Wolfje: Bellen!!! Jeetje, als je je zorgen maakt, bel dan gewoon. Daar zijn ze voor hoor! Al is er niks aan de hand, dan ben je toch gerustgesteld. Ook dat is heel wat waard! Dus gewoon doen hoor! Zorg goed voor jezelf en je beeb!!!
Ikke: Wat gaat dat snel zeg!!! Ze is goed bij met haar ontwikkeling Sasje: Werkse Wolfje: En.. heb je nog even gebeld? Even wat boodschapjes gehaald. Maar sla weer stijl achterover, doe de laatste tijd bij AH boodschappen omdat Euroshopper zo goedkoop is. Zie dat ze daar steeds meer prijzen flink van omhoog schroeven. Balen, want waar moet ik nu weer heen?! En de verpakkingen veranderen ze, zodat je ook weer meer betaald. Appelsap 10 pakjes was 1,09 nu hebben ze er een 6-pak van gemaakt voor 0,99. Best wel flink duurder. Koffiemelk, hebben ze de halfvolle eruit gehaald alleen nog de volle koffiemelk, die is wel effe 0,10 duurder per pakje. ZO kan ik nog wel even doorgaan. Baal flink want dan moet ik weer naar de aldi en dat is zo rot parkeren daar en kan er ook niet voor alles slagen. Zo wordt boodschappen doen een dagtaak. Vind het al niet zo'n leuke bezigheid...
@Wolfje; Bellen hoor als je het niet vertrouwd! @Ikke; wat super knap van je meisje! en van jou dat je het meteen op de foto hebt @Sasje; werkze! enne.. succes met sonja-en! begrijp het ook wel hoor.. wil zelf toch ook nog die laatste kilo's kwijt Ik hoop zeker dat het voor je schoonzus nu wel mag gaan lukken! @Stampertje; mooie foto's! @Pooh; fijn dat je je meisje pas wat later hebt voelen instappen bij jullie in bed! @Laurier; fijn dat je er weer bent meis! en heerlijk dat je je broer weer even hebt gezien! @Hier; CB was prima 7135 gram en 68 cm.. deze keer voornamelijk in breedte gegroeid. Dit was vorige keer veel meer in de lengte.. We gaan dus gewoon lekker door zo Beau weer helemaal goed gekeurd!
Oh ja, nog wat leuks Beau dronk op cb 40cc uit de fles.. thuis de andere 60cc en viel toen op de fles in slaap! Wauw, wat blij kan je daarmee als mama zijn.. Dus nu maar weer vaker oefenen zodat we het misschien toch nog eens echt gaan leren.
Hey meiden!! @ Ikke: Jeetje wat gaat het hard zeg!! @ Pooh: ja ik merkte ook al dat er veel veranderingen zijn bij de AH en veel dingen duurder zijn geworden. @ Sasje: werk ze! @ Dolfijn: Kan me voorstellen dat je trots bent! en wat fijn dat hij weer helemaal is goedgekeurd. @ wolfje: wel bellen hoor als je het echt niet vertrouwd. @ hier: zaterdag naar de intocht van sint en pieten geweest. Was erg leuk!!! verder gister gezellig met vriendlief, bonuszoom en mijn ouders naar het spoorwegmuseum geweest. Vrijdagavond waren bonuszoon en ik lekker saampjes. hadden we het over familie, wie nu wat van hem is (familie is nu een stuk groter, met een extra opa, oma, tante, oom..) en toen vroeg hij wat ik van hem was. Tjah uhm... ik zei: " ik ben toch je vriendin??" (dat zegt hij altijd tegen iedereen) waarop bonuszoon aangaf: "ja dat is zo, maar je bent ook mijn mama... als ik bij papa ben" Wat een heerlijk gevoel gaf dat, doe ik het toch goed als bonusmama.
lieve meiden, rond 13u de vk gebeld, mocht komen wanneer het me uitkwam en dan kon ik er tussen... rond 14u was ik er, gelijk liggen en hartje gehoord... wel was me buik erg hard... vond ze wel vreemd... maar as woensdag weer gewone controle en sinds nu net 5min. is me buik weer een golfslagbad liefs xxx
thx meiden, moet het nu wel echt rustiger aan doen... ga nu kaas en worst snijden voor vanavond... probeer snel weer wat meer mee te lezen en te reageren... knuffels
Wolfje: Supergoed dat je toch even gebeld hebt en langs kon komen. En fijn dat alles goed was. Misschien komt het door de drukte. Laat maar lekker schoppen dus. Dolfijn: Super van Beau. Fijn dat alles goed was bij het cb Mom: Wauw, wat lief!!!
Ja het was heel lief, toen ik het aan vriendlief vertelde kon ik zien dat het hem wat deed... En ook al heeft hij natuurlijk maar 1 echte mama, vriendlief vind dat bonuszoon zelf mag weten hoe hij mij wilt noemen
@ Wolfje; Fijn te lezen dat alles goed is en je de kleine nu weer volop voelt Goed van je dat je hebt gebeld! En tja wij zeggen het al een tijdje dat je rustiger aan moet doen, ga je nu een keer luisteren dan? @ Mom; Ahh wat lief zeg! Dat betekend idd dat je het super goed doet als bonusmama!! @ Dolfijn; Fijn dat Beau weer door de keuring heen is! Jenthe; Ja ze gaat echt super hard Denk dat ze hierdoor dus ook slechter slaapt... Dus toch die sprong.
Mom: Je bonuszoon omschreef het supergoed: als ik bij papa ben dan ben jij ook een beetje mijn mama. Fijn dat hij dat zo voelt en vind en natuurlijk dat hij dat zo goed onder woorden kan brengen Ikke: Tja, 's nachts moet dat allemaal verwerkt worden wat er overdag beleefd is. Behalve dat staan natuurlijk een heel ding is, is de kijk op de wereld ook ineens heel anders, zo van boven dan altijd maar liggend op de grond. Hier; vanmiddag voor de vogels gezorgd, zelf vetbolletjes in oude kopjes gemaakt. Die kunnen we morgen in de boom hangen bij het huis. Daarna pannenkoeken gebakken. Morgen weer werken.