moeten ze even veel tijd iin steken om dit goed te krijgen anders wordt het een helmpje denk ik...
Hier al boodschappen gedaan. Nu doet Ninthe een poging tot slapen, maar ze ligt nog lekker te kwebbelen haha. Sasje. Hopelijk is t spugen ook snel over! Gelukkig groeit ie wel goed. ben benieuwd naar je kapsel mama!
Haha ik ook heb geen idee wat ik wil en of ik het wel of niet zal verven met een beeb in het achterhoofd lastig
Ja half op mijn rug maar het zit alleen in een staart dus dan er even een keer af (ook wel eens lekker haha)
Pffff baal baal baal! Vriend zou eerder thuis zijn vandaag en dan zouden we boodschappen doen en wat dingen voor ons meisje halen, maaaaaar hij is er nog niet!!! Heb m rond 4 uur gesmsd maar nog niks gehoord Blegh! En heb ook echt geen zin meer om te gaan staan koken.
Hier manlief moet 5% loon inleveren wegens reorganisatie As dinsdag naar een manueel therapeut met pim.. Knuffels
Hoe laat was ie nou uiteindelijk thuis ikke?! Zeepaardje. Wat fijn dat ie kan blijven!! Wel balen van het loon.. Maar ja, hij heeft wel werk!
Sasje: Wat fijn dat het best goed gaat met L. Hoop dat hij geen helmpje moet, nu met de zomer in aantocht. En 12 minuten is toch goed, ik vind het nog knap met deze hitte! MamaEs: Wat is het geworden met je haar? Foto??? Dolfijn: hoe voel je je? Ikke: En... hoe laat was hij uiteindelijk thuis? Vervelend dat hij niks liet horen Zeepaardje: Hoop dat het gauw helpt en dat het ook idd Kiss syndroom is. Hier: gewerkt, gauw thuis gegeten en door naar mams om verder te helpen met strijken en inpakken van de caravan. Morgen nog een dagje werken en dan lekker lang weekend samen!
@ MamavanShaun; ben ook erg benieuwd naar je haar @ Pooh; werkse vandaag meis! Vriendlief was pas 19.00u thuis! Hij belde om 17.00u, kon niet eerder bellen. Maaaar hij heeft wel zijn examen gehaald Hier weer een nacht met z'n 3en in bed gelegen...... En het ging zo goed Vandaag werken en vanmiddag tandarts.
goedemorgen meiden, @pooh geniet van het weekend meid! @mamavanshaun ik ben benieuwd...wat is het geworden?? @ikke balen van je nacht eg maar het is ook wel ontzettend warm he!
Ikke. Gefeliciteerd! En hopelijhk slaapt ze snel weer lekker in dr eigen bedje. Mama. Wat is t nou geworden?? Een blauwe hanenkam?? Hier. 'Ff' naar CB.. Kom ik daar aan, is er geen inloopspreekuur vandaag! Grrr. Dus doorgereden naar een andere (20min verder).. Ze is eindelijk weer gegroeid!! Woehoeee! 26-1: 8630gr en 72cm, 13-04 8995gr en vandaag 9390gr en 77cm! Gelukkig!