lieve meiden wat super jullie reactie maar het voelde gewoon niet goed om nu heel blij te zijn terwijl dolfijn juist zo verdrietig bent maar zoals dolfijn aangeeft komt dan toch mijn verhaaltje @ dolfijn mijn nieuws word zeker door jouw niet onder gedaan hoor meid echt niet het voelde voor mij gewoon niet goed om dat jij zo verdrietig bent nou vandaag dus naar de gyn geweest kreeg vandaag ook de uitslag van het bloedonderzoek maar was toen ik er heen ging ook er gespannen voor de echo ik kwam binnen bij de gyn en ik mocht eigenlijk gelijk plaats nemen op de echo tafel en wat was ik gespannen zeg was toch wel bang hoor moet ik zeggen dat zag hij ook en zei meteen nou het hartje klopt keurig hoor dus er verscheen gelijk een lach op mijn gezicht en wat super was dat zeg toen ging hij het opmeten en dat zag er ook allemaal keurig uit het bloedonderzoek was helemaal prima de bloeddruk was super en ik was ook niks aangekomen maar mijn buik groeid aardig hoor ik ben dan ook 15 weken en vijf dagen zondag 16 weken de echo plaats ik nog want die moet even onder de scanner dus daar moeten jullie nog even op wachten bedankt voor jullie lieve reactie's meiden en nogmaals dolfijn een hele dikke knuffel voor jou en we duimen allemaal voor een goede echo maandag
Oh wauw Twinkle! Wat super zeg! Gefeliciteerd meis! Je gaat al richting de helft Weet iedereen het nu ook of nog niet? En de cyste is dus ook niet groter geworden?
dankje wel meis ja was zeker super je had mijn gezicht moeten zien de mensen die heel belangrijk voor ons zijn weten het allemaal en nee de cyste was niet groter geworden maar zit er nog steeds
*Breekt even in* Super twinkle dat alles goed gaat met beebje. En alweer 16 weken zondag. Geniet ervan meis!! Dikke knuf van mij @dolfijn, meis, ik blijf voor je duimen, bidden en hopen meis! Ik denk aan je. xxx *breekt weer uit*
@ ikke ben uitgerekend op 18 november ja dacht laat ik nu maar een banner nemen haha facebook heb ik wel maar nog niet zolang vandaar stuur maar een pb dan voeg ik je toe
wat geweldig Twinkle! ben echt blij voor je het is je zo gegunt meis! kan me je smile helemaal voorstellen toen je hoorde dat het hartje zo mooi klopte! en alweer bijna 16wk.. wat gaat het hard, bijna de helft gehad! wil je eigenlijk weten wat het wordt? en konden ze dat evt al zien? blijf voor mij maar duimen Twinkle, maar vergeet vooral niet zelf te genieten! @Hier; manlief is erg lief voor me, en probeert alles te doen om me wat beter te laten voelen.. maar hij maakt zich ook zorgen en heeft al 2x mijn temp opgenomen om de gaten te houden of ik geen koorts krijg.. alles tot nu toe prima, lekker gedouched met Beau en hem even heel dicht bij me gehouden. Ben zo blij dat ik hem al heb! en dat geluk pakt niemand me meer af.. ik ga gtst kijken en lekker op de bank hangen.. kom vast nog wel langs vanavond dat afstand houden werkt voor mij nooit zo
lieve lieve dolfijn dankje wel voor je lieve reactie en tuurlijk blijf ik heel hard voor je duimen meid of we het willen weten daar zijn we nog even over aan het nadenken heb nog even de tijd en vandaag kon de gyn het niet zien want het is nu al een eigenwijs kindje knuffel en wat fijn dat manlief zo op je let kroel maar lekker met Beau en wij duimen met zijn alle heel hard dat er maandag goed nieuws mag zijn
Hoi meiden Even weer een kort bericht... pim heeft kiss, nu een eerste behandeling gehad, over 2a3wk de volgende en hopelijk de laatste. Afgelopen woensdag was ik met me opa in het zkh voor controle, maar hij was er slecht aan toe, hij werd op genomen, heeft namelijk kanker aan de galwegen... en moest weer een nieuwe stent... dit om de afvalstoffen van de gal naar de dikke darm te laten gaan. ditkeer hebben ze een grotere metalen geplaatst, hopelijk is dit de laatste... Hierna kreeg hij nog een echo... en moest in het zkh overnachten. de volgende dag donderdag moesten we met de familie komen bij de arts... hij had heeeel slecht nieuws... heel zijn lever zit onder de tumoren... hij zal niet lang meer te leven hebben... met ons allen intens verdrietig, hoe oud iemand ook is, je wilt hem nooit missen. Ben zo close met me opa, we knuffelen nog altijd en hebben hele gesprekken met elkaar... Oma is dementerend en kan niet alleen thuis blijven wonen, allemaal zorgen... opa krijgt nu terminale thuiszorg... erg heftig zo! Sorry dat ik nu niet reageer op jullie! xxx
Wat fijn om te lezen twinkle! Idd, jullie hebben nog even om te bedenken of jullie willen weten of t eigenwijs mannetje of vrouwtje is Dolfijn. Je hebt groot gelijk! Dat pakt zeker niemand je meer af! Hoe gaat t trouwens met voeden? Nog zo pijnlijk? Stamp. Hoe gaat t met Vince? Alweer beter? Meiden ik moet ff wat kwijt................... Ik ben zo blij met ons groepje!!!
even snel dikke knuf en sterkte voor dolfijn... maar twinkle wat lees ik nu... oh meid van harte gefeliciteerd!!!!
@ zeepaardje; wat heftig van je opa heel veel sterkte de komende tijd en geniet vabn de tijd die jullie nog samen hebben! En Pim dus toch kiss! Hopelijk is de volgende behandeling de laatste! Hele dikke knuffel meis! @ Smyl; Jaaaa ik ook ben gewoon van jullie gaan houden meiden!
Zeepaardje. Wat een nare berichten allemaal Zag trouwens dat je in heeeel veel topics schrijft! Nu snap ik waarom je hier niet zo vaak bent haha Heb wat in t besloten forum geplaatst....
@Zeepaardje; oh wat heftig meis, natuurlijk heb je alle aandacht nu daar.. heel veel sterkte meis! @Smyltje; ja helaas is het voeden nogsteeds zo verschrikkelijk pijnlijk vooral het aanhappen doet zeer, gelukkig kan ik daarna redelijk ontspannen en gaat het tijdens het drinken wel.. @Hier; ook heel erg super blij met jullie meiden! weet niet hoe ik dit (en al die andere dingen ) zonder jullie door had moeten komen.. jullie zijn schatten! en ja, ook ik hou van jullie!! ik ga naar me bedje.. slaap lekker allemaal en tot morgen! xx
@ Smyl; gelezen en gereageerd @ Dolfijn; slaap lekker meis, hoop dat dat n beetje lukt! Hier morgen weer werken, dus zal weinig aanwezig zijn... Hier meisje echt niet lekker vanmiddag al 3 uur geslapen, toen om 6u weer naar bed, om 8u weer wakker, pyama aan, fles gedronken en toen weer naar bed. Net even huilen en nu weer stil, ze heeft nu pyama truitje lange mouwen aan, romper korte mouw, slaapzak en deken, veel te bang dat ze het vanacht weer zo koud heeft Ze voelde net wel weer klam.... Pfff weet t niet zo goed. Ze had trouwens met naar bed gaan 39,7!
Meiden ik kom even snel reageren op twinkle, dolfijn en sasje. Dolfijn: meid wat ontzettend kl*te die onzekerheid. Ik duim voor hè dat er maandag toch iets positiefs uitkomt! Twinkle: van harte gefeliciteerd. Echt super!!!!! Sasje: 2 maanden lijken lang maar met de vakantie en alles in het vooruitzicht gaan die zo voorbij. Ondanks dat ik niet vaak reageer duim ik nog steeds voor jou! De rest: meiden ik probeer alles te lezen. Hier en zoiezo op Facebook. Soms moet ik zo super veel bijlezen. Nu ook en reageer daarom even op het 'belangrijkste' nieuws. Knuffel voor jullie allemaal!!!
Ff snel Mom lief dat je iets post en uberhaupt nog mee leest!! Hoe gaat het met jou?? Huis al verkocht? @zeepaardje veel sterkte! Enne ik hou ookvan jullie