oh ik wist niet dat hij nog zo vaak de borst kreeg hihi! ik dacht dat de meeste kindjes nog maar 1 of 2 ker dag een bekertje melk kregen en met slapen misschien flesje warme melk ofzo ik heb echt respect voor je dat je dit nog steeds volhoudt!! ik zou er echt niet aan moeten denken
hahha ach, het is zo gewoon geworden dat ik er niet eens meer over na denk alleen merk gewoon dat het best vermoeiend is nu, en zeker erg gevoelig niet echt lekker dus.. maar dank je voor je respect had zelf ook niet gedacht dat het zo gemakkelijk zou gaan hoor!
Ik zit hier met een naakt meisje naast me op de trap, gekke meid haha Ik hoop voor je dat Beau t zelf aan gaat geven!
Hoop ook dat Beau het zelf gaat stoppen meis. Pff hier net even geslapen, man man wat ben ik moe zeg hoop echt dat het snel beter gaat want dit is geen doen zo. Maar goed, zo even lekker fietsen
oh ik voel me weer beroerd...net weer over moeten geven! ik snap het echt niet....vanmorgen toen ik opstond ook al niet lekker maar toen wat gegeten en toen ging het wel. na de markt geweest en ik kom thuis en voelde me sowieso op de markt al niet lekker en toen nog in de warme auto terug naar huis bleh!!! in de bijsluiter van de pil staat wel dat misselijkheid voorkomt.....maar zo extreem dat je er van moet overgeven?
Hmm wat vaag Sas! Nee lijkt me niet dat het zo extreem kan zijn van de pil. Misschien een soort buikgriep ofzo of een ander virus? Ik weet t ook niet meis, is niet te hopen dat je je zo blijft voelen Hier net terug van fietsen, lekker ijsje gegeten en nu even uitrusten! Staat best een harde wind! Zo frietjes halen
ik heb toch even de hap gebeld en wordt zometeen terug gebeld want het kan idd niet meer van het eten zijn. en de vraag is of ik de pil wel goed kan opnemen aangezien ik zo moet overgeven de hele tijd. en sowieso staat er bij deze pil dat misselijk veel voorkomt want volgens mij is het ook geen gewone pil.
hmm ze dacht niet dat het van de pil kwam idd maar mee griepje of iets dergelijks..ze maakte zich meer zorgen dat ik de pil idd niet goed kon opnemen vanwege overgeven...maar goed als ik de hele dag niet eet dan hoef ik ook niet over te geven dus daar ligt het niet...wel goed voor het afvallen zo dit!! ik kon iets komen halen voor de misselijkheid maar goed ik kijk het morgen wel ff aan anders haal ik morgen wel iets bij mijn eigen apotheek hiervoor....
Hmm dus eigenlijk ben je er nog niet echt iets mee opgeschoten Nou hoop dat het morgen toch zodanig minder is dat je niks hoeft te halen.
misschien komt het ook wel van de warmte...ik weet het niet vanavond maar weer op tijd het bed in en dan hopen dat het morgen over is
Hey meiden, Hebben jullie mij niet eens gemist @Pooh, Dolfijn en Sas...spannende week voor jullie meiden...Ik duim ook hard mee voor alle 3!!!! @Smyl, hahahaha die Ninthe in haar blote billen, wel het lekkerst met dit warme weer @Dolfijn, ik zou er ook niet aan moeten denken hoor zolang bv geven, denk dat ik bij een 2de gelijk begin met de fles en helemaal geen bv...dus idd respect meid... @Pooh, ben ook erg benieuwd hoe je ouders gaan reageren!!! En uiteraard hoe je meisje het zal vinden ... @Ikke, wat een mooie foto's weer van je meid op fb... ik vind waterijs toch wel het lekkerste ijs hoor... maar idd een goede softijs is ook lekker!! @Sas, wat baaleh van je misselijkheid!! HOop dat je je morgen een stuk beter voelt! @Wij zijn 2nachtjes naar Landal geweest... erg leuk gehad...Gingen zaterdagochtend weg, kwamen daar rond 12uur aan... Vince deed het super goed, alleen zaterdagnacht was hij lekker in de weer..om 4uur 's nachts hem maar bij me in bed genomen...hij wilde alleen maar dicht tegen mama aan...later bleek dat meneertje flinke koorts had...met zetpil nog 39.2! Zondag hele dag dus beetje hangerig geweest en niet veel eten.. zondagavond wel goed geslapen en vanmorgen helemaal goed...alleen in de loop van de ochtend allemaal rode plekjes rond zijn mond... wat is dit nu weer??? Denk dat hij ze ook in zijn mond heeft want hij is huilerig, en wilt geen avondeten.. wel wat yoghurt.. en maar een extra fles gegeven...(waren net van de avondfles af...) Morgen manlief met hem naar de dokter..hoop dat het niet die hand,mond en voetziekte is... afwachten.. Verder wel lekker gehad hoor, natuurlijk heerlijk weer ...
oh nee hoor stampertje ik was je niet vergeten; ben idd alleen vergeten om je een fijn weekend te wensen want je had toch al verteld dat je weekendje weg ging toch? sorry!!! hopelijk wordt vince niet ziek! ben benieuwd morgen!
Ouwe plaagster Fijn dat jullie t lekker hebben gehad! Balen dat Vince weer niet lekker was Misschien warmte uitslag? Had Ninthe ook. Hopelijk worden jullie morgen wat wijzer Sas. Ik hoop dat je je morgen weer beter voelt! Dit is toch ook niks
Dolfijn en Sasje: Super idee, is het alleen niet dat manlief bij de Hema werkt. Het is ook zo raar als zijn collega's het eerder weten dan de familie.... En mijn vriendin werkt er ook, dus die wil ik het wel persoonlijk vertellen. Sasje: vervelend die misselijkheid. Zo wordt het idd niet opgenomen in je lichaam. Dolfijn: ik vind het ook knap zeg! 4 x zelfs nog! En die pijnlijk tepels, heel herkenbaar. Smyltje: Wta had jouw meisje nu ineens, samen op de trap? Stamper: Balen dat Vince ziek werd. Zo heb je nog niet echt een lekker weekend. Ben benieuwd wat die plekjes zijn. Hier: Pff, wat een hitte weer. En dan morgen ineens 18 graden als ik de voorspelling moet geloven. Heb vandaag dus nog maar even gewassen. Morgenavond maar eens strijken. Er ligt weer genoeg.
Ik heb je wel gemist hoor Smyl, maar heeft weinig zin om steeds aan jou te vragen hoe het gaat terwijl je er niet bent Ben benieuwd wat de plekjes zijn! @ Pooh; Ja jammer dat het morgen weer ineens minder weer wordt Maar wel even goed om in huis dingen flink aan te pakken
pooh ligt er niet toevallig een hema verderop in dorp/stad? dan bestel je het gewoon via internet hihi!
Ehh nee. Die is van dezelfde eigenaar. De bedrijfleider ken ik en ook manlief moet daar soms wel eens werken. Heb ik weer. Denk dat ik gewoon aan mijn meisje vraag of zij het wil vertellen. Ben benieuwd of pap het gelijk geloofd. Mams had denk ik dag 1 al wel wat in de gaten. Die kan aan je neus zien of je zwanger bent. (ook een gave, hihi)
Ik wil ze ook wel voor je bestellen hoor Pooh, dan komt het gewoon op mijn naam te staan knappe jongen die het dan raad.. maar tja, ophalen is wat lastiger ben ik bang.. daarvoor net even te ver.. of je moet ze hier halen.. Ach, vertellen geeft toch vast wel hetzelfde effect en anders hebben veel bakkers ook wel iets met roze/blauwe muisjes.. misschien eens informeren? @Stampertje; nee meis, heb je helemaal niet gemist vroeg me alleen af waarom je niet reageerde en er niet was.. maar tja, jij laat ons in de steek om een paar dagen heerlijk te gaan genieten! Balen dat Vince ziek is geworden, hopelijk niets ernstigs en knapt hij snel weer op! @Sasje; bah meis! schiet niet echt op zo hé?! morgen misschien toch even contact met gyn zoeken om dit te overleggen? want de werking vd pil gaat idd ook verloren op deze manier.. kan toch allemaal niet echt de bedoeling zijn.. Jammer dat het allemaal nog net even rotter moet lopen dan het al is.. KNUFFELS! @Hier; heb het de hele dag al mega koud en heb vanmiddag 2u lang liggen slapen was echt kapot! Hopelijk wordt deze nacht beter.. Fijne avond allemaal meiden! xx