roze kletskoppen deel 6!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 29 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Sas wij denken aan jou heeeeeeel veel

Pooh leuk 11 weekjes ik ben ook benieuwd hoe iedereen reageerde en hoe je wondertje eruit zal zien

Stamper leuk voor een brusje wij gaan in juli (al ben ik nu al gestopt met de pil) maar sas mag eerst van ons :)

2. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Sasje; laten we hopen dat alles door de spanning komt en dat het na morgen weer snel beter gaat! Ben zo benieuwd naar je dag morgen! Ik denk aan je.. en zal je zo nog ff sms-en omdat ik niet weet of je dit nog leest.. dikke knuffel meis!

@Ikke; las het op FB :( balen dat het jouw dag niet is meis.. morgen hopelijk beter!

@Smyltje; fijn dat zwemmen weer leuk was, maar idd rare regel dat ze door zou mogen omdat ze loopt ;) maar ach, elke mama is trots als je kindje naar de volgende groep van zwemmen mag toch? haha :D

@Pooh; waar blijft foto?? ik ben zo benieuwd!!

@Stampertje; spannend jullie ook voor een brusje :) Ben zo benieuwd hoe dat allemaal weer gaat verlopen bij iedereen! hihi leuk! maar zoals al gezegd: ik duim als eerste voor Sasje!!

@Hier; na het eten pas echt beroerd geworden :( bah, heb het maagzuur heel hoog zitten en ben geen spuger, maar anders had ik alles eruit gegooid :) Vanavond maar op tijd naar bed proberen te gaan..

xx

3. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Sas, heeeeel veel succes!!! en hoop ook echt dat poging 1 jullie gelijk heel veel geluk mag brengen...knuff!!!
    @Dolfijn, jeetje baaleh meid!!! Hoop dat je lekker optijd kan slapen en een goede nacht kan maken... Knuff
    @Smyl, alsof lopen iets met zwemmen te maken heeft??!!! Of zeg ik nu iets heel raars?!
    @Mama van Shaun, spannend meid...hier nog niet gestopt..wil eerst nog lekker op vakantie...en daarbij heeft manlief nog niet helemaal groenlicht gegeven hoor... :D... hahaha

Jaaa sorry helemaal vergeten te vertellen..:D..
    Vince heeft een virus in/bij zijn mond...wanneer het erger wordt krijgen we AB zalf... maar het lijkt al wat rustiger te worden!

Manlief had vandaag dag vrij genomen dus Vince had ook een lekker rustig dagje...

Zo mijn oudergesprekken zitten er weer op...waren weer leuke gesprekken en wat zijn ouders tevreden over ons :D...altijd leuk om te horen...

Morgen naar het CB, Vince krijgt zijn 11mnd prikjes..ben ook heeel benieuwd hoelang hij nu is...hij zit al in maat 86!!!!

4. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Stamper wij gaan niet op vakantie ook omdat we willen verhuizen dus hij had zoiets stop maar kan die pil eruit (niet dat die er lang inzat dit keer haha)

Shaun zit nu in maat 80 netjes dus

Dolfijn hoop dat je een oede nacht hebt

5. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    @nekplooi: op zich zou er niks aan de hand moeten zijn. De plooi was 2,2 mm en bij 3,5 mm wordt er normaal extra onderzoek gedaan. Waarom wij bij 2,2 extra echo krijgen is mij een raadsel. Wel vertelde ze dat echoscopisten mistens 250 echo's ieder jaar moeten doen om nekplooi meting te mogen blijven doen en bij deze praktijk haalden ze dat soms maar net. Het klinkt dus meer dat wij extra mogen komen om maar dat aantal te halen. Ze vertelde duidelijk erbij dat op zich de meting niks zorglijks was. Beetje vaag, maar ik vind het al lang best. Kan ons mesje volgende week mee om naar de baby te kijken.

@meisje: We lieten haar de echo-foto zien. Eerst zei ze dat het een konijntje was, toen een varkentje. Maar na een paar hints wist ze het: Het is een baby! Krijgen wij een baby???
    Dus bij paps en mams: Ik krijg een baby, hij zit bij mama in haar buik.

Sasje: lekker dat je vrij was. Komt je wel goed uit nu je nog niet helemaal lekker bent. Ben onwijs benieuwd bij jou. Baal ook enorm dat ik moet werken

Dolfijn:Wat je lekker noemt, die 4 extra dagen. Ik vind zwanger zijn zo bijzonder. Nu nog 4 dagen korter
    Rot dat je niet helemaal fit bent, lekker rustig aan doen jullie tweetjes!

Stampertje; Virus, hoop dat de ab niet nodig is. En die prikjes, kan hij dat er nu wel bij hebben of vraag je uitstel?

6. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Pooh, wat een leuke reactie van je meisje!!! En hoe reageerde je ouders op haar??? En het klinkt idd alsof ze jullie gewoon als extra doen... noujah kan je meisje idd naar haar brusje kijken :D..

En ik laat de prikjes wel doen, hij is er niet ziek van...was hij zondag wel maar nu neit meer...en deze prikjes hebben we al een keer uitgesteld vanwege de waterpokken...En omdat we bijna op vakantie gaan wil ik wel graag dat hij ze al heeft gehad!

@Mama van Shaun, ik voel me altijd een stuk beter zonder de pil... maarjah rubertje werkt hier niet echt dus dan toch maar de pil :D..
    Hebben jullie al een huisje gevonden?? Of iets op het oog???

7. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Pooh wie weet loop je wel 2 weken overtijd dus heb je die 4 dagen weer terug hihi;) hoe reageerde opa en oma

8. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Ik vind zonder pil ook super geen hoodpijn meer hierna goed kijken wat we doen met pil ofzo.
    Heb van 2 huizen een bezichtiging mail hoor de data mog maar is al iets

9. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Foto van de echo staat in mijn album (alleen voor vriendjes)

Paps was helemaal blij en schreeuwde het over de camping van blijdschap. De halve camping weet het nu ook inclusief camping eigenaar die verplicht de echo moest bekijken. Hij wapperde met de foto alsof hij de loterij had gewonnen.
    Mams fluisterde: Ik wist het al! Ze had alleen niks gezegd omdat ze mij niet voor het blok wilde zetten zoals de vorige keer. Ze weet dat ik mijn mond niet kan houden. En ook wilde ze ons de kans geven om rustig af te wachten tot we zeker wisten dat alles goed was omdat we al zolang wachten. Vroeg ook gelijk of ze nog bekleding voor de wieg moest naaien of dat we dezelfde bekleding houden. Wat een schat en een supermama!! Papa trouwens ook hoor. Wat is hij blij en trots. Mocht niks meer tillen, geen tuinstoel, geen afwasteil met vaat, helemaal niks. Die paps toch!

MamEs: Spannend, hoop dat de huizen naar jullie zin zijn zodat julie keus hebben. Laat je het ons weten wanneer je mag kijken?

Stampertje: Hoop dat hij er ook nu niet ziek van wordt.

Morgen de zussen eens vertellen dat ze weer tante worden.

10. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Ik zal jullie op de hoogte houden hihi

Heb 22 juli fotoshoot van shaun zijn 1ste jaar ze wilde eerst 15 juli maar dat kan natuurlijk niet

11. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Super hoe je ouders reageerde geweldig (dan mis ik het wel geen ouders hebben die zo blij zijn met jou zwangerschap maar geniet van jullie verhalen/ervaringen)

12. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Mamaes: dit zijn mijn schoonouders eigenlijk. Maar voor mijn gevoel echt mijn papa en mama! Kan niet zonder ze. Ze zijn nu 3 weken op vakantie, maar mis ze best wel een beetje (erg)! Met mijn eigen ouders heb ik geen contact ook niet meer met mijn zusje.
    Bij jou is het een heel ander verhaal en op het moment dat je zelf moeder wordt mis je je eigen moeder het meeste, tenminste, dat kan ik me wel heel goed voorstellen. Ik zou ook niet weten wat ik zonder mijn (schoon) mama zou moeten...

13. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Ik zal maar niet vertellen dat manlief nu onderweg is naar de Mac om zo'n overheerlijke burger te halen. Gelukkig had hij ook lekkere trek. Wat een lieve man heb ik toch! Nee hoor, dit komt niet door de zwangerschap hoor;)

14. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Ja van jou ouders weet ik heb je toen verteld het is alleen op zulke momenten hoor kan er verder goed mee omgaan

15. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Haha de mac mijne ligt al te slapen maar de wekker gaat ook om 5 uur

16. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Mooi kindje is het trouwens pooh

17. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Zo blij dat alles goed was. kloppend hartje, volle blaas, twee armpjes en handjes en twee beentjes. Dat is het allerbelangrijkste!

18. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Sasje: Heel veel succes vandaag. Zal enorm hard aan je denken!!!

19. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Sas SUCCES!!!! dikke knuff

20. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Sas. Succes!!! Denken allemaal aan je

Pooh. Ahhh wat een lieve reacties van je Souders en je kleine meid! En zo klinkt t zeker al wat minder 'erg' van de extra echo. Heb je al een datum? (Of heb ik dat ff gemist..)

Ikke. Zal es ip fb kijken wat ik heb gemist..

Stamp. Hopelijk is t snel over in zn mondje! En succes met de prikjes. Ninthe moet bijna voor de 14maanden prikjes, schijnen niet leuk te zijn.. :S

Hier. Vandaag lekker een rustig dagje thuis!

Deel Deze Pagina