@ ikke hopelijk heb je vandaag wel weer een goede dag zeg @ stampetje dankje wel wat spannend er komen steeds meer kriebels hier @ poohbeer wat super die echo fijn dat alles er verder prima uitzag en dan volgende week nog even de extra echo dat komt vast goed @ dolfijn hoop dat je een beetje hebt kunnen slapen knuff @ smyltje geniet van je rustige dagje
@ Sas; heel veel succes vandaag! Er zal veel op jullie afkomen. Knuff! @ Smyl; ik vond die 14 maanden prikjes idd niet leuk, denk vooral omdat ze in de armpjes moeten hier begint ze er nu last van te krijgen, wat hangeriger en wat verhoging sinds gister. @ Pooh; ohh wat ontzettend leuk hoe paps en mams reageerden! Wat n schatten zijn het! Mag nu iedereen het weten? En zo klinkt het idd al een stuk minder spannend voor de nekplooi @ Twinkle; jij alvast heel veel succes morgen meis! Wanneer is jullie laatste echo geweest? @ Dolfijn; nog 1 dagje!!!! hoelaat moet je? Hoe voel je je nu? @ Mama; waar blijft de foto van je haar???? Hier lekker geslapen! Om half 6 eruit voor een volle plasluier en toen bij ons in bed geslapen tot iets over half 9 Zo maar even op de fiets en dan maar kijken waar we uitkomen!
Owh meiden schrok me net wild! Ninthe kan nu zelf de bank op klimmen. Ik ging naast haar zitten. Ze zat lekker rustig te spelen, valt ze ineens om! Zo van de bank af en uiteraard op dr hoofd Brullen natuurlijk. Dus ik haar troosten tegen me aan ligt ze ineens te slapen! Vond ik al en genoeg, want ze wil NOOIT bij me liggen. Doet ze al een jaar niet meer. Nou even een hazetukkie gedaan (ik moest verzitten, daar werd ze wakker van) en nu is ze weer vrolijk. Probeerde t te koelen maar dat wil ze niet. Maar even in de gaten houden. Maar jeetje wat schrok ik! En dan zit je er og naast ook...
Even spieken of er toch al een berichtje was, maar sas had het laatste gesprek om half twaalf toch? Spannend. Im ga weer werken.
Nee om half 1 volgens mij, nu dus Smyl; had op fb ook al gereageerd, maar is idd schrikken! Gelukkig is het meegevallen!
@Ikke, owh heerlijk uitgeslapen dus ... @Smyl, dat zal idd even schrikken geweest zijn... misschien vanavond toch even eruit om wakker te maken...(misschien hersenschudding?).. maar gebeurt de beste helaas!! Knuff... @Sas, ben erg benieuwd meid...denk aan je... Weer terug van het cb...en onze kanjer is gewoon alweer 81.6cm groot..hij is dus 4.5cm in 2maanden tijd gegroeid!!!! Hij is wel 100gr afgevallen, dus over 6wk even terug om te checken. maar daar maak ik me niet echt druk over..zo'n groeispurt, ziek geweest en beweegelijk!!! Liefs
@ Sas; Ben benieuwd meis! @ Stamp; en ja hoor, Vince heeft mijn meisje alweer ingehaald hihi hoe zwaar is hij nu dan? Idd zou me daar ook niet druk om maken hoor!
Ei: NOD: mmm: Sasje24: IUI 1 t/m 9 mislukt 31 mei intake voor IVF Twinklestar: Zwanger: Pooh: Uitgerekende datum: 16-12-2012 Dolfijn1982: 1 juni termijnecho! rest volgt Bevallen: Ikke85; 25-02-2011 een dochter: J.enthe M.ilou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Volgende afspraak via brief. Mariska; 27-02-2011 een dochter: Noƫlle 3180 gr en 49 cm Biancje; 14-03-2011 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26-03-2011 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 18/06 CB prikjes! Smyltje; 16-04-2011 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 14/06 CB Prikjes! 21/06 Kinderarts Stampertje; 09-06-2011 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 Mama van Shaun; 15-07-2011 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 18/06 Prikjes! Zeepaardje; 02-01-2012 een zoon: Pim 4280 gr en 56 cm Twinkle, wil jij je zelf op het lijstje zetten als je eraan toe bent?
Ei: NOD: mmm: Sasje24: IUI 1 t/m 9 mislukt 31 mei intake voor IVF Twinklestar: Zwanger: Pooh: Uitgerekende datum: 16-12-2012 Dolfijn1982: 1 juni termijnecho! rest volgt Bevallen: Ikke85; 25-02-2011 een dochter: J.enthe M.ilou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Volgende afspraak via brief. Mariska; 27-02-2011 een dochter: Noƫlle 3180 gr en 49 cm Biancje; 14-03-2011 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26-03-2011 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 18/06 CB prikjes! Smyltje; 16-04-2011 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 14/06 CB Prikjes! 21/06 Kinderarts Stampertje; 09-06-2011 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 12/07 CB gewicht check Mama van Shaun; 15-07-2011 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 18/06 Prikjes! Zeepaardje; 02-01-2012 een zoon: Pim 4280 gr en 56 cm Twinkle, wil jij je zelf op het lijstje zetten als je eraan toe bent?
hey meiden, lief dat jullie aan me gedacht hebben vandaag!! we hadden idd om half 1 het laatste gesprek dus reden om 13.00 uur pas weg daar. heel veel info gekregen...en ook meteen een van de jongste die bij de informatiegedoe was.... nou daarna gesprek gehad met verpleegkundige. heel programma wat we gaan doen; - pil blijf ik nu doorslikken t/m 29 juli daarna stopweek. - 26 juli start ik met het spuiten van decapeptyl, dit is om alles stil te leggen en ik in een soort van overgang gebracht wordt. - 7 augustus krijg ik een echo om te kijken of alles rustig is, zo ja dan moet ik starten met puregon spuiten en dus te gaan overdoseren. - dan zal ik ongeveer midden tot laatst augustus de punctie krijgen en dan midden september kunnen testen!! dus al met al nog een heel erg lang traject. maar goed we gaan nu lekker genieten van alle leuke dingen die wel gepland hebben staan zodat we daarna met volle en goede moed kunnen gaan starten. punctie wordt onder plaatselijke verdoving gedaan en je bent daarna beetje high van de medicijnen en slaapt dan ook veel die dag. dag erna voel je je ook nog niet lekker ervan.....dus 2 dagen herstellen!
Blij dat jullie nu weten hoe en wat duurt wel lang maar ja je weet nu meer en je kan nu leuke dingen gaan doen het is zo september en zal vanaf aug blijven duimen
Wel fijn dat je nu data's hebt om naar toe te leven, het is idd een lang en zwaar traject maar jullie kunnen het! Eerst lekker genieten van jullie vakantie (wanneer gaan jullie?) en Solar en vast nog meer leuke dingen, dan gaat de tijd zo voorbij! Knuff!
@Sas, wat ontzettend spannend meid!!! Er gaat nog een heel programma aan vooraf...maar ga heeeel hard voor je duimen meid... maar kan me voorstellen dat het echt heel spannend is!!! Want dat vind ik zelfs ... Hele dikke knuff... Lijkt me trouwens best wel heftig die punctie.. zo klinkt het in ieder geval!
ja ik vind het ook niet zo erg hoor, en we hadden ons ook ingesteld op augustus. idd eerst genieten van vakantie...we gaan 15 juli en idd van solar
hehe stampertje ik ben ook heel erg bang voor de punctie maar nu ik dit hoorde werd ik blij haha en zag ook net een meid van de uitslaapkamer af komen en die liep alsof ze dronken is....is een soort dormicum dat je krijgt dus je krijgt het allemaal niet goed mee denk ik