roze kletskoppen deel 6!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 29 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Owh Twink, vergeet jouw helemaal!!!! Jij ook veel succes/plezier morgen... KNuff...

@Ikke, wat baaleh dat je meisje nu zo'n last heeft...hoop dat ze snel weer de oude is en wel lekker gaat slapen vanavond..
    En fijn dat je er dan weer achter moet!!!

@Sas, neeee wat baaleh van je koortslip... met zo'n plakker...uhm..weet ff niet meer hoe het heet!!! Dan is het helemaal afgeplakt, dan kan/mag het toch wel???

Manlief bijna thuis, gaan we lekker taco's eten..mmmm

2. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Sasje; natuurlijk zijn we er ook de komende tijd voor je: net als altijd! we blijven onze knuffels en gedachten jouw kant opsturen!
    Balen van je koortslip :( hopelijk is ie snel weer weg en kun je weer met Lucas knuffelen!

@Twinkle; spannend hé?! kijk echt uit naar morgen! hoe laat mag jij? *je hebt het vast al verteld maar kan het niet vinden..*

@Ikke; balen dat je meisje er nu toch nog last van krijgt :( Hopelijk kan ze goed slapen, en heb jij ook een goede nachtrust!

@MamaEs; ja, zag de filmpjes op FB :) Leuk hé als ze ineens zo hard gaan! voor je het weet loopt ie ;)

@Hier; Beau is al de hele namiddag aan het gillen als hij zijn zin niet krijgt.. pff.. echt dat hele verwende gillen! altijd al wel beetje dreinertje geweest als hij zijn zin niet kreeg maar dit is echt stampvoetend gillen ;) Hoop dat het een sprongetje is ofzo want echt gezellig is het niet..

Hopelijk een rustige avond en een goede nacht, en morgen dan eindelijk weten hoever ik ben! :)

xx

3. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @MAma van Shaun, toch lekker dan als je het bij opa kan vieren...! En fijn dat hij weer blij was om papa te zien :D...

4. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Ja en zitten wij niet in die troep haha shaun doet ook al 4 dagen slapen zowel middag als avond zonder te gillen

5. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja compleet pleister bedoel je of heet dat niet zo hihi!
    ja dat mag geloof ik wel maar ik vind dat zelf akelig hopelijk is het morgen al een heel stuk minder!

ik voel me eigenlijk wel veel beter....straks wel nog even misselijk na het middageten maar daarna niet meer....toch spanning geweest misschien? vandaar ook die koortslip misschien?
    hpelijk is ie morgen al stuk minder want wil echt graag oppassen zaterdag!

@dolfijn en twinkle heel veel s6 morgen meiden!!!

ik ga naar bed want ben kapot moe!!!
    heb slecht geslapen afgelopen nacht en toch allemaal spanning wat eruit is gekomen!

6. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat leuk mama! Welk filmpje? Ninthe moet ook altijd lachen om andermans (en eigen haha) filmpjes! Wat goed dat hij nu lekker zelf gaat slapen!

Twinkle en dolfijn. Succes morgen!!

Sas. Wat balen van je koortslip :(

7. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Sasje: Wat fijn dat je nu alle data hebt om naar toe te werken. Het is wel een lang traject met de pil en het spuiten zo, maar dat had je gelukkig al verwacht. Spannend. Die punctie lijkt me niks, maar onder die roes krijg je er vast weinig van mee. Spannende tijd meid! Hoop dat jullie wens nu eindelijk in vervulling gaat!! Heb veel respect voor je! Je bent zo sterk en altijd positief

Smyltje: Dinsdag krijgen we weer een echo. Snap heel goed dat je je rot voelt. Maar weet, dat gebeurt elke moeder wel eens. Ik ben van de trap afgevallen met mijn meisje in mijn armen vorig jaar....

Stampertje: Goed van je dat je je er niet druk om maakt. Kinderen groeien de ene keer in de lengte en de volgende keer in de breedte.

Dolfijn: lekker dat je al zo vroeg mag. Ik moet helaas werken, dus ik zie het 's avonds pas. Balen. ben heel benieuwd hoe ver je bent

Twinkle: jij ook morgen een echo, leuk! Krijgen we een foto te zien? Hoe laat mag jij?

Mamaes: Een feestje om naar toe te leven. Fijn dta je het bij opa kan vieren, scheelt een hoop gedoe zo midden in de verhuizing waarschijnlijk.

Hier: Net even bij zus geweest en bij oma om het nieuws te vertellen. Andere zus en overgrootoma moesten we het over de telefoon vertellen. Ze wonen te ver weg. Van het weekend even naar mijn oom en tante toe en dan mag daarna de hele wereld het weten. We willen de familie en vrienden persoonlijk vertellen.
    De ene zus had het al wel verwacht, de andere had niks in de gaten (hoe kan het met mijn buik????). Ook de overgrootoma's waren erg blij. Voor de ene is dit haar zesde achterkleinkind en voor de andere de achtste. Jammer dat mijn oma'tje het moet missen, maar ons kindje is verwekt in de maand dat mijn opa is geboren en wordt verwacht in de maand dat mijn oma is geboren, die twee hebben dat wel even geregeld vanaf boven! Ondanks dat ik ze heel vaak enorm mis, heb ik toch altijd het idee dat ze saampjes de boel wel regelen vanaf daar. Waarom weet ik net, maar zo voelt het gewoon. Gek hé?

8. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Sas: Compeed pleister. Of ie compleet is weet ik niet:p

9. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Dolfijn en Twink succes vandaag meiden! Hoop dat alles goed is!!!

10. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Twinkle en dolfijn: Succes en veel plezier bij de echo. Ik hoop dat alles goed is met jullie bijzondere wondertjes!

11. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Ohh meiden even n vraagje hoor, voel me even heel onzeker als moeder :(

Gisteravond had ons meisje 39,3, dus zetpil, rompertje met spaghettibandjes en een pyama truitje met korte mouwen aan. In de slaapzak en onder een lakentje met het raam op de kleinste stand....

Wordt ze rond 23u huilend wakker, mee gelopen maar was allemaal niet goed. Ik d'r broek doen, denk zal even tempen want ze was wat klam maar voelde wel koud aan.... Begon de termometer bij 35,9 en liep maar op tot de 36!!! Daarna nog een keer gedaan en hetzelfde verhaal! Meisje had het dus ijskoud :(

Meteen pyama met lange mouwen en lange broek aangedaan, slaapzak en onder een deken!
    Uiteindelijk heeft ze lekker warm tussen ons in geslapen vanacht....

Heb ik hier nou een hele verkeerde inschatting gemaakt?
    Ik dacht juist omdat ze 39,3 had ik haar niet te warm aan moest kleden :(
    Ohh ik voel me zo k*t nu :(

12. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    geloof dat ik alleen een pyama shirt met lange mouwen aan had gedaan, maar verder niets anders.. dus nee, je hebt niet de verkeerde inschatting gemaakt Ikke!

Door de paracetamol is haar temp snel weer gedaald naar "normaal" en dan was het vannacht ineens ook niet heel erg warm.. blijft lastig meis, maar voel je niet te schuldig.. je meisje heeft het goed zelf aan gegeven :)

xx

13. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    ik ga die kant op meiden :D tot straks!

xx

14. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Ikke, nee ik zou precies hetzelfde gedaan hebben hoor!!!! En idd wat Dolfijn al zei, je meisje heeft het goed zelf aangegeven! En haar temp is gewoon heel snel gedaald, blijkbaar! Knuff...

@Dolfijn, ben zo benieuwd :D:D:D...
    @Twink, jij ook veel succes/plezier vandaag...

@Pooh, wat leuk al die enthousiaste reacties van de dierbaren om je heen... heeft je meisje het besef een beetje????

Vince heeft lekker geslapen tot 8.15uur...wel een beetje huilerig nu, volgens mij geen verhoging... Wordt tijd dat hij zijn verjaardagsfeest gehad heeft, zodat hij nieuw uitdagend speelgoed heeft, want wat hij nu heeft is hij gewoon op uitgekeken...!!!!

Liefs

15. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    @ ikke ik had het ook zo gedaan hoor meis. Shaun heeft nu lange mouwen aan (pyjama heb nog geen korte)

@ dofijn spannend en geniet ervan

@ stamper gelukkig s de b-day snel

@ smyl die dat ze op jou mobiel tv zit te kijken (een filmpje) hij schaterde helemaal

@ pooh fijn dat iedereen zo leuk reageerd

16. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ sasje balen van je koortslip zeg:( hoop dat het vandaag minder is heb je vannacht wel lekker kunnen slapen?

@ ikke dolfijn en stampertje hebben je al antwoord gegeven ik zou waarschijnlijk precies het zelfde doen meid niet twijfelen aan je zelf en voel je vooral niet schuldig knuff;)

@ mama es wat fijn dat toen papa thuis kwam alles weer goed was;)

@ dolfijn en alle andere meiden jullie vroegen hoelaat ik naar de gyn moest ik heb om 10.00 uur een afspraak maar loopt meestal uit dan even boodschappen doen en dan laat ik jullie weten hoe het is gegaan;)

@ dolfijn je bent al weg heel veel succes spannend hoor:)

@ smyltje heb je genoten van je rustige dag;)

@ poohbeer wat leuk he om het iedereen te vertellen al die reactie's zo leuk:D

@ stampertje waar gaan jullie heen op vakantie?

17. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden

oh joepie dolfijn weet al iets nu :)
    ben erg benieuwd!!

@pooh wat leuk allemaal die reacties he heerlijk!!!
    hehe lach me maar uit met mijn compleet ;)
    zat in de buurt toch!!!
    en typisch dat je me een sterke vrouw noemt hihi...ik heb toch ook momenten dat ik het niet zie zitten :(
    maar goed willen wij toch tot een mooi kindje komen dan moeten we dit hele trajact helaas door.
    vriendlief vind het ook allemaal erg lastig en wilt het ook liever allemaal niet....nee tja ik ook niet maar het is niet anders.
    het enige wat ik nu kan hopen is dat we meteen met 1 poging genoeg zullen hebben!!!
    maar ik durf daar eigenlijk niet op te hopen...ik bedoel waarom zou het nu opeens wel zo zijn???
    ik ben er wel van overtuigd dat ik wel zwanger zal gaan worden...maar wanneer dat weet ik niet...kan ook zomaar pas van ivf3 zijn......we wachten maar af.

18. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh en twinkle ik heb heerlijk geslapen....al om 22.00 uur zijn vriendlief en ik beide al gaan slapen hihi voor beide dus een vermoeiende spannende dag geweest

19. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    het was niet goed meiden :( of in elk geval te vroeg om er iets over te zeggen..
    kwam op termijn van 5wk en 4dgn.. maar geen duidelijk vruchtje in bm (wel vruchtzak) en ook een stukje onbekend naast de bm..

er wordt nu gedacht aan BBZ, moet maandag naar gyn voor verder onderzoek..

ik hou even afstand meiden, hou jullie op de hoogte maar kan even niets met de onzekerheid.. :(

@Twinkle; hoop dat jij beter nieuws hebt meis! xx

20. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh nee :(
    lieve lieve dolfijn!!!!!!
    ik hoop dat maandag toch anders blijkt bij de gyn!!!
    ik denk aan je!!
    hoe reageerde manlief?

Deel Deze Pagina