@Sas, dat zal vast helemaal goed komen...en je bent al zo'n sterke meid dit gaat je ook lukken!!!! Lekker vooruitzicht he, vakantie...wij gaan over 2weken >.
@ ikke dankje wel drie weken geleden de laatste echo dus ben wel heel benieuwd @ smyltje dat zal zeker schrikken geweest zijn gelukkig lijkt nu alles weer goed te gaan even goed in de gaten houden knuff @ sasje zo een hoop info maar gelukkig wel een datum nu lekker gaan genieten van alle leuke dingen die gepland staan dan kunnen jullie er straks vol goede moed verder we hopen allemaal dat poging 1 gelijk zal slagen knuff @ stampertje heerlijk zeg waar gaan jullie naartoe?
haha wij vertrekken al om 6 uur morgens...dus dan lig jij nog in bed als jij begint te rennen voor het feest lig ik heerlijk op mijn zonnebedje met een coctailtje te zonnen hihi!!
Veel info sas, maar eindelijk duidelijkheid en een datum om naar toe te leven! Spannende tijd!! Stamp. Grote jongen hoor die Vince! En ach, met ruim 10 kilo kan ie wel wat missen Ninthe was nu ook 4cm gegroeid in 6 weken, wat een spurt kunnen ze dan ineens maken he! Vakantie. Wij gaan pas 3aug
@Sasje; pff.. wat een lange weg nog! maar wel fijn om wat data te hebben denk ik.. gelukkig heb je nog een boel leuke dingen er tussen dus hopelijk breekt dat de tijd wat! Heb je het nog over het beroerd zijn gehad? Ik blijf aan je denken! @Smyltje; pff.. dat was schrikken meis! gelukkig lijkt het allemaal goed.. ze kunnen vaak meer hebben dan je denkt, maar houd het idd even goed in de gaten! @Stampertje; Fijn dat alles goed was op cb maak je idd niet te druk over wat afvallen: komt vast allemaal weer goed (en hij loopt nog heel wat voor op Beau ) @Hier; goede nacht gehad, drukke ochtend.. erg misselijk telkens dus dat is wel een heel verschil met de zwangerschap van Beau, toen wel eens misselijk maar nu echt continu Hopelijk trekt het nog een beetje voorbij.. Morgen om 08.45u echo ja, lekker op tijd.. hihih ben heel benieuwd! xx
als je het zo bekijkt denk je pff nog 2 maanden maar echt het maakt me echt niet uit...die vliegen ook zo voorbij!! hebben ieder weekend iets staan!
@Dolfijn, morgen jouw dag...spannend ... wel baaleh van de misselijkheid... @Sasje, we loodse je er wel doorheen hoor...... voor je het weet zijn die 2maanden voorbij... Met Vince ging het hele lange tijd erg goed... nog even bij mijn tante en 2neefjes geweest..ff bijkletsen..was misschien beetje teveel van het goede..hij ligt er nu al een kwartier in. Helemaal gesloopt! Liefs
@ mama es is Shaun al wat rustiger geworden? @ sasje lekker hoor lekker aftellen dan straks lekker de zon in @ dolfijn ik ben de eerste weken ook heel misselijk geweest en dan echt vanaf ik opstond tot ik weer naar bed ging bij mij is het nu een heel stuk minder hoop dat het bij jou ook wegtrekt en heel veel succes bij de echo morgen lekker vroeg allemaal een hele fijne avond duik er vanavond vroeg in ben vandaag heel moe xxx
@ Sas; Tuurlijk zijn wij er voor je, jij bent er toch ook altijd voor ons geweest en nog steeds @ Twinkle; Slaap lekker meis! Hoelaat moet jij morgen? @ Stamp; Zo Vince lag er vroeg in! Slaapt hij dan ook door tot morgenvroeg? Lieve Dolfijn en Twinkle; Allebei heel veel succes met de echo's morgen!! Ben erg benieuwd, maar moet werken dus ben er pas eind van de middag Hier last van de BMR-prik, koorts en hangerig. Dan komt er ook weer een tandje door! Maar met een zetpil naar bed gedaan net! Nu belastingdienst bellen, klopt weer vanalles niet :x Dan bankhangen en draagmoeder gezocht kijken! Fijne avond meiden!!!
ik heb weer een koortslip en zou eigenlijk zaterdag gaan oppassen op lukas dit kan dan dus niet doorgaan....potverdorie!!!
Twinkel ja shaun zag papa en was helemaal blij hij ligt er vanaf 7 uur ook in en slaapt weer gelijk Dolfijn en twinkel veel plezier met jullie echo's ben benieuwd naar jullie knapperts. Sas balen van je koortslip die dingen komen altijd wanneer het niet uitkomt. En wij slepen je er dan ook doorheen hoor meis we zijn er allemaal voor je Shaun gaat nu steeds vaker staan en dansen op facebook staan 2 filmpjes daarvan (wat wordt hij toch snel groot) hebben net besloten zijn verjaardag bij opa te vieren die heeft een groter huis en zit niet midden in een verhuizing het gaat shaun toch om de taart haha