ik heb haar een tijd terug al een bericht gestuurd en toen gaf ze aan tijd voor zich zelf nodig te hebben.....ze komt wel weer en anders niet.......we wachten maar gewoon af. @pooh hel veel s6 vandaag!!!1
pooh heb je de zenuwen nog onder controle?? ik zou echt heel erg zenuwachtig zijn geloof ik hihi!!! ik denk aan je....ik kan alleen pas laat vanmiddag reageren want moet om 1 uur even gaan werken tot 4 uur
ik had ook gehoopt dat er al iets geplaats was nou meiden ik moet gaan werken dus moet wachten tot straks!
Sorry sas, ik ben ietsje later. We mochten eerst ons meisje het bijzondere nieuws vertellen. Alles was goed, ben nu 11 weken en 2 dagen. Ben uitgerekemd op 16-12, manliefs verjaardag! Wel viel de neklplooi op, ondanks dat ie niet te groot is. We mogen volgende week terug komen voor een extra echo! Foto plaats ik vamavond. Werkse sasje. Em ja was behoorljjk zenuwachtig En sorry typ op de telefoon. Gaat niet zo malkelijk
hey zo ik ben alweer terug van het werk, voelde me toch nog niet lekker en toevallig was andere collega er ook nog perongeluk....waren ze vergeten af te bellen omdat ik toch zou komen...nou geluk bij ongeluk hihi!! @pooh oh jeetje dat maakt het nog spannender hoe reageerde jullie meisje?? en schoonouders????? op welke manier heb je het nou verteld????
@Pooh; fijn dat alles goed leek, nu nog even zekerheid over de nekplooi.. ik hoop dat dat ook allemaal goed mag zijn! en hoe reageerde je meisje? en de opa en oma?? ben heel benieuwd! en dus 4 dagen langer als dat je zelf dacht! lekker, die pak je er gewoon even bij @Hier; erg beroerd: koud, misselijk en nergens energie voor.. dus hang maar wat op de bank.. Beau is ook wat jengelig dus geen idee wat er in de lucht hangt.. denk dat het voor mij vooral wat spanning is voor vrijdag: blij als het zover is! maar eerst jij nog Sasje! ben benieuwd naar jouw dag morgen! xx
@ Pooh; wat fijn dat alles goed lijkt te zijn, hopelijk is dat volgende week ook gewoon zo! En wat speciaal, op de verjaardag van manlief uitgerekend! Ben benieuwd naar de echo! @ Sas; wat fijn dat je lekker naar huis kon! @ Mariska; heb haar ook een tijdje geleden via fb gesproken en ze gaf idd aan niet lekker in d'r vel te zitten en wel weer zou komen als het wat beter ging... @ Dolfijn; balen dat je je zo beroerd voelt hoop dat het na vrijdag een stuk beter gaat!
bleh ik voel me ook weer klote....tomatensoep van vanmiddag ligt nu in de wc bleh!!! en nu voel ik me weer oke......vreemd......was net in bed ook al aan het denken...zal het spanning zijn???
Hey lieve meiden, @LIEVELIEVE TWINk...wat een super nieuws meid!! Kan alleen maar heel blij voor je zijn... wat een geluk ... En ook alle kwaaltjes met ons delen he >.. @Lieve Sas, ook voor jouw uiteraard hele dikke knuffel... En misschien idd wel de spanning voor morgen...ben zoo benieuwd, gelukkig ben ik vrij morgen ... En nog een test?? Of kan dat echt niet??? @Pooh, Yeah wat een goed nieuws meid...alweer 11weken...gaat snel he ... Hoop dat de nekplooi bij de volgende echo helemaal goed is... en ben ook erg benieuwd hoe iedereen reageerde... @Dolfijn, baaleh van de misselijkheid en energie meid... Knuff... @Smyl, bedankt voor je berichtje op fb... heb drukke dagen dus ff geen puf voor zp.. niet heel gek als je van 7.00 tot ong 21.30 aan het werken en rennen bent... Was het leuk, "baby" zwemmen... @vandaag 1.5uur eerder van werk gegaan, vanavond weer oudergesprekken, dus duik zo ff onder de douche... En om half 7 weer naar mijn werk... Owjah...wij krijgen wel de kriebels voor een brusje...nu nog niet...maar waarschijnlijk stoppen we ergens na de vakantie... dat zal juli/augustus zijn... zoooo spannend...en leuk!! Dan zal er minimaal 2 jaar tussen zitten.... MAAR EERST SAS>>>>>>> ...
haha stampertje wij kunnen zoals de gyn zei ook pas in aug starten dus dan beginnen we gelijk test heb ik al gedaan gisteren of eergisteren omdat ik idd ook zo iets had van goh zal het daarvan komen ook al kon het eigenlijk niet..maar bleef ook wit hihi!
maar wat betreft morgen, ik denk dat ik me onbewust er heel veel mee bezig ben en als ik eraan denk ik ook echt zenuwachtig ben en misselijk wordt hihi! ik vind het ook echt heel spannend wanneer we mogen gaan starten enz. terwijl eigenlijk de voorlichting niks voorsteld en het verllossende gesprek heb ik pas om 12.30
@ Stamp; hoe was het nou bij de HA met Vince??? Spannend na de vakantie voor een brusje! Het wordt weer steeds meer roze hier! @ Sas; het is ook een spannende dag morgen meis! Het is allemaal niet niks! Vrienden van ons hebben ook IVF gedaan dus weet een beetje hoe het is.... Hoop echt dat jullie aan 1 poging genoeg hebben. Knuff!!! Hier; pff wat een dag, alles gaat verkeerd! Lees maar een stukje op fb..... Geen zin om te koken, dus we gaan lekker wat halen! Denk bij de MAC!
Pooh. Spannend meis! Hopelijk blijkt alles goed te zijn. Sas. Een spannende dag voor jou morgen! Misschien komt daar idd wel t spugen vandaan, alle spanning. Stamp. Drukke dagen dus! Doe maar lekker rustig aan. En babyzwemmen was leuk! De juf zei dat ze wel naar de volgende groep kan omdat ze loopt..?! Rare regel.. Hier. Vandaag op vjd bij schoobnmoeder geweest maar ze is wat ziekig. Heeft erg last van d buik.