Och dofijn wat een rot nieuws! :'( Ik hoop toch dat ze t maandag bij de gyn duidelijker kunnen zien en toch een vruchtje. Ik duim nog even heel hard voor je! Snap dat je even afstand houdt. Dikke knuffel!
dank jullie meiden.. voel me rot, manlief is er ook van geschrokken en wil dat ik rustig aan doe.. maar wil juist bezig zijn om er niet teveel bij stil te staan.. bonuskinderen weten alleen dat het te vroeg was om iets te zeggen maar meer vertellen we ze op dit moment nog niet.. erg misselijk en moe.. lief dat jullie aan me denken en met ons mee hopen dat het as maandag anders mag blijken!
Oh nee lieve Dolfijn, ik ga heeeeel hard duimen dat er maandag toch een mooi vruchtje te zien is op de goede plek! Eerst moet je wennen aan het idee van een zwangerschap en dan krijg je nu dit voor je kiezen . Pff meid, neem je tijd, wij zijn er voor je! Hoop op goed nieuws maandag.... Hele dikke knuffel!
@ dolfijn oh nee wat een rotnieuws zeg ik hoop dat er maandag bij de gyn toch ander nieuws komt knuff neem even je tijd snap heel goed dat je even rust wil hele dikke knuffel voor jou @ sasje wat fijn dat jullie heerlijk hebben geslapen ik lag er al om negen uur in ik ben vandaag ook naar de gyn geweest en alles was goed hoor de rest vertel ik nog wel want voel me nu wel even rot nu dolfijn zulk slecht nieuws heeft gekregen dolfijn denk aan je
Fijn te lezen dat het bij jou wel goed is Twinkle!!! Ben benieuwd naar je hele verhaal, maar snap dat je even wilt wachten nu! Knuff!
@Dolfijn...lievelieve meid...ik hoop heeeel erg dat maandag toch een mooi vruchtje te zien is hoor!!! Ik duim hard voor je, maar wat een rotnieuws zeg... Hele dikke knuffel... @Twink, fijn dat alles goed was meid!!! Benieuwd naar je verhaal...lief dat je even wacht... Knuff...
oh Twinkle, vertel ajb je verhaal gewoon! ik ben benieuwd en wil juist jouw positieve verhaal horen.. Zit hier te janken om alle lieve reacties: het doet zo zeer en Ikke omschrijft het juist: eerst het wennen aan deze plotselinge zwangerschap en nu dit.. Ik mag van manlief niet alleen maar negatief denken, maar ben ik gedachten al afscheid aan het nemen Weet dat het nog vroeg is in de zwangerschap om er zowiezo iets van te zeggen, maar het voelt nu gewoon even allemaal verkeerd.. jullie zijn lief en blijf ajb duimen!!
oh dolfijn ik kan me je gevoel helemaal voorstellen volgens mij zou ik dat ook hebben ook ik weet niet wat ik moet zeggen maar wat ik wel weet is dat dit de ergste nachtmerrie is wat je kan overkomen hele dikke knuffel en ik duim door hoor!!
zo hier net terug van winkelen met mijn zus...hehe wat een schatje is L. toch had de lol broek aan....zodra je iets zei begon hij te lachen hihi!! vind het echt heel jammer dat ik niet kan oppassen morgen maar goed dan maar op naar 15 juni....dan moeten we ook oppassen
@ Dolfijn; hoelaat moet je maandag? Hoop voor je dat je vroeg mag..... @ Sas; ja leuk is dat als ze gaan reageren jammer van morgen, maar dan maar 15 juni idd (pfff dan zijn vriendlief en ik alweer 9 jaar samen )
Onze duimen draaien weer overuren dolfijn!! Kijk niet gek op als t ineens weer 30 graden is!! Twinkle. Fijn dat t goed was bij je! Snap dat je even wacht, maar ook jij bent belangrijk! Jij hebt ook al zoveel voor je kiezen gehad dat jij ook gewoon je verhaal hier kwijt kan. Dolfijn gaf t zelf ook al aan. We zijn allemaa erg nieuwsgierig! Knuf Sas. Fijn dat t leuk was! Zag een lieve foto voorbij komen op FB Hier. Ninthe vanmorgen wéér gevallen :'( Nu met dr mond op tafel! Struikelde over dr eigen voeten.. Bloeden en brullen natuurlijk! Nu heeft ze een bloedblaasje in dr mond, trekt wel weer weg toch?! Verder net ff de stad in geweest met stiefma. Ninthe heeft Teva slippertjes gekregen. Eigenlijk sandalen. Erg leuk. Nu ligt ze net in bed, dus snel wat klusjes doen in huis!
maandag om 15.30u afspraak bij gyn.. ben zo benieuwd hé meiden.. wil gewoon duidelijkheid op dit moment; goed of fout: wil zo graag weten waar ik aan toe ben.. lief dat jullie allemaal zo hard duimen..
Oh en dan nog later op de dag nouja gelukkig maandag al en niet dinsdag.... Tuurlijk duimen wij meis, we willen dit kleintje ook bij ons houden
Oh dolfijn Wat een rot nieuws. Wat ikke ook al zei, eerst wennen aan het idee van de zwangerschap en dan nu dit! Begrijp heel goed dat je nu alleen maar duidelijkheid wil! Wou dat ik iets voor je kan doen, een hele dikke digi knuffel?? Twinkle: ben ook benieuwd naar jou echo. Ook al is het compleet tegenstrijdig met Dolfijn haar verhaal.
dank je Pooh; knuffel is zeer welkom Ik hoop dat Twinkle haar verhaal ook snel gewoon komt doen, hoop niet dat mijn nieuws dat van haar nu helemaal ondersneeuwt.. Ik ben er nu wat rustiger onder meiden, heb vele voorbeelden gezien van dit soort echo's met dit termijn.. en over het ondefineerbare naast BM denk ik maar even niet te veel na.. We wachten gewoon rustig af tot maandag *al blijft de spanning natuurlijk wel*
Fijn te lezen dat je iets rustiger bent meis! En met 5/6 weken is er ook niet veel te zien helaas En dat andere naast je BM is misschien wel gewoon een stuk darm ofzo Probeer maar een beetje afleiding te zoeken. Zp-en bijvoorbeeld