roze kletskoppen deel 6!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 29 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Ikke: Feliciteer je vriend!! Moest je voor controle bij de tandarts zijn? En ???

Smyltje: Ze groeit goed hoor! Jammer dat je op zoek moest naar en cb die wel open was...

MamaEs: Waar blijft die foto nou???

Dolfijn: hoe voel je je?

Sasje; Jij nog plannen voor Pinksteren of moet je werken?

Hier: Weekend! Morgen paps en mams wegbrengen. Verder geen plannen, we kijken wel hoe het weer is.

2. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Oja, en vandaag al weer 10 weken, al een kwart gehad... Is erg snel gegaan. Nog maar 30 weken te gaan:(

3. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja hoor ik heb zoals gewoonlijk weer een volle planning pooh :)
    dat moet je inmiddels wel weten toch hihi!

morgen ga ik shoppen met beste vriendinnetje.....vriendlief gaat naar emporium ( buitenfestival) en s avonds met een aantal vrienden bbqen.
    zondag ff lekker ergens zonnen en s avonds naar de kroeg daar is cocktail party :)
    en maandag ga ik naar panningen daar is altijd grote markt!

4. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Smyl; Joepie!!! Ninthe weer gegroeid! :D
    @ MamavanShaun; foto, foto, fotoooooo :)
    @ Pooh; Ja 10 weken alweer :$ wat gaat het hard zeg!!! Ben beniewd of de echo klopt met je eigen berekening.
    @ Sas; Veel plezier morgen in mijn stad! Jammer dat ik moet werken, anders hadden we even snel kunnen meeten :(.

Hier controle gehad bij de tandarts en alles was weer goed, alleen een beetje tandsteen verwijderen en meer niet. Tandarts vind mij ook nooit leuk ;).

Verder nog ff gewinkeld, luiers gehaald, 2 nieuwe zomerhoedjes voor ons meisje, rompertjes en een nieuwe slaapzak.

Morgen eerst weer pilletjes halen voor de hooikoorts, wordt er gek van!!!
    Het weekend weer werken.... zondag wel lekker 250% :D
    Maandag lekker een dag met z'n 3en.

5. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh dat is jammer idd ikke :(

we moeten snel nog maar eens iets plannen....al is het voor mij nu wel lastig plannen ivm ivf...

6. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Goeeeeedemorgen!!

Owh wat geniet i toch van dit weer! :-D

Sas. Shopze!
    Pooh. Jeetje een kwart alweer voorbij en nog bijna niemand weet t, gek he!!
    Mamashaun. Foto?!?!

Owh en Ninthe is dus gewoon midden april nog maar 73cm he!! En nu dus 77. Jeetje mina die is bezig met een inhaalslag haha :-D
    Straks afgesproken met de meiden vd pufclub. Helaas niet allemaal compleet :( maar dat is ook lastig plannen..

Fijne zonnige zaterdag meiden!!!

7. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen!

allemaal een fijne dag vandaag!

8. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Sas; en lekker aan het shoppen? :D
    @ Smyl; hihi ja denk t ook dat Ninthe bezig is met een inhaalslag :D is ze nog steeds zo vaak verkouden of is dat ook minder aant worden?
    @ Pooh; en hou je het een beetje uit met de warmte?
    @ Dolfijn; hoe gaat het met jou meis???
    @ stamp; jullie ook lekker van t weer aant genieten?
    @ mamavanShaun; ben nog steeds op een foto aant wachten, zowel hier als op fb :)

Hier vanmorgen n uurtje gewerkt en toen mocht in naar huis :)
    Met ons meisje naar de winkel geweest en toen de eentjes brood gegeven.
    Vanmiddag heeft ze nog niet geslapen! Heb t idee dat de BMR prik begint te werken.....
    Net lekker buiten met water gespeeld en nu even zitten op de bank.

9. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Ikke: dat was lekker kort werken!

Sasje: nog wat leuks gekocht?

Smyltje: Pufclub, nou... nu nog steeds een pufclub met dit weer. Hoe was het, heb je het gezellig gehad?

Vanochtend al vroeg op, salade gemaakt voor de lunch en broodjes gesmeerd. En toen op naar de camping. Nou, de tent staat. Zwager was ook mee dus die heeft geholpen. Kon ik mooi in de schaduw zitten. De warmte kan ik nu niet zo goed meer tegen. Wordt er al gauw beroerd van. Maar in de schaduw is het wel uit te houden

10. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    sorry meiden, rare dagen gehad: gisteren de bonuskids verteld dat ze nog een brusje krijgen :)
    gelukkig zijn ze nogmaals heerlijk positief! zo lief!
    daarna lekker ge-BBQt
    en vandaag naar me broer en schoonzus in Assen geweest: heerlijke dag gehad!

nu alleen kapot, merk dat ik niet zoveel energie heb.. maar verder eigenlijk weinig "zwangerschaps kwaaltjes" dus voelt wat eng..

probeer me er even bij neer te leggen maar kijk uit naar volgende week (en dan maar hopen dat we wat te zien krijgen)

vandaag even lastig om me mams nog niets te vertellen, maar wil echt eerst weten hoelang ik zwanger ben..

nu even heel rustig aan.. KNUFFELS meiden! denk aan jullie en lees wel elke keer mee xx

11. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Ik zal er morgen echt een maken ben heel de dag druk geweest

12. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

Hele fijne Pinksterdagen allemaal:D xxx

13. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden

@Ikke wat is nijmegen een super leuke stad zeg!! en groot zeg!!!
    voor herhaling vatbaar :)

@hier heel erg goed geshopt hihi!!! denk wel 15 stuks nieuwe kleding ofzo :)
    daarna gaan bbqen maar ik voelde me daar al opeens niet heel erg lekker..heb ook bijna geen vlees gegeten omdat ik al snel geen honger meer had en vannacht en ook vanmorgen alweer aantal keren moeten overgeven en diarree...dus of iets niet goed is geweest.....??
    voel me in ieder geval niet lekker...hopelijk dadelijk beter want wilden vanmiddag gaan zwemmen en vanavond de kroeg in maar als ik me nu zo blijf voelen ga ik nergnes naar toe :(

14. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Dolfijn; wat fijn dat bonuskinderen het nu weten en er blij mee zijn! Is toch altijd afwachten... Neem ook goed je rust nu hè, hulp genoeg! Ennuh die kwaaltjes komen misschien ook wel helemaal niet :D lekker een onbezorgde zwangerschap!

@ Sas; wat fijn dat je het zo leuk vond hier :D maar wat balen dat je jew nu zo voelt :( misschien door de warmte/zon van gister??? Hoop dat t snel over is meis en je vandaag gewoon lekker op pad kan! Knuff!

@ Pooh; bijna echo!!!! Weten jullie al wat jullie met jullie meisje doen? Ohh ben zo benieuwd hoe ze het gaat vinden :)
    Doe je ook even rustig aan verder? ;)

15. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    tja ik weet ook niet hoe het komt...denk eerder iets verkeerd gegeten ofzo.....

16. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Ja dat kan natuurlijk ook, hoop dat alles er dan nu uit is en je je weer fitter gaat voelen!

17. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja het gaat gelukkig al beter, heb een glas cola gedronken en dat helpt wel!
    heb al gestofzuigd :)
    maar wel beetje vreemd gevoel in mijn buik dus zit nog niet helemaal oke.....gewoon maar ff rustig aan...zit nu aan beschuitje...

18. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Dolfijn: Wat fijn dat ze zo positief reageerden! Nu nog even mondje dicht houden tegen je moeder, succes! Hoop dat het lukt.

Sasje: Beterschap, misschien idd wel van de warmte, wat Ikke al zegt.

Ikke: Ik denk dat we op zoek gaan naar een oppas, even kijken wie, aangezien paps en mams op vakantie zijn. En rustig aan doen.... ehhh hoe gaat dat??

Hier: Vandaag maar even wassen en opruimen thuis. Wilden eerst vandaag naar het strand, maar denk dat we niet gaan. Het is mij te warm en daar heb je geen schaduw. Dus denk dat we toch thuis maar het zwembad opzetten voor ons meisje.

19. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Meiden: een spannende week voor de boeg voor Dolfijn, Sasje en mij. Was het allemaal al zover. Ben heel benieuwd naar het gesprek Sasje en bij jou naar hoe lang je nu echt zwanger bent Dofijn.

20. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja spannend he :)

voor jou is het ook ontzettend spannend pooh!!!

Deel Deze Pagina