@ dolfijn ook hier even heel erg bedankt voor je lieve reactie ik was zo bang voor weer een miskraam daarom heb ik niks gezegd geniet jij er ook van meid en tuurlijk hou ik jullie op de hoogte
JAAAAAAA WAT EEN SUPER NIEUWS! LIEVE LIEVE TWINKLE, VAN HARTE GEFELICITEERD MEID! tuurlijk zijn wij niet boos, snap heel goed dat je dit even voor je hebt gehouden. Hoop wel dat je na vrijdag ons weer wat vaker op de hoogte houd ohh heb de tranen over m'n wangen lopen! Wat ben ik blij voor je!
Lieve lieve Sas, even een hele dikke knuffel voor jou! Ik weet dat je dolblij bent voor Twinkle, maar ik weet ook hoe graag jij wilt....
@ ikke bedankt voor je begrip erg lief van je en ik hou jullie zeker op de hoogte en kom zeker wat vaker langs hoor ben erg moe geweest dat word nu langzaam minder dus heb meer puff
Sas: Wie weet ligt het idd wel aan de temperatuursverschillen. Hoop dat je nu snel opknapt. Spannend overmorgen is jouw dag! Zenuwachtig? Twinkle: Oh wat ben ik blij voor je dat het toch weer is gelukt. Ik snap je angst heel erg goed. Hoop dat de cyste dan ook zeker niet groter wordt en jullie wondertje mooi mag blijven groeien. En al 14 -15 weken. Wat een zware weken zullen dat geweest zijn! Fijn dat ze je zo goed onder controle houden! Ga nu ook echt genieten meid?! Dolfijn: hoe gaat het met jou? En even een tussendoor vraagje... weet jij of er in Bataviastad ook positiekleding verkocht wordt? Ik kon op de website niks erover vinden. Smytje: Wat een rare meid! Nog plannen voor je vakantie? Hier; Gewerkt. Net even de voortuin gedaan. De lavendel ruikt al heerlijk hier! Meisje hielp, ze plukte de lavendel, gooide het in de lucht en zei: "Nu kan kleine oma en de hond het ook ruiken in de hemel. Dat zullen ze van heerlijk vinden" Zo lief dat ze nog vaak aan ze denkt. Wat een lieve meid heb ik toch, op zulke momenten kan ze me weer echt ontroeren. En hoe komt ze op het idee??? Is dit nou kinderlogica?
@ poohbeer het is zeker niet meegevallen ik heb heel veel stress gehad de dagen konden niet snel genoeg gaan jij ook genieten he meid
ik wens jullie allemaal een hele fijne avond ik ga nog even een was doen en dan duik ik mijn bed in slaaplekker voor straks allemaal
lieve meiden, wat ontzettend lief dat jullie ook allemaal aan mij denken!! ik ben blij voor twinkle dat ook zij zwanger is!!! ik gun het iedereen van harte!!! maar nu blijf ik helaas wel nog als enige over in het rijtje niet zwanger hopelijk mag ik me eindelijk na 2.5 jaar daar eindelijk snel bij aansluiten!!! voor jullie allemaal een hele dikke knuffel terug!!!
Morgen JOUW dag Pooh Kijk je er erg naar uit? hoe laat moest je heen? en wat een ontroerend idee van je meisje.. het raakt me zelfs nu je het alleen verteld, laat staan wat het met jou deed toe je erbij stond! Positiemode in Batavia stad.. euh.. ik geloof het niet neej.. @All; wat een lieve berichtjes allemaal richting Twinkle, en ook meteen wordt er aan Sasje gedacht: jullie zijn super meiden!! @Sasje; ook vanaf mij natuurlijk een dikke knuffel.. ik denk zoveel aan je nu iedereen weer zwanger lijkt te worden, ik blijf hopen dat IVF voor jullie een wondertje mag gaan brengen! xx @Hier; vanmorgen erg misselijk geweest, lijkt alsof ik me beroerder voel als met Beau.. maar kan ook zijn dat ik dat ongemak maar vergeten ben 's Avonds al een echt bol buikje en blij als ik een jogging broek aan kan trekken.. Voeden blijft gevoelig en niet echt leuk, maar goed.. daar kom ik wel overheen. Knuffels allemaal: jullie zijn lief! xx
Sasje: Ik hoop het zo, dat je je kan aansluiten. En ik hoop dan dat wij dat samen met jou mogen meebeleven. Maar eerst donderdag afwachten, vind het reuze spannend voor je!! We mogen om kwart voor twaalf. Dan gauw ons meisje ophalen en ik hoop dat we haar dan goed nieuws mogen vertellen. Haar fantasie-vriendinnetje (ja, mijn meisje heeft een verzonnen vriendinnetje, een ondeugend meisje, die Luna) heeft een baby-broertje. Ik denk dat ze dus wel wat in de gaten heeft... En dan gauw door naar paps en mams. Ben heel benieuwd naar paps zijn reactie, hij hoopt nog steeds dat wij ook voor een tweede zouden gaan. En heel stiekem hoopt hij dan op een jongetje, na 5 klein dochters. Zijn naamdrager! Dus Sasje, ik hoop dat jouw voorspelling uitkomt. Dan hebben we beide soorten. Uiteindelijk maakt het mij niks, als het maar gezond is. Wat wil je dan nog meer wensen??? En of ik zelf een gevoel heb... ehhh nee. Bij de vorige zwangerschap wist ik voor 99,9% zeker dat het een jongetje was. Moedergevoel hé!!! Dus... je kan wel bedenken hoe veel lol manlief heeft gehad om mijn zogenaamde moedergevoel....
Dolfijn: Jammer. Vind dat Noppies wel leuke dingen heeft, alleen onbetaalbaar (voor die 7 maanden dat je het werkelijk draagt) En daar hebben ze BH's die wel tot F gaan, normaal heb ik D. KLeine oma's schuld. Van haar moest ik altijd de korstje opeten van m'n brood, dan krijg je dikke tietjes zei ze altijd als ik weigerde.
@ Dolfijn; hihi ja je zult weten dat je zwanger bent nee meis hoop dat de misselijkheid snel afneemt! @ Pooh; lieve lieve Pooh, heel veel plezier met het kijken naar jullie 2e wondertje! Ik ga duimen dat alles helemaal goed is! En daarna heel veel plezier met het jullie meisje vertellen en paps en mams! Meiden ik moet morgen werken dus ben er pas eind van de middag Fijne avond en slaap lekker alvast!
Twinkel van harte gefeliciteerd geniet ervan Sasje knuffel meis Pooh heeeeeeeeeel veel plezier morgen
sas. nogmaals bedankt je me ff whatsappte! en ook van mij nog even een dikkek knuff! twinkle. WAAAHHHH wat een superrrr nieuws!! maak je niet druk om ons, we snappen best waarom je t nog niet eerder hebt gezegd. ik hoop dat alles goed blijft gaan met jullie kleine grote wonder.wat een spannende en leuke tijd! pooh. ahhh wat een lief meisje! en ik duim voor een mooie echo morgen!!wel meteen meldplicht he morgen stamp. hoe was t bij de dokter? dolfijn. he bah, misselijk :S hoop ook dat t voeden snel weer beter gaat! hier. lekker gesport en een allesenniksdag gehad. mn schoonzusje had vandaag de 20weken echo, maar het kindje is wat te klein. nu moet ze deze week voor extra echo naar het VU. ik hoop dat ze daar meer duidelijkheid kunnen geven. even spannend dus :S morgenochtend babyzwemmen en mn schoonmoeder is jarig. trusten meiden!
Smyltje: Babywemmen met een dreumes???? En wat rot dat het kindje te klein is.Hoop dat ze snel terecht kunnen en duidelijkheid krijgen. Ikke: werkse morgen. Dolfijn: reden voor ontbijt op bed nu je misselijk bent Ik zal gelijk hier melden hoe het was. Misschien even via mobiel als we in de auto zitten naar paps en mams.
Ja klinkt logisch he pooh Maar babyzwemmen is tot 1,5 jaar. Daarna gaan ze over naar de andere groep. Zwem met 2 collega's vandaag. 1 meisje van 2mnd ouder dan Ninthe en 1 jongen 6mnd jonger. Gezellig! Succes straks!! Hebben jullie nog wel eens wat van Mariska gehoord? Ze was zo actief en in ene was ze weg...
@ poohbeer ik ben het helemaal met je eens ik hoop dat sasje dit heel snel met ons mag delen succes vandaag heel spannend @ sasje ik hoop echt dat je zometeen ook op dat lijstje mag zetten en er snel een eind komt aan die zware weg knuff heel veel succes morgen @ smyltje dankje wel fijn dat jullie allemaal zo lief reageren wat spannend voor je schoonzus ik hoop dat de extra echo duidelijkheid kan geven @ mama van shaun dankje @ ikke werkse vandaag meid @ dolfijn ik weet wat je bedoeld ik ben ook zo misselijk geweest ik wens jullie allemaal een hele fijne dag xxx
Smyltje: Dat zit ik me ook steeds af te vragen. Ze nam even tijd voor zichzelf wegens dat gedoe op het werk volgens mij. Maar dat is ook weer een hele tijd geleden. Twinkle: vervelend dat jij ook zo misselijk bent geweest